Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nové auto pro masy - Dacia Logan

U Dacie jí nejprve říkali X90, potom L90 a nakonec slyší na jméno Logan. Pokud se opravdu podařilo rumunské automobilce s francouzským kapitálem v zádech postavit "pětitisícové auto" (s prodejní cenou kolem 5000 euro), má novinka největší předpoklady stát se nejen středo- a východoevropským bestsellerem.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Míla

Pohoda

Jsem majitelem Dacie Logan za ty peníze super auto;-D

0/0
18.4.2007 21:36

westik@seznam.cz

ano jel jsem
jel a taky jsem si ho i koupil.....253tisíc   a je to slušný vozík..............
0/0
9.3.2005 10:55

Honza

Jel v ní už někdo?
Ahoj lidi. Jel už někdo v tý Dácii??? Mi ji budem možná kupovat a tak by mě zajímalo, jak jezdí a tak podobně. Taky by mě zajímalo kolik je vzadu mýsty na nohy, seděl ste tam někdo normální velikosti, tak 190cm možná trochu víc??? Všude píšou že je to prostorný auto ale neříkají jaky mají lidi pocit když tam sedí... Napyšte někdo, třeba i na mejl: jkybl@tiscali.cz Dík
0/0
11.11.2004 0:05

raspus

logan
Já bych to bral cena super,ale asi budu taky sociální případ ,když nemám ani těch 200 000.Tak budu dál jezdit tou svojí rezavou plečkou .I když motorově zatím spolehlivou.
0/0
2.11.2004 20:23

rasputinoch

TO: SATO
Po vašich cestách se potulují rezavé škodovky,hmmmm a co jinýho by se tam u Vás asi mělo toulat,když nic jinýho nemáte a nikdy ste neměli.
0/0
6.10.2004 20:17

jan

dotaz
Nevíte někdo, jak kvalitní bude kastle, zda bude pozinkovaná
0/0
8.7.2004 13:25

kodl

video o loganu
http://www.lci.fr/news/0,,3056968-e3BsYXllciBxdWFsaXR5IFVOVl9JRH0gezIwMiAyMDEgNTJ9,00.html
0/0
6.7.2004 0:08

Havran

názor
Tedy vlastním Felicii 96 a takovou blbost bych už nikdy neudělal, počkám rok jak se vychytaj první chyby a jestli to auto bude takový jaký zatím vypadá, jdu do něj, pro přátele marcedesů  a pod. Neblbněte si hlavu, když na to máte je rozhodnutí jasný, ale pro mně je i 200 000,- Kč dost, takže to mám poměrně jednoduchý.
P.S škodováci jsou tímto doufám v řiti
0/0
4.7.2004 0:17

taky skodovkar

Re:
souhlas
0/0
7.7.2004 1:23

Runner

Re:

Nesouhlasím mi máme felicii z roku 95 a co se za prvních deset let porouchalo? nozreznul výfuk :D po deseti letech problem se spojkou. Takže nic proti český[>-]

0/0
9.11.2008 11:45

houba_

nez kupovat nejakou ojetinu za150k
tak je lepsi koupit nove za 180k
0/0
29.6.2004 12:56

taky skodovkar

Re:
Svara koupil Vectru za 150 tacu pred pul rokem. Ted je v hajzlu elektrika, hlava a jeste par volovinek. sumasumarum za 20 az 30 tisic. tak to mam skoro na novy auto. Sice to bude Rumun, ale novej.....
A radsi novej s neznejicim jmenem, nez krap se jmenem. To pro ty debilky co si myslej ze jim patri celej svet. kdyz bude v plny palbe do 205 000. tak proc ne?  Hlavne se to tu osvezi, kdo se ma koukat na ty plecky co jezdeji po silnicich, vcetne te moji.
 
0/0
7.7.2004 1:29

vtech

fuj
Francouzko-rumunska koprodukce, to bude kvalitka. Ani zadarmo!
0/0
21.6.2004 17:13

krata

Re:
Ale když vezneš v úvahu cenu, je tohle, i přesto, že design je takovej všelijakej, vynikající auto.
0/0
22.6.2004 19:30

Mirďa

Logan
Ten Logan vypadá opravdu jako velice solidní auto a všechny důležité součásti jsou od Renaultu, což je rozhodně dobré. Cena je taky bezkonkurenční, kdyby udělali ještě nějakou akci jako u Renaultu, že by mi odkoupili můj starý vůz a vysadili za mě strom, tak by to bylo super. Ikdyž já si ji chci koupit i tak.
0/0
21.6.2004 16:48

