Diskuze
S4 Cabrio - hodně ostré
Děkujeme za pochopení.
Dave
Re lilulak
Nedávaj ho tam v nejnižší řadě, nemá 110 kw, ale 132 kw a každej kdo se v tom trošku vyzná (což asi není tvůj případ) vý, že se může v bohodě dostat na ttčkovskejch 165 kw (tady možná pochopíš rozdíl mezi kw a Ps) jen výměnou sání, turba a mezichladiče stlačenýho vzduchu. Tak se prosímtě nesnaž byt chytrej za každou cenu a nejdřív si o těch autech třeba něco přečti.Dave
Impreza vs. audi vs. octavia rs:)
No, lidi, myslím, že se bavíte trošku z cesty. Hlavní rozdíl, myslím, že už i pár chytrýma lidma zde zmíněn, je prostý: audy S4, S6 sou klasický luxusní limuzíny, akorát že s pořádnou porcí výkonu a přituženým podvozkem. Nejsou to prostě supersporty, ale luxusní vozy s pořádným motorem, skvělým podvozkem a určitě řidiči skvělé zážitky poskytnou. A pokud jde o audi RS, pak je to ryzí supersport zabalený do kastle limuzíny. Vždyť jen ty brzdy od porsche atd. atd. Na druhou stranu mě tadle honba za výkony příjde trošku ujetá. Myslím, že tydle motory přísluší trošku jiným autům než limuzínám. Ona jen představa, že se tendle vůz může bez problémů srovnávat s Ferrari 360 modena je děsivá. Neměli by se tydle limuzíny držet trošku stranou? Nehledě na to, že je to trend poslední doby, dřív tyto auta měli takovou nepsanou hranici 300 koní a víc bylo vyhrazeno supersportům (už vidím jak někdo napíše že sériovej MB 600 S měl 400). A ke srovnání Imprezy a S4. To myslíte vážně? Trošku jiný auta, ne? Srovnávat motor s lineárním zátahem (i když bezesporu mohutným) o objemu 4,2l s motorem s polovičním obsahem, s polovičním počtem válců, navíc boxerem a turbem, to je trošku jiná technika, ne? Nehledě na úplně odlišném přístupu těchto aut. Prostě je jasný že Impreza by S4 na okresce vyprášila (i když RS určitě zase ne, tím si su jistej), ale už vidím managera, jak si to šine v Impreze. Prostě ty auta jsou směřovaný na úplně jinej segment trhu. A srovnávání s octávií? No, nesnáším škodovky, ale Rs se celkem povedla. A kecy kohosi že to není pravý RS, protože má málo koní - si zkus trošku uvědomit, kolik koní má sériová audi třeba čtvrekové řady - maj běžně motory o obsahu 3,2 litru a pak je jasný, že když vydaj verzi S, o RS ani nemluvím, tak že výkonama půjdou jinam. Ale škoda končí u octávie na 110 kw u verze 1,8t, takže má právo 180 koňový RS takhle označit. A o tom podvozku - no, asi seš odborník na slovo vzatý, ale ten není jen trošku jinej. A ještě k tomu že octavie Rs jede 250 -Ondra
S4 - mooo pěkný
S4 v cabriu je fakt povedený kousek, škoda že nemá pevnou skládací střechu nebo aspoň pevou střechu tak jak např. Bmw 3 Ci/C nebo předchozí generace M-B SL. Jinak mě příspěvky níže RS4, RS6 vs. Impreza fakt pobavily. Můžu potvrdit v podstatě to co psal A4... RS6 nejde srovnávat s Imrezou WRX STi. Káždé auto je výrazně jiné, přikláním se k názoru že Imreza je skutečně taková hračka a to nemyslím vůbec špatně. Je to auto pro skutečné nadšence do motorsportu, auto ve kterém si můžete připadat jako Burns :-) RS6 je někde jinde... a jízdní vlastnosti SUPER. Mám Avanta a řeknu vám je to mimo běžné chápání... jasně auto jako takové vás nechá poměrně chladným, no žluté Porsche nebo červená Modena přece jen zaujmou víc, ale jízdní výkony ....vás v jeho podání dostanou. Mimo to je vůz překvapivě pohodlný ... klasika, luxusní A6, všechno je kde má být, s autem se člověk okamžitě sžije. Cena je pravda vyšší... ALE pořád je to míń než za M5, nebo E55AMG... o bestialitách od Brabusu nebo Carlsona ani nemluvě.A4
Audi vs. Octavia
Prosim neporovnavat neporovnatelne..........!!! Audi Quattro the one and only 4x4.... (No mozna Impreza WRX, ale to je takova levna hracicka)Petr
Re:
Impreza WRX-STi je sakra dobra hracicka, ktera v jizdnich vlastnostech hrave predci Audi S4 (i kdyz ma o asi 80 koni min). To, ze cenova politika Audi je trochu jinde, na tom nic nemeni...Debil
No a co
250 jedi i Škoda Octavia RS. Takže něco lepšího by tu nebylo? Něco, co by nás skutečně oslnilo a nejenom ty stále stejné německé nicneříkající fádní auta.Šťáva / Diag human
kupuji
Až mi Bohouš se Špidlou pošlou těch 10. miliard za arbitráž, hned si tento model koupím. Divím se, že nejde více na odbyt, když tu jsou slušné platy okolo 300 Euro měsíčně?Fill
Moc pěkný,
ale trošku mi u audi chybí verze CC. Klasické kabrio je sice hezký, ale do našich podmínek trochu nepraktickýPolicisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Sraz vytříbených bavoráků přivítal žraloka, botu i nejlepší M všech dob
Rekordní. Tak se dá shrnout letošní setkání majitelů a příznivců vozů BMW divize M. Na trať...
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Tesla 3 je v ČR nejlevnější v historii, značce klesají prodeje
Americký výrobce elektromobilů Tesla snížil ceny, například v USA, Číně a Německu, všimla si...
Pozemní biz-jet startuje. Excentrický lexus inspiroval svět letecké dopravy
Kdo by to byl býval řekl, že nejdražším lexusem současnosti se stane luxusní dodávka s monogramem...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Prodej byt 3+1, 60 m2 - Kolín II
Mikoláše Alše, Kolín - Kolín II
3 700 000 Kč