Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Škoda bude vyrábět malá auta

V mladoboleslavské Škodovce se budou vyrábět velké nákupní košíky na čtyřech kolech.
Mateřský koncern VW se totiž s vedením Škodovky dohodl na tom, že současné tři modelové řady vozů s okřídleným šípem na přídi doplní ještě čtvrtá. Škodovka bude vyrábět malá městská auta.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

verunka

trojkolka

Schánim doklady na tříkolu. Motor má z VW 723 514506

0/0
2.6.2006 9:46

Karel

Prosím o nazor
Napište prosím názor na Peugeot 206
0/0
14.4.2005 20:56

Fíla

fiat 126
sháním fiata 126 polski - kousl sem motor  a potřeboval bych zachránit, nabídněte někdo starý funkční vrak.  605860878  pouze okolí Hodonínska ( Kyjov)                             dík moc Fíla      Filomenas@seznam.cz
0/0
28.12.2004 21:52

radek

jiná
Autobild ani trochu neodhadl novou fabku... je úplně jiná.. ošklivější
0/0
24.10.2004 22:59

Ketan

Skoda "bude" vyrabet mala auta?
Vzdyt uz Fabia je miniauto, proc chtej vyrabet neco mensiho??? Smart/Skoda??? To se uz i nazvem vylucuje!
0/0
6.10.2004 22:19

82marek

!
ať žijou trabanti a F 126p!
škoda peněz!
0/0
19.5.2004 21:55

mlkucera

větší
je to fajn, ale mohly by se také vyrábět větší něco jako sharan
0/0
16.5.2004 11:08

.

.
skoda penez!!!
0/0
12.5.2004 14:48

manik

Portál o autoservisech v ČR
http://www.autoservisy.com
0/0
10.5.2004 10:44

šíp

dokončení předchozího příspěvku:
U nás má škoda-dealer ve výloze svého autosalonu vystaveno dětské kolo cca  do  5  let.  Vypadá to jak plečka z RVHP a jak znám škodovku, chce za málo  muziky  hodně  peněz,  tudíž  je  to určitě  nějaký levný dovoz z Asie a škodovka tím zachraňuje pád VW.  Původně  jsem  si  myslel,  že  to prodává některý ze  zaměstnanců.  Když jsem pak viděl cenu 5 700 CZK !!!  a  značku ŠKODA,  dostal jsem málem infarkt. To je síla  ...
0/0
5.5.2004 8:00

Author

Re:
To kolo je original Author, s "priplatkem" za logo "SkodaBike".
0/0
7.5.2004 20:15

olpran

Re:
Nesplet sis Author s OLPRANem? To by spíš odpovídalo charakteristice škodovky - za hodně peněz hodně šuntu z necivilizovaných zemí!
0/0
11.5.2004 7:23

šíp

pohled z minulost do budoucnosti
Dost  pochybuju,  že  by VW nebo škodovka rozhodla vyrábět něco na návrh nějakého časopisu. Vždyť přední část vozu vůbec neodpovídá současnému hnusnému stylingu celé modelové řady - přední  světla  rozšiřující se doprostřed k chladiči místo do krajů, do blatníků. A že by konzervativní značka chtěla něco měnit? Vždyť ani nemůže - o zařazení mezi konzervy rozhodlo VW, ne Škoda!
Pokud vezmu v úvahu vývoj "rodinných  vozů" - škodovek od 120 po současnost, je výroba ještě menšího vozu docela logická. Favorit byl oproti 120 menší, Felicie je jen faceliftem, a Fabie je opět menší než favorit (má o 20 nebo 40 litrů menší kufr; o vnějších rozměrech nemá cenu diskutovat - že je na autu větší nárazník, který zvětší i celkovou délku vozu, neznamená ještě to, že i vůz je větší). Takže logický vývoj směřuje k a la Fiat 500, za socáče "rodinný" výkřik techniky z Polské lidové republiky Fiat 126 p a výkřiku přičmoudlíků Fiat Cinquecento (nevím přesně, jak se píše, ale asi budem všichni vědět, o jakého prcka se jedná). Pak ještě znám takové ty trojkolky z Německé demokratické republiky, které měly řidítka, pocházely z motorky, měly kabinku pro 1 človíčka a vzadu nákladní nástavbu. Ještě tento typ by mohli tedy vyrábět. V dnešní době si člověk ani nedovede představit, že by se mohlo vyrábět ještě něco menšího (kdo zná z práce služebáky jako Fabie a jezdíte v 5 na cesty delší 10 km, jistě by dal pověsit toho, kdo Fabii schválil  jako  5místný vůz). Takže tento minivůz se přesune do kategorie rodinných, Fabie do střední třídy, Octávka do vyšší (v minulosti byla Octávka jako nižší střední tř., ale pak někoho napadlo ji zařadit výš) a Superblb do kategorie luxusních korábů pro šejky a prezidenty. U nás superblba provozují jako taxi (spolu s favority, feliciemi a fabiemi) a živnostníci jako zásobovací vůz. Nevím, jestli se do superblba dá dát přepážka a odečíst DPH ... 
0/0
5.5.2004 7:58

