Impreza vs. audi vs. octavia rs:)
No, lidi, myslím, že se bavíte trošku z cesty. Hlavní rozdíl, myslím, že už i pár chytrýma lidma zde zmíněn, je prostý: audy S4, S6 sou klasický luxusní limuzíny, akorát že s pořádnou porcí výkonu a přituženým podvozkem. Nejsou to prostě supersporty, ale luxusní vozy s pořádným motorem, skvělým podvozkem a určitě řidiči skvělé zážitky poskytnou. A pokud jde o audi RS, pak je to ryzí supersport zabalený do kastle limuzíny. Vždyť jen ty brzdy od porsche atd. atd. Na druhou stranu mě tadle honba za výkony příjde trošku ujetá. Myslím, že tydle motory přísluší trošku jiným autům než limuzínám. Ona jen představa, že se tendle vůz může bez problémů srovnávat s Ferrari 360 modena je děsivá. Neměli by se tydle limuzíny držet trošku stranou? Nehledě na to, že je to trend poslední doby, dřív tyto auta měli takovou nepsanou hranici 300 koní a víc bylo vyhrazeno supersportům (už vidím jak někdo napíše že sériovej MB 600 S měl 400). A ke srovnání Imprezy a S4. To myslíte vážně? Trošku jiný auta, ne? Srovnávat motor s lineárním zátahem (i když bezesporu mohutným) o objemu 4,2l s motorem s polovičním obsahem, s polovičním počtem válců, navíc boxerem a turbem, to je trošku jiná technika, ne? Nehledě na úplně odlišném přístupu těchto aut. Prostě je jasný že Impreza by S4 na okresce vyprášila (i když RS určitě zase ne, tím si su jistej), ale už vidím managera, jak si to šine v Impreze. Prostě ty auta jsou směřovaný na úplně jinej segment trhu. A srovnávání s octávií? No, nesnáším škodovky, ale Rs se celkem povedla. A kecy kohosi že to není pravý RS, protože má málo koní - si zkus trošku uvědomit, kolik koní má sériová audi třeba čtvrekové řady - maj běžně motory o obsahu 3,2 litru a pak je jasný, že když vydaj verzi S, o RS ani nemluvím, tak že výkonama půjdou jinam. Ale škoda končí u octávie na 110 kw u verze 1,8t, takže má právo 180 koňový RS takhle označit. A o tom podvozku - no, asi seš odborník na slovo vzatý, ale ten není jen trošku jinej. A ještě k tomu že octavie Rs jede 250 -