Jester

Logan kombík
Chci ho, chci ho, chci ho !!! Jestli bude vypadat aspoň trochu slušně a dají mi záruku min. 10 let na kastli ( Thalia má 12 ). S motorem 1.5 dCi, rozvorem 2630mm a cenou pod 300 000 Kc to nemůže mít chybu.
0/0
21.6.2004 16:03

Autoň

dobré
Rozvor Dacie 2,63 m - nová Octavia -pouze 2,58 m! Lepší 4. válcový motor 1.4, než hlučný 3. válcový šestiventil ve Fabii za 250.000 Kč!!!!!!!!!!!!!!!!!!
0/0
14.6.2004 17:04

honza

Re:proč ne.
 Souhlas ! Prostoru víc než v Octavii a o Fabii nemůže být řeč. A k tomu velmi dobrá cena ! ! Pro lidi kteří hledají cenu + užitnou hodnotu - proč ne. Já mám jiné požadavky a finanční možnosti, takže pro mě to není. Ale špatný auto to určitě nebude .
0/0
14.6.2004 18:33

frantík

Re: nesouhlas
Nevím teda, kolik je místa v té Dacii, ale v sobotu jsem seděl v Octavii II a po dlouhé době jsem narazil na auto, ve který si sednu "za sebe". Nastavil jsem si sedadlo řidiče na svou postavu (190 cm, cca 92 kg) a sedl si dozadu a mezi kolenama a sedadlem řidiče jsem měl ještě tak 3 cm!!!!! To už se mi opravdu dlouho nestalo!!!!! Nedávno jsem seděl v nové 407 a při stejném nastavení sedadla řidiče jsem se dotýkal opěradla a hlavně hlavu jsem měl natlačenou ve stropu - v nové Octavii vzadu mezi hlavou a stropem takovejch 8 cenťáků místa!!!!! Fakt mě nová Octavia dostala!!!!!!! A design taky pěknej, naživo působí menším dojmem, než ve skutečnosti je. Jen to chce větší kola (min. 16"), ale to je možná jenom můj dojem.
0/0
15.6.2004 15:27

vláďa

Re: nesouhlas s frantíkem
 Ušlo ti to hlavní ! Diskuse je zaměřená na poměr CENA - výbava - užitná hodnota Dacie. To pohodlné sednutí v nové Octavii, tě příjde o min 220.000,- Kč víc oproti Dacii ! ! A to je právě pořizovací cena LOGANA !  Neříkám že Octavia je špatná.  ALE SROVNÁVAT PEUGEOT 407 s novou OCTAVII se mi zdá být VYŠINUTÉ ! ! A věř mi že každý hned pozná že si ŠKODOVÁK ! ! Postav ty auta vedla sebe a pak pozvi třetího a zeptej se ho : Ve kterým autě by chtěl odjet . Odpověď je na 90 % jasná. 407 ! ! Tvá euforie nad OCTAVII mě DOSTALA ! ! ! ! Cha, cha, cha   
0/0
15.6.2004 21:51

frantík

Re: !!!
Prober se i s Jindrou!!!!!! Já jsem netvrdil, že Octávka je kdovíjak cenově výhodná a nechtěl jsem ji srovnávat se 407!!! Já bych taky radši odjel ve 407. Pažouta jsem uvedl jen pro srovnání. Prostě jsem ve dvou týdnech seděl v Octavii II a ve 407 a porovnával jsem pouze prostornost vzadu, nic víc. Je prostě blbý, že 407, i když má delší rozvor, je vzadu "těsnější" než Octávka, kterou tady každej druhej kritizuje za to, že má ve srovnání s konkurencí jeden z nejmenších rozvorů. A opravdu bych radši jezdil ve 407 než v Octávce II, jenom mě prostě překvapilo, kolik je ve Škodovce místa, i když na to zvenku nevypadá. A kufr taky neporovnatelný. I když na papírovou hodnotu 407 litrů se mi zdál docela velký. Další věc je horší přístup, ale to je "nemoc" všech sedanů.
0/0
16.6.2004 9:56

jindra

Re: frantíku ty, ty ty ......
 Frantíku kapku si se polepšil, ale moje mondeo je opravdu v nabídce prostoru lepší než Octavie. Ten rozvor naznačuje jízdní kvalitu. Není to jen o velikosti kufru. Ale dát na tak malý rozvor, tak velkou kastli ( Octavia ) ? ? To není pro jízdní vlastnosti nic dobrého ! Proto výrobci, ty třídy dělají. Ale ty tu Octávku stejně obhájíš, viď ? ? A stejně jsi Škodovkář. To se pozná ! Ať žije LOGAN, to je taky auto ! ! Doporučuji ti : příští tejden si sedni do Mondea ! A pak se ozvi, dík. Jsem zvědav na tvé pocity. Čau
0/0
16.6.2004 21:53