Martin

Re: pohled ze současnosti do minulosti
Přijde mi, že autor tohoto příspěvku nemá příliš v lásce "škodovky". Také nejsem "skalní" příznivec této značky, koupě Fabie byla pro mě z hlediska poměru užitná hodnota/cena volba spíše rozumová, nicméně musím přiznat, že ve srovnání s konkurencí v době, kdy tento model vznikal, byl na tom po všech stránkách velmi dobře. Nejinak je tomu i v případě Octavie, nebo Superbu. Řekl bych, že prostorem i úrovní interiéru všechny tři mírně překračují hranice své třídy (mám 185cm a do Fabie se "naskládám" vcelku pohodlně, a to i při jízdě ve čtyřech - díky polohování sedadla a volantu, aniž by člověk za mnou nějak trpěl). O Daewoo Matiz, Renaultu Clio, Peugeotu 206, (...což jsou konkurenti "fabky") by se to rozhodně říct nedalo, nehledě na provozní náklady (zn. servis, pojištění, atd.). Mám s tím osobní zkušenosti a bez emocí můžu prohlásit, že v ČR se jiné nové vozidlo levněji provozovat prostě nedá. Volkswagen koupil Škodu dříve, než ji někdo z naší "skvělé" podnikatelské obce stačil vytunelovat a buďme rádi, že můžeme v našich autech využívat technické vymoženosti např. značky AUDI, jejíž koupí VW podle mého názoru získal nejvíc. Pověstné "hrábě", jak se říká masce celé modelové řady, nejsou žádný zázrak, ale co třeba Daewoo Lanos, aj.? Všechno je věc vkusu, docela jsem si na ty "hrábě" zvykl a docela zapadnou do designu, zvlášť v tmavých ostínech laku. Co se týče nové řady (pod Fabií), vůbec nejsem proti-proč s sebou vozit v jednom, dvou lidech hory plechu a platit za to vyšší spotřebou, horším parkováním, atd.? VW Lupo, SEAT Arosa, Renault Twingo aj., mají slušný vnitřní prostor (myslím pro dva dospělé), akorát vzadu a s kufrem je to horší. Jestliže bude cena nastavena na odpovídající úroveň, proč ne? Podle mě tady takový model chybí. A ještě k tomu "superblbovi", jak je Superb v článku nazýván bych chtěl poznamenat, že se jednalo o slavnou řadu předválečných "škodovek", které nám rozhodně ostudu nedělaly, zrovna jako ten
0/0
15.7.2004 12:02

škoda peněz

Re: Re: pohled ze současnosti do minulosti
No, píšeš, že taky nejseš skalní příznivec škodofky, ale nedáš na ni dopustit. Už je konstatování: "z hlediska poměru užitná hodnota/cena volba spíše rozumová" - představuji si pod tím, že žádný rozum opravdu nemůže mít ten, kdo si fabku koupí. S tvými 185 cm nemáš problém, já se s svými 176 mám! Za mne si může sednout tak dítě. Kromě toho mně po chvíli jízdy bolí záda - je jedno, jestli sedím vpředu nebo vzadu. Nepohodlné sedačky a la NDR! Navíc je škodovka odjakživa kostitřas - vhodná tak na dálnice, ale ne na většinu českých silnic. U nás mělo město fabii na leasing, a muselo jí asi po 2 letech prodat, protože měsíční náklady na opravy byly údajně vyšší než leasingové splátky. A co myslíte, co si koupili jako náhradu? Opět fabii!
0/0
19.4.2005 7:17

