Zase jedna komerčně zaměřená recenze
To máte asi takhle. Pan reportér (Tomáš Rabík) dostane od Hondy na rok bezplatně zapůjčeného Acorda, tak se musí Hondě nějak revanžovat.
Vzhledem k jeho profesi je úkol jasný. Co nejvíce zhanit možnou konkurenci. A jak se to dělá? Jasná fakta a papírové hodnoty je vždy nutné dodržet, ale to ostatní co podléhá subjektivním dojmům, se prostě trochu poupraví tak, aby to vyznělo v neprospěch daného vozu a možné zákazníky dané značky to co nejvíce odradilo. Osobně musím říct že za nejlepší vozy v poměru cena/výkon v této třídě považuji právě Avensis, Acord a Mazdu 6, ale i tak jsem skončil u Avensisu. Pokud jde o srovnávaný Acord, tak jsem ho nezvolil hned z několika důvodů.
1, se mi vůbec nelíbí v provedení kombi. Je to prostě taková divná rakev.
2, nemá ve výbavě palubní počítač, což mi přijde absurdní u auta této třídy.
3, v době kdy jsem kupoval vůz, tak Acord vůbec nenabízel diesel a ten co byl v Civicu, mi pomlouval sám člověk, co dělá v Hondě technika.
Jako jeden z prvních majitelů Avensisu Combi v ČR, musím konstatovat, že to co napsal pan reportér o podvozku, jsou zcela jasné bludy a pokud jde o polehlivost, tak je vedle úplně stejně. Měl jsem Carinu, vyrobenou v Anglii 5,5 roku a nikdy jsem neměl jediný problém. Jediné v čem má pravdu, tak u všech Avensisů combi byl nešťastně udělaný držák rolety a ta potom klapala, ale to už je minulost, protože díky malému semišovému podlepu, který mi tam servisu na záruku dali, je teď roleta absolutně nehlučná. Jelikož mám jeden z prvních kusů, tak jsem se bál tzv. dětských nemocí, kterými jsou vyhlášené zejména Německé vozy při náběhu výroby a naštěstí mě i tak Toyota nezklamala.