Marty

Re:
Bezte se bodnout. Co to zas je za nalepku "Skodovak". Jste trapni. Na Dacku jsem zvedav, pujdu se do ni posadit. akorat mi vadi, ze je sedan... 407 je na prd. Velkej kufr, ale nepristupnej, stejne jako 406, 405 a 605. Az na 407 jsem je mel vsechny. At zje renault a skoda.
0/0
6.9.2004 15:37

jindra

Re: také nesouhlas
 Co to kecáš ? Hlavně o DISAJNU a PROSTORU. Já mám MONDEO 6/2003 a tam si taky v klidu sedneš ! To mi věř . Záleží na tom do čeho si sedáš ! Zamysli se nad sebou ŠKODOVÁKU. Jsi popletený. A disajn je od staré Octavie nepatrný. Máš můj obdiv. Než holou Octávku, to je lepší i tenhle LOGAN. Je za polovic. A strochou dobré vůle, se tam taky vejdeš. A to porovnání s 407, to byl snad jen žert. Alespoň v to doufám. V opačném případě jsi ......................  
0/0
15.6.2004 22:06

škodovák

Re:
jděte nekam s pažoutama a s fordama už vubec nevim kam to jsou uplny šity
0/0
1.7.2004 7:11

Sato

Dacia
Urcite lepsia ako stare,hrdzave Skodovky 120., ktore sa potuluju po nasich cestach.
0/0
14.6.2004 14:05

Miccolo

www.dacia.cz, www.daciagroup.com
více info
0/0
9.6.2004 9:42

salam

Re:
To jsou teda mizerny stranky - zbytecna okna, zbytecne soupaky, jedou jenom v IE (a to kvuli hloupostem) a o pozinkovani jsem se na nich nic nedozvedel.
0/0
9.6.2004 10:55

rodl

dacia - Renaul, vyjde to nastejno
pekny auto musim rict. za tyhle prachy si muzou konecne i socialne slabsi lide poridit nove auto a ne stale obtezovat se staryma kraksnama. elegantnim autum fandim a tohle k nim zajiste patri. konkurence je potrebna!!
0/0
8.6.2004 16:22

vítek

Re: to je pravda
 Pro lidi kteří jdou po ceně je to velká šance. Za ty prachy SUPER ! Lepší než malá v základu velice oholená FABIE za šílenou cenu ! ! JEN TAK DÁL ! !
0/0
10.6.2004 23:12

řitič

Prodej v ČR
No nevim, někde jsem zaslechl prodej v ČR od podzimu a cena od 200 000,- ...
0/0
8.6.2004 15:56

Shapes

Re: cena
0/0
10.6.2004 17:45

Shapes

Re: cena
jo, to jsem taky nekde slysel, nevim jestli od 200000 , ale tak 195000 urcite, nebylo by spravny upravovat cenu podle zajmu, tim se snizi na uroven konkurence....  od  185 do cca 250 by to bylo dobry auto...
0/0
10.6.2004 17:46

salam

pozink
Je to cele pozinkovane?
0/0
8.6.2004 11:59

lauda

je to Renault
když to má mít motor a převodovku od Renaultu, není co řešit, a ješte podvozek Nissanu...to, že se dělá v Rumunsku? V dnešní době, kdy je všechno made in Čina, je to stejně jedno.
0/0
7.6.2004 22:58

Bazi

Já bych chtěl něco jako R19
Ten Logan nevypadá opravdu zle,ale proč sakryš ti frantíci nechtějí dělat verzi hatchback?Jsem vcelku spokojený uživatel Renaultu 19 rv.1991,pomalu se poohlížím po něčem novém,nebo novějším,ale na 5 dveří nedám dopustit.(kombíky jsou moc chalupářský).Taková Thalia a teď i Logan jsou pro mě mrtvý auta.Ps. do devatenáctky jsem se vešel s přítelkyní a dvěma matracema  200x80x18-stačilo "vykuchat"sedačky.Sedany jsou naprd.
0/0
7.6.2004 19:59

franta

Re:
a to s te tan jako šukali nebo co. Já myslel, že auto je na ježdění.
0/0
9.6.2004 12:13