škoda peněz

Re: Re: Re: pohled ze současnosti do minulosti
Dokončuji:
Chtěl bych proto apelovat na ty, co rozhodují o koupi nových aut pro své podřízené:  nehleďte krátkozarce jen na prvotní  pořizovací cenu toho nejočesanějšího auta - škodofky! Berte v úvahu i budoucí náklady. Že škodofky vyžadují daleko více drahých servisních úkonů, než je zvykem u konkurence, nemusím snad nijak dál rozvádět. A uvědomte si, že i vaši podřízení jsou lidi, ne dobytek. Že nějaká klimatizace nebo centrální zamykání s dálkovým ovládáním nebo osvětlení zavazadelníku není žádný luxus, ale  dobová nutnost. Kdyby takhle konzervativně postupovala celá civilizace, tak bychom dnes ještě neznali ani kolo a lezli bychom po stromech!
0/0
19.4.2005 7:28

Povalec

Slovaci rulezzz
Vlastenci se bijou v prsa, ale mrknete se na Slovaky. Kdo si vzpomene na BAZ (delaly se tam dodavky 1203)? A co se tam dela ted?
0/0
3.5.2004 13:13

Co? Porsche!

Na slovensku se montuji napriklad Porsche Cayene.
0/0
7.5.2004 20:10

dan

U druhyho auta
.... v rodine zalezi vsechno na cene.
Druhy auto kupuju ve chvili, kdy jsme se usadili a mame deti. To neni zrovna obdobi, kdy ma clovek na vyhazovani.
0/0
3.5.2004 10:49

lonestarstate

nejmenší
a budu menší a ještě menší až budu nejmenší na světě . takovej chcípáček. lidi vzpamatujte se a kupujte americká auta.
0/0
1.5.2004 19:17

Blade Runner

Re:
A pak s nima jezdete a parkujte po Praze!!!
0/0
3.5.2004 10:08

2Mac7

Re:
0/0
3.5.2004 13:13

lonestarstate

Re:
když můžou jezdit a parkovat po Praze Avie, tak americká auta taky . tohle jsou jen výmluvy....
0/0
7.5.2004 20:06

Rejpal

Je to nutnost.
S ohledem na konkurenci z Kolína Škodovce nic jiného nezbývá. Pro všechny platí zákony trhu.
0/0
1.5.2004 8:41

amos77

Pokud by to Škoda vyráběla jako celokoncernové auto - malé autíčko - pro západní Evropu
Pokud by to Škoda vyráběla jako celokoncernové auto - malé autíčko - pro západní Evropu, tak by to byl super kšeft pro Škodvku.
www.KamPoMaturite.cz - letošní přijímací zkoušky VŠ
0/0
30.4.2004 13:03

martyz

Je moc hezke staci se kouknout na silnici kolik jezdi v autech lidi ve vsedni den.
0/0
30.4.2004 6:43

Jura

0/0
29.4.2004 22:45

PetrDani

To je ale otocka
Postřehl jsem v MF dnes dva vyroky od manageru skody:
Ke Kolinu: Mate snad pocit, že češi čekají na velmi malé auto.
nebo: menší než Fabia - to je jen poznávací značka na kolečkách.
TO JSOU ALE PAKA!!!!!!
 
