Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Fusion: městský vůz pro aktivní

Redakčním testem prošel Ford Fusion, který výrobce označuje jako UAV (Urban Activity Vehicle), tedy městský vůz pro všestranné využití. Zaujal vnitřním prostorem a jízdními vlastnostmi, jeho největším záporem je cena.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J.T.

Ignis
Ak chcete porovnatelne auto so slusnou vybavou za prijatelnu cenu, tak si kupte radsej Suzuki Ignis. Nerobim reklamu, iba s nim mam velmi dobru osobnu skusenost (motor 1,3 DDiS). Pomer vybava/cena nema konkurenciu a auto je (podla mna) dizajnersky vydarene.
0/0
15.6.2004 16:01

Renata

Nikdy nekupujte Ford Fusion !!
Před několika měsíci jsem si vzala na leasing Forda Fusion. Již po několika dnech provozu se začaly projevovat všechny jeho špatné vlastnosti. Mám 1,4 diesel, takže jeho předností je malá spotřeba. Nevýhodou je to, že v nižších obrátkách motor kolísá několikrát za den úplně zhasne. Vždy je to v nejnevhodnější chvíli, například při rozjezdu z křižovatky. Tuto vlastnost považuji za životu nebezpečnou. V servisu mi řekli, že toto přece tahle auta dělají, že mám víc přidávat plyn. Řídím přes 20 let a nikdy mi to žádné auto nedělalo.
Další katastrofou je nestabilita auta v zatáčkách . Dozvěděla jsem se, že auto má podvozek z Fiesty, na kterém je zvednutá karoserie. Tím je způsobena "nejistota" při rychlejší jizdě v zatáčkách.
Kromě toho má velmi nepohodlné sedačky a miniaturní kufr, do kterého se nic nevejde.
Při otevírání kufru se vždy musíte naklonit a hledat zámak, protože je umístěn velmi nízko, oproti např. fordu Focus, který má zámek od kufru umístěn normálně.Ford Fusion v dieselové verzi je rovněž velmi hlučný, při rychlostech na 100 km/h neslyšíte rádio.
Zpětná zrcátka jsou miniaturní a obtížně nastavitelná. Moje auto má barvu Oyster stříbrnou. Po několika měsících se začala barva nepochopitelně olupovat. Dostala jsem v rámci garanční opravy nový lak.
Bohužel mám toto auto na leasing , takže nemohu najít kupce, který by si tak špatné auto za tak vysokou cenu ode mě převzal.
Ford Fusion má samoržejmě i své klady : je malý, dobře se s ním parkuje a má nízkou spotřebu. To je ale bohužel všechno. Je to drahé, nebezpečné a nekvalitní auto.
0/0
11.6.2004 10:07

Karel

Re:
Pokud motor zhasina pri rozjedu tak to nebude vzdy asi chybou motoru. Kdyz chci jiste auto v zatackach tak si nekoupim Fusion, ktery je opravdu zvednuty jak podvozkem tak karoserii ale koupim si neco jako Focus nebo Honda Civic. Sedacky jsou dost pohodlne na jizdu po meste, na rychle projeti zatacek se opravdu nehodi. Kufr vetsi nez ma Fabie opravdu neni miniaturni. Kdyz se nechci ohybat k zamku tak se pouziji tlacitko na palubni desce nebo 2x zmacku dalkovy ovladac a kufr se sam otevre. Kazdy diesel je hlucny a u mensich aut je vzdy hlucnejsi protoze se setri na poradnem odhlucneni. Nastaveni zrcatek je naprosto stejne jako o Mondea tak nevim proc by melo byt nejak obtizne nastavitelne.
0/0
15.6.2004 19:08

Driver

Re:
Sám jsem s Fusionem 1.4 diesel jezdil. Rozjezd bez potíží - ono to opravdu chce více plynu a cit v noze na spojku. Podvozek je výborný atd.
Otázka je proč si někdo takový, toto auto kupuje, když mu tolik nesedí
0/0
22.6.2004 21:23

kubson

fusion family
ford fusion se da koupit uz od 349000... nevim proc je v clanku jako nejnizsi nejakych 470?!?
0/0
30.5.2004 20:03

Driver

Re:
Protože je řeč o akčnim modelu +
0/0
31.5.2004 10:54

Mirek

Fiesta jako zkušenost
Má-li Fusion být pouze nafouknutou Fiestou, pak prosím, pozor!
Z vlastní zkušenosti s Fiestou 1,8 D vím, že nejvíce problémů dělala velmi slabě dimensovaná přední náprava, řídící klouby a velmi rychle korodující karoserie v oblasti podběhů a práhů.
Větší vahou se ty mechanické problémy ještě zvětší, o kvalitě laku se něco dozvíme až po 4 - 6 letech provozu. Diesel u Fiesty (zdá se, že to byl Isuzu) měl vytrvale problémy s emisemi, podle dílny prý předčasně vykloktané trysky....
0/0
29.5.2004 22:46

Driver

Re:
Sorry, ale jak stará ta tvoje Fiesta byla? A kde se v ní vzal diesel od Isuzu???
0/0
30.5.2004 19:13

Diesel

Re:
To je ale fakt řeč o poněkud starším voze, ne? Mám pocit, že ten diesel (atmosférickej, ne?) byl od Forda. Isuzu dodávalo diesely myslím Opelu... Jinak se asi dá obecně říct, že starý nafťáky od Forda (víceméně všechny: atmosférickej, soft turbo i normální TD) stojí za prd. Peugeoti nebo VW byli tou dobou s dieselama dál.
0/0
31.5.2004 8:01

mrk

Re:
.. proto se taky dal Ford dohromady s Peugotem (a s Citroenem) a teď už má "své" TdCi ...
0/0
5.8.2004 10:17







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.