Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

S4 Cabrio - hodně ostré

Od poloviny dubna je v prodeji atraktivní Audi S4 ve verzi Cabrio. Automobil vybavený osmiválcovým motorem disponuje výkonem 344 koní, dokáže zrychlit z 0 na 100 km/h za 5,9 sekundy a dosáhne maximální rychlosti 250 km/h.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Dave

RE:A4
RS6 má o sto koní míň, nevím, kde jsi byl na 550
0/0
10.5.2004 11:02

Dave

Re lilulak
Nedávaj ho tam v nejnižší řadě, nemá 110 kw, ale 132 kw a každej kdo se v tom trošku vyzná (což asi není tvůj případ) vý, že se může v bohodě dostat na ttčkovskejch 165 kw (tady možná pochopíš rozdíl mezi kw a Ps) jen výměnou sání, turba a mezichladiče stlačenýho vzduchu. Tak se prosímtě nesnaž byt chytrej za každou cenu a nejdřív si o těch autech třeba něco přečti.
0/0
10.5.2004 10:38

Dave

Impreza vs. audi vs. octavia rs:)
No, lidi, myslím, že se bavíte trošku z cesty. Hlavní rozdíl, myslím, že už i pár chytrýma lidma zde zmíněn, je prostý: audy S4, S6 sou klasický luxusní limuzíny, akorát že s pořádnou porcí výkonu a přituženým podvozkem. Nejsou to prostě supersporty, ale luxusní vozy s pořádným motorem, skvělým podvozkem a určitě řidiči skvělé zážitky poskytnou. A pokud jde o audi RS, pak je to ryzí supersport zabalený do kastle limuzíny. Vždyť jen ty brzdy od porsche atd. atd. Na druhou stranu mě tadle honba za výkony příjde trošku ujetá. Myslím, že tydle motory přísluší trošku jiným autům než limuzínám. Ona jen představa, že se tendle vůz může bez problémů srovnávat s Ferrari 360 modena je děsivá. Neměli by se tydle limuzíny držet trošku stranou? Nehledě na to, že je to trend poslední doby, dřív tyto auta měli takovou nepsanou hranici 300 koní a víc bylo vyhrazeno supersportům (už vidím jak někdo napíše že sériovej MB 600 S měl 400). A ke srovnání Imprezy a S4. To myslíte vážně? Trošku jiný auta, ne? Srovnávat motor s lineárním zátahem (i když bezesporu mohutným) o objemu 4,2l s motorem s polovičním obsahem, s polovičním počtem válců, navíc boxerem a turbem, to je trošku jiná technika, ne? Nehledě na úplně odlišném přístupu těchto aut. Prostě je jasný že Impreza by S4 na okresce vyprášila (i když RS určitě zase ne, tím si su jistej), ale už vidím managera, jak si to šine v Impreze. Prostě ty auta jsou směřovaný na úplně jinej segment trhu. A srovnávání s octávií? No, nesnáším škodovky, ale Rs se celkem povedla. A kecy kohosi že to není pravý RS, protože má málo koní - si zkus trošku uvědomit, kolik koní má sériová audi třeba čtvrekové řady - maj běžně motory o obsahu 3,2 litru a pak je jasný, že když vydaj verzi S, o RS ani nemluvím, tak že výkonama půjdou jinam. Ale škoda končí u octávie na 110 kw u verze 1,8t, takže má právo 180 koňový RS takhle označit. A o tom podvozku - no, asi seš odborník na slovo vzatý, ale ten není jen trošku jinej. A ještě k tomu že octavie Rs jede 250 -
0/0
10.5.2004 10:32

