Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Audi dnes, zítra a pozítří

Ingolstadtská automobilka s příchodem jara jen srší nápady a novinkami. Chystá novou filmovou hvězdu - supersportovní Audi budoucnosti RSQ. Pozornost zaslouží také ultrarychlý kombík RS6 Plus, které umí uhánět "280kou". A na závěr několik informací o faceliftu A4.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

mrk

nádhera
Auto je to krásný ale už vidim jak si to koupí nějakej idiot a bude po Praze jezdit 150 a na D1 kličkovat ve štrůdlu před zůžením. Pak budu jen vzívat bohy aby se našel někdo kdo by mu tu hubu pořádně rozbil :-(
0/0
23.4.2004 10:00

osla

Re:
w
0/0
25.4.2004 6:51

boruvkovymisanek

Re:
a proc budes vzívat?
to zavani zavisti a mstou
pred zuzenim plati zip modus - bez emocí!
priste to napis aby se to aspon rymovalo
0/0
25.4.2004 7:00

informator

zlatej Favorit
Pánové, já nevím co na těch plechovkách vidíte. Já mám červenýho favorita a jsem spokojenej, nikdy mě nikde nenechal, machrovat před holkama nepotřebuju, má nízkou spotřebu (5 litrů) a jede super. Co víc si přát?
0/0
21.4.2004 14:41

2Mac7

Re:
No mně se tedy ta Audina líbí trochu (dost) víc než favorit . Ale každý má jiný vkus.
0/0
21.4.2004 20:25

69

Re:
jezdis s favem za 5 litru?  to si asi kouzelnik ne? :):)
0/0
22.4.2004 7:36

Pavel

Audi zitra
Hned zitra vyrizuji v bance doplnkovou pujcku a pak budete cumet az v tom pojedu.
 
0/0
20.4.2004 16:44

malcor

Serive modely
To teda fakt nevim ktera automobilka usazuje hrdiny filmu ktery se odehravaji v roce 2035 do seriove vyrabenejch modelu. Nebyl by nejakej priklad?
0/0
20.4.2004 14:39

Paintguy

Re:
Batman, ne?  
0/0
26.4.2004 19:24

Karel Polivka

focení v kerfůru
Já tam fotím normálně, nic na tom není.   Jenom holt není vhodný chodit za těma lopatama a prosit je o svolení k focení...
0/0
20.4.2004 14:00

Karel Polivka

Re:
cakryš, ať žije deset votevřených oken ie najednou...
0/0
20.4.2004 14:03

Autoň

budoucnost?
Nevím pro koho je budoucností vyrábět auta v relaci několika miliónů Kč/kus? Stačí bohatě už i obyčejný VW s 8. ventilovým líným motorem za 442.000 Kč. Hliníkové sporťáčky s rychlostí okolo 300 Km v hodině se vyrábějí pro koho, když je v celé Evropě omezená rychlost (kromě některých dálnic v SRN)? Že by jen pro německé vepře prohánějící se po dálnicích nebo pro česká zbohatlícká prasata jezdící po městě 150?
0/0
20.4.2004 8:14

2Mac7

Re:
k čemu auto s líným motorem ?
0/0
20.4.2004 13:28

revo

Re: závist
To je tvůj problém. Myslím, že tě rychlosti nad 250 nemusí zajímat. Vzhledem ke "kvalitě" tvého příspěvku se ve slušným autě stejně nikdy nesvezež.
0/0
21.4.2004 14:03

Jan

KATALOG VŠECH AUTOMOBILŮ PRODÁVANÝCH V EVROPĚ
KATALOG VŠECH AUTOMOBILŮ DISTRIBUOVANÝCH V EVROPĚ S DALŠÍMI ÚDAJI KE KAŽDÉMU AUTU,POČET DVEŘÍ, TYPY MOTORŮ,ZRYCHLENÍ APOD NOVĚ NALEZNETE  NA NETU  . ALE ABY TO NEBYLA REKLAMA  : V OBRÁCENÉM POŘADÍ - TRIUMF a AUTO s .CZ
0/0
20.4.2004 8:01

Jack

Re:
Jaká náhoda... zase reklama! Budeš mě zase nějak osočovat, jako zhruba před týdnem?
0/0
20.4.2004 14:40

Ondra-pro

Radost pohledet
Srdce plesaaa  
0/0
20.4.2004 0:35







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.