Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Ford Mondeo combi: zraje jako víno

hodnocení iDNES 4,3/5 Druhá generace jednoho z etalonů střední třídy se na vybraných světových trzích prodává od roku 2000. Přesto se už v loňském roce mondeo dočkalo prvního faceliftu. Faceliftu nijak výrazného, ale prospěšného. K mnoha ceněným vlastnostem vozu přibylo luxusnější pojetí. Mondeo prostě dozrálo jako víno. VNĚJŠÍ VZHLED * INTERIÉR A KUFR * MOTOR A SPOTŘEBA JÍZDNÍ VLASTNOSTI * CENA

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

roman dc

Ford Mondeo Combi-jaký je

0/0
19.1.2008 22:21

Franta

Mondeo dříve a nyní
Mám už několikátého Forda a Mondeo už druhé. Řada věcí, která tady byla napsána je pravda. To z jedné i druhé strany. Pravdou je, že Mondeo konkrétně, patří k nejbezpečnějsím vozům své kategorie a v kombi verzi je to jeden z největších úložných prostorů v osobním autě co znám. Na druhou stranu je cítit v nových autech a to nejen od Forda jasný současný trend toho, jak se všechno vyrábí jen na "tři" roky a pak si kup tu věc znova, ať výrobce vydělá. Se starým Mondeem jsem neřešil tolik "zádrhelů" jako s autem vyrobeném "v tomto století". Je to sice jasný záměr výrobců, ale i ostuda spotřebitelů, že neltačí obchodníky směrem, kterým chce zákazník a podléháme jasnému pozlátku. To už ale nepatří tolik do problematiky Mondeo, to chce jen čas, aby to výrobci zase po čase pochopili.
0/0
16.9.2004 11:34

Mir

šmejd
Než si koupíte Mondeo, podívejte se z čeho je udělaný nárazník. Tu dva  milimetry tenkou skořepinu vám prokopne i malé dítě a jen samotný nárazník bez montáže a nástřiku vás bude stát 8 tisíc. Je to ATRAPA
0/0
9.6.2004 10:29

a

narazniky
Nevim jak u tech novych, ale je fakt ze sem si vsiml ze ford na suverene nejvetsi pocet vozu jezdicich s prasklym naraznikem spravenym izolepou - to se neda prehlidnout. U jinych znacek sem to snad ani jeste nevidel.
0/0
8.3.2006 19:40

Michal

Nesouhlasim s kritikou
Zdravim. Nemuzu souhlasit s kritikou, kterou zde ctu. Mam Mondeo Combi z 2001 a musim rict, ze po motorove strance nemuzu nic vytknout. Vadi mi, napr. uvolneny kryt vyfuku a souhlasim s vrzanim sedacky ridice, ale vzduch a hluk ... Nesmysl. Mozna je to kus od kusu, ale pokud je to tak, tak jsem mel stesti. M.
0/0
30.5.2004 16:50

petr

Re:
Jaký máte motor, typ karoserie a spotřebu?
 Má někdo zkušenost se spotřebou ůrzných motorů benzín/diesel ?
0/0
8.6.2004 21:06

pulse

Re: Re:
pokud ti de o spotrebu kup TDCi
0/0
12.11.2004 20:57

Duch

Neni auto...
Ford neni auto, zenska neni clovek a Siemens neni telefon...
0/0
11.5.2004 10:57

2Mac7

Re:
..a Duch nemá funkční  mozek
0/0
11.5.2004 11:12

KRISHOT

Re: .
..duch lana estacada?..:)
0/0
12.5.2004 14:51

majk

Re:
...ty seš Duch pěknýho blba...
0/0
11.5.2004 12:55

Martin

No nevim...
Mam Mondeo kombi TDCi 96kW z 2002, najeto 50 tisic. Zadne vazne problemy s mobilitou, ale vrze mi vyskove stavitelne sedadlo u ridice (jako rozvrzane kanape) pri prujezdu zatackami a kolem hlavy svisti vzduch jako bych mel spatne zavrene dvere.  Oblepil jsem snad celou karoserii izolepou, ale bez ucinku. Zrejme nejaka chyba v aerodynamice. Originalni Pirelli P6000 dost znacnej hluk do kabiny a kdyz je nepodhustim pri jizde pouze s ridicem na 2.1, tak pri prujezdu zatackou na nerovnostech skace jako koza (hlavne zadek). Volant ma mirnou vuli (asi 1mm) a prenasi razy o napravy. Resenim je ho vytahnout blize do kabiny, pak ale musim zaklonit operadla a sedim jako ve formuli. V servise jsem to mel 3x , prej je to u Fordu normalni.  No nevim ...
0/0
10.5.2004 23:42

