Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Mini One D – z mrňouse šarmantním dorostencem

hodnocení iDNES 3,6/5 Malý nebo velký, usedlý nebo excentrický, rodinný či pracovní. Žádný automobil dnešní doby nemá šanci dosáhnout výrazného komerčního úspěchu aniž by v jeho nabídce chyběl vznětový motor. To si uvědomila i automobilka BMW a tak do svého retromobilu Mini One montuje od loňského roku i turbodiesel. VNĚJŠÍ VZHLED * INTERIÉR A KUFR * MOTOR A SPOTŘEBA JÍZDNÍ VLASTNOSTI * CENA

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Tom

Minik diesel
Měl jsem ho půjčenýho od AuTecu když mi opravovali BMW.  Znovu jsem si potvrdil, že diesel V ŽIVOTĚ NE !!! V 3.5 tis to zdechlo...S tim se neda jezdit, to je utrpeni..   Ale jinak MINI je super, vážně jsem o něm uvažoval - ale jen Cooper S, slabší za to nestojí, a pak, je to přední pohon.. ale z těch je to ten nejlepší, řízení pěkně natvrdo, žádný gumový uložení..
Jo a blbý jsou ty run-flat pneu, moc těžký..proto ten monitor tlaku. Taky mi vadily bezrámový okna..trochu fórovej pocit..hodí se spíš do sport.kupé když už vůbec.... Co ještě..stupidní kovová šaltpáka..přimrzne ruka
Takže - Mini ANO - diesel  NE !!!
0/0
17.4.2004 0:00

Richie_BigBiker

Turbo diesel je hnus!!!
Hnus a spina presneji. Nikdy bych TD nechtel a chtit nebubu...
Richie
0/0
14.4.2004 6:35

m-10 wolverine

I love mini
Miluji Mini :) Škoda že na něj nemám a hned tak mít nebudu :( Je to nejhezčí retro auto široko daleko.Brouk je proti němu hnus kudrnatej
0/0
13.4.2004 20:26

VLD

Fabia je ....
.... je oproti tomuhle hnus humus. Mini Rulez!!!
0/0
13.4.2004 17:41

Dan

Povedený motor od Toyoty
Můžu za sebe napsat, že vznětový čtyřválec od Toyoty je nejpovedenější z konkurence. Je dražší, ale když ho srovnám s rachtavým tříválcem TDI Fabie, či totálním lenochem HDi v Peugeotu, či Citroënu, tak to pak je cena akceptovatelná. Mluvím sice o tom, že jsem ho testoval v Yarisu, ale je to nádherně živounký a úsporný motor. A když se k tomu ještě přidá legendární spolehlivost značky Toyota......hmmmmm. Konkurence je prostě horší. Doporučuji vyzkoušet. Otázkou je, zda-li stačí i na těžší auto, jako je Mini????
 
0/0
13.4.2004 17:22

keks

italian job :)
Takové jedno šílené představení těchto vozítek je ve filmu Loupež po italsku (The Italian Job), pro fanoušky
0/0
13.4.2004 16:52

iuos

hmmm
a důvod, proč takový auto vzniklo je v pr*eli
0/0
13.4.2004 13:13

Max Fratzek

cooper
Testovani Mini s dieslem je mimo misu. To jste si asi moc nezajezdili. Ten motor je tam podle me omylem. Ja sam mam coopera s 116 k. Dalsi vec je opet hodnoceni Mini, srovnavani se segmentem typu polo, corsa a pod. Je to nejmensi sportacek, nebo luxusni nakupni kosik, ale neni to auto pro mladou rodinu. Pokud jinak srovnate jeho zakladni vybavu a cenu, dostanete se na cenu fabie a...( fabie nema: sport. podvozek, pirelli v zakl., mereni tlaku v pneu, kos. zrcatko u ridice, bocni airbagy, tak kvalitni audio, osvetleni nohou, zakl. vybavu, koncovku vyfuku a dalsi prvky v chromu a cojavim co jeste ani mit nemuze)
0/0
13.4.2004 11:01

Brzda

Re: cooper

čau, mohl by ses se mno podělit o zkušenosti s novým mini.Přemýšlím o něm.Děkuju:-) Teda o benzinu.;-D

0/0
16.3.2007 9:33

Richard

fanklub
Koukám Miku, že se Ti tu rozrůstá fanklub.  Nicméně článek se mi líbí, připadá mi objektivní a i čeština se zdá být OK. Kritika od člověka, který nedá dohromady kloudnou větu a navíc neví co je diakritika mě docela pobavila.
0/0
13.4.2004 9:12

fuckarkin

blekoto safranku
No, podivej se Safranku, co jsi to napsal za slataninu. Udelej nam radost a vloz do clanku ceska slova, snad tomu budeme vice porozumime. Snad jenom dabel se vyzna v tech zkomoleninach. Nevim, kam ten cesky jazyk leze, do ktereho otvoru.
0/0
13.4.2004 3:57







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.