Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Lvíče z Kolína - Peugeot 1007

Lvíče od Peugeotu opouští tříčíselné označení a s podzimem se chystá do světa. Jedno z aut, které bude vyjíždět pravděpodobně z bran kolínské fabriky PSA a Toyoty, ponese značku Peugeot. Spekulací na téma jeho označení už proběhlo víc než dost. Podle nejnovějších zpráv nebude "mrňavý Peugeotík" 107, ani 007, ale 1007.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

DEALER PEUGEOT

KTERÝ BLB TO PSAL???
CHCI JEN UPOZORNIT ŽE MÁTE ČLÁNEK PLNÝ CHYB A NEPŘESNÝCH INFORMACÍ. JÁ JSEM SI O TOMTO AUTÍČKU UŽ HODNĚ ZJIŠŤOVAL A OD INFORMACÍ PEUGEOTU SE TY VAŠE HODNĚ RADIKÁLNĚ LIŠÍ... MYSLÍM ŽE POKUD CHCETE PROVOZOVAT RUBRIKU KTERÁ MÁ ČTENÁŘE INFORMOVAT O MOTORYSTICKÉM SVĚTĚ MUSÍTE TAKY O TOM NĚCO VĚDĚT A NÉ PSÁT NĚJAKÉ DOMNĚNKY! JAKO ČLOVĚKA KTERÝ O TOMTO OBRU VÍ HODNĚ MĚ TENTO ČLÉNEK OPRAVDU URÁŽÍ! A NENÍ TO PRVNÍ CO STOJÍ ZA PRD!!!!
0/0
19.7.2004 12:54

Marlon

Chalupáři
Hm, opravdu si nedovedu předtavit jak tohle auto za tak nehorázné peníze kupuje obyčejný český člověk jako něco čemu chce nebo musí říkat rodinné auto. Tohle si může koupit pár zmlsaných paniček, které se dusí v autech v kolonách Prahy a jedou si udělat nehty nekam do centra. Nikdy bych si takovou blbost nekoupil. Možná opravdu jen dětem. Přivázal bych to na na provázek a ať si to tahají po pískovišti. Jo jo české poměry a evropské ceny.
0/0
28.4.2004 15:28

Alkac

Vite kulovy Mr. EL- EM
Vazeny byvaly zamestnance TPCA, je naprosto zrejme, proc jste byvaly, pokud jste se tam vubec nekdy dostal. S temahla informacema muzete prispivat akorat tak do Blesku.
0/0
21.4.2004 14:48

Jan

JE JASNÉ JAKÉ MÍSTO MÁ ČESKO PŘIDĚLENÉ
Je asi evidentní jaké místo nám světové automobilky přisuzují.Chápu, že až se zde trochu zvýší platy, nechají tady výrobní haly a půjdou dále na Východ. Nebyl by to ani první ani poslední případ. Ale jako autíčko dětem pod stromeček nebo na dětskou autodráhu opravdu design krásný.
0/0
19.4.2004 22:11

čechoslovák...

Tak tohle mi chybí.
Už se těším , až se začne vyrábět a já ho koupím synkovi pod stomeček. Má spoustu autíček na dálkový ovládání.Půl pokojíčku samí angličáky o jeden víc čí míň. Někdo tady psal o 5tisících Euro, zkutečnost je taková , že to je jen výrobní cena prodejní se už vyšplhá na 8600 euro.No nic srovnávat malucha s Fábií může jen ten , kdo dodnes jezdí stodvácou..
0/0
19.4.2004 15:51

mrk

Re:
Nebo ten kdo si nepřipustí že fabie je opravdu malé auto (ve felicii jsem takový pocit nikdy neměl:-))) )
0/0
20.4.2004 8:52

relista

Snad pro dceru
Uvidíme jak dopadnou testy, ale napadá mne, že by to mohl být fajn dárek dceři k 18. narozeninám
0/0
19.4.2004 15:10

Jimmi

Možná konečně auto vhodné pro...
...vozíčkáře, pokud půjde složený vozík prostrčit odsunutými dveřmi na místo vymontované zadní sedačky.
0/0
19.4.2004 12:48

