Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Peugeot 407 – Lev vystrčil drápy

Dlouho očekávaný "lev (auto)salonů" - model 407, který nahrazuje populární "čtyřistašestku", dnes vstupuje do boje o zákazníky. Po páteční prodejní premiéře nové octavie je to další přírůstek do nabité střední třídy. Peugeot 407 by měl zabodovat především emocemi a bohatou bezpečnostní výbavou. Hůře je na tom s využitelností.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

hippo c.

priserna recenze...
tak spatna, ze si z toho snad pujdu "podelne" nastavit volant... :) ..chce to vic profesionality a mene buranskych postrehu... peace
0/0
17.6.2004 13:04

luckyluk

Zavazadlový prostor
Všechno je pěkný, ale ten zavazadlový prostor a hlavně přístup do něj..:-((
... jak tam se musí špatně dávat basa s pivákama!
0/0
14.6.2004 11:44

Speedy

Tak změna
Když jsem viděl první fotky 407, tak si říkám, že to s peugeotem jde docela z kopce, jenže v sobotu jsem s tímhle autem jel a to je fakt nádhernej kousek, kterej se Peugeotu moc povedl, takže až mě skoncí leasing na Alfu, tak zase návrat k Peugeotu.
0/0
7.6.2004 10:18

revo

falešný revo
... mě začíná sqěle bavit. Koukám, že tady se spousty lidí udělá úplný pitomce.  Jsou schopni se s ním hádat o tom, jestli ujede s A3 (ve který samozřejmě ani neseděl) Evu.... Hoši, jste snad ještě blbější, než on...
0/0
7.6.2004 8:26

revo

Re:
Nevím o co se snažíte, ale Audi A3 s 1.6 je vopravud pořádný žihadlo a má aspoň od všech těch japonskejch okřídlenejch pouťovek trochu image. Hahaha, kdo vyhral Le mans? Audi!!!! Prostě nejlepší auta!
0/0
14.6.2004 16:58

honza

Re: REVO zmiz
 Zmiz RÁKOSÁKU ! ! A to tvý Audi A 3 si strč do prdele ! Je to malý a drahý auto ! !
PS: Pozor na REVA, je to VIETNAMEC bez mozku. Všude jen otravuje ! !  
 
0/0
15.6.2004 22:36

lumír

PRO fandu značky AUDI - pana REVA
 To snad nemyslíš vážně ! ! ! Srovnávat AUDI A-3 s klasickými ( SPORŤÁKY ) od SUBARU a MITSUBISHI to je ŠÍLENSTVÍ ! ! ! Tomu snad ani sám nevěříš ..... Pokud ano......  
0/0
1.6.2004 23:22

Carlos

Re:
S Reverm nemá cenu diskutovat. Pokud jde o kategorie "nej", vždycky tam procpe tu svou A3, popř. jinou audinu. Zrovna Subaru je myslím co jízdních vlastností a schpností  zcela někde jinde než koncentrákovské audiny. Japoncům zdar!
0/0
1.6.2004 23:37

lumír

Re: dík za info !
 Plně s tebou souhlasím ! Je to jasný ! To se prostě nedá srovnávat. AUDI versus SUBARU. To je síla. Co to je za típka ten REVO ? SUBARU je fakt trochu dost jinde. IMPREZA je opravdovej sporťák ! O AUDI vážně pochybuju.......... Čau a dík za odpověď.  
0/0
1.6.2004 23:54

Pavli1

souhlas
Chlapi tak to tu čtu a musím říct, že ve všem s váma souhlasím. Doby 406Coupe jsou pryč :-(
0/0
1.6.2004 23:13

