Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Sportback - Audi A3 povyrostlo a má pět dveří

Doby, kdy rozdíl mezi tří a pětidveřovou verzí jednoho modelu byl právě jen v jednom páru dveří, kterými se cestujícím lépe dostávalo na zadní sedadla, jsou v už pravděpodobně nenávratně pryč. Audi A3 Sportback se třídveřové sestře podobá možná ještě méně než se očekávalo.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Vendula

jen tak mimochodem
jsem zvědava, kdy se tenhle trend rostoucích aut zastaví. Každý z "velké trojky" (Mercedes, BMW, Audi), když uvádí na trh nový model, tak musí být o něco větší, než srovnatelní konkurenti - zářným příkladem je nová A6, která je skoro stejně veliká (bezmála 5m) jako A8 a mnohen větší než blahé paměti předchůdce (Audi 100). No, myslím, že první kdo dostane rozum bude Mercedes, to jejich současné eSko je je menší, než ta obluda předtím a pochybuji, že nové S (snad příští rok) bude chtít být za každou cenu větší, než např. Bangelův BMW - zaplať Pámbůh. Ono vůbec ty bangelovy kastle mě nějak nevzaly za srdce (i když netvrdím, že se to někomu nemůže líbit), kromě té jeho poslední práce, šestkového kupé, které si mi z nějakého důvodu líbí velice. No, ale abych se vrátila k Audi, jsou to rozhodně super auta a za posledních dest let se na svojí konkurenci zcela dotáhly - je to vidět i německejch testech, kdy se srovnávají BMW, Mercedes a Audi a pokaždé vyhraje někdo jiný. Takž, abych to zkrátila - nelze vyřvávat "jedině Audi" a zrovnatak nelze vyřvávat jedině Mercedes nebo BMW, každému se líbí něco jiného a každý má svojí oblíbenou značku (bavím se o tradičních německých značkách) a já jsem trošku Mercedesová   
0/0
19.6.2004 20:59

honza

poznatek
 Poznatek že se tu hádám jen s REVEM, mě utvrdil v tom že AUDI A 3 obhajuje jen jediný šílenec. Audi A 3 není nic extra. Je to úplně normální malý auto. A to pochopili i uživatelé větších vozů od Audi. Myslím A 6 a výš. Audi A 3 je malé auto.  
0/0
13.6.2004 16:49

honza

to je o víkendu pohoda !
 Ještě že má REVO internet jen na tržnici. Jinak by nás o víkendu otravoval, svými přihloplými příspěvky. To je pohoda. Audi A 3 je opravdu malé auto. Ahoj ! A´t žije BMW a ostatní značky, kromě AUDI
0/0
13.6.2004 16:27

honza

bojim,bojim ....... Hezký ! ! !
 Jsem rád že nejsem jediný, kdo tvrdí že se do Audi A3 nevejde pět dospělých lidí. Můj BMW 525i je rok výroby 12/2001. Auto kupuji každé čtyři roky. A koupím si zase PĚTKOVOU ŘADU ! ! Je to krásný autíčko ! ! BMW je dobrá značka a ty tvoje HROMADY PLECHU od AUDI strčí do PR..LE ! ! Kup si BMW pětkové řady a pak něco povídej. BMW jezdí fakt skvěle ! Ale tebe asi nic nepřesvědčí. KUP SI POUŤOVKU OD AUDI ( typ A3),  NALOŽ PĚT LIDÍ A JEĎ ZÁVODIT.  Nezapomeň na BAGÁŽ ! !  
PS: Ani do BMW pětkové řady se nevejde pět lidí, pro normální pohodlnou jízdu. Jak tu zmínil Martin, auto není autobus. ANI TI HUBENÍ ABSTINENTI, JAKO JSI TY ! ! ! JÍZDA V PĚTI JE VŽDY NOUZOVKA. A v AUDI A3 to platí dvojnásob ! ! ! Ještě že takových ALUMINIIKŮ jako jsi ty není mnoho...... Ať žije vepřo-knedlo-zelo a dobrý pivčo ! !  Víš proč toho VIETNAMCI tolik dosáhli ? Zboží nekvalitní bez ŘÁDNÉHO ( někdy žádného cla ) : to se potom obchoduje ! A česká firma co platí daně, zaměstnává naše lidi nemá šanci konkurovat ! Proto mě stále utvrzuješ v tom že ty sám jsi VIETNAMEC ! ! A víš proč zmizeli např. z NĚMECKA ? Právě proto co jsem napsal. Proti Vietnamcům nic nemám, ale ti naši co tu obchodují nás všechny ve výsledku okrádají. Dneska byl na ně slušnej zátah. Mám dotaz : proč všichni utíkají od svých stánků, když toho podle tebe tolik dosáhli ? ? ? Jediný co z nich vypadne je : NEROZUMÍM ČESKY ! Tvůj obdiv k Vietnamcům mě jen utvrdil v tom - že jsi čistokrevný vietnamec. Nezlob se...  Ale již brzy okopírujou Audi a3 a pak ji koupíš za babku ! ! Teda až ti skončí leasing ..... 
0/0
11.6.2004 22:50

