Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

BMW 6: šelma z Mnichova

Obrovská šelma se vynoří zpoza zatáčky a burácející osmiválcový motor ji žene s neustále kupředu. Prolétne ulicí, lidé se otáčejí, odlétávají jim klobouky, padají věci z rukou... prostě a jednoduše velkolepé představení. BMW 6 je nejen o síle a rychlosti, ale také o výjimečnosti a stylu. VNĚJŠÍ VZHLED * INTERIÉR A KUFR * MOTOR A SPOTŘEBA JÍZDNÍ VLASTNOSTI * CENA

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Mario

M6
A co teprve M6,to bude orezavatko.
0/0
13.8.2005 21:22

ProdejkaCZ

850
Kdy bude pokracovani 850tky
Prodejka - www.prodejka.cz
 
0/0
15.5.2004 22:00

Archangel1

Sportovní auta
Pro nadšence a fandy sportovních aut, je tu nový česky ePortál o sportovních autech a supersportech, kde mimo článku a galerie naleznete také sexy kočičky s motivy rychlých aut:
0/0
13.5.2004 15:35

tomikkral@seznam.cz

Jel jsem s touto stíhačkou
Měl jsem možnost před měsícem jet asi 20 km v 645 a řídit ji, je to šílený zážítek, pocit, kdy motor za jakéhokoliv převodového stupně při jakýchkoliv otáčkách zrychluje pořád stejně brutálně. Měl jsem strach i mrazení v zádech. Paráda
0/0
4.5.2004 21:59

high tec

B M W
Někteří potřebují auto, jiní BMW
0/0
4.5.2004 21:13

donau

zeus
Novy dizajn ma "na svedomí" american. Takze na umelecku priemyslovku by mal ist on a nie nemci ktorí si specialne u BMW robili dizajn sami. Novy dizajn Bmw asi fakt preveri cas.  Zatial aspon u mna maju cas nierkolko rokov nakolko som sa vdaka novemu dizajnu bmw stal ich bvalý fanusik.
0/0
4.5.2004 15:06

ebenez

pekny,pekny
Asi j sem divnej, ale jsem snad jedinej, komu se to auto fakt libi? Myslim, ze to nemci delaj moc dobre. Driv se mi BMW moc nelibilo, ale s posledni sedmickou a nasledujicima modelama si u me hodne splhli. Je jen skoda, ze si novyho bavoraka fakt asi nikdy nekoupim. Stejne se mi ale moc libi.
0/0
4.5.2004 13:06

Havířov Devils ! ! !

EU
Máme stejnou krevní skupinu čéče, mě se ty "new" bmw taky líbej  
0/0
4.5.2004 13:51

Vily

Pekny, svizne
napsany clanek, jen bych prosil pouzivat slova POHON, pokud se tyka automobilu. Nahon bejval u mlejna, jak na to jiz upozornoval blahe pameti p. profesor Kozousek na CVUT
0/0
4.5.2004 11:06

P4k

Já jsem
Už to mám objednaný, peníze mě netrápí, vydělávám dost, manželka má Fabii RS a jezdí jenom za 3 litry, ale má jí radši než to Porsche, to bylo úplně o ničem.
0/0
4.5.2004 10:00

P5k

Re:
 
0/0
4.5.2004 10:27

P3k

Re:
Jo, to je presne to, co tomu chybelo. :-)
0/0
4.5.2004 13:03

P3k

Dneska jeste zadnej majitel???
Nestacim se divit, jeste tu dneska nikdo nepsal, ze uz to ma objednany, pripadne ze uz si to davno koupil v nemecku, nebo ze ma porsche a to je lepsi. Nikdo, kdo uz s tim jel a vubec se mu to nelibilo? Nikdo, koho cena netrapi, protoze je chytrej a poradne pracuje, tak na to v poho vydela? A jako bonus, nikdo kdo ma fabii rs a ta by tomu ukazala zada a navic jezdi za 3 litry? No tak lidi, pustte uz konecne fantazii z uzdy a podelte se s nama, (s)prostym lidem o sny!
0/0
4.5.2004 9:24

Muf

Já nevím, je to hezčí než Z4 nebo 7, ale stejně to elegantní není
A jaký krásný auta dělalo BMW v minulosti! Třeba BMW 328 nebo 507 roadster, pak Bertoneho kupé 3200, nebo BMW 2000CS nebo 3.0 CS, to byly pěkný auta.
A BMW 635 ze 70 a 80. let, na jejíž tradici má tohle auto navázat, je taky neskonale hezčí.
Jsem zvědav, jak tenhle design prověří čas. Typuju, že za deset let se tahle auta budou prodávat za 5 tis. € s notoricky poruchovou elektronikou...
0/0
4.5.2004 9:12