lumír

Pro : PECA, HONZA8 a PETY - Co je to auto střední třídy ?
0/0
1.6.2004 23:12

lumír

Pro : PECA, HONZA8 a PETY - Co je to auto střední třídy ?
 Základ je skutečně rozvor ( pohled z boku vozu napoví ) všem. STŘEDNÍ TŘÍDA má rozvor průměrně od : 2650 mm až 2750 mm, takře střed je 2700 mm ! Nezáleží skutečně na velikosti zavazadlového prostoru ! ! Proto Peugeot 407 je skutečně klasická střední třída. Myslím že se povedl a najde si hodně zákázníků. Francouzi ( hlavně Renault a Peugeot ) nedělají klasické KRABICE ale nabízí opravdu něco jiného. Já nejsem sice uživatelem této vlny, musím uznat že se mi tyto vozy líbí. Já mám již rok Renault LAGUNA 2.2dCi 110kW/150 k - 320Nm a jsem spokojený. Musím ale potvrdit že FRANTÍCI DIESEL skutečně umí ! ! Mám jen kladné zkušenosti, po najetí 93.000,- km. Přeji PEUGEOTU 407 hodně úspěchů !
Pro orientaci ROZVOR STŘEDNÍ TŘÍDA ( několik vozů ) : MERCEDES třída C : 2715 mm , TOYOTA AVENSIS : 2700 mm , FORD MONDEO : 2754 mm,  :  MAZDA 6 : 2675 mm , RENAULT LAGUNA : 2748 mm , AUDI A4 : 2693 mm , JAGUAR X-TYPE : 2710 mm , HONDA ACCORD : 2720 mm , NISSAN PRIMERA : 2680 mm , PEUGEOT 407 : 2725 mm atd.
ROZVOR NIŽŠŠÍ STŘEDNÍ TŘÍDA ( několik vozů ) : VW GOLF : 2578 mm , ŠKODA OCTAVIA : 2578 mm , PEUGEOT 307 : 2608 mm , OPEL ASTRA ( nový ) : 2614 mm , AUDI A-3 : 2578 mm , RENAULT MEGANE : 2625 mm , TOYOTA COROLLA : 2600 mm , FORD FOCUS : 2615 mm atd.  ------- ZDROJ : AUTO MOTOR und SPORT DE.
Doufám že jsem vás neunavil a nerozlobil .....
0/0
1.6.2004 23:10

Příštipkář

Re: Zase jeden snob..
Z tvojeho článku jsem vyrozuměl , že kupuješ auta jen podle rozvoru či členění na střední nebo nižší třídu.Je mi tě líto , protože samotnej rozvor nezajistí dostatek místa na zadních sedačkách. Občas by jsi si měl vyzkoušet i auta , která nedosahujou bombastického rozvoru , ale oto účelněji je řešen interiér , kterej by tě mohl vyvézt z tvojeho mylného přesvědčení..
0/0
1.6.2004 23:20

lumír

Re: Nezlob se prosím.
 Proč se tak zlobíš ? Ty mluvíš o místu na zadních sedadlech, ale to ti neberu. Kup si co chceš, to co  jsem uvedl je opravdu standard v rozlišování tříd vozů. Mrzí mě že se tak zlobíš. Ale 1. metr není 82 cm ! Tak to prostě je. Dík že mě lituješ. Fakt nemám zájem o hádání se o místu na zadních sedadlech. Každej jsme jinej. I když o snobech .........
0/0
1.6.2004 23:48

Carlos

Re: Střední třída
Naprostý souhlas. Taky nechápu, proč všichni dělají z Oktávky auto střední třídy. Je to typická nižší střední se vším všudy (až na ten mamutí kufr, samozřejmě). Mohutnost a velké vnější rozměry nemusí samy o sobě znamenat vnitří prostor typický pro střední třídu! 407 je pak klasická střední třída. Celkem se mi líbí, až na ten nešťastný zadek. Nezdá se vám, že Francouzi celkově v poslední době ty zadní partie nezvládají a kazí jimi jinak i docela hezká auta - např. Megane-sedan, obludná Thalia nebo třeba i Clio?
0/0
1.6.2004 23:29

lumír

Re: odpověď
 Musím souhlasit že thalia je obluda ! U těch ostatních si nejsem jistej. Protože se dost prodávaj, takže fakt nevím. Megane SEDAN je ale docela povedenej.
0/0
2.6.2004 0:00

jan.hudler@seynam.cz

LEVNĚJŠÍ NOVÁ AUTA PŘI DOVOZU DO ČR !!!
existuje ASOCIACE PRO NEZÁVISLÝ DOVOZ AUTOMOBILŮ DO ČR která prosazuje levnější dovozy dnes již z jednoho ekonomického prostoru v Evropě při stejných celoevropských garancích. Spojení můžete najít pokud zadáte přes vyhledávač www.google.com a uvedete jméno asociace. Jde o nekomerční sdružení.Poskytnou Vám veškeré potřebné informace.
0/0
1.6.2004 22:04