 
 
0/0
29.4.2004 22:01

jam

jeste mensi nez mala fabhia
No nevim, proc vyrabet jeste jedno male auto, kdo videl kufr normalni fabie, tak ma jasno jaky nakup se tam {ne}vejde. Taky neni moc normalni, kdyz se trvdi, ze fabia kombi je rodinny vuz, asi uz za rodinu povazujeme v nasi kotline svobodne matky, pak to samozrejme pravda ja. taky by mohla skoda vyrabet vyrabet, takovy maly moped, jako dela bmw, ma to i strechu a mohly by tim jezdit i dve rodiny nakupovat, co vy na to?
0/0
29.4.2004 18:23

apache

xxxxxxxx
 vypada v pohode, cerna by ji slusela vic, jeste by  ale mohla v konecny fazi vypadat trosku odvaznejc,jinak budou jezdit po silnicich samy nemecky auta .......kdy bude nejakej offroad ...apache stuttgart 
0/0
29.4.2004 17:46

Kazbunda

To zas bude mrtvych
jen sebevrah ci kaskader bude po ceskych silnicich jezdit v malem aute. Pri stavu silnic a debilite mhoha ridicu je to to same jako rovnou jezdit v rakvi.
0/0
29.4.2004 16:38

Pepa

Až tak moc si s tím ten Autobild nepohrál
Je to vlastně trochu upravená podoba jejich VW Lupo (nebo jak se ten jejich malý zmetek jmenuje).
0/0
29.4.2004 15:55

Pythonn

Dotaz...
Muzu se zeptat v jakych autech jezdite, kdyz tady tak nadavate skoro na vsechna ???
0/0
29.4.2004 15:53

accab

Re: ha ha
jsou to pi*e co buď jezdí polorozpadlou škodárnou a nebo vůbec chodí pěšky
0/0
29.4.2004 16:33

Martin

Re: Dotaz...
Mluvíš mi z duše, kritizovat umí každý, ale něco nového navrhnout ... to je už jiná. Mě se nový model líbí, připomíná mi křížence "Roomsteru" a "Lupa", ne?
A Was ist das "německý design"? Co třeba takhle Fasbenderův design (tzv."německý") FIATU Stilo? Řekl bych, že je víc než dobrý. A Škoda Octavia I? Řekl bych, že je nadčasová, líbí se a prodává i přes nástup nové "dvojky". Na každém autě je cosi jedinečného, jen si nekazit vkus, měl jsem osm starších "popelnic" a ke každé jsem si vybudoval vztah .
0/0
15.7.2004 12:18

redwasp

rozhlednete se
Skoda uz ted drtivou cast vyroby exportuje. Male auto ma malou cenu a primarne se dela pro rozvijejici se trhy, kdeje nizsi kupni sila. V zapadni Evrope bude prodej v podstate minimalni, u nas nezanedbatelny, ale porad natolik nevyznamny, ze nejakych par aut, ktery to ubere prodejum Fabie nestoji za rec. Navic VW v segmentu malych aut opravdu nic nema, Lupo snad ani nestoji za rec, takze o co se snizi prodej Fabky, to se nazene na lidech, kteri ted kupuji treba Matize a jemu podobne... Reci o privatizaci a VW si uz strcte fakt nekam... Podivejte se na ostatni automobilky z vychodniho bloku, ktere nikdo nekoupil - treba kde je ted Dacia nebo Lada??? Renault se nijak netaji tim, ze chtel v podstate Skodu zlikvidovat. Naproti tomu VW to pochopil jako branu do vychodni a severni Evropy. Kdyby tretina prumyslu v CR fungovala tak jako Skoda Auto, tak jsme za par let ekonomicky pred Nemeckem...
0/0
29.4.2004 15:51

JOE

Re:
Dacii koupil renault a právě jí staví na nohy!!!
0/0
29.4.2004 16:12

redwasp

Re:
jo, ale az ted. Mimochodem podle meho to udelal presne ze stejneho duvodu jako predtim VW Skodu, protoze se snazi proniknout na nove trhy. Strategie je jasna - vybudovat / vyuzit prodejni a distribucni sit s levnymi auty dcerinne znacky a postupne, jak poroste tamni ekonomika, se budou zvysovat i prodeje materske znacky. Presne tohle dela - a uspesne - uz nejakou dobu VW. Do doby nez ji zacal Renault vetit se Dacia pohybovala na hranici krachu. Druhy priklad - Lada - preziva jenom diky extremne nizke cene, coz ovsem dlouhodobe neni udrzitelne. Navic za cenu na dnesni dobu neuveritelne nizke kvality. Nerikam, ze kdyby Skodu nekoupil VW tak by zkrachovala, ale taky mohla dost dobre dopadnout jako treba Zetor - take dlouhou dobu odmital strategickeho partnera a snil o ceske ceste - a jak dopadl...
0/0
29.4.2004 22:06

