Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Jak jezdí nová octavia

Jak jezdí zcela nová Škoda Octavia? Dosud to byla vlastně jen socha; celkem pěkně udělané auto, které slibovalo od pohledu solidnost, dostatek komfortu i kus něčeho navíc proti stejnojmenné předchůdkyni. Až zkušenosti za volantem ale mohly potvrdit či vyvrátit, zda auto dokáže posádce udělat radost.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Kovar

Drahá výbava
Nová Octavia je velice pěkné auto.Radost Vám,ale zkazí hned první nakouknutí do ceníku výbavy.Za autoradio s CD chtít 11000,(nepřehrává ani MP3),toje nehoráznost.nejhorší na tom je,že nejde ani nahradit jinym modelem.Argument,že se taková radia minimálně kradou u mně neobstojí.
0/0
4.6.2004 16:47

moto novinar

musite se zlepsit, pane redaktore
Recenze ani komentare k vykonum redaktoru opravdu nepisu, ale u tohoto clanku udelam vyjimku. Vubec nic jsme se z Vaseho textu nedovedel, snad jen to, ze k ziskani nazoru na auto je treba tyden casu. Lituju tech 5 minut, ktere jsem obetoval cteni tohoto vyplodu. A ono to vyslo v deniku, ktery ctou statisice ...
0/0
31.3.2004 13:12

toulic

Reklama
To neni rcenze - to je normalni reklamni clanek.
0/0
31.3.2004 7:53

autoň

jezdí dobře
Bodejť by nejezdila dobře s novými motory FSI na Natural 98, který stojí 32 Kč litr. Prodává ho tak každá desátá pumpa v republice. To je koncernová strategie, aby nutili lidi do drahých nafťáků!
0/0
30.3.2004 16:18

ludvanc

přínos článku
Musím se omluvit za následující formulaci, ale obsah článku je opravdu obrovským přínosem, vcelku o h... , žádná nová fakta.
0/0
29.3.2004 20:20

borgur

Re: přínos článku
zjistil jsem, že mohu psát do mladý fronty, tohle bych taky zvládl (souhlasim že napsali úplný kulový)
0/0
29.3.2004 22:35

4-řka

dobrý průměr
z článku vyplyvá to co je známo lidem kteří už Oktavku měli ale pak přesedli na jiné auto a zjistili že výrobky Škody nejsou špátné jsou takový průměr ale za hodné penez.Otazka je jestli to že je to průměrné auto být i vyroběno v CZ je dostatečný důvod pro tu cenovou politiku.Proto salní přiznivcí Škodovky vám nikdo vašé ideály nebere ale nemusite hned kvůli tomu se redaktorům zlobit.
0/0
28.3.2004 19:46

Andeer

trapas
byt vama taxe za ten přispevek obesim !!!  vubec jste v zadnem recku nebyli a jen schrastili a predelali informace z jinych mnohem kvalitnejsich serveru
 
ukazte fotky !!! a pak vam mozna uverim (na auto.cz je mnohem podrohnejsi clanek a shodou nahod byli taky v recku ;-) neopsali jste to tak nahodou ?? ! OSTUDA !!! HAMBA VÁÁM !!!!!
poveste se za prvni strom co uvidite , nebude vas vubec skoda
0/0
27.3.2004 23:07

LU.666

svezte se a pak kritizujte
malá reakce,až jí uvidíte na vlastní oči,svezete se s ní tak vyjádřete svůj názor. vím o čem mluvím,již jsem si ji kompletně prohlédl(i ze spodu),svezl jsem se s 2.0 TDI, můj dojem-vynikající jízdní vlastnosti,skvělý motor,perfektní chování na silnici.na nerovnostech není skoro nic cítit,průjezd zatáčkami velice přesný i na rozdílném povrchu,motor má velmi dobrý tah a akceleraci a další příjemná věc je,že čím rychleji jedete tak vám zároveň o to více ztuhne řízení(výborné při přejíždění z pruhů nebo vyhýbání).pěkný interiér,stropní panel,hodně příjemných maličkostí(různé odkládací schránky),  jenom vypínače na spouštění oken by měli mít méně ostré hrany. proč velké mlhovky?-jiné tam zatím nejdou. proč motor 1.4?-některé trhy jako například německo platí od 1500cm vyšší daně. proč bude cena vyšší než původní Octavie?-již v základní verzi Classic budou ve výbavě všechny 4 kotoučové brzdy,ABS,4 airbagy.(není lepší si za bezpečnost něco více připlatit?)nehledě na to,že v EU jsou již tyto výbavy povinné u nových vozů. určitě každý si najde nějaké nedostatky nebo věci,které se mu nebudou líbit,ale od toho máme svoji svobodnou volbu.nikomu tuto novou Octavii nevnucuji,nelíbí se Vám,kupte si jiný vůz,ale myslím si,že než budu něco kritizovat,tak si to alespoň pořádně prohlédnu a alespoň se s tím svezu. přeji všem hodně šťastných návratů z každodenních cest!!
0/0
27.3.2004 17:37