Ondra

S4 - mooo pěkný
S4 v cabriu je fakt povedený kousek, škoda že nemá pevnou skládací střechu nebo aspoň pevou střechu tak jak např. Bmw 3 Ci/C nebo předchozí generace M-B SL. Jinak mě příspěvky níže RS4, RS6 vs. Impreza fakt pobavily. Můžu potvrdit v podstatě to co psal A4... RS6 nejde srovnávat s Imrezou WRX STi. Káždé auto je výrazně jiné, přikláním se k názoru že Imreza je skutečně taková hračka a to nemyslím vůbec špatně. Je to auto pro skutečné nadšence do motorsportu, auto ve kterém si můžete připadat jako Burns :-) RS6 je někde jinde... a jízdní vlastnosti SUPER. Mám Avanta a řeknu vám je to mimo běžné chápání... jasně auto jako takové vás nechá poměrně chladným, no žluté Porsche nebo červená Modena přece jen zaujmou víc, ale jízdní výkony ....vás v jeho podání dostanou. Mimo to je vůz překvapivě pohodlný ... klasika, luxusní A6, všechno je kde má být, s autem se člověk okamžitě sžije. Cena je pravda vyšší... ALE pořád je to míń než za M5, nebo E55AMG... o bestialitách od Brabusu nebo Carlsona ani nemluvě.
0/0
6.5.2004 9:40

aaa
0/0
5.5.2004 20:06

A4

Audi vs. Octavia
Prosim neporovnavat neporovnatelne..........!!! Audi Quattro the one and only 4x4.... (No mozna Impreza WRX, ale to je takova levna hracicka)
0/0
5.5.2004 12:43

Petr

Re:
Impreza WRX-STi je sakra dobra hracicka, ktera v jizdnich vlastnostech hrave predci Audi S4 (i kdyz ma o asi 80 koni min). To, ze cenova politika Audi je trochu jinde, na tom nic nemeni...
0/0
5.5.2004 12:51

Buran

Re:
Impreza WRS - STI je vůz, který byl porovnáván s Porsche. A výsledek zněl - kupte si Imperzu, máte vůz s parametry Porsche za třetinovou cenu. STI je naprosto jedinečné a silně nadčasové auto s bezkonkurenční technologií podvozku a motoru. Nemám nic proti audit (teda nelíbí se mi, ale to je věc vkusu), ale opravdu srovnávejme srovnatelné. A Impreza prostě nemá srovnání. Snad s Mitsubishi EVO, ale to je poněkud jiná filozofie a je to kusovka bez záruk. Jedinečnost STI spočívá v naprostém souosém vyvážení celého vozu, velmi nízko položeným těžištěm, také díky motoru boxer a stálému phonou všech 4 kol s rozleožením 50:50. Také nezapomeňte, že podvozek je prověřován už léta nejtěžšími závody WRC. Takže při vší úctě, ale audi v tomto směru silně pokulhává. A proto opravdu srovnávejme srovnatelné a ne skvělou Imprezu s průměrným sériovým audi, ktré nepřináší nic pozoruhodného.
0/0
5.5.2004 13:18

Buran

Re:
Omlouvám se - mělo tam být Imreza WRX a ne WRS
0/0
5.5.2004 13:19

A4

Re:
A co takhle RS6 ? Tam uz asi vsem krome Ferrari spadla celist..... Jak rikam Impreza je opravdu takova hracicka. Chtel by v tom snad nekdo vozit rodinu, jezdit na dlouhe cesty.....? Co komfort, vybava, pohodli... vzhled.... vzhled interieru. Hruza nad hruzu. Repsektive dobry, ale fakt auto na hrani a na vikend. Ale az poletim s rodinou na hory v nalozenem RS6 a hrave ujedu Impreze..... :)))))
0/0
5.5.2004 13:32

Petr

Re:
No, pohodli a rodinné parametry jsem fakt nehodnotil... Bavíme se tady o sporťácích, takže mě zajímají jízdní vlastnosti. A tam je Impreza WRX-STi překonatelná fakt možná jen Ferrari za čtyřnásobnou cenu... 
0/0
5.5.2004 13:38

A4

Re:
dobre, ale nerikej mi,ze at  papirove co se tyce cisel a nebo i na silnici RS6 neroztrha WRX brutalne a totalne....
0/0
5.5.2004 13:57

