Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Mercedes A 170 CDI L – minivan pro manažery

hodnocení iDNES 4,1/5 Prodloužená verze nejmenšího Mercedesu je doslova prostorovou revolucí. Při délce 3,77 metru nabízí áčko tolik místa jako vozy na úrovni střední třídy. Prostor pro nohy pasažérů na zadních sedadlech pak dokonce připomíná velké manažérské limuzíny. VNĚJŠÍ VZHLED * INTERIÉR A KUFR * MOTOR A SPOTŘEBA JÍZDNÍ VLASTNOSTI * CENA

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

berta

Ačko
0/0
9.8.2004 18:54

Jarda

Je to jednička !!!!!
Tento vůz je opravdovou jedničkou.Mercedes prostě dovede udělat vůz .Jeho předností -dokonalý rodinný vůz.
0/0
22.6.2004 7:45

VENDULA

Mašek a Revo...
...to by byla dvojka
0/0
7.4.2004 15:40

Rokba

Je to zajímavé auto, ale...
...běda, když praskne pojistka. To aby se člověk bál zatáčet...:)
0/0
6.4.2004 19:08

john_davids

Nabídka
 Nabízím ojetinu (čti vlastní přítelkyni):
18let, 163cm, 49kg, dlouhé hnědé vlasy a v posteli zvíře (vulgární a perverzní)
Ale jetá je dost (chce to denodenně).
Máte někdo zájem? Ideálně preferuju výměnu za jinou ojetinu. Nebo si ty ojetiny můžeme projet společně...
Zn. Nabídněte...
0/0
6.4.2004 17:37

Dostál

Něco bych mu vytkl
Především nízko osazezený přední spojler - narážím do obrubníků, dále by mohl mít menší průměr otáčení, to tedy do toho města, dost se mu špiní skla u zadních výklopných dveří a u dieslu se na celý zadek lepí saze z výfuku, dveře se ostatně nevyklápí dost vysoko, snad jen pro malé postavy, volant není vysouvatelný mění se jen poloha nahoru a dolu a to jen 7cm, při vystupování z auta dost trpí potahy každý jen sjíždí dolů zadkem ale jinak OK je to prostě MERCEDES , ale opravdu jako druhé auto v domácnosti a pro ženy se hodí více Ford Focus ( vajíčko ) to je první auto. Zdraví majitel
0/0
6.4.2004 14:57

Ondra

Ačko je překvapivě příjemné ... ale ten nadpis :-(
Ach jooo, nadpis zase napsal nějaký jouda, článek taky žádný zázrak, ale ... koneckonců standradní pojetí iDnes. Jinak je Ačko překvapivě příjemné auto, měl jsem možnost se s ním několikrát svézt. Nejdřív jsem na něj hleděl s patřičným despektem, ale po pár kilometrech jsem byl příjemně překvapen. Samožřejmě musím se na něj dívat jako na auto na krátké vzdálenosti, spíš do města. jako druhý vůz do rodiny, obzvláště pro ženu se mi zdá velmi vhodný. Padne do ruky, k ovládání a ergonomii není co vytknout. Rozhodně bych jel nenazval minivanem pro manažery. Pan novinář jednak neví jak vypadá minivan, jednak neví jak vypadá obvyklý vůz používaný "manažery". Ani jedno z toho Ačko není. Obzvlášť v ČR, kde jsme přece jen poměrně konzervativní by "manažer" v Ačku působil dost nedůvěryhodně. Co ale Ačko rozhodně je, pohodlný, příjemný kompaktní vůz pro moderní dynamickou rodinu nebo druhý rodiný vůz. .... a REVO Audi jsou fakt skvěla, ale jejich A2 je neskutečný nepovedený krám a musím přiznat, že se na Ačko vážně nechytají. A motory M-B a BMW se přece jen nechovají jako traktory.
 