Autoň

cena
Cena např. nového Opelu Astra je v SRN v přepočtu 480.000 Kč, ale u nás 230.000 Kč, takže takové autíčko jako je na obrázku by mohlo být cenou pod úrovní Fabie s líným tříválcovým šestiventilovým motorem 1.2 (zrychlení za 18 vteřin s řidičem, bez dalších cestujících).
0/0
19.4.2004 8:34

Autoň

oprava
u nás 430.000 Kč
0/0
19.4.2004 8:39

EL-EM

Máte tam chyby!
1) TPCA  = TOYOTA PEUGEOT CITROEN AUTOMOBILE
2) Deklarovaná cena - 5000 EURO
3) Není a nebude to C2
4) Design CITROEN bude jiný než PEUGEOT (stejně tak bude jiný design pro TOYOTA)
5) "Něco se proslýchá také o "litrovém" agregátu VVT-i z produkce Toyoty" - ve skutečnosti to bude nejrozšířenější základ původem z Polska.
6) Perlička: TPCA chce pět hvězdiček(*****) v crash testu pro všechny značky z Kolína
Autor: bývalý zaměstnanec TPCA
0/0
19.4.2004 1:00

Karel Pátý

Re:
Ups! Ještě se nevyrábí a již existují bývalí zaměstnanci? To mě pobavilo :-).
0/0
19.4.2004 10:09

B

A
Ty jsi ale kus blba, typuju tě tak na dvanáctiletého školáka, který se ve škole dostal k internetu
0/0
19.4.2004 10:36

MP

Re:
U takhle malyho auta je uplne jedno kolik tech hvezdicek ma. Jakmile se potkaz s necim tezsim, tak zadny hvezdicky nepomuzou. Navic hvezdicky jsou sice hezky hodnoceni, ale cely hodnoceni ztraci na vyznamu, protoze se daji body nahnat na kravinach, ktery nemaji s bezpecnosti vozu pri havarii nic spolecnyho.
0/0
20.4.2004 16:10

redwasp

r@w.cz
design jednim slovem perfektni. Prakticky, krasny. Ten koncept posuvnych dveri je dobry, ale neni dotazeny k dokonalosti - kdyby byl, tak bude mozne na zadni sedadla nastupovat bez sibovani s temi prednimi - coz jak se zda nepujde. Chtelo by to aby to jeste trochu dopracovat.
0/0
19.4.2004 0:52

Norbert

Líbí se!
Nádherné autíčko, a ty dveře, supr. Velice povedené, pokud by se vyrábělo v Kolíně, tak to nebude mít škodovka vůbec lehké. Současná fabia bude mít skvělého konkurenta a troufám si tvrdit, že s něčím podobným vyrukuje taktéž nová fabia, will see :-)
0/0
19.4.2004 0:10

Karel

Re:
Jo, vypada to hezky. Akorad to je fakt moc maly.
0/0
19.4.2004 0:34

Onyx

Re:
Vzhledem k velikosti tohoto automobilu je jasné, že nemůže být přímým konkurentem škody fabia.
0/0
19.4.2004 7:56

mrk

Re:
Vzhledem k velikosti fábie je její přímý konkuret i populární maluch polské lidové výroby !!
0/0
19.4.2004 9:36

x

Re:
že by nějaký komplex mrku?
0/0
19.4.2004 13:36

mrk

Re:
ne je to fakt malý auto !
abych se vyhnul otázkám nejsem nijak extrémní postavy, jen se mi zdá že ve fabii všude do něčeho narážím... tu velikost myslím samozřejmě z vnitřku. Snad největší komfort má spolujezdec (nesmí sedět vedle "tlusťocha") :-)))
0/0
19.4.2004 13:54

c

Re:
fabia je samozřejmě malé auto. není to žádná limuzína. ale srovnávat ji s maluchem a budoucím autem z kolína, nebo třeba s citroenem c2 to opravdu nejde.
0/0
19.4.2004 16:10

pr vl

Re: To se uvidi...
  To vsechno ukazou srovnavaci testy a myslim ze skoda odejde s brekem....:-)
0/0
12.5.2004 14:56







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.