Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Land Rover jako lev salonů

Land Rover Discovery nakoukl už v předchozí generaci do segmentu luxusních SUV. Tak se mu mezi ostatními salonními off-roady zalíbilo, že už mezi nimi zůstal. Po předchozích třech spíše evolucích, které vycházely z původního modelu z roku 1989, se Britové rozhodli model pořádně oživit a od základů "překopat".

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

mrdka

mrdka
mrdka
0/0
2.4.2004 21:06

Clayton

a co Defender?
Takže rok až dva si počkáme na novýho Defendera, a ten už bude taky mít nezávislý zavěšení a bezrámovou konstrukci? Já se na to vykašlu... Asi si půjdem všichni koupit ARO nebo UAZe . Pravděpodobně poslední novým autem, které mělo ještě vzadu tuhou nápravu a rámovou konstrukci byl nový LandCruiser. Odteď už to všechno budou jenom takovýhle městský vozítka...
 
0/0
2.4.2004 18:31

majkie

Efektní
Všichni změkčujou, odstraňujou tuhý nápravy, masívní rámy, protože holt teréňáky se dneska kupujou daleko víc na efekt než aby majitele provážely necestama. Drtivá většina jejich majitelů dneska nepotřebuje od auta zvládnout víc, než co dokáže třeba octavia 4x4. A taky se v tom cítí bezpečněji. Tuhý nápravy a rám už dnes ale požaduje málokdo, taky proto, že je s tim spojen horší komfort na silnici a opravdová výhoda poctivý offroadový konstrukce se projeví až daleko v terénu, kam většina majitelů nikdy nepojede, protože by si odřeli lakovaný nárazníky
0/0
2.4.2004 10:08

Fil

Re: Svatá pravda
0/0
2.4.2004 11:34

aha

hmm
Je nadhernej, ale obavam se ze je to dalsi pripad kdy se z terenaku do nepohody stava luxusni lestenka pro americke panicky do mesta. Samonosna karoserie a sama elektronika ...
0/0
2.4.2004 1:24







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.