Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Toyota Avensis: velké kombi za nemalé peníze

hodnocení iDNES 4,1/5 K testování se nám dostala Toyota Avensis ve verzi kombi. Vůz disponoval nejsilnějším motorem z nabídky, automatickou převodovkou a nejvyšší výbavou. Zaujal prostorností, příkladnou ergonomií a bohatou výbavou. Poněkud rozpačitě na nás zapůsobil měkký podvozek. VNĚJŠÍ VZHLED * INTERIÉR A KUFR * MOTOR A SPOTŘEBA JÍZDNÍ VLASTNOSTI * CENA

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Brázdič

Zase jedna komerčně zaměřená recenze
To máte asi takhle. Pan reportér (Tomáš Rabík) dostane od Hondy na rok bezplatně zapůjčeného Acorda, tak se musí Hondě nějak revanžovat.
 Vzhledem k jeho profesi je úkol jasný. Co nejvíce zhanit možnou konkurenci. A jak se to dělá? Jasná fakta a papírové hodnoty je vždy nutné dodržet, ale to ostatní co podléhá subjektivním dojmům, se prostě trochu poupraví tak, aby to vyznělo v neprospěch daného vozu a možné zákazníky dané značky to co nejvíce odradilo. Osobně musím říct že za nejlepší vozy v poměru cena/výkon v této třídě považuji právě Avensis, Acord a Mazdu 6, ale i tak jsem skončil u Avensisu. Pokud jde o srovnávaný Acord, tak jsem ho nezvolil hned z několika důvodů.
1, se mi vůbec nelíbí v provedení kombi. Je to prostě taková divná rakev.
2, nemá ve výbavě palubní počítač, což mi přijde absurdní u auta této třídy.
3, v době kdy jsem kupoval vůz, tak Acord vůbec nenabízel diesel a ten co byl v Civicu, mi pomlouval sám člověk, co dělá v Hondě technika.
 Jako jeden z prvních majitelů Avensisu Combi v ČR, musím konstatovat, že to co napsal pan reportér o podvozku, jsou zcela jasné bludy a pokud jde o polehlivost, tak je vedle úplně stejně. Měl jsem Carinu, vyrobenou v Anglii 5,5 roku a nikdy jsem neměl jediný problém. Jediné v čem má pravdu, tak u všech Avensisů combi byl nešťastně udělaný držák rolety a ta potom klapala, ale to už je minulost, protože díky malému semišovému podlepu, který mi tam servisu na záruku dali, je teď roleta absolutně nehlučná. Jelikož mám jeden z prvních kusů, tak jsem se bál tzv. dětských nemocí, kterými jsou vyhlášené zejména Německé vozy při náběhu výroby a naštěstí mě i tak Toyota nezklamala.
0/0
27.3.2004 11:02

Obcan EU

Re:SUBARU,TOYOTA,MAZDA,SUZUKI..............
Hondu nikdy vic,ani na posledni mou cestu bych ten kram nechtel.
0/0
28.3.2004 18:57

Obcan EU

Re: Jen Subaru,Toyotu a Mazdu!!
Mam Toyotu Corollu r.v.93 jezdi dodnes mam na ni pres 800.000Km.OK.Hondu jsem vyhodil za 6mesicu( Akord).
 
0/0
28.3.2004 19:02

karver

Re:
kdyz mluvis o tom podvozku. jel jsi vubec v avensisu na 17" kolech? a vubec, u 2,4l nemusi byt podvozek stejny, ale to nevim
0/0
29.3.2004 20:30

Brázdič

Re:
V Avensisu jsem na 17" kolech nejel, ale rozhodně se to auto nebude víc naklánět než na 16", což popisoval autor článku. Pokud jde o podvozek, tak je u 2,4 stejný.
0/0
29.3.2004 23:04

Maxim

Re:
Acord se pise "Accord"! Prece to neni tezke? A jedna malickost: v neprospech Hovnosisa, pardon Avensisa, mluvi sedy, nevyrazny zevnejsek a absurdne vysoka cena. Kdy by se cena rovnala 990000 kc, pak by se dalo mluvit o tom, cim je Avensis lepsi (horsy), nez Accord nebo Passat. Kvuli vysoke cene teto auto jednoznacne prohrava.
0/0
5.4.2004 15:05

