Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Astra, která odveze mamuta

První astry pomalu míří k zákazníkům a automobilka z Rüsselheimu už chystá další karosářskou verzi. K pětidveřovému hatchbacku přibude velký a praktický kombík. Premiérově se představuje v těchto dnech na autosalonu v Madridu, do autosalonů vyrazí během října. K objednání bude ale už v červnu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Michal

Dobré řešení
Zadní posuvná sedadla jsou super řešení. Viděl jsem to u Twinga a nemělo to chybu. Většinou jezdím s poloprázdným kufrem a vozím vlastně v kufru vzduch. Přitom na zadních sedadlech se mačkají. S posunutým sedadlem tam bude víc místa než vpředu.
0/0
20.5.2004 16:35

Zdenda

nelibi
Vim, ze je to jen vec osobniho vkusu, ale mne se nova astra fakt nelibi. Z okna vidim Russelheim, takze jich denne par potkam [kombika zatim ne], ale prijdou mi fakt obludny. Pokus o originalitu spatnym smerem A toho chromu vsude! Trochu jak kolotoc... Jak se mi nelibil novej megane, tak tohle mi prijde jeste horsi. Na megane [hatch] jsem si uz zvykl, ikdyz jich moc videt neni, [rad bych videl srovnani prodeje predchozi a nove verze], tam uz jen pretrvava pocit neprakticnosti. Proste opely asi uz navzdy zustanou po ukonceni vyroby trabantu a wartasu nejhosima autama z Nemecka.... [tentokrat minimalne vzhledem] 
0/0
20.5.2004 14:01

robert

no a nove Toledo ste videli??
cetl sem to myslim na www.auto-news.cz To me teda fakt prekvapili..fakt bomba
0/0
20.5.2004 11:51

Jarda

Nic moc
Když  píšou, že je to mamutí kufr co potom bude Octávia - ta má základ rovných 560 litrů a v kombíku to bude 580 L. Nevím nevím zda Astra odveze slona!! Navíc retro styl nebo co to teď Opel dělá mě vůbec nesedí a rychle se okouká.  
 
 
0/0
20.5.2004 8:50

etien

Re:
že by kombik byl o 20l větší-tak moc das ist meglich nicht
0/0
20.5.2004 9:04

marantha

Re:
0/0
20.5.2004 19:59

Jin

Re:
To je jak s tou reklamou na dinosaura-Getz.
0/0
20.5.2004 13:08

xluke79

Re:
No ja s tim byl svezt na predvadecce a nebylo to vubec spatny. Dobra vybava, slusne motor (100konova 1,7 docela prekvapive jela), akorat ten design, to trochu prestrelili. A kufr v hatchbagu ma 350l, takze neco vetsiho vozit tak maximalne v tom kombiku.
0/0
21.5.2004 13:01

vlk

Předměty dlouhé až 2,75m?
2.75m? Jakožto typický český stavitel, když ve svém formanovi vozím roxory do betonu, tak je nechávám střihat na přesně tři metry, neb to odvezu s zavřenými zadními dveřmi, i přesto, že v kufru navíc trůní 60l bomba na LPG... :-)
0/0
20.5.2004 8:19

etien

Re:
ale tady je řeč o autech a ne o nějakých hrcadlech a až se ti do hrcadla vleze 0,7 kubíků 2m mokre smrkové kratiny a rozjedeš se tak se ozvi.To už budeš mít auto.
0/0
20.5.2004 8:37

RC

Re:
A jejej, to se zas ozval typický škarohlíd, který kritizuje všechno, jen aby řeč nestála ...
0/0
20.5.2004 8:46

etien

Re:
to se ozval majitel astry a reagoval na kecy"jak su fajne formany" ,ale jinak v poho bo venku sfiti fluniško
0/0
20.5.2004 9:00

Last boyscout

Re:
:)))
0/0
20.5.2004 9:43

Levis

Re:
Maje před domem jak astru "G" kombíka, tak formana musím konstatovat, že do obou se vejde v případě  dlouhých a placatých věcí zhruba to samé. Ovšem s tím rozdílem, že u astry stačí sedadla sklopit, u formana většinou musí ven celá. Zásadní rozdíl je ale při převozu kol vevnitř v autě - tam astra jasně vede neb nemá šikmé zadní okno a hranu v kufru nad nárazníkem (stejné to bude asi i s nesloženým kočárkem). A obě auta uvezou i váhově zhruba to samé (motor 1.4 16v 66kW resp. 1.3i 55kW).
 
0/0
20.5.2004 12:27

vlk

Re:
Až budu mít auto, tak už zase nebudu mít důvod psát o tom, co se vleze do rezavého formana...
0/0
20.5.2004 18:04

ovce

Re: Forman a az 2,75m dlouhy nadklad?
 Ale nasikmo, ne? Nezapomenu jak jsem ve sluzebnim formanu vezl klasicke dvere 80 cm sirky, 2 metry dlouhe a oni mi udelali dalsi "strechu" nad hlavou tak tak pod klasickou strechu.   Jinak mam staryho vw passata combi (verzi B3) a v nem ty dvere lezi v kufru.  Delsi predmety vozim taky, ale nevim presne, kolik se vejde se sklopenim predniho sedadla, nebyl bych si jist o 3 metrech naprimo. Nasikmo bez problemu. A forman 3 metry na primo?  Neverim. A nejlepsi auto na prevos takovych kramu byl stary dobry Wartburg 353 Tourist. Dokonale zapousteni zadnich sedadel, rovna plocha a delka super. Skoda, ze mi ho "odvezli" povodne . S passatem se dokonale doplnoval .
0/0
20.5.2004 8:40

vlk

Re: jasne, našikmo
Ty 3metrové pruty se tam vlezou právě tak na echt - šikmo jak horizontálně, tak vertikálně. :-)
0/0
20.5.2004 18:01

Servismen

Bude to konkurence.
Ale pokud tomu autu přidělaj šíny, a úchytky na rakev, pak bude úspěšně konkurovat autům , které se používaj na převoz mrtvol..Můj názor je takovej , čeho je moc toho je příliš.Je zajimavé, že na Auto.cz se to auto nelíbilo většině přispěvovatelů,ale tam se spíš bavili , zda bude konkurentem Golfu combi než nové oktávce.
0/0
20.5.2004 7:28

Servismen

Bude to konkurence.
0/0
20.5.2004 7:25

Archangel1

Sportovní auta
Pro zájemce o rychlé vozy a sexy holky je tu český web:
0/0
20.5.2004 6:39

Norbert

Konkurent pro Octavii II
Pěkné, pěkné auto, líbí se.
0/0
20.5.2004 0:50

Jetojedno

Re:
To není konkurent pro Octavii. Je to sice pěkné auto, ale cena při stejné výbavě naroste tak, že se vám protočí panenky
0/0
20.5.2004 6:43

Lib

Re:
Jo? Myslis jako ze oktavka bude za hubicku a tohle bude stat milion? No ja myslim ze se nam protoci panenky pri pohledu na obe ceny, ktere budou dle me srovnatelny
0/0
20.5.2004 6:55

Cena

Re: Re:
Při podobné výbavě stojí téměř stejně, pokud se tedy bere u Octávie krátká karoserie.
0/0
11.1.2005 21:41







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.