martin

revo je ......
 Revo je ALUMINIOVEJ šílenec. Chlapi to ne. Nepleť se hošíku, Audi A3 je úplně normální malý auto. Co by potom byla A4, A6 nebo A8 ? To by podle tvých měřítek byly již autobusy ? ? , ? ? ? Nebo snad něco jiného .................... To je na mě moc ! ! Takového dealera, který jezdí v 1.6 jsem snad nikdy neviděl. A jestli nejsi dealer Audi, tak je mi tě líto ........... Ahojky . 
0/0
11.6.2004 19:15

Revo

Audi A3
Říkejte si co chcete, ale až mě skončí leasing na moje lehce jeté Audi A3 1.6 facelift v plné palbě, tak novou A3 určitě beru. To je jediné Auto na thu, které ma image, ostatní jsou pouťovky. Nějaký golfy, renaulty, bavoráky, neuznávám, to jsou jen hromady plechu co pči sobě drží silou vůle. Ale budoucnost patří aluminiu! Audi A3 forever!
0/0
11.6.2004 12:37

Dr. Watson

Re:
Ty ale nejsi Revo, ty jsi jeho dvojník..... viď....?
0/0
11.6.2004 12:55

vlastík

Re: reakce na REVA
 Ten kdo vynáší Audi A - 3 že je nej, musí být nemocný člověk. Já také vlastním BMV 525i a pět dospělých se tam opravdu nevejde. Jen na kratší cestu, jak uvedl Honza. Moje BMV je rok výroby 2002/4. Proto netuším proč REVO napadá všechny co řeknou svůj názor ? ? ? A souhlasím že do Audi A - 3 se pět dospělých lidí, pro normální pohodovou jízdu nevejde ! Je to jen nouzovka. Ale třeba je AUDI A - 3  VĚŤŠÍ AUTO NEŽ MŮJ BAVORÁĆEK . Sám tomu ale nevěříš.  Nelíbí se mi jak si napadl Honzu, protože si myslím že má pravdu. V pěti se to fakt nedá ! A to nejsem rasista, jak si uvedl o Honzovi. Nafta mi také nevadí, ale benzín je o trošku lepší.
0/0
11.6.2004 19:06

Dr. Mašek, planeta Osud

Revo, ty jsi náš!!!
A ten druhej taky...
0/0
11.6.2004 9:52

honza

pro REVA
 Jsem klasickej ČECH ! ! A nestydím se za to ! ! Ale až dnes jsem pochopil, co jsi za zač. Ty jsi PING-PONG ( rozuměj VIETNAMEC ). Máš pravdu že Vietnamců se do Audi A-3 vejde v pohodě PĚT, někdy i víc.  Nic ve zlém. Každý jsme opravdu jiný. A jestli závidíš náš ČESKEJ APETIT, začni trénovat. Konečně jsem pochopil proč si z Audi tak vyděšený. Pro mě je to malé auto. Já tankuju každej den, můj BAVOR si řekne o 10 - 12 litrů benzínu. Někdy i víc. Naftu neuznávám, ta patří do traktorů ! BMV taky dělá nafťáky, ale zatím mě to neoslovilo. Benzin je benzín ! TAK AHOJ V HOLEŠOVICKÝ TRŽNICI . Doufám že tam máš stánek. Jo a máš pravdu že NORMALNÍ ČECH sní TŘI PRASATA a vypije PĚT SOUDKŮ PIVČA ! Kočky, hady, brouky a jinou havěť, skutečně klasickej ČECH nejí !
0/0
10.6.2004 20:51