DZAMBO

MUSIM REAGOVAT JESTE JEDNOU
DOCETL JSEM DISKUZI AZ DO KONCE A MUSIM RICI,ZE NEKTERI PANOVE ALE MAJI JAZYCISKA,NIC PROTI AUDI,BMW A MB,TAKY JSEM JICH NECO NAVOZIL,ALE CENA NOVEHO PRECE JENOM JE HODNE PRO NORMALNIHO SMRTELNIKA,HODNE KLADU DURAZ NA DESIGN A NOVY AVENSIS, JE ASI PRVNI TOYOTA,KE KTERE NEMAM VYHRADY,KVALITA JE SAMOZREJMOST A CENA ,NAFTA ZACINA NECO PRES 700000  V KOMBI A VYBAVA UZ JE SLUSNA,PRISTI ROK JI MAM V GARAZI                    DZAMBO
0/0
27.3.2004 6:13

Vít

naprostá spokojenost
Já jsem na podzim koupil Avensise kombíka 2.0 manželce a jsme s ním velmi spokojeni. Pro 4člennou rodinku akorát, jen lyže už musí na střechu. Nicméně já radši jezdím sporťáčkem :-))
0/0
26.3.2004 23:56

nemec

dotaz
Vysvetli mi nekdo, proc ve Spanelsku stoji jen 29400 Euro a v Nemecku dokonce jen 28400 Euro (cili 880 tis. Kc)? Takze "drahe" to auto dela jen cesky prodejce! (Nebo snad nejaka dan, o ktere nevim? Ze by se to vyrabelo v Japonsku?)
0/0
26.3.2004 18:17

STIman

qvalita
V Toyote jsem sedel i vni jel, mame doma dokonce jeste jednu Carinu II z 91 roku, 1.6, ma pres 300.000km a je vyrobena v Japonsku  a zatim se menily jen gumy, desticky a zadni dil vyfuku... a mame taky (ve firme) Primeru 2.0TD z roku 2001 (jen 53.000km)  a podelalo se uz zase skoro vsechno (hlavne elektronika, treba se zastavi uprostred krizovatky a nejde pridat elektronicky plyn, motor se toci jen na volnobeh...i homoklouby atd...) a je samozrejme vyrobeny v Sunderlandu v Anglii. Ja mam svou Imprezu STI z Fuji Heavy Industry z Japonska a krome tuningu jsem NIKDY na nic nesahnul...
0/0
26.3.2004 15:12

Tom

Re:
Je opravdu rozdil v autech primo z Japonska a z Evropy. Mam Nissana, 8 let, 150km a nikdy nic. Z diskuzi ale vim, ze evropsti Japonci jsou poruchovi.
0/0
31.3.2004 15:31

STIman

Toyoty z Anglie
Neverte tomu, ze Toyota je kvalitni auto. To byly dobre stare casy, ted to ztoukaji dohromady pakistanci v Anglii a nema to fakt nic spolecneho s dukladnyma Japoncema. A za 1.1 mega, tak to je fakt narez za takovy poturcenec...
0/0
26.3.2004 14:06

Jan

Re: Toyoty z Anglie
Už jsi v nějaké Toyotě vůbec někdy seděl?
0/0
26.3.2004 14:19

maxipes

Re:
A kdo si myslis ze dela auta u skopcaku? Z poloviny turci. Byl jsem na navsteve v bmw u Mnichova a zadna slava. Kdyz se pokazi nejaky stroj tak do cca 2 min to ma byt opraveny. Linka se zastavila a za 10 min tam dobehl cernoch s kladivem a parkrat do praskl. Byla to svarovna. Toyoty maji dobrou splehlivost porad, i kdyz byvalo to lepsi
0/0
26.3.2004 14:37

Corida

Re: Toyota Avensis
Ktery blbecek hloupy se ozyva na to,ze Toyota je spatne auto.Napred si ji kup apotom neco zvatlej Ty kretene.Ja mam Toyotu Corollu z roku 1993.Mam na ni 834.000km.Vymena brzd.dest.po 280.000Km.Tlumice 237.000Km.Spojka a lozisko 286.000Km.atd.Jestli toto vydrzi zasranej Merda,nebo Bavorak tak jsem schopnej sezrat svuj klobouk.Je to precizni Japonec a vynikajici prace.Jiste jsi jezdil jenom z hnojnym vozem ktery byl tazen volem jako jsi Ty.Smejde blbeckovskej.
0/0
26.3.2004 21:55

revo

Audi A3
s 1,6 FSI je samozdřejmě mnohem lepší a hlavně je to A U D I.
0/0
26.3.2004 12:51

Havirov Devils ! ! !