Eldi

zklamani, hlavne SW
Kdyz jsem videl prvni upoutavky tak jsem jasal, skvele pokracovani predchozich modelu ve vsech trida, ale dnes jsem z toho na rozpacich  A SW? Zadek jako by okopirovanej megan takze . Rozhodne se mi 307SW libila vic!
0/0
1.6.2004 20:00

lester

nepovedeny design
Pohled nadesign je ciste subjektivni, ale mam-li soudit jen dle designu, tak to auto usobi nepeknym a nevyvazenym dojmem. Ale srovnam-li s Citroenem (jak soucasnou C5 tak pripravovanymi studiemi), tak je to ale pekne auto.
A autor clanku, ktery napsal: "Na rozdíl od starších sourozenců, kteří mají výrazně kočkovitou vizáž, se nový model nechal pravděpodobně inspirovat živočichy z vodní říše. " - ma pravdu, to auto vypada jako hroch
0/0
1.6.2004 18:09

Rokba

Vocucanej bonbon na kolečkách
Nojo...u peugeotu se definitivně zbláznili... Poslední pěkný auto z jejich dílny byla 406. Od tý doby jde jejich design stejným směrem, jako u BMW - tedy "pod záda". Dřív se mi pažouti líbili, ale tohle už si koupí snad jedině šílenec (a nebo slepec)
0/0
1.6.2004 15:14

pety

Re:
Já myslím, že je to věc názoru. Mě se třeba linie  kterých se teď Peugeot drží, docela líbí. Viděl jsem 407 na vlastní oči a je to pěkné auto. Koneckonců Peugeot není sám kdo se podobných tvarů drží. Citróny jsou hodně podobné a třeba nová Altea od Seatu jakbysmet. A to je kurevsky pěkný autíčko.
0/0
1.6.2004 16:30

frantík

mé dojmy
Včera jsem měl možnost zúčastnit se představení nové 407ky. Na obrázkách se mi nikdy moc nelíbila(hlavně předek), ale naživo je to fakt nádherný auto!!!
Sice jsem v tom nejel, ale trochu jsem si to prolezl a musím říct, že se Peugeot hodně lepší. Sedadla velký a pohodlný, přístrojová deska zajímavá(i když možná trochu "přečudlíkovaná") a i zpracování vypadalo, že je na dost vysoké úrovni - no, čas a naše rozbité silnice ukažou, jak je na tom s kvalitou zpracování. Jinak, měřím cca 190 cm, vepředu logicky bez problémů s místem, ale vzadu už to bylo horší. Na to, jaký to je zvenku obr a vzhledem k rozvoru to mohlo být lepší. Když jsem se posadil "za sebe", dotýkal jsem se kolenama, což bych i přežil(i když jet tak třeba na dovolenou....:o(  ), ale hlavně jsem byl napevno opřenej hlavou o strop - v tomto směru to mohli vyřešit líp, i když chápu, že je design na úkor prostornosti. Jinak celkový dojem hodně dobrý, neříkám, že je to to nej, co se dá ve střední třídě pořídit, ale určitě bych 407ku zařadil na špici své třídy. Každopádně se vážně těším, až budu tyhle krasavce potkávat v provozu!!!
0/0
1.6.2004 13:41

David

Prostor
Musím říct, že se mi nová 407 zdá spíš malá, i vepředu. A vzadu je to opravdu slabé. Byl jsem taky na předváděčce, a zdálo se mi, že to byl názor i jiných lidí (menších než já :-) ).
Jinak oproti 406 vevnitř působí o moc bytelněji - sedadla se neviklají, nevržou, obložení interiéru působí kvalitněji.
David
0/0
3.6.2004 20:22

bmen

Motory 2
Ja mel na mysli benzinove, naftove jsou super. Hlavne 1,6 HDi dost vykonna a male ruceni 1+
 
0/0
1.6.2004 13:03

Pežoťák

BERU TO !
Jó ale počkám až na motor 2,7 HDI, podle mě bude mít přes 200 koňasů a bestiální krouťák ! Toho kombíka musím mít !  Je to bezkonkurenčně nejhezší auto střední třídy ! No a to SW 2,7 HDI těžce leze na paty i medvědu E  a BMW 5, tedy výbavou určitě, velikostí taky, no a cena je slušná !
0/0
1.6.2004 12:40

Chrobak.SACEK

:-((
Už poslední modernizaci 406tky přepískly ( ty světla se jim moc nepovedly ) ale tohle je už opravdu moc. Připomíná mi to beztvarou hroudu do které udělal někdo zepředu velikou díru.
 