pulse

Re: No nevim...
nevim pridem mi spise ze hledas chyby kde nejsou kazde nenaloze kombi se takhle chova, ma vzadu tuzsi pruziny pro aby kdy jsi ho mohl nekdy nalozit to te asi nenapadlo co?dalsi veci nema cenu komentovat !vermi Monda jsou vemi spolehliva podvozek se super uz od 1genarace.
0/0
12.11.2004 20:21

Radan

Je to šunka
Nove mondeo jsem jezdil 3 roky skoro 190000km. Je to hlucne auto (proti vectre a passatu) vystouple kliky tomu jen pomahaji. Zadni sloupky nemaji okynka - na prvni pohled malickost ale vycouvat z rady a zatacet je utrpeni. Zadni sedadlo nema tunel na lyze (jako vectra), autoklima uvari pravou nozku, pocitac je detska hracka, neni misto na handsfree drzak, hlasitost mobilu se neda ridit na radiu (vectra ma),  a dalsi 1000 veci ktere u mne z mondea delaji srace 3 kategorie
0/0
10.5.2004 23:21

noname

Re: šunka
Mám mondeo TDCi r.v. 02 a souhlasím s tebou i ostatními krytiky. Mám najeto 312 km a už jsem s ním byl 66x v opravně. Příšerný aerodynamický hluk (nepomohly ani dodatečné vnější úpravy eprosinem a vnitřní obklady skelnou vatou) a děsný vrzání, prej k tomu teď Ford dodává chrániče sluchu. Před úpravami eprozinem vypadávaly skla, dále my již 3x vyměnili čerpadlo, 4x turbo, 11x klima, naposledy mi najednou upadli obě přední kola, naštěstí jsem jel jen šedesátkou (rychleji to nejede), spotřeba 16,1 l. A to nejlepčí nakonec - mondeo jsem změřil a zjistil, že proti prospektu je o 31,2 cm kratčí, 53,2 cm niší a 236,1 kg těší. Jen nechápu, jak se mohlo stát, že za tímto sracem 3 (také mi tam chybí tečka) kategorie se v hodnoceních spolehlivosti TUV potáci VW Passat o nějakých 20 míst níže.
0/0
15.5.2004 21:25

pulse

Re: Re: šunka
no myslim ze dost prehanite!!!
0/0
12.11.2004 19:45

pulse

Re: Re: šunka
Myslim ze tohle pisi prodejci od VW asi jim vadi ze se Mondeo prodava vic ne Passat a Focus lepe ne nez Golf,proto ty lzi co pise "noname" dal to nebudu KOMENTOVAT .
0/0
12.11.2004 20:29

HeHe

Re: Re: Re: ąunka
Je vidět, ľe vůbec nechápeą ironii :)
0/0
27.10.2005 22:13

black_jack

Re: Re: šunka

:-DDDDD

0/0
5.10.2006 11:07

frantík

líbí se mi
Mondeo se mi docela líbí a řadím ho k jedněm z nejlepších aut ve střední třídě(samozřejmě nepočítám "plečky" jako BMW, Audi, MB, Volvo). Design má moc hezkej, na silnici je hned rozpoznatelný od většiny podobných si aut, motor TDCi asi taky bude hodně dobrej.
Jen by mě trochu znepokojovala ta spousta kritiky, kterou čím dál častěji slyším a čtu - že by na tom opravdu bylo něco pravdy?!?!?
0/0
10.5.2004 15:12

marek

mondeo
testuji nove Mondeo 8 mesicu,najel jsem 60 tisic km,zejmena po Praze a okoli a musim rici ,ze neni bez kazu.Nastesti zadna zavada nevyradila vozidlo z provozu. Prvni co se projevilo byly neprijemne zvuky z palubky.Potom vrzani gumoveho tesneni mezi dvermi a karoserii. Dale lepeni zadniho brzd.oblozeni ke kotoucum,taky docela neprijemna vec. ve 40 tis.km se objevil problem s volnobehem,prilis nizke otacky a rezonance motoru.,dale vytekly zadni tlumice!! dalsi a zatim posledni problem je hluk behem jizdy zpusoben vzduchem,mam pocit ,ze nemam zavrene dvere,jeste ze je tam kontrolka......Spotreba cca6,3 litru po meste a 5 mimo,jizdni vlastnosti a stabilita nadprumerna.A ted jsem se jeste dozvedel ,ze prestalo fungovat centralni stahovani a zavirani vsech oken klickem,snad to uz je konec.....
0/0
10.5.2004 14:58