EU
 Jseš úplně mimo, A3 může s Avensis porovnávat jenom hňup. Když už tak ji porovnávej s A6. A mimochodem, BMW Compact je mnohem lepší než ta tvá vysněná A3, BMW má totiž narozdíl od Audiny DUŠI
0/0
26.3.2004 13:19

Ondra

Re: No tak Revo... teď jsi fakt mimo
......i když jsi příznivcem stejné zančky, píšeš totální nesmysly. A3 je fajn auto, předchozí generaci jsem měl možnost poznat hodně dobře, nová se mi líbí ještě víc, ale nejde srovnávat s Avensisem v kombi. To je úplně jiná třída auta, pro úplně jiné zákazníky. Avensis je hnus fialový, obludné auto, obludnější je v dané třídě jen Accord, to je fakt síla. Za ty prachy, 1,1mil je za takovou příšeru fakt hodně, bych našel mnohem víc zánovních vozů, předváděček, které by Avensis hravě pokořily.... např. Audi A6 3.0 V6 Avant Multitronic , v plné výbavě, předváděčka, najeto 9tis km, plná záruka za cca 30tis Euro.... což je nějakých míň než 900tis. tzn. úspora přes 200tis za reprezentativní vůz s vyšším výkonem (160kW) a výbavou navíc (navigace atp.)
0/0
26.3.2004 13:59

revo

Re: oberkokot
Porovnávat s Avensisem A3 může jenom ten oberkokot, kterej používá můj nick. Divím se vám, že tady s ním vůbec ztrácíte čas.  Jak jezdí RS6, Ondro?
0/0
30.3.2004 14:08

Martin

Re:
Ale co za těch 9 tisíc kilometrů ta tvoje předváděčka asi zažila. Sto rozjezdů na krev se studeným motorem ... jak jinak se asi zajiždí předváděčka?
0/0
19.4.2004 9:09

Spider

Re:
si s tou skopcackou lidovkou muzes vis, co ...... je to napulirovana bida. Bramboraci (BMW) aspon litaj ale Audiny, Tvuj nazor Ti neberu ale ...... neplet se do diskuze o japoncich, kdyz jses zaujatej ..... 
0/0
26.3.2004 15:38

OndraTM

Re:
nejsem zaujatý.... minulý rok jsem do ČR dovezl cca 1050 os. aut a z toho Japonců bylo ne víc než 10% a z těch 10% to byly většinou terénní vozy jako je Landcruiser, Patrol apod. Avensis kombi, byť předchozí generace ani jeden!! všechna auta do stáří 5 let. Proč, odpověz si sám. BMW je skvělá značka a skvělé vozy, sám jsem delší dobu měl 540i rv.2001 super auto, bohužel nový design a technika mě dost odradily. .... a že Audiny nelítaj.... chlapečku, ty budeš mít doma tuněnýho golfíka nebo 105 a sníš o 318iS s prknem na kufru.... Audi je stejná třída jako BMW, M-B.... a mimochodem auto jako je má RS6 Avant u BMW neseženeš (jedině až novou M5 Touring).... jo jenže mě RS6 Avant přišla s 5000tis najetými km na 2,3mil ....(nová přes 2,885) ukaž mi bávo za 2,3mil co jede jako RS6 Avant ??
0/0
26.3.2004 15:57

Spider

Re:
souhlasim s jednou veci a to s tim designem-nedesignem u nove 5-ove rady. Taky jsem ten krok vedle moc nepochopil. A nemam doma zadnou vlastovku,Octavka combi v RSku jeste prechipovana, v maximalce vybave, v cerny  kuzi, kolecka se nepolamou- 18", a Milotec tuning ... me to staci .... zdar a silu k Tvemu dilu, chichi nechtel jsem Te nakopnout k tak divoky debate:Jo a starej Avensis snad ani neni Toyota, to je pekna mrdka... 
 