revo

Re: hezký!!!
Takže Ty seš ten čecháček: jezdíš v 15 let starým bavoru, kterej je zadarmo drahej, máš pěknou nadváhu a ledviny v háji a ještě jseš rasista. A s takovým troubou se mám hádat? Ti Vietnamci narozdíl od Tebe něčeho většinou dosáhli. Protože neplačou a makají. A na závěr ještě řekneš takovou hňupovinu o dieselu, že je mi tě až líto.
0/0
11.6.2004 7:20

honza

Audi ? NÉ ! REVO.
 Do Audi A3 se pět dospělých lidí nevejde ! Věř mi, vlastním dva roky BMW 525i a v pěti lidech to je opravdu nouzovka na max. 10-15 km ! Pro pět ,, DOSPĚLÝCH LIDÍ ,, se vyrábí vesměs u všech značek mimo AUDI, BMW a několik dalších výrobců, takzvané MPV. Ale mě nevadí že BMW nedělá MPV, protože málokdy vozím víc jak čtyři lidi a bagáž taky ne. NA DOVOLENOU LÉTÁM LETADLEM a DO CHORVATSKA NEJEZDÍM. TAKŽE NA CO VELKEJ KUFR ? ? ?Ale v MPV pět lidí přepravíš v pohodě i s tou tvou bagáží. ALE S TÍM ASI NEBUDEŠ SOUHLASIT. No nevadí. PROTO : nalož si pět lidí do Audi A3 + bagáž a jeď závodit. Přeji šťastnou cestu.  Za hádání to nestojí, protože Audi je všem nejlepší. Viď ? ? Jo a Renault mi je ukradenej. Dal jsem jen jeden příklad. Promiň že tě to tak rozlobilo.     Jo a závěrem - jestli chceš slušnej rychlej vůz ( bez velkého kufru ) zajdi se podívat k BMW ! !BMW rychlý a sportovní auta umí ! ! ! O AUDI si to nemyslím. Vážně REVO ! !   AŤ ŽIJE BMW ! !
0/0
9.6.2004 20:46

revo

Re: nevleze?
Pokud jsi klasickej čech, co za rok sežere 3 prasata a vychlastá 5 beček piva, tak se tam v pěti opravdu nevlezeš.  Já s tím problém nemám. Dokonce jsem v pěti několikrát absolvoval víkend. A to s tou mojí starší a tedy menší verzí. ALe jinak dobrý. Ještě mi řekni, jakou mám spotřebu. Určitě to budeš vědět líp než já, kterej 2 x týdně dotankovává...
0/0
10.6.2004 14:01

1

2
3
0/0
9.6.2004 15:44

dawq

Kucí
Kucí, fakt mě bavíte, jestli je Renault, Peugeot, BMW lepší než Audi nebo Ford. Dyť je to jedno, všechno hezky jede, něco si vezme o litr víc, něco o litr míň, něco má děvět airbagů, něco šest (do sloupu ve 150 je to jedno), jste akorát zamsírovaní marketingovejma pošuama, co vydávaj A4 za lepší auto než Passat, přitom je to úplně to samý. Já například nepoznal zatím rozdíl mezi Mondeem a A4, že bych si příště musel koupit jen zase tu samou značku. A autem roku byl steně nějakej malej Fiat, takže co?
0/0
9.6.2004 14:03

Michal

Sportovni auta
Pokud se chcete podivat na rychle auticka, tak se mrknete na http://www.supersportcars.net
0/0
9.6.2004 12:18

ash

....
na renault.cz maj nějakej bordle, sorry. to clio uvádějí jako 187kW/254k a zrychlení 5,8, na jiným místě má zase 230 k ... kdo ví
0/0
9.6.2004 11:34

ash

audi vs. renault
pro úplnost ceny:
Audi 3.2 quattro DSG 250k 1 082 000 Kč
Renault 3,0 V6 230k 1 330 000 Kč
taky mi moc nedochází, kde jsi vzal těch 250k?
0/0
9.6.2004 11:15

revo

Re: trošku mimo
Je porovnávat tyto auta. Renault je pro 2 lidi a bačkory (obutí). Do A3 se vleze 5 lidí, bagáž a ještě to tomu Rencku ujede... Navíc - já osobně bych líp zvládl 4 kolku, než neřiditelnou zadokolku. Ale taky jsou vlastně všichni mistři volantu a do zatáček jezdí smykem, že?
0/0
9.6.2004 12:07

