Diskuze
V Kolíně budou vyrábět tři malá auta
Děkujeme za pochopení.
je to fakt dobrý
manik
Databáze autoservisů v ČR
http://www.autoservisy.com" target="_blank" rel="nofollow">http://www.autoservisy.comPovalec
Nechapu...
Nechapu, proc by delnik u linky mel mit vyssi, nez prumerny plat? Kdo by podle diskutujicich mel mit nizsi, nez prumerny plat? Ucitele s VS vzdelanim? Doktori a zdravotnicky personal? Tak kdo? Delnik je delnik a v kazdy normalni zemi jsou na tom delnici s prijmem hur. Uz snad soncila doba, kdy tady budou vsichni podelany z horniku, slevacu, soustruzniku...Admin
Re: Naopak, ta doba přichází
, Sehnat zkušeného soustružníka, nebo slévače litiny je řádově těžší, než sehnat někoho, kdo se na VŠE nechal otitulovat. O Pajdalech nemluvím. Já třeba nechápu proč stát provádí mezi nezaměstnanými diskriminaci středoškoláků a lidí bez vzdělání? Panáček z VŠ, nemusí vzít zaměstnání, které "neodpovídá jeho kvalifikaci". Kdežto "nevzdělanec" musí. Ikdyž "nevzdělanec" nebyl od převratu nezaměstnaný a bral trojnásobek průměrné mzdy a "vzdělanec" odpracoval z deseti let 5 s polovinou průměrné mzdy. Vzdělání je tvá soukromá věc. Měl jsi naposledy plat 8 tisíc a vydržel tam půl roku? Tady máš doplňovače v hypáči, dostaneš slušivou zástěrku a mazej, nikdo tě živit nebude.Fuck-Maker
Náborové letýáky jsou všude..
Kdo si myslí , že japončíci stavěli fabriku proto , aby platili mzdzdy , jako v E.U.tak je na hlavu padlej . Můj kámoš se přihlásil , coby vyučenej zámečník s několikaletou praxi a nabídka zněla 10500 hrubého , ten kdo tady plácal o svařovně s 2o ooo až 25 tisíc , vyloženě lže zrovna tak jakků ten člověk co píše o běžném platu zaměstnance firmy škoda kolem 22000 hrubého .To je průměr firemní zahrnuta je v něm i elita škodovky se smluvními platy .Normální dělňas se pohybuje kolem 17500 hrubého a to chodí na tři směny..Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Šéf inovační platformy: V Praze by mohla nad Vltavou létat dronová donáška
Vysíláme Těžko průjezdná ucpaná města nejsou zdaleka jen českým problémem. Po celém světě se experti...
Milán auta vyhání, novinky se pokoutně představují mezi židlemi a módou
Lombardská metropole se už dlouhé roky vehementně snaží vyhnat auta z centra. Ta se tam v době...