Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Mercedes A 170 CDI L – minivan pro manažery

hodnocení iDNES 4,1/5 Prodloužená verze nejmenšího Mercedesu je doslova prostorovou revolucí. Při délce 3,77 metru nabízí áčko tolik místa jako vozy na úrovni střední třídy. Prostor pro nohy pasažérů na zadních sedadlech pak dokonce připomíná velké manažérské limuzíny. VNĚJŠÍ VZHLED * INTERIÉR A KUFR * MOTOR A SPOTŘEBA JÍZDNÍ VLASTNOSTI * CENA
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

berta

9. 8. 2004 18:54
Ačko
0 0
možnosti

Jarda

22. 6. 2004 7:45
Je to jednička !!!!!
Tento vůz je opravdovou jedničkou.Mercedes prostě dovede udělat vůz .Jeho předností -dokonalý rodinný vůz.
0 0
možnosti

VENDULA

7. 4. 2004 15:40
Mašek a Revo...
...to by byla dvojka
0 0
možnosti

Rokba

6. 4. 2004 19:08
Je to zajímavé auto, ale...
...běda, když praskne pojistka. To aby se člověk bál zatáčet...:)
0 0
možnosti

john_davids

6. 4. 2004 17:37
Nabídka
 Nabízím ojetinu (čti vlastní přítelkyni):
18let, 163cm, 49kg, dlouhé hnědé vlasy a v posteli zvíře (vulgární a perverzní)
Ale jetá je dost (chce to denodenně).
Máte někdo zájem? Ideálně preferuju výměnu za jinou ojetinu. Nebo si ty ojetiny můžeme projet společně...
Zn. Nabídněte...
0 0
možnosti

Dostál

6. 4. 2004 14:57
Něco bych mu vytkl
Především nízko osazezený přední spojler - narážím do obrubníků, dále by mohl mít menší průměr otáčení, to tedy do toho města, dost se mu špiní skla u zadních výklopných dveří a u dieslu se na celý zadek lepí saze z výfuku, dveře se ostatně nevyklápí dost vysoko, snad jen pro malé postavy, volant není vysouvatelný mění se jen poloha nahoru a dolu a to jen 7cm, při vystupování z auta dost trpí potahy každý jen sjíždí dolů zadkem ale jinak OK je to prostě MERCEDES , ale opravdu jako druhé auto v domácnosti a pro ženy se hodí více Ford Focus ( vajíčko ) to je první auto. Zdraví majitel
0 0
možnosti

Ondra

6. 4. 2004 12:53
Ačko je překvapivě příjemné ... ale ten nadpis :-(
Ach jooo, nadpis zase napsal nějaký jouda, článek taky žádný zázrak, ale ... koneckonců standradní pojetí iDnes. Jinak je Ačko překvapivě příjemné auto, měl jsem možnost se s ním několikrát svézt. Nejdřív jsem na něj hleděl s patřičným despektem, ale po pár kilometrech jsem byl příjemně překvapen. Samožřejmě musím se na něj dívat jako na auto na krátké vzdálenosti, spíš do města. jako druhý vůz do rodiny, obzvláště pro ženu se mi zdá velmi vhodný. Padne do ruky, k ovládání a ergonomii není co vytknout. Rozhodně bych jel nenazval minivanem pro manažery. Pan novinář jednak neví jak vypadá minivan, jednak neví jak vypadá obvyklý vůz používaný "manažery". Ani jedno z toho Ačko není. Obzvlášť v ČR, kde jsme přece jen poměrně konzervativní by "manažer" v Ačku působil dost nedůvěryhodně. Co ale Ačko rozhodně je, pohodlný, příjemný kompaktní vůz pro moderní dynamickou rodinu nebo druhý rodiný vůz. .... a REVO Audi jsou fakt skvěla, ale jejich A2 je neskutečný nepovedený krám a musím přiznat, že se na Ačko vážně nechytají. A motory M-B a BMW se přece jen nechovají jako traktory.
 
0 0
možnosti

KAREL

6. 4. 2004 17:01
možná jste nejel v lepším autě?
Měl jsem áčko v prodloužené verzi rok a půl a musím souhlasit, že co do prostoru nemá áčko v této kategorii konkurenci. Prostornost je ale to jediné co můžu pochválit. Ve městě byl vůz neklidný při vysokých rychlostech tomu nebylo jinak. O pohodlí nebo komfortu v tomto voze nemůže být ani řeč. Ještě tak pro cesty na chatu by se dalo áčko využít, ale do města nedoporučuju. Je to kostitřas, kterej se navíc dost silně naklání v zatáčkách. Byl jsem z auta docela zoufalej, nechtěla s ním jezdit ani moje žena. na jaře jsem si koupil za stejné peníze Superba a jsem vysmátej. Manželka má Pandu a je spokojená. Áčko je předražený a svezení v něm vůbec neodpovídá pořizovací ceně. Stejnou službu udělá i auto za polovinu ceny.
0 0
možnosti

Revo

6. 4. 2004 11:08
Jednoznačně Audi
ostatní jsou pekáče. A kdo vydoluje z motoru 1.4 TDI 90 koní? Nikdo, prostě Audi je špička a zvlášť v oblasti naftových motorů. Škoda že do toho nedávají osmiválec 4,2. To by pak bylo svezeníčko.
0 0
možnosti

Atom

6. 4. 2004 11:23
Re:
A kdo vydoluje z motoru 1.4 TDI 90 koní? - Obávám se, že nikoliv Audi ale VW....
0 0
možnosti

Killbilly

6. 4. 2004 8:05
Mno
Ja osobne bych 626000 za auto ktere je "nachylne na bocni vitr" a "ve vyssich rychlostech znacne nestabilni" nedal,ale tady jde asi o znacku....
0 0
možnosti

Atom

6. 4. 2004 9:44
Re:
Pokud chceš jenom mercedesy, a v garáží máš S-Classe, tak si to Áčko klidně koupíš na popojíždění do Tesca. Mimochodem, to auto je úžasně prostorný, hlavně na zadních sedačkách....
0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně

22. dubna 2024

Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu

26. dubna 2024

Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid

25. dubna 2024

Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...

KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části

25. dubna 2024

Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!