- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Zdravím,prosím o radu jak vyndat z Renaulta Megana 1.5 DCi jednotlivé vstřikovače, vše mám odstrojeno a nejsem si jist, jak správně je dostat ven. Díky za radu J.
To není problém, já mám cukání i v jiných autech, jde o to, která jde kolem.
Neví někdo, kde se dá udělat revize LPG systému koltek?
Podle toho odkud jste - mezi nejlepší servisy patří Gera H.Králové nebo FedorAuto Prostějov. Jinde koltecy nechtějí dělat nebo spíš neumí.
Já mám velmi dobrou zkušenost z Prostějova.
zdravím scháním krokový motorek nový nebo i staršíAGC01.06 E13-67R-010163, na BRC typ AGC 01.15-67R-01 ,pokud ho někdo máte nabídněte děkuji petrkotasek@seznam.cz
Mám lpg ve favoritu je to karburátor z roku 1993 přestavba na 110 000km a za 3roky mám najeto na lpg 90 000km se zatim na lpg nešaháno dokonce žádné investice první revize byla zdarma tam kde mě to montovali jako pozornost. Spotřeba od 7,5 do 8,5litrů LPG seřízeno na maximální výkon, akorát LPG potřebuje u svíček snížit mezeru na 0,5 a občas ji zkontrolovat u mě jsem to kontroloval každých 10 000km a svíčky mě vydrželi 60 000km a to jsou obyčejné Brisk Super D15YC i když tady nemají být, ale byli mě doporučeny a taky že šlapou a musel jsem je vyhodit jenom proto že už byla moc nízká elektroda. Na roční ani km revize nejezdím stačí vždy před technickou.
U těhle jednoduchých motorů je lpg super,na lpg nemusíš šahat x roků,jen si hlídej pryžové membrány na karburátoru a jsi redy. V zimě žádné škubání a jezdíš za pár šupů P.S.některé Brisk nejsou obyčejné.
Uvažuji o přestavbě mam najeto 185000 nevim jak se LPG bude chovat bude to spolehlivé? A ktery system je nejspolehlivějši. a ktera montažni Firma v Ostravě je dobra??? DIK MOC ZA RADU
Ja jsem ted prestavoval Ford Fusion na LPG u Vozničky v Ostravě Nové Vsi - kousek od vodárny. Zatím jsem s tím najl jen 100 km, ale zkusil jsem všechny možné režimy, abych věděl, jak se to chová a zcela bez problému. Žádné škubání, žádná ztráta výkonu. Nemám šanci poznat na co právě jedu, jen podle kontrolky na přepínači LPG. cose týká kvality práce, tak to udělali pěkně a čistě. Dlouhodobé zkušenosti zatím poskynout nemůžu, ale kvaliita přestavby a ochota a jednání mi připadalo nadstandartní. Snad to tak bude i do budoucna.
Hosi LPG jiz nikdy. Hlavne ne od mistru ze Strakonic. Tam jsou to same sliby chyby a hlavne ve strikackach to nefunguje. spotreba prevelika
potřeboval bych seřídit válce u motoru a nevím jak jdou za sebou
Mám Citr. ZX r.92, 1.4i
Zlobí mě otáčky,při studeném startu vyletí moc vysoko a při zahřátém motoru mi volnoběh někdy drží také moc vysoko-1500 ot. a po vyřazení jdou otáčky příliš pomalu dolů. Myslím, že to bude volnoběžný motorek, nebo jak se tomu přesně říká. Má někdo zkušenosti a nějaké návrhy? Díky moc, Martin