petr

Re:
jo,taky mam takove trable
0/0
10.5.2004 15:01

Mrzout

Re:
Neděs mě. Mondeo mám nové od ledna, zatím nic vážnějšího, ale pazvuky z palubní desky se linou již od samého začátku. U auta za nemálo peněz bych čekal vyšší kvalitu zpracování. Jezdím málo, mám tam cca 5tis, tak tajně doufám, že zbytek tebou popsaných závad mě mine . . . . . . 
0/0
10.5.2004 16:19

HO-WA-DO

???
Nak me mate to prirovnani "zraje jako vino" = To jako cim starsi tim lepsi?  
0/0
10.5.2004 14:06

dan

Mel jsem jedno
Mondeo a byl jsem spokojen s pomerem cena/vykon.
 
U znacek jako je Ford, je sice pekne psat cenikovou cenu 840 tis., ale zajimalo by me, kdo (krome statni spravy) to realne zaplatil.
Kouzlo takovyho auta neni v tom, ze je to superkvalitni auto vynikajicich jizdnich vlastnosti, ale ze to ma hovadsky velkej kufr a pri trose snahy se to sezene za slusnej peniz.
IMHO.
0/0
10.5.2004 13:42

Jarin

HAHAHAHA
No ať se na mě nikdo nezlobí, ale auto skoro za milión a na palubovce analogový hodiny!!!!!!!
To je snad výsměch...
0/0
10.5.2004 12:21

Boss

Re:
ses nejakej rozumbrada, Jarine
netusim, co je spatnyho na analogovejch hodinach - naopak jsou mnohem prehlednejsi, nez nejaky stupidni kvarzky
Saab ma taky analogy a rozhodne nevypadaji spatne
Merit kvalitu a luxus auta podle hodin, je hodne ujety
0/0
10.5.2004 12:27

Jarin

Re:
Asi si v Mondeu nikdy neseděl jinak by jsi nemohl říct takovej blábol.
Celej interiér Mondea stojí za velkej prd. Vše nalajnovaný podle pravítka, el. stahování oken jako u Fabie, atd. Neříkám že exteriér a motory jsou špatné ale interiér se prostě nepovedl.
Podívej se třeba dovnitř Toleda II a pak uvidíš o čem mluvím. NEBE A DUDY...
Toť můj názor
0/0
10.5.2004 12:38

Pavelpu

Re:
Dokonce i Bentley ma analog. hodiny.  Interier mondea je zpravidla po designovy strance velmi kladne hodnocen.
0/0
10.5.2004 12:41

Jarin

Re:
Lamborghini taky, ale srovnávej srovnatelý...
0/0
10.5.2004 12:58

PSE

Re:
To se bavíš o modelu PŘED faceliftem. Měl by si se podívat na aktuální verzi!
0/0
10.5.2004 17:52

Havirov Devils ! ! !

Re:
jen pro tvou informaci (stupidni kvarzky) , slovo kvartz znamená že hodiny(ky) jsou na baterku, s tom zda jsou klasické nebo digitální to nemá co dělat       
0/0
10.5.2004 13:21

Boss

Re:
a vidis, ja si dokonce myslim, ze "kvarzky" jsou od toho, ze jsou rizene "quartz"em, tj. krystalem a imho to nema s baterkou moc spolecnyho
 
tak se blbe nesmej, hnupe
0/0
10.5.2004 13:48

Havirov Devils ! ! !