AnalProbe

Re:
no prave :-))))
0/0
9.6.2004 12:38

Michal

5000 Euro u nás? Ale kde pak...
5000 Euro, tedy něco málo pod 200 000 Kč je velmi lákavá cena, jenže budoucí zákazníci v zemích jako je Česko, Maďarsko či Slovinsko si o ni mohou nechat zdát. Louis Schweitzer, šéf Renaultu, sice tvrdí, že nová Dacia bude stát 5000 Euro, jenže je nutné si uvědomit kde. Určitě tím myslel hlavně domovskou zemi Dacie, tedy Rumunsko a jí ekonomicky a sociálně podobné země, kde se Logan bude taky prodávat, či vyrábět, jako je např. Bulharsko, Turecko nebo Maroko. U nás cena přesáhne určitě hodnotu 210 000-220 000 Kč. Bylo by bláhové si myslet že ne. Vždyť ani v samotné EU nestojí auta všude stejně, někde jsou rozdíly i několik desítek procent na stejný vůz. Přičteme-li k těm 5000 Eurům poplatky za různé cla (Rumunsko není v EU), poplatky, daně, lepší výbavu vozů na našem trhu, tak musí být každému jasné, jak se věci mají. A myslím si, že tak to má být! Ruku na srdce, opravdu si někdo myslí, že by auto za 5000 Euro bylo v zemi Evropské unie schopno splnit všechny bezpečnostní, technické a emisní předpisy, které má EU nejpřísnější na světě? Nevím nevím...
0/0
5.6.2004 18:40

Bouvard

Re:
Na konečnou cenu pro náš trh jsem velmi zvědavý, ale nemyslím si, že by bylo tolik důvodů, proč by měla být o 30 % dražší, než jinde. Pokud se chtějí na našem trhu uchytit, budou cenu tlačit co nejníže, protože tady je silná konkurence a Dacie potřebuje získat nějakou pozici a obnovit si jméno. Podle všech technických specifikací, které jsem četl to auto nebude mít s evropskými normami žádné potíže. Konstatování, že by se k ceně auta měla přidat cla, poplatky a daně a že je to tak správné, se mi vůbec nelíbí. Pokud je cena auta taková, jaká je, neměl by stát bránit jeho prodeji a protěžovat vlastní automobilku na úkor svých občanů. Myslím, že každý uživatel auta je schopen si zhodnotit, zda auto splňuje jeho představy a požadavky.  Rozhodně bych dal přednost nákupu nové Dacia Logan před nákupem ojetiny (zvlášť u nás). V každém případě mám s ojetinama velmi špatné zkušenosti, takže už nikdy více... A jak už tady párkrát zaznělo: "Lepší Dacie Logan, než ty řady starých Škodovek, Lad, Trabantů apod. ,které stále brázdí naše silnice a co do bezpečnosti představují pojízdné rakve."
0/0
7.6.2004 8:11

Tomáš Langer

Re:
Bouvarde,
myslím, že srovnáváš nesrovnatelné.
Škodověnky či Traboše dneska stojí max. 20 000, ale spíš do deseti. Ta Dáčka má stát 200 0 00 Kč. To je sakra rozdíl.
Takže ti škodovkáři si tu Dáčku asi nekoupí, budou ji kupovat spíš lidi, co doteď kupovali Twinga či Matizy. Lidi, kteří kupujou ojetiny si radši koupí zase ojetinu o 2 třídy výš než je ta Dacie. Koukni na libovolnej internetovej bazar a uvidíš, že tam najdeš třeba Renault Espace (ať zůstaneme u stejné značky) okolo 200 000,- 8 let starý, s výbavou nesrovnatelnou s Dacií, pohodlím, velikostí (nejen kufru), bezpečností ani nemluvě. A nabídka je tak velká, že si určitě vybereš s podobným rizikem, jako když si koupíš auto, vyrobený v nefachčenkovským Rumunsku...
 
Tomáš
0/0
9.6.2004 22:33

Prazak

Re:
Tojo, koupis si ojetinu bez zaruky, ktera kdyz se ti rozpadne, tak mas smulu. Doufam ze ta Dacie bude lepsi nez novej model LADY, kterej taky sice stoji nejakych 200 000 ale kdyz sem si do toho sedl, tak sem se malem pos..l smichy
0/0
10.6.2004 0:10

