Diskuze

Jak na to? Tlak v pneumatice, vyvažování kol.

Pneumatiky jsou jednou z nejdůležitějších součástí automobilu. Pravě ony rozhodují o tom jak kvalitně a především bezpečně se bude naše auto chovat. Jsou to jediné co pojí auto (a potažmo i nás) s vozovkou. Proto je třeba jim věnovat důkladnou a pravidelnou péči. Škoda bude vyrábět malá auta
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Petr

18. 10. 2005 16:34
Zkušenosti a reakce
Zajímavé je, že se tu kromě príma fyzikálních debat vyskytují v zásadě dva názory: "Je to dobrý" říkají ti, co foukají dusíkem a "Je to na prd " říkají ti, co to nevyzkoušeli
PS: Jezdím s Oktávkou taky na dusíku a potřeba dofouknout je jen při montáži na jaře
0 0
možnosti

kdoasi

14. 12. 2005 20:53
Re: Zkušenosti a reakce
Jednu dobu jsme meli pneu foukane dusikem a pri jizde rozdil subjektivne zadny. Pneu menime tak co tri roky, za tu dobu normalni vzduch nema sanci nic poskodit. Takze rozdil snad jenom v cetnosti kontroly tlaku. Na druhou stranu proc by dusik nemohl uniknout treba poskozenym ventilkem, proto castejsi kontrola neni na skodu.
0 0
možnosti

Tvardek

3. 8. 2005 12:39
Inerní plyn
Používáme na přání zákazníků inertní plyn obch.názvu Sekurs Pneus s velice kladnou odezvou. Pro úplnost na láhvi je označení pro směs dusíku a argonu(2 druhy letní a zimní směs)
Výrobce nesděluje poměr a považuje je za obchodní tajemství. Neprováděl jsem rozbory a nkdo tuto otázku zatím neřešil, ale z Německa jsem již dostal další informaci jako hustící plyn je použit i oxid dusíku (jaký)??!!
 
0 0
možnosti

Klakurka

2. 4. 2005 9:12
Foukat
Nejlepší je kola foukat.
0 0
možnosti

Olda

3. 1. 2005 15:00
placená reklama
mám sto chutí napsat nějaké urážky rasistické kecy nebo vulgarismy. z daného článku jsme se dověděli pouze skličující fakta našeho lezení po kolenou kolem auta a neustálá měření. nedověděli jsme se vůbec nic! v následné diskuzi je to mnohem lepší. děkuji Vám všem.
0 0
možnosti

Michal

24. 11. 2004 23:36
CO2
To už by mi přišlo lepší plnit oxidem uhličitým (CO2)
0 0
možnosti

Rony

30. 4. 2004 9:30
Proč za 12 mes.
Kazdemu je jiste jasne proc prevazovat za 20 tis. km. Nechápu proc prevazovat kazdym rokem kdyz najedu s tim kolem jen par km. Napr. na rezerve. Toto tvrzeni mi pripada nesmyslné.
0 0
možnosti

Tomcaj

30. 4. 2004 6:46
Hustim plynem
Ten je stabilni, pokud kolo neuchazi, vydrzi tlak nekolik mesicu. Nevyhodu to ma tu, ze kvuli dohusteni musite do pneuservisu. Z toho duvodu to neni prakticke pro auta, jejichz husteni se musi casto upravovat podle toho, kolik vezou nakladu.
Prevazit davam kola vzdy pred tim, nez je nasadim na auto, demontovana kola si beru domu, tam je poradne ocistim, vydloubu vetsi kaminky ze vzorku, ulozim. Hlavne po zime byva v rafku ztvrdle blato a u prednich kol neskutecna cernota. Tak spinave kolo by bez ocisteni snad nebylo ani mozne spravne vyvazit!
 
0 0
možnosti