EU
máš zřejmě informace z Marsu ty hňupe    
0/0
10.5.2004 15:32

PSE

Re:
To jako že Quartz = Baterka? Ty máš asi informace z Havířova co? Běž se zakopat.
0/0
10.5.2004 17:27

majk

Re:
hahaha...dlouho jsem se tak nepobavil, Havířov boduje!!! Nejsi spíše Havířov Debil???
0/0
11.5.2004 13:05

tomasen

Re: analogový hodiny
Jestli to nebude tím, že se jedná o designerský prvek. Digitální hodiny tam dává každá "korea" a Ford má tento typ hodin skoro ve všech modelech svých aut. Mě osobně se líbí.
0/0
10.5.2004 16:46

PSE

Re:
Nevím jestli jsou analogový hodiny zrovna tak směšné, jak píšeš, rolexy už dělají taky jen v digitálu.
Kromě toho se mi taky moc nelíbily ale musím se přiznat, že zvláště s podsvitem v noci vypadají moc dobře.
0/0
10.5.2004 17:50

Tom

Re:
Analogovy hodiny mas i kokpitu letadla, ktere stoji od 20 mil $ (50 mist) az do 150mil $ za 747. Nevidim v tom neco spatneho!
0/0
13.5.2004 14:33

Dukem

Re: Re:

Tež si myslím, to je image Fordu.... :-P

0/0
4.10.2006 20:02

jiled

Mondeo je OK
Jezdim ted se ctvrtym Mondeem behem poslednich 7. let, celkem asi 400 tisic km. Vzdy k plne spokojenosti, jedna banalni zavada za celou tu dobu. Vynikajici jizdni vlastnosti, vysoka uzitna hodnota.
0/0
10.5.2004 11:44

vap

Re:
Dobre jezdici a fungujici auto mi kazi nepresna, tezce razena a na volnobeh hlucne chrastici 6ti stupnova prevodovka. Skoda.
0/0
10.5.2004 16:44

PSE

Re:
Me zase vadi volant. Každá nerovnost (a že je jich hodně) na silnici je cítit ve volantu. Ten volant fakt za moc nestojí. 
0/0
10.5.2004 17:29

Schumi

Re:
Jestlize ti chrasti prevodovka tak to reklamuj , ne? Ja mam Ghia 2.0TDCi ,taky se 6 stupni a je to v klidku  
0/0
10.5.2004 22:18

vap

Re:
Jiz nekdo vyreklamoval hlucnou prevodovku proto, ze je hlucna?
0/0
13.5.2004 16:02

pulse

Re: Re:
Je otazka jetli umis poradne vubec radit.
0/0
12.11.2004 20:00

Smutny ridic

Mondeo kvalitou zpracovani pokulhava
Mam TDCi rok 2002, pomerne brzy odeslo u motoru turbo, následne se musel menit cely (v zaruce), novy motor ma opet problemy, starty za tepla, kourivost. Obavam se ze kvalitou zpracovani jde Ford vyrazne dolu. Mam tusim ctvrteho a bohuzel posledniho. Pouze v interieru ne nekolik drobnych, ale vevidentnich zavad ve zpracovani. Nevim jek u Forda funguje vystupni kontrola, ci zda to montuji v Cine. Mohu velmi dobre srovnat napr. s Passatem (2.8 V6), ktery je kvalitou zpracovani o tridu vyse. Mam pocit, ze nestaci naprojektovat dobre auto (tim Ford jiste je), ale zejmena jej kvalitne vyrobit a to se v soucasne dobe zrejme nedari.  Ac me to mrzi, tak s Fordy koncim.
0/0
10.5.2004 11:00

pulse

Re: Mondeo kvalitou zpracovani pokulhava
Dalsi clovek ktery taky doslova lze jak tiskne zas nejaky prodejce VW,podle mne jsi v zivote v zadnem Fordu nejel protoze za prve Mondeo se teda ucite pro Evropu v Cine nemontuje, treba Fiesta ma tovarnu v Nemecku Focus ve Franci kvalitou zpracovani je na spici spolehlivost super, ja osobne mam za sebou skusenost  2xFiesta(1,3 a 1,6) 2x Focus (1,6 1,8TDCi)2xMondeo(1,8 2,0) tak ze vim o cem mluvim,motory Ford TDCi treba vyviji s PSA,TDCi ma dalo kultivovanejsi chod nez TD od VW,tak ze chapu proc ta nenavist.
0/0
12.11.2004 20:46

manik

Portál o autoservisech v ČR
http://www.autoservisy.com
0/0
10.5.2004 10:41

STIman

FORD
FORD = Fix Or Repair Daily, Ford je dobry pro zacinajici automechaniky, jako vyukovy kurz. Hlavne na elektrice a prevodovkach se docela dobre vyuci...vrele doporucuji
0/0
10.5.2004 10:12







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.