Bouvard

Re:
Nemám vlastně nic proti Škodovkám, Trabantům a podobným autům. Jen je z mého pohledu nepříjemné, že tahle auta, když se dostanou do bouračky, je z toho většinou smrťák. Je to otázka volby, sám jsem ještě do nedávna jezdil s Wartburgem. Pro dnešní provoz už to ale nevyhovovalo a necítil jsem se v něm vůbec dobře.
A co se týče nákupu ojetin, napálil jsem se hnedka po Wartburgovi značkou, kterou sám zmiňuješ - Renaultem. Ale to nebyl ani tak problém značky, jako spíš toho, v jaké stavu se u náš prodávají ojetiny. Vůbec nemám důvěru k ojetým autům a pokud bych se měl rozhodnout, tak si opravdu raději koupím tuhle Dacii s zárukou (např. proti prorezivění má být u ní záruka 6 let.), než třeba ojetou Fabii nebo něco jiného, u čeho neznám minulost. A věř mi, že se nedá věřit vlastně ničemu. Už jsem se setkal i s šikovně upravenou servisní knížkou, která skryla rozdíl cca 50 - 80 tis. km u 4 roky starého auta. Bohužel.
 
0/0
10.6.2004 7:13

vráťa

Re: Pozor na ŠKODA FELICIE !
 FELICIE rezne již po třech letech ! Hlavně zadek ! Koukni se na felicii ze zadu. A TO JIŽ VÝROBU VE ŠKODOVCE HLÍDALI NĚMCI ! ! Je ale pravda že ten LOGAN je asi dál. Snad nebude reznout jako Škodovky ! Snad ? ? Škodováci nezlobte se ! Felicie je fakt ŠUNT NEPOVEDENEJ ! ! A Fabie je drahá a výbavu má v základu KATASTROFÁLNÍ ! To raději tuhle DACII. Já jezdím FORDA až na pár drobností, POHODA. Mám ESCORTA 1.6 
0/0
10.6.2004 23:06

iFlix

Re:
Hmm koupíš ojetý auto a budeš do něj od začítku lifrovat prachy. Na nový auto (dacie) je aspoň záruka 2 roky a na prorezavění 7 let. Furt je lepší když začneš s novým autem i když se za deset let rozpadne než se starym který už se rozpadá na začátku.
0/0
28.6.2004 12:57

headup

dacia
, na fotkách to auto vypadá překvapivě dobře, určitě působí moderněji než solenza se svou favoriťáckou kastlí
0/0
5.6.2004 16:34

iFlix

Re:
To chce vidět v reálu - solenza má až na zadní dveře shodnou kastli i interier jako thalia.. a při dnešním srovnání Solenza jako předchozí model stojí jen 185 tis. Logan začne i v čechách na této ceně.
0/0
28.6.2004 12:54

sakris

No konecne
Myslim, ze to bude dobre auto (Renault si nemuze dovolit hazardovat se svym jmenem) a ted Vas prosim vsechny oponenty - vyjmenujte dle Vas vsechny nedostatky, ktere si myslite ze Logan ma... Rekl bych, ze to bude hodne tvrde a silne cenove kladivo na skodovky apod. "auticka". Prosim reagujte a argumentujte vecne, vtipalci at si odpusti svuj komentar, na ten nejsem zvedavy ...  
0/0
5.6.2004 9:30

Prazak

Re:
Nemuzu argumentovat, nesedel sem vtom:) ale pokud to bude stejne dobry jak fabka, tak si to koupim, i kdyz na auto s motorem 1,6 klimatizaci, elektrikou atd se divam ponekud skepticky:)
0/0
10.6.2004 0:13

honza

asi dobrý
 Za ty prachy ? ? Asi dobrý, určitě lepší než Fabie ( myslím tu výbavu ) má velice slušnou. To ostatní ukáže čas, jako kvalita zpracování , spolehlivost atd. Je ale pravda že jsme v RUMUNSKU viděli hodně DACII a nevěřím že jsou tak hodně hrozný jak se tu často píše. VRCHOL BYL - když jsme jeli na výlet do hor , kde na záchytným parkovišti stálo mnoho skvělejch vozů od suprovejch výrobců EU, stáli tam i AUDI OLLROAD a podobný skoro teréňáky. Proč to píšu ? ? Na cestu k vrcholu si netroufli ! ! Ale rumuni s plným autem dětí, doskákáli se SOLENZOU  až na vrchol hory ! Sám bych tomu nevěřil. Ale to mě fakt dostalo. My jsme šli pěšky .... Ta lesní cesta byla fakt síla ! ! PROTO SI MYSLÍM ŽE TAK HROZNÝ AUTA TO NEJSOU ! Na dálnici fakt nevím, nevím ? ? To bude spíš podprůměr. Ale  pro mladý rodiny to bude asi řešení ! Logan musí bejt oproti Solenze určitě dál. Já bych ale i tak do LOGANA nešel. Možná je to i tím, že cena vozu pro mě není to základní měřítko.
0/0
4.6.2004 22:08







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.