0/0
6.4.2004 12:53

KAREL

možná jste nejel v lepším autě?
Měl jsem áčko v prodloužené verzi rok a půl a musím souhlasit, že co do prostoru nemá áčko v této kategorii konkurenci. Prostornost je ale to jediné co můžu pochválit. Ve městě byl vůz neklidný při vysokých rychlostech tomu nebylo jinak. O pohodlí nebo komfortu v tomto voze nemůže být ani řeč. Ještě tak pro cesty na chatu by se dalo áčko využít, ale do města nedoporučuju. Je to kostitřas, kterej se navíc dost silně naklání v zatáčkách. Byl jsem z auta docela zoufalej, nechtěla s ním jezdit ani moje žena. na jaře jsem si koupil za stejné peníze Superba a jsem vysmátej. Manželka má Pandu a je spokojená. Áčko je předražený a svezení v něm vůbec neodpovídá pořizovací ceně. Stejnou službu udělá i auto za polovinu ceny.
0/0
6.4.2004 17:01

Ondra

Re:
... přece jen jsem s autem jezdil málo, po kvalitních silnicích a rozhodně ne na delší vzdálenosti proto u mě převládá spíš pozitivní názor a dobré zkušenosti. Je to přece jen Mercedes. Na druhou stranu.... volba Fiatu Idea,  ale Pandy  není vůbec špatná. Byl jsem velmi překvapen jaký posun k dobrému Fiat udělal. Pamatuji si na mou zkušenost s vozem Bravo 1.8 ...hrůza a děs! Nyní příjemné překvapení. Sám jezdím vetším vozem v kombíku.... mimochodem Superb je přesně ten tym "manažerského" vozu typického pro nás... ale i naše usedlejší západní sousedy.
0/0
7.4.2004 9:54

Stavi

Re:
Fiat dělá v posledním období perfektní auta-motory MultiJet ve své třídě nemají konkurenci(výkon,spotřeba).Bohužel informovanost není téměř žádná!Fiat Idea je krásně udělané auto-v článku je malá chyba -se 100k motorem uhání 180Km a ne 160.Z uváděné konkurence bych volil Fiat Ideu(cena,výkon)!!!
0/0
7.4.2004 10:36

revo

Re: Ahoj Ondro
A2 je nejspolehlivější auto v kategorii 1-3 roky. TAkže se ti možná nelíbí, ale krám to rozhodně není...  A po pravdě řečeno - mě se líbí a ženě taky a pokud by mi ho někdo chtě dát - sem s ním...
0/0
7.4.2004 12:29

Revo

Jednoznačně Audi
ostatní jsou pekáče. A kdo vydoluje z motoru 1.4 TDI 90 koní? Nikdo, prostě Audi je špička a zvlášť v oblasti naftových motorů. Škoda že do toho nedávají osmiválec 4,2. To by pak bylo svezeníčko.
0/0
6.4.2004 11:08

Atom

Re:
A kdo vydoluje z motoru 1.4 TDI 90 koní? - Obávám se, že nikoliv Audi ale VW....
0/0
6.4.2004 11:23

Re:
Motory TDI jsou původně z dílny automobilky AUDI, ale dneska už je to jedno....
0/0
6.4.2004 11:27

Tom

Re:
Citroen C3 nebo Peugeot 206 si už dneska můžete taky objednat s motorem o výkonu 90 koní, myslím, že ten motor vyvinuli s Fordem, který jej bude také montovat do svých vozů. Fiat montuje taky diesla o objemu 1,3 ccm, který dosahuje výkonu kolem 85 koní, takže milý Revo nic nového pod sluncem. Jinak PSA a Ford mají i 110 koňový diesel 1,6 HDI a šestiválec 2,7 HDI, takže nevím nevím, kdo je dneska na špici. Navíc ty HDi byly oceněny jako motor roku ve svý objemový třídě a nad dva litry kralovalo BMW, takže to pro Váš milovaný VW vypadá, že se krčí někde mezi Korejcema.
0/0
6.4.2004 13:37

anonym

Re: idea
Fiatův Multijet 1,3 má pouze 68 nebo 70k,určitě ne 85
0/0
7.4.2004 12:54

anonym

Re: a2
Mimoto 1,4TDI 90k má pouze A2, žádné VW, takže opravdu vydoluje Audi
0/0
7.4.2004 12:52

bodyia

Re:
A co renault dci 1.5 100koní? Nebo připravovaný 1.2 dci 80 koní?
0/0
9.4.2004 13:22

Killbilly

Mno
Ja osobne bych 626000 za auto ktere je "nachylne na bocni vitr" a "ve vyssich rychlostech znacne nestabilni" nedal,ale tady jde asi o znacku....
0/0
6.4.2004 8:05

Atom

Re:
Pokud chceš jenom mercedesy, a v garáží máš S-Classe, tak si to Áčko klidně koupíš na popojíždění do Tesca. Mimochodem, to auto je úžasně prostorný, hlavně na zadních sedačkách....
0/0
6.4.2004 9:44

mandys

Re:
prostorný je fakt luxusně, ale jinak je to hroznej krám
0/0
6.4.2004 17:03







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.