Jednoznačně
0/0
1.6.2004 12:26

Mick

Re: :-((
Co je u tebe teda povedeny auto, uz by jsi trochu moh znat Francouzskou mentalitu a od toho se odvijeji i dalsi jejich produkty. Takze 407 krasnej sarmantni smyslnej Frantik. Zda se mi povedenejsi nez nekteri Rensky.
0/0
1.6.2004 12:51

!!!

Re:
nez Renault je povedenejsi, ale nejhejzci peugeot musel Francouzum udelat Ital - 406 Coupe. jinak peugeot jako ciroen jako renault na nic
0/0
1.6.2004 15:01

Mick

Re: !!!
Coze nejaky spatny zkusenosti s Frantikama? Chapu ze na Nemecky kary nemaji, ale jsou v zavesu narozdil od dalsich Evropanu.
0/0
1.6.2004 15:50

Peca

Octavia-střední třída?
Octavia nepatří s rozvorem 2,58m do střední třídy , ale skoro ani do nižší střední.Vždy´t třeba opel astra ma rozvor přes 2,7m.Parametry pro zařazení do střední třídy jsou :rozvor 2,8m a délka auta kolem 4,8m
0/0
1.6.2004 12:18

Pežoťák

Jasněéééé !
Koktávka  je golf s přivařeným metrem plechu za kolama ! Kola už máte v garáži a kufr ještě čumí dva metry na ulici ! 
0/0
1.6.2004 14:48

Honza8

Re: rozvor 2,8m - to je blbost
rozvor 2,8m - prece vetsina aut stredni tridy ma rozvor teste pod 2,7 m. Jen Laguna, myslim, ma tesne nad 2,7 m. (A muj Picasso, ale to je vyjimka, nizsi stredni)
0/0
1.6.2004 14:51

Lou88

Octavia
Není auto střední třídy, jak se nám PR Škody snaží pořád nenápadně podsouvat. Čili 407 pro něj není konkurentem. V případě Peugeotu je to 307, dále Golf, Astra atd. Jinak 407 je moc pěkná, Peugeot je rok do roku lepší, HDi je už dnes asi lepší než TDi. Ještě až Frantíci zlepší dílenské zpracování, a naučí se vyladit převodovky a podvozek tak budou na špici. Ovšem 407 SW, to je nádhera, kdo ji neviděl mrkněte na http://www.autobild.de/test/neuwagen/artikel.php?artikel_id=5860
Jsem zvědavej jak odpoví VW s novým Passatem. Na jejich místě bych se docela bál.
0/0
1.6.2004 11:49

pety

Re:
Já bych to s tou konkurencí zase tak nepřeháněl. Seděl jsem jak v 407 tak v nové Octávce. Podle hodnocení by měla být 407 o segment výš, ale méně může být někdy více. Věřím, že spousta lidí sáhne spíše po Octávii, protože pro ně bude jasně vítězit parametr poměr cena / užitná hodnota. 407 v provedení hatchback mi jako ideální rodinné auto zase tak vhodné nepřipadá. Těch 407 litrů zavazadelníku odpovídá spíše vozům v nižší střední třídě. Jo break nebo SW to bude jiné kafe - bohužel ale také určitě jiná cenová palba.
0/0
1.6.2004 16:17

Lou88

Re:
SW s 2.0 HDI by mělo začínat kolem 23 tis EUR. Octavia v kombiku je vynikajici auto, ovšem toho místa tam nikdy navic nebude proto je blbost ji srovnavat s 407 což je typicka midclass kara. Ale kdo chce hodne mista, ten stejne pocka na Passata
0/0
1.6.2004 17:30

Dežo

Dost dobrý,
ještě by mohlo být trošku levnější,hlavně v těch naftovejch agregátech 2,0 HDI v luxusní výbavě=super
0/0
1.6.2004 11:07

tom

Jdu do toho
Skvělý auto , skvělá cena. Jdu do toho. Ta moje oktavia Combi mě už fakt nudí.
0/0
1.6.2004 9:27

