Diskuze
Bém: autem s rodinou, kolem i kajakem
Děkujeme za pochopení.
drevak_patlak
MHD
Jestli pak pan primátor také někdy cestuje pražskou MHD? I když ta je celkem na slušné úrovni, zdaleka to není super. O nějaké preferenci autobusů a tramvají na křižovatkách si můžem nechat zdát, v zácpách svorně tvrdnou jak automobilisti, tak cestující v autobusech, večerní metra mají dlouhé intervaly a jezdí narvanější než dopoledne (hlavně, že se ušetří), mnohé linky na sebe nenavazují (což vadí hlavně při večerních 20timinutových intervalech), o větším zapojení železnice do pražské MHD se prakticky jen hovoří (nové zastávky se plánují, ale nestaví) atd. Myslím, že kdyby pan primátor jezdil denně, vypadalo by to lépe.marcel
pan doktor je strašně nepříjemný člověk i když to na první pohled není vidět
- a jestli chodi pesky nebo jezdi autem na tom prakticky nic nezmeni. zeptejte se na radnici Prahy 6 - kde si velmi oddechli pote co odesel .... nechapu jak je mozne ze v nasi republice ridi nektere urady lidi zcela nekompetentni - znate zeme, kdy je lekar v cele uradu o temer 2,5 lidech ???? nebo kde ministr financi neni ekonom, ale pravnik????? a naopak ministr pro mistni rozvoj je pravnik, ackoliv by mel byti hlavne ekonom?????123freak
Re: Bohužel
Bohužel znám zemi, kde nespíš bude mašinfíra ministerským předsedou. Bůh(a nejen on) s námi.Ilja
do práce na kolech
Myslím, že pan primátor se postaral už teď že se může jezdit po Praze na kolech. Bohužel jen na kolech, autem už to pomalu nejde. Nemluvě o parkování, jak zaparkujete už je tu naše čacká Městská policie nebo odtahovka. Vyhrazená parkoviště jsou jen pro státní správu a podniky. A nápad magistrátu : nejezděte autem. Autem jezděte jen na dovolenou.CGc
Re:
No, za tohle můžou spíš naši předkové, kteří o autech neměli ani ponětí než současný primátor. A koneckonců - co mají auta dělat v centrech měst, která by měla být spíš pro lidi? Vivat odtahovka!Petr
Bém: autem s rodinou, kolem i kajakem
antonín
!
Akorát, že ten pitomec na hradě s tím suprblbem skoro nejezdí- bylo to zasae jedno z mnoha divadýlek pro plebsTest prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Čína udává v autoprůmyslu směr, pekingskému salonu vládnou elektromobily
Elektromobily a digitální konektivita jsou hlavním tématem největšího čínského autosalonu, který...
Pražský vynález: dodávky ohlídá umělá inteligence, odpočítá jim parkování
Časomíry, umělá inteligence, která umí číst poznávací značky a kamery. Radnice Prahy 1 dokončila...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
DLOUHODOBÁ BRIGÁDNICKÁ VÝPOMOC – Zadávání farmakovigilančních dat
Státní ústav pro kontrolu léčiv
Praha