honza

informace pro REVA
 AUDI A3 není SPORŤÁK ! Nepoužívej prosím výrazy : TFSI nemá konkurenci, image, uhnout do pravého pruhu, hračky pro malé kluky, Audi je naprostá špička a podobné výlevy šílenství. DESIGN je naprostej průměr na úrovni KOREJCŮ ( hlavně ten zadek ) předek stejnej jako u všech Audi. Takže nic-moc. A s tím vychvalováním motorů taky přibrzdi. I malé autíčko od Renaultu je rychlejší ! Je to Renault CLIO V6 24V, 184 kW a 250 koní, 300 Nm ! Zrychlení z 0 na 100 km/h za 6,4 sekundy....... Myslím že není co dodat. Když frantíci umí rychlejší malý autíčka než tvoje AUDI. A taky za rozumější cenu.   Sportťák pro mě znamená například - LAMBORGHINI MURCIELAGO ( 579 koní ), PORSCHE 3,6 GT2 ( 462 koní ), FERRARI 550 MARANELO ( 484 koní ) a podobné   Kdo se mnou souhlasí ať se ozve. Od REVA to neočekávám.   
 
0/0
8.6.2004 23:43

revo

Re:
To je toho, nacpat do Clia místo zadních sedaček velekj motor. A Lambo je cenově jinde, navíc je to italský, takže to dlouho asi nevydrží. Prostě Audi je nejlepší- Slušná cena, nadprůměrně výkonej a úspornej motor, skvělá image, prostě dělo. Na takovejch 18 palcovech kolech to vypadá bomba.
0/0
9.6.2004 8:18

ash

Re:
Audi A3 3.2 quattro DSG, 184 kW, toč. moment 320 Nm (2500-3000), 250 (omezeno), zrychlení 6,4 s. Kdes to vzal, že ji předjede Renault Clio?
0/0
9.6.2004 11:01

revo

Re: informace pro Honzu od Reva
Lambo je vlastněno Audi A.G. a to 100%.  Jen tak naokraj. A za to, že má Lambo hliníkovou kastli a tudíž takový parametry výkon - hmotnost vděčí právě tomu Audi, který doposud dělá hliníkový kastle s největší tuhostí a mezi lidmi, kteří danému oboru rozumí, je názor, že ve vývoji hliníkových kastlí ma Audi náskok cca 5 let.  Ale jinak pohoda.    
0/0
9.6.2004 11:58

honza

informace pro REVA
0/0
8.6.2004 22:25

pepcadvorak

Mrňous
Ha ha, ať se audi vykašle na tak malý auta za nekřesťanský peníze. Za ty prachy si raději koupím daleko větší auto. Vždyť audi A3 není ani luksusní auto ani sporťák. 
0/0
8.6.2004 19:57

revo

top class
1. Design - Audi je naprostá špička, srovnávat to s japonskejma nebo korejskejma plechovkama, to snad může jedině krátkozraký člověk 2. Motory - I ta základní 1.6 se vyrovná konkurenčním dvoulitrům a TFSI nemá konkurenci, to se můžoue všechny ty rádoby sportovní RS, RC, GTI, STI jít bodnout a uhnout do pravého průhu. A diesly nemají ve světě konkurenci. 3. Výbava - To se do vozů konkurenčních značek montuje u vyšší střední třídy, má A3 v základu, takže i ta vyšší cena se po započtení výbavy vyrovná směle s konkurencí. 4. Image - Nění co řešit, můžete přijet BMW nebo Audi, to ostatní jsou jenom hračky pro malý kluky. Prostě tohle auto už něco znamená!
0/0
8.6.2004 7:44

Jack

Re:
Jsem malej kluk... mám Forda, co mám dělat?
0/0
8.6.2004 10:53

revo

Re: no konečně!!!!
Tos to zase všem nandal!  S tím "průhem" sice působíš jako "Průša", ale jinak pobavíš. Klobouk dolů...
0/0
8.6.2004 14:13

lumír

těším se na reakci reva.
 Ten musí bejt v EXTAZI ! ! Tak kde jsi ? Máš tu svoji oblíbenou značku AUDI . Už se těším. Jinak nic moc SPORTBACK - AUDI A 3 je nový pouze vtom : že zezadu vypadá jako korejec a má to pět dveří. REVO opři se do nás ! ! Jistě máš spoustu argumentů.... Čau !
PS. asi to tu bude stejně mrtvý, jako u Peugeotu 407. Teda pokud se neozve REVO.  
0/0
7.6.2004 20:27