VITA11

Re:
Za 10let se skoro každé auto prodává <5000 EU. Já bych za tvoje 2ou letý trencle nedal ani korunu . A auto přecpaný technikou a starší 6ti let ani náhodou. Po 10ti letech tam bude svítit 50% všech kontrolek a oprava bude stát vic než těch 5000 eu.
0/0
4.5.2004 23:12

performer

motorističtí novináři = bubertální idioti
Stačilo přečíst prvních pár řádků. Celé jsem to nečetl, protože mě to nezajímá. Nicméně v podobném duchu jsou psané skoro všechny články v takzvaných motoristických časopisech. "teď máte pod kapotou 300 koní a to se vám rozbuší srdce, to to ostatním na silnici nandáte." Ach jo. To se pak nelze divit, že se u nás na silnicích závodí, když k tomu takzvaní novináři vybízejí
0/0
4.5.2004 9:00

Muf

Re:
Všimni si, že na silnicích dělaj největší kokotiny spíš magoři v normálních sériovkách, maximálně tak ještě "vylepšenejch" o nějaký rychlý pruhy, nápisy nebo spoilery?
Nebo tě snad někdy ohrozilo Porsche 911 nebo Honda S2000?
0/0
4.5.2004 9:07

GOD

Re:
Souhlas, čim slabší/menší auto, tím větší závodník! Nejčastějí Octavia, Passat nebo něco jiného z koncernu s motorem TDI, případně přečipované...závodní traktory
0/0
4.5.2004 10:19

Max

Re:
Přesně tak. Tyhle autíčka, co musí během předjíždění třikrát řadit, jsou nejhorší. A ten "zvuk"!
0/0
4.5.2004 10:49

performer

Re:
Nešlo o to auto, ale o způsob jakým je napsaný ten článek, resp. obecně o způsob jakým se v motočasopisech píše.......
0/0
4.5.2004 14:57

emylak

Re: Re:
To performer: je fakt ze kdyz jsem si poridil silnejsi auto, tak jsem si taky ulitaval na tom jakej to ma zatah. Ale oktavkri a pasatisti, to je takovej divnej druh, co si zrejmne prectou takovejto "stvavej" clanek a musi vsem ukazat ze jejich TDI umi jet taky rychle. Chudacci. Co mam v aute 200k tak jezdim uplne v klidu (aby me to nesezralo), hlavne proto ze vim ze to auto na to ma a ze kdyz budu chtit tak vsem oktavkarum ujedu, ale proc spechat? jo na prazdny dalnici se clovek sveze rychle, ale proc riskovat zivot svuj nebo ostatnich :) drive in piece
0/0
4.5.2005 8:42

vtrdo

ošklivost nad ošklivost
nemci by meli nejdriv vystudovat nejakou umeleckou prumyslovku (pokud mozno tak v zemi kde tento obor je na nejake urovni) a pak teprv zacit rikat že delaj neco co si zaslouzi alespon trochu toho prizviska prijatelne, jinak nez technikou a to buh sud kdyz vidim ty F1čky - o) je to obektivne osklive auto
0/0
4.5.2004 8:17

Zeus

Re:
Prave o designu se vedou ostre spory (skoro by se dalo rici, ze se to blizi klasickemu flamewaru :-)... Ja osobne jsem prave designem unesen. I kdyz uznavam, ze jsem si na nej musel chvili zvykat. Konecne neco poradne vybozuje z rady. A myslim si, ze vetsina lidi, kteri BMW jezdi a hodlaji si poridit nove u BMW zustanou (uz treba jen proto, ze se chteji odlisit od ostatnich).
0/0
4.5.2004 8:23

ivo

Re:
navrhujisi tu prumyslovku vystudovat v Cesku. Ukazte tam tem nemcum jak se vyrabi auta!
0/0
4.5.2004 11:47

2Mac7

Re:
Objektivně ošklivé auto ? Jen podle Vašeho subjektivního názoru .
0/0
4.5.2004 12:04

Mnichov

Re:
cos' vystudoval ty, borce 
0/0
4.5.2004 12:28

Ondra

...konečně aspoń zajímavý BMW
po nechutnostech jako Z3, nová 7 a 5 konečně aspoň zajímavý vůz. Škoda že je uvnitř opět ten pitomý iDrive a Cabrio nemá pevnou střechu.
0/0
4.5.2004 7:53

Valašké ogar

Já volil raději Imprezu WRX
a su vysmátý. A co jsem ušetřil, to možu nacpat do nových sad pneumatik. Bavor je to pěknej, to jo, ale zatáčku zadkem napřed neprojede, jo čtyřkolka je čtyřkola, zvlášť na ty naše kotáry. Kdo o víkendu na Valšce, ten to mohl vidět, že kW nejsou všechno.
0/0
4.5.2004 7:50

L

Re:
Zatacku prave ze zadkem napred PROJEDE mnohem elegantneji nez ctyrkolka  Se ctyrkolem nejni taka legrace
0/0
5.5.2004 16:29

tohhh

HMMM!
, tohle auticko v manualu jsem ridil dva tydny. M6 si ujit nenecham
0/0
4.5.2004 0:43







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.