Vlada

Re:
Hele nezvan tady nesmysly o Zetoru... nejdriv si zjisti, jak to tam bylo a pak tady neco pis... Zetor byl 2x privatizovanej... John Deer byl presne partner typu kup za levno, vycucni know-how a zdrni. Proc se ted Zetor neda nikomu prodat? No to se budete muset zeptat nekoho jinyho s tim, proc k Zetoru patri tamhle to, tohle a tamto...
0/0
16.5.2004 12:31

Martin

Re: Privatizace Škody
Dík za tento názor, potvrzuji vše. Víme jak to dopadlo s automobilkami ve "východním" bloku, které už od konce šedesátých let vyráběly pouze licenční vozy. Buďme vděční za vlastní vývoj a potenciál ve Škodovce, která sice do r.1991 vyráběla vozy na bázi Renaultu8 (vše vzadu), ale s Favoritem udělala velký krok dopředu, nejen v kvalitě. VW to moc věděl, proto pouze "faceliftoval" na Felicii - a přečtěte si názor na ni v zahraničních časopisech z té doby (myslím vč. Velké Británie). V současné době využívá VW náš vývoj i pro jiné značky a to je, myslím, moc dobře. Navíc, nestačí pouze modelová řada, ale hlavně servis - a ten má teď Škoda špičkový po celém světě, což se o ostatních "východních" automobilkách vůbec nedá říct (s výjimkou Dacie, která využívá sítě zn. Renault - ale víte, nakolik přijde vaši peněženku hodina práce? ).
0/0
15.7.2004 12:37

řitič

Parametry:
ať je to jen dvojmístný, spotřeba do 3L a cena do 150T, jinak je to v podstatě třídvéřová fabie ... Podívejte se někdy, kolik aut po městě veze víc lidí než řidiče.
0/0
29.4.2004 15:49

richi77

Re:
jasne! a nejlepší by bylo kdyby to bylo ješte cabrio :o))) Škoda Smart coupe cabrio .... :o)
0/0
29.4.2004 17:21

Barbarossa

kkk
Urcite chytre planuji a sleduji situaci na trhu, a nastavuji ceny podle toho, jak se co prodava. Uvedom si, ze Holandan, Anglan nebo Belgican proste Nemce nesnasi a proto si ani nekoupi jejich auto. Anglani nesnesou ani Frantiky, proto si tam tak dobre vede Japonec a Skodovka
0/0
29.4.2004 15:09

kkkk

Re:
Jenže Škodovka už dávno není Škodovka ale skopčacká kraksna LidoWůz. A malý auta už vyrábí (LidoWůz Fabia) a prodává je za velký prachy. Nippon, Nippon, Nippon!!!
0/0
29.4.2004 15:41

Perosh

Re: Nemeckych aut v Anglii jezdi strasne moc
No v Anglii se skoda neprodava tak jako ve Skotsku, Irsku a Sev. Irsku. Tady spis jezdi same Bavoraky, Medvedi, Porshatka a spooooust VW. Takze jsi uplne mimo misu.Jinak zdravim z Anglie-))))
0/0
29.4.2004 17:47

VLD

Jedině asijská auta
Jedině japonce, žádný škodovky!!!! Je to vposdstatě WV :-(
0/0
29.4.2004 14:47

Duch

Re:
Mas pravdu Japonci jsou nejlepsi!!!! skopcaci se muzou jit zahrabat...i se skodovkou, ktera kdysi byla hezky ceska
0/0
29.4.2004 14:56

Jenicek25

Re:
Tak, tak --> HONDA je HONDA !!
0/0
29.4.2004 14:58

Duch

Re:
Mazda je Mazda...
0/0
29.4.2004 15:04

stan

Re: mazda
lol mazda. Tak tady negdo prestrelil....
0/0
29.4.2004 15:31







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.