Diskuze
Fiat 126 Maluch: polský luxus
Děkujeme za pochopení.
Kubusz
Mám 126 EL rv. 1994 - jsem truhy majitel
Tohle auticko je moje srdecni zalezitost, ale stale slouzi, denne s nim najedu 100km .. co jsme nenarvali do rovera 600, to se do malucha v pohode veslo, stacilo pouze jednim ukonem dat pryc sedadlo spolujezce :-) potom se z maleho auticka stane pojizdna velka krabice. Vejde se opravdu vse. nahradni dily jsou za desetikorunove ceny. Auto ma vepredu listove pero a nema posilovac brzd.. muj 126EL rv. 1994 ma v motoru ridici jednotku, nema rozdelovac, jen jednou byl v servise a to jsem potreboval na diagnostice posunout predstih. Jizda v maluchu je obrovzky zazitek, ale ridic si tohle auto okamzite zamiluje, je to na cesty zlegalizovana motokara.. samozrejme, servisuji si auto doma sam, vymena cepu a tak, ale to jsem delal kdyz melo najete 120 000km ady je fotografie meho vozu po rekontrukci, kdyz se mi dostal do rukou totane jsem ho prekopal, neve udelana karoserie, byl znacne zkorodovany, tak s tim bylo treba neco delat, tady je vysledek.. : http://88.86.100.56/img/071030/3758c07.jpg
ALES
126 ka
No akorád netuším, kde by 126 ka vzala vinuté pružiny na všech 4 kolech a kde má posilovač brzd???? A to mám doma momentálně tři pojizdné a celkem sem jich postupně vlastnil asi sedm a nějaké jsem opravoval.... To auto má prostě svoji hlavu....
Shep
maluch
Tak tohle autíčko už nám stojí asi 15 let pod kůlnou. Užse těším, až začnu chodit do práce a nechám ho opravit. Doufám, že to ještě někdo dá dohromady
J.
Super autíčko
Bolo to moje prvé auto, nedal som naň dopustit. Naučil som sa na ňom všetko, čo viem o autách. Nikdy som s ním nebol v servise, vždy som sa všetko naučil opraviť sám, prípadne s pomocou kamaráta. Musím povedať, že som ho mal v dosť zlom stave,ale veľa sa nekazilo. Ceny náhradných dielov mi pripadajú až smiešne. Motor som dal kompletne dohromady, moja maximálka bola 120km/h, vázne super motor. Fiatom som ale ostal naďalej verný, teraz mám Tipo a mám splnený svoj dlhoročný sen.
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...