El Magnifico

Re: RS6 v. RS4
Mam pocit, ze RS6 a RS4 maji stejny motor. Potom nechapu proc ji sem tahas. RS6 je lepsi jen v tom, ze je vetsi a tezsi. V Irsku jsem slysel, ze se prodava jen s automatem, coz u takoveho auta nechapu. Libi se mi vsechny tri, ale na prvnim miste je Subaru. Jestli se nekdo divate na DSF Automagazin, tak tam maji Track Test a velmi dlouho tam vede EVO 7. Audi je nekde vzadu i za Subaru STi
0/0
5.5.2004 14:10

A4

Re:
RS4 a nove RS6 je uplne o necem jinem.... Mam pocit, ze kazdy kdo tu pise, zatim vubec nevi co je RS6..... hydraulicky vyvazovany bocni naklon podvozku....550 koni!!!! atd................ zrychleni 4.7..........
0/0
5.5.2004 15:52

lulinak

Re:
lidi srovnavejte srovnatelne jo?  podivej se na cenu STi (cca 1,3 mil) a na cenu RS6 (pokud vim tak minimalne dvojnasobek) takze je to jako srovnavat fabii s passatem....    osobne pokud bych chtel auto pro radost za tuhle cenu tak jsou jen dve rozumne volby a to Imreza STi a Mondeo ST, obe dve spicky za velmi rozumnou cenu...  Octavia RS je proti temdle dvou autum jen chudy pribuzny, s motorem 1,8T ktery ma nejen uz sva leta (ale porad patri ke spicce) ale hlavne jej do RS davaji pro me nepochopitelne v te nejnizsi rade tj. 110kW, kdyby tam davali ten vyhnany na 160 jako do Seata tak je to o necem jinem, nehlede na to ze podvozek stare oktafky je o nicem i se slabym motorem a verze RS ho ma jen nepatrne upraveny...
0/0
5.5.2004 15:02

lulinak

Re:
sorry RS ma 132 kW ale to nic nemeni na tom co sem psal....
0/0
5.5.2004 15:08

aaa

Re: Nesmysl
Tak to jsi se asi posral ne 132kw, ty jsi asi nahlavu
0/0
5.5.2004 17:06

Thierry

Re:
No tak pověz, jaký má výkon Octavia RS?
0/0
5.5.2004 20:45

Buran

Re:
S tím ujetím RS6 Impreze to máš pravdu. Ale na dálnici. A mezi náma sešlápnout pedál a čumět na rychloměr kolik to jede - to není sportovní jízda. Jinak je RS6 pochopitelně horší a důvod jsi řekl sám. Je to příliš velké a těžké auto. Takže odstředivá síla, která v zatáčce na auto působí roste na druhou s hmotností vozu. To víš, to je fyzika a tu neo..je..beš.
0/0
6.5.2004 9:00

Debil

No a co
250 jedi i Škoda Octavia RS. Takže něco lepšího by tu nebylo? Něco, co by nás skutečně oslnilo a nejenom ty stále stejné německé nicneříkající fádní auta.
0/0
5.5.2004 12:10

Honza

a co bys čekal?
a co bys čekal, když porovnáváš VW a VW?
0/0
5.5.2004 12:25

A4

Re:
Jenze Octavia RS se na 250 dostane asi tak za 2x nasobek casu co Audi. Tech 250 jede Octavia tak akorat s kopce a prazdne auto. A po 100 kilometrech teto jizdy bude auto pomalu rozsypane. Nehlede na to, ze v Octavii pri 250 uz je o vzlitnuti k mesici.......
Takze opravdu to neni o maximalnim cisle, ale take pozdovozek atd... A hlave AUDI S4 jede 250km s OMEZOVACEM.... jinak jede o dost vice...
0/0
5.5.2004 12:41

Šťáva / Diag human

kupuji
Až mi Bohouš se Špidlou pošlou těch 10. miliard za arbitráž, hned si tento model koupím. Divím se, že nejde více na odbyt, když tu jsou slušné platy okolo 300 Euro měsíčně?
0/0
5.5.2004 11:55

Bobek_AzBest

slint
 škoda že jsem jen chudý kmán
0/0
5.5.2004 10:51

Fill

Moc pěkný,
ale trošku mi u audi chybí verze CC. Klasické kabrio je sice hezký, ale do našich podmínek trochu nepraktický
0/0
5.5.2004 10:45







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.