autoň

Re:
a nemyslíš si, že by bylo spíše velmi smutné, kdyby auto vyrobené lacinou pracovní silou, ale prodávané za středovou cenu okolo 700.000 Kč bylo špatné? Auto je to dobré, ale nové benzínové motory FSI na Nat. 98 za 32 Kč litr jsou opravdu silná káva. Nehledě na skutečnost, že tento předražený neprodávaný benzín u pump skoro nenajdeš...
0/0
30.3.2004 16:24

Petr S.

Jak ty diesely pracuji?
Pani redaktori, od kdy se u naftovych dieselmotoru (vznetovych) " do valce dostava idealne slozena smes paliva a vzduchu"?  To bych tedy opravdu rad vedel...
0/0
27.3.2004 3:32

milos74

recko
to jste opravdu kvuli teto slatanine museli jet az do Recka? To neslo napsat stejne kvalitni clanek jenom podle fotky? Mozna bychom se dozvedeli vic...
0/0
27.3.2004 0:59

Jožin

Je to dobré auto!
Vyzkoušeli jsme ho a fakt jede, sice jsme ho netestovali tak jako na našich silnicích, ale i tak jsme zjistili, přes nemožnost zjistit všchno, téměř všechno. Zadní víceprvková náprava je dobrá, protože je nová. To je vše, co jsme v řecku zjistili. P.S. Koupat se ještě nedalo.
0/0
27.3.2004 0:05

Andeer

Re:
jožin to vystihl
0/0
28.3.2004 11:51

Trafula Merd

Tento clanek je opravdu smutny pribeh
Tento clanek je jen male hov.. zabalene do velikeho kusu papiru...
0/0
26.3.2004 17:05

josef

placená reklama
nechápu, proč vás to všechny tak dráždí. Jde jen o další placenou reklamu, v niž chybí to nejdůležitější: fakta. Cíl je opět splněn. Přitáhnout pozornost čtenářů. Soudě podle diskuse, se to zjevně podařilo na 100%
0/0
26.3.2004 14:32

Trafula Merd

Re:
Coze? nejsi trosku mimo misu, clovece? nejde o to ze to je prakticky PR, ale o to jak je to napsane, tak se prober:)))
0/0
26.3.2004 17:06

FrNedobrota

A ještě !
ZABTE TVŮRCE REKLAM 
0/0
26.3.2004 13:22

FrNedobrota

Bože !
Autor včera požil nějaké závadné alkoholické nápoje ,co mu totálně vyrabovaly mozkovnu ! To h.ovado by mělo být utraceno ! Prosím šéfredaktora aby toho pilálka odvezly výtahem do nejvyššího patra a tam ho vyhodil z okna ! ( A vyskočil za ním ! )
0/0
26.3.2004 13:20

Miloš

Fire author!!!
Autore článku, není Vám hanba? Nepřipadne Vám trochu trapné zveřejnit takovýto článek? No, alespoň se ukázala Vaše úroveň...
0/0
26.3.2004 10:57

Jaky

co??
Co to je proboha za clanek!!!!!!!!!!!!!!  Zacatek opsanej z tri dny staryho clanku na auto.cz a zbytek vyplod choryho mozku. To je dilo. 
0/0
26.3.2004 10:28

Hujer

Meteleskublesku
Jak to chodí? Chodí to dobře. Ale neseje to.
0/0
26.3.2004 10:22

xxx

zzz
moc ste toho neřekli
0/0
26.3.2004 10:01

juahele

skvělý vůz
když chci tak jede dopředu, když chci tak jede dozadu ...
0/0
26.3.2004 9:50

Havířov Devils ! ! !