      
0/0
26.3.2004 16:11

XxX

Re:
Já myslím pánové, že oba dva i BMW a RS Octavií se budete tak akorát koukat na zadek novýmu Hyundai Coupe (ještě hozenej do tuningu), sériový auto stojí cca 675 000 Kč a je to rozhodně větší sporťák než Octavia RS a vůbec všechno od koncernu "lidových aut"
0/0
26.3.2004 17:31

Oktavky, bavory, ...

Re: Hyundai
Nic ve zlem, ale Hnujdaj je Korejec, coz znamena, ze s jen malou troskou smuly budes za tri roky mit tolik oprav, ze se ti ta nizsi porizovaci cena nevyplati. To bych teda asi spis tu Oktavku. BMW je jen na paradu (krome ctyrkolek), zadni nahon je v zime na houby.
0/0
26.3.2004 18:23

max

Re:
slušná výdrž auta, najeto 5000 000 km?
0/0
26.3.2004 16:20

revo

Re: Octávia RS
Těžko budeš někomu, kdo má Octáviu RS a k tomu má pocit, že rychlejší auto není, vysvětlovat, jak jede RS. Tím nechci toho pašáka s RS urážet. Já jsem jenom řídil TT s tímto motorem z RS ale o výkonu 225 PS, tedy o 45 víc než Octávia a žádnej pocit neskutečnýho zrychlení jsem neměl. Pak jsem jel v RS6 a to byl teda hukot, to je neskutečný..... . Pravda - tu spotřebu bych nerad sponzoroval..... . Ale mám trošku pocit, že perlu v podobě RS tady předhazuješ sviním, který ani neví, co to je.... (to je citace, nechci sprostě urážet).
0/0
30.3.2004 14:21

Driver

Accord
Za ty prachy? To raději koupit Hondu Accord Tourer!
0/0
26.3.2004 12:07

fks

Drahy!
Auto pekny, ale cena musi jit nejmin o 200litru dolu! Jinak neprodejny...
0/0
26.3.2004 11:50

Y

X
Neuvěřitelně drahý křáp. Souhlasím s Wannou že za tu cenu je Mercerdes, a aspoň nebudu všem pro smích že jezdím asií.
0/0
26.3.2004 11:43

petr

Re:
Tak si raději jezdi evropanama ze servisu do servisu. Nikdo ti to auto nevnucuje. Mimochodem už jsi v tom aspoň seděl , natož jel ?? Zjisti si na kolik vyjde servisní hodina v Mercedesu.
0/0
26.3.2004 12:12

šinkanzen

Re:
Znáš někoho, kdo by se ti smál, že jezdíš takovým kočárem, jako je tento Avensis???!!!!???? To musí být blázen!!!!!
A neuvěřitelně drahý křáp je každý model jakékoliv značky s nejvýkonnějším motorem a v plné palbě!!!! S dieselem a dobrou výbavou se v klidu vejdeš do cca 800 tisíc a to už je podle mě hodně dobrá cena vzhledem ke kvalitám.
A k tomu Accordu viz. jiný příspěvek: i já bych radši Accorda, ale sedan, kombík má hnusnej zadek, i když otvírání na DO je dobrá frajeřinka:o))))
0/0
26.3.2004 12:50

Jirka

Osobní zkušenost
Přibližně za měsíc a půl budu právě přebírat avensise kombi v dieselu. Jsem docela kritický na auta ve kterých jezdím takže opravdu počkám z hodnocením na tu svou osobní zkušenost. A věřím že bodou převládat ty kladné dojmy. Jinak všem přeji aby pro Vás právě vaše volba byla ta nejlepší. Vivat TOYOTA
0/0
26.3.2004 11:34