Karel

Re:
Jo, jasně. A něco menšího pro ženu a pro dceru Yarise. To už jsem četl stokrát.
0/0
1.6.2004 12:25

peca

je to hnus
jízdní vlastnosti  vzhled
0/0
1.6.2004 9:24

Revo

Audi A3
Kam se to hrabe na moji lehce ojetou Audi A3 facelift 1.6. Na dálnici nemám konkurenci a jízdní vlastnosti? Strčím do kapsy hravě i Subaru Impreza nebo Lancer EVO VIII.
0/0
1.6.2004 9:03

*Kojak*

Re:
tak to se asi chystas na cesky Cannonball, co?
0/0
1.6.2004 9:23

Mick

Re: Audi A3
A3 je paradni vozitko to vsichni vime, ale mluvis trochu nadnesene. Nevim nevim zda by jsi natrh Evo VIII. Navic 407 spada trochu jinam.
0/0
1.6.2004 11:29

tempe

Re: hahahaha
ty si ale komik:-))))se svoji mazdou 323f  bych tě i s vyškolil i s audonkou:-)To je auto pro ženské:-)
0/0
1.6.2004 14:51

Max

Re:
To tvou A3 spolkne jakákoli průměrná benzínová 1.6 v prvním stoupání. Ve 4000 otáčkách ztrácíš dech. Kámoška si před dvěma roky taky schrastila A3, dvakrát mě v tom svezla, strhal jsem jí to a od tý doby chodím pěšky :-))
0/0
1.6.2004 23:48

Jožo

Re: Někdo si nevidí do huby
A3 nebrat (evo, 13.01.2004 9:56)
Z vlastní zkušenosti Vám radím, Audi nekupujte, šli tak z kvalitou dolů, že dnes už je lepší kdejakej korejec.
Tohle jsem našel v diskuzi k A3.
0/0
2.6.2004 21:22

revo

Fuj
Fuj, nic hnusnějšího jsem snad ještě neviděl..........vlastně jo, Hondu Civic
0/0
1.6.2004 8:48

THC-Squad.CZ

Re:
hehe.. revo zase perlí.. :) jo takhle kdyby to byla nějaká audina, to by se upsal chválou, i kdyby byla nejshitovější.. ;)
0/0
1.6.2004 9:02

vosma

dojem z jízd
Jezdil jsem jak ve 407 s nafťákem 2,0 i benzínem 2,0. Byl jsem velmi překvapen, že ten diesel byl daleko dynamičtější - je to paráda svezení.
S článkem souhlasím, jízdní vlastnosti jsou fakt skvělý a na dálnici tu šestku každý ocení. Při normální jízdě ani ten diesel skoro ani není slyšet! 
V tý recenzi ale není zmíněna jedna chybička - z pohledu spolujezdce ve výhledu vpřed docela překáží nízko umístěný senzor na automatické stírání oken. Pro jezdce je důmyslně skrytý za zpětným zrcátkem, ale spolujezdci vadí.
Nevím, jestli jste už viděli 407 SW - to je fakt nádhera!
0/0
1.6.2004 8:03

vosma

dojem z jízd
Jezdil jsem jak ve 407 s nafťákem 2,0 i benzínem 2,0. Byl jsem velmi překvapen, že ten diesel byl daleko dynamičtější - je to paráda svezení.
S článkem souhlasím, jízdní vlastnosti jsou fakt skvělý a na dálnici tu šestku každý ocení. Při normální jízdě ani ten diesel skoro ani není slyšet! 
V tý recenzi ale není zmíněna jedna chybička - z pohledu spolujezdce ve výhledu vpřed docela překáží nízko umístěný senzor na automatické stírání oken. Pro jezdce je důmyslně skrytý za zpětným zrcátkem, ale spolujezdci vadí.
Nevím, jestli jste už viděli 407 SW - to je fakt nádhera!
0/0
1.6.2004 7:57

digitalboy

a co cena?
jen mě zaráží věta, že má ve standartní výbavě to co nnemá ani spousta dražších vozů. Ale že ostatní vozy ve stejné třídě jsou v základní výbavě cca o 250 000 levnější, to už nějak autorovi uniklo
0/0
1.6.2004 7:50







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.