EU
iDNES je naprosto o ničem. Spousta informací z testu Oktávky je na centrum.cz, automobily
0/0
26.3.2004 9:49

mrk

co to má být ??
Tak jsem se mylně domníval, že se v tom článku něco dozvím. Děkuji vám - nedozvěděl jsem se nic !
0/0
26.3.2004 9:45

mila

te pic
Tak se mi zda, ze redaktori MF Dnes trochu vari z vody. Tenhle clanek je naprosto o nicem. Nevim proc vubec vzniknul!!!
0/0
26.3.2004 9:09

Schirach

jezdí dobře
Aby ne, když všechny motory FSI žerou Natural 98 za 31 Kč litřík. Koncernová strategie je donutit zákazníky, aby si pořizovali dražší naftové motory.
0/0
26.3.2004 8:21

Vládˇa

Re:
Nemáš pravdu, FSI jezdí i na natural 95, dokonce krátkodobě i na natural 91.
0/0
26.3.2004 11:34

Blue

Re:
Motory FSI jezdí pouze na natural 98. Pokud to chceš na 91 zkoušet, moc by ti ten motor nevydržel.
0/0
26.3.2004 12:18

Franta

Re:
Každý motor jezdí na cokoliv co hoří a dá se to rozumně dostat do válců. Diesel taky je schopný jet na bezín (než odejde čerpadlo). VW by jízdu na 95 asi považoval jako jako dost dobrý důvod pro odmítnutí reklamace při případné vadě motoru a určitě i vady laku, elektroinstalace a ostatních vad.
0/0
26.3.2004 12:26

Vláďa

Re:
V návodu je u motoru FSI uvedeno palivo Natural 98, Natural 95 a alternavtivně Natural 91 - lze použít jen krátkodobě, hrozí detonační spalování, což způsobuje nepříjemné vibrace motoru a vyšší hlučnost.
0/0
26.3.2004 15:12

Schirach

Re:
testy jednoznačně prokázaly, že benzín s okt. č. 95 je naprosto nevhodný a nepoužitelný. Tyto motory mají problém (na rozdíl od konkurenčních motorů s přímým vstřikováním benzínu, které standardně používají nat. 95) i při nižší kvalitě benz. Nat. 98 na který jsou stavěný. Jsou drahé nejen pořizovací cenou, ale hlavně použitím paliva. Nat. 91 je pro tento motor totální likvidace, jako použití např. technického benzínu. Benzíňáky na Nat. 98 jsou jednoznačně chybou koncernu VW. Leč politika je taková, že se mají zákazníci dokopat do nafťáků.
0/0
26.3.2004 15:32

Ander

Re:
frero, si normalni ? nedelej chytreho kdyz na to nemaš !!
ted mi  vysvetli jak zapališ ten benzin v dieselovem motoru ?? no ? to by me teda zajimalo
članek : je to ostuda !!! Jestli jste u toho byli a jste novinaři tak proč tady nejsou fotky ???!!! už vidim novinaře ktery jde testovat octavii a neveme si ani fotak  jste obycejni chudááci !!!!!!!!!!! ! totalne jste me timhle clankem vytočili  proc se tady nevyadři idnes ? na co je tady to forum !!!!
0/0
26.3.2004 19:15

HAHAHA

ZLO
Jako vždy se na Idnes předvedli !!!!!!!!!!!!!!!§ HA HA ....
0/0
26.3.2004 8:12

xray

super článek
tak se mi zdá, že idnes zase jenom plká, ale s novou oktávií se asi ani nesvezla. takovejhle článek totiž vyplodí každej. pár nic neříkajících řádků, které lze použít na jakékoliv současné auto. gratuluji.
0/0
26.3.2004 8:04

Autofan

Re:
Úplně s Vámi souhlasím, vůbec nechápu, že si MF DNES troufne zveřejnit takovejhle článek. Ten článek je  sprostě opsanej (auto.cz), fakt hamba! Od celoplošnejch novin bych takovouhle sračku nečekal..
0/0
26.3.2004 10:51







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.