Jan

Re: osobní zkušenost
To je to nejrozumnější co můžeš udělat, když si počkáš na vlastní zkušenost. Já sám jezdím v Avensis sedan 1,8 ve výbavě SOL TECHNICAL již od června minulého roku a musím říci, že jsem maximálně spokojen.Jak s jízdními vlastnostmi, tak i se spotřebou. Je to auto ve kterém se člověk cítí naprosto bezpečně. Mohu to posoudit, strávil jsem víc než 5 let v USA v autech podobné třídy a jsem opravdu dlouholetý zkušený řidič. Jinak uznávám,že je to drahá záležitost, ale kdo na to nemá, ať si koupí koupí Fabii a jiným do toho nekecá.
0/0
26.3.2004 14:15

petrpan68

Re: Spotreba
A muzes tady uvest jakou mas tedy prumernou spotrebu? Ja taky premyslim nad tou 1.8, ikdyz me moc stve, ze i v te Tve vybave neni mozne mit tempomat. Tedy aspon podle cenniku, se tempomat dava jen do dieslu nebo dvojlitru.
0/0
13.4.2004 8:53

Wanna

Toyota dobra, ale....
za ty prachy bych si radsi koupil faceliftovany MB C-classe kombi 220 CDI. Nebo dve Fabie RS
0/0
26.3.2004 11:08

Spider

Re:
Dve Fabie, s tema to urcite vyhrajes kdyz do nich nalozis celou rodinku a psa na dovolenou,cipe.......
0/0
26.3.2004 15:33

dan

za ty prachy
uz by to mohlo byt nejen prevoz z A do B, ale i trochu elegance.
K Toyote respekt, co se tyce kvality atd., ale ta maska je zepredu hnusna. Koukal jsem na ni dneska cestou prace a v te rade aut vynika vyslovene negativne.
0/0
26.3.2004 10:21

Corida

Re: Toyota Avensis
Ubozi cesti ridici,jeste vice ubozi hodnotitele vozidel.Jak to dostane neco rychleho tak jedou na plny plyn co to da a mysli si,ze umi jezdit.Kultura ridicu v Cechach je horsi nez na Slovensku a Madarsku.Panove co se prete,ze Mercedes je dobre auto tak ano je ale to od  380 nahoru.BMW je trochu lepsi ale zadni klasika?Nejsou to vozy na zimu(viz nazor pana Bati).Nejlepsi co se tyce vydrze jsou SUBARU,pak Toyota.Nadupany Hondy jsou na miste poslednim a to i s kvalitou.AUDI jen a jen vyrobni problemy.Nejlepsi sport auto je Porsche.Italske a Fr.vozy jsou tak na tri roky a pryc s nimi.Ja to vsechno totiz testuji  nove a jsem na testech ojetych vozu na maximum.
 
0/0
26.3.2004 22:13

inka

Re: Toyota-Avensis pro Coridu
Vážení, občas žasnu nad tím, co se v těch diskusích dočtu. Hlavně nechápu ty co vulgárně nadávají ostatním co mají jiný názor. Docela by mě zajímalo čím jezdí a jak si vydělávají na to aby mohli jezdit luxusními a sportovními auty... Na přispěvatele Coridu (či jíného seriozního) mám dotaz. Jaké auto, myslím 7 místné MPV by si dnes koupil?. Potřebuji vozit 3 děti (všechny potřebují autosedačku), kočárek, pořádný nákup, občas psa (taky pořádného). Chtěla jsem si koupit Avensise verso, nakonec mám Mazdu MPV, neříkám, že mi úplně vyhovuje, ale cena je cena (nekradu a živím se poctivou prací). Jezdila jsem už vším možným, kilometrů mám najeto, že se s tím ani nedá chlubit (půl života v autě), naposledy jsem měla Subaru Outback-skvělé ale pro mě malé, teď s ním jezdí můj muž neboť se do něj zamiloval /uznávám, že po přesednutí ze subaru do mazdy to byl trochu šok, ale je to jiná kategorie a taky jiná spotřeba...). Ráda si přečtu názor někoho kdo s tím má nějaké zkušenosti, i když už jsem si nějak vybrala. Třeba někdy v budoucnu zchrastím zas na něco nového. Dík všem .
0/0
27.3.2004 19:18

Corida

Re: Pro pani Inku
Omlouvam se Vam i vsem za vulgarnost.Jeden  z duvodu je navrat z ceskych silnic.Jezdi hrozne ti Vasi lide.Asi jsem se nechal unest.Jinak Vam doporucuji Toyotu Avensis,nebo Corollu Verso. Budete dlouho spokojena.Zdravim.
0/0
29.3.2004 17:29







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.