šinkanzen

...
Zdravím Reva!!! Už dlouho jsem Tě (originálního) v žádné diskusi "neviděl", nebo jsem si aspoň nevšiml.
Jinak ke Sportbacku - nemít to vzadu 4 kruhy, tak bych si to klidně spletl s Daewoo Lacetti - ta záď je opravdu hodně podobná. Jinak mě to nijak zvlášť neoslovilo - nadšenej z toho nejsem, ale některým se to zas určitě bude hodně líbit. A určitě to bude patřičně finančně ohodnoceno, takže další auto pro vyvolené...
Jinak klasické Audi........navoněná bída.....
0/0
7.6.2004 13:10

revo

Re: Zdravím Šinkanzena
Však jsem tady dlouho nebyl. Ale koukám, že je tady pořát ten pomatenec s mojí přezdívkou a taky koukám, že se s ním baví víc lidí, než se mnou...  Takže ho klidně nechám řádit. Jinak jenom takovej dotaz - v porovníní s čím je Audi navoněná bída? RR, Ferrari, Bentley, Bugati? To pak jo. Jinak mám pocit, že máš podobný argumenty jako ten blázen co si říká revo...
0/0
8.6.2004 14:11

šinkanzen

Re: ...
Jo jo, ten falešnej revo je dobrej jouda!!! A nejlepší na tom je, že se tu s ním dohaduje čím dál víc dalších maníků v domění, že to jsi Ty (originál). Kolikrát se u toho i nasměju, jak on napíše v jakékoliv diskusi, že nejlepší je A3 s motorem 1,6 a najde se spousta lidí, co můžou vyskočit z kůže, že si vůbec dovolí porovnávat to jejich "superauto" s "átrojkou" :o))))
Jinak to s tou bídou možná bylo přehnané(sorry, i když Ty si určitě "svou" Audi nenecháš poplivat, ať o ní napíše kdokoliv cokoliv:), ale přeci jenom z trojlístku MB, BMW, Audi je považována až jako ta třetí. Audi je vpodstatě kvalitněji udělaný VW a ten zas lepší Škodovka.... Vím, namítneš, že je rozdíl mezi Audinou a Škodovkou, ale podle mě není zas až tak velký. Stejný díly, jen jiný znak a možná se snaží víc dbát na kvalitu zpracování, i když ani Audi není vždycky dokonalá(to nikdo).
0/0
8.6.2004 14:24

ash

Re:
sorry, ale obávám se, že např v kvalitě interiéru se ve třídách a2/a3/a4/a6/a8 nemůže BMW ani Mercedes Audi rovnat. Co se týče dalších technologií je to tak nastejno, ale myslím, že představa, že Audi je až třetí za BMW a Mercedesem je trochu historická. BMW má z Audi poněkud vítr a musí se hodně držet, aby s ním jakž takž držel krok, Mercedes zase těží z toho, že si ho v Německu kupujou hlavně staří páprdové.
0/0
8.6.2004 15:07

revo

Re: přesně tak...
Audi je za BMW a MB až třetí, to jo, ale pouze v prodeji. Což je logický vzhledem k tomu, že MB dělá luxusní auta nějakej ten pátek, stejně jako BMW. A Audi povstalo z popela tuším kolem roku 1985 kdy začalo dělat luxusnější auta. Jinak pokud se podíváš na prodeje, Audi zatím neustále roste. ALe nebudu se hádat na téma Audi vs. BMW vs. MB. To je jako se hádat, jestli blondýna vs. černovláska vs. rezavá.... Nejlepší jsou všechny 3 a najednou.... I ty baby i ta auta...  
0/0
9.6.2004 12:04

tak

gde je ten vymaz reno?
0/0
7.6.2004 11:53

:-)

Re:
asi maji na zakladce reditelske volno
0/0
7.6.2004 11:58

revo

Re: jsem zvědav...
.. spíš na to, co tady vypotí můj dvojník Revo.  Jinak Jean Reno je super herec. Máš proti němu něco?!
0/0
7.6.2004 13:01







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.