Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Peugeot 206 RC: sebevražedný adrenalin

hodnocení iDNES 3,7/5 Malý Peugeot 206 vždy stavěl spíše na pohledné tvářičce, než na dokonalých jízdních vlastnostech. Nejlepší léta své kariéry už má za sebou a automobilka se v posledním období výroby snaží zaujmout i vyhraněnější skupiny zákazníků. VNĚJŠÍ VZHLED * INTERIÉR A KUFR * JÍZDNÍ VLASTNOSTI MOTOR A SPOTŘEBA * CENA

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Vector

tak se prober z toho šoku.

http://www.youtube.com/watch?v=doKnh6FbbR4&mode=related&search=

0/0
17.6.2007 10:11

Tester

??????????
To je tady snad reakce na Peugeot 206 a né na nějaké jiné vozy, nemám pravdu??? Až tu budou mercedesy,škodovky atd. ,tak pak tady plácejte blbosti.
0/0
30.9.2004 5:28

xenon

toho bych chtěl.......
. . . . . . . .
0/0
16.9.2004 7:33

pilot

cool auto
Sem se byl dívat letos na barumce a jedno RC tam jelo a docela slušně lítalo. a určitě to bylo nejehzčí auto ve skupině N3.
0/0
8.9.2004 14:15

deliquente

206 je mooc mala,ale dobra za tu cenu.......pro holky :)
kolem 600 litru se spatne hleda novy sportak ....ale uz za 700 se da sehnat starsi RS FOCUS ! a to je parada...v zakladu je to sportak-zadne investice a kokotiny-proste sednes a das tomu poradny kartac a pokud umis jezdit tak te nezklame. 220 ps koni tam je max. vyuzito a ta stabilita !- jen je to mozna moooc koniku na 2 kolku,pekne to v tom volantu da znat,ale jinak.....top kara
0/0
5.9.2004 21:40

Uršula

Pežó je nej kára
A tahle 206 je fakt brko.
0/0
17.8.2004 8:45

Vector

TEST
http://www.tuning.cz/tuning/?page=11&act=1&clanek=486&ftno=0 Když už nic jiného tak pánové umí řídit a celkem se i vyjadřovat.
0/0
10.8.2004 8:59

206 Sport

A jak otestovali 206 na www.auto.cz?
Peugeot v zatáčkách drží jak na kolejích, velký rozvor a nízká setrvačnost dovolují velmi jiskrné kousky. Pokyny řízení poslouchá podvozek bez odmluv a na hladkém asfaltu poskytuje řidiči jistotu. Při rychlé jízdě na nerovném povrchu se projevují limity zadní nápravy, která jeví tendence k směrové nestabilitě. I zde ztrácí Peugeot body na Mini. Ž8dná záludnost se neskrývá v brzdách, odvádějí standartní práci, nepřehřívají se. Radostí na závěr je rychlý slalom, miniaturní karosérie prakticky vylučuje vliv setrvačnosti. 206 je auto pro radost, nabízí jedovatý vzhled, silný motor a elektrizující interiér.
0/0
3.8.2004 7:20

Vector

Re:
To psal nějáký indián po tom co si přečet ostatní testy ne ? Ještě méně faktů a květnatější vyjadřování a mohl by jít do indiánskýho parlamentu.
0/0
10.8.2004 9:01

Pegy

Re:
Já myslím, že to na auto.cz bylo docela dobrý. RC sice nemám, mám S16, určitě je to výborný auto, ale ve třídě malejch nadupanejch se určitě najde někod kdo má o něco lepší jízdní vlastnosti. Já sám jsem spokojenej a na vyřádění mě to stačí. A že Peugeot tyhle auta umí, o tom svědčí hodnocení šaspisu Autocar, kde mezi deseti nejlepšíma ojetinama nadupanejch hatchbacků byla nejlepší 306 S16 (šestikvaltová) a v desítce byla i 106 GTI a 205 GTI. Druhej byl tuším Golf VR6. No já před tím měl Saxo VTS a to byl neuvěřitelnej závoďák. Myslím že tyhle auta PSA umí výtečně.
0/0
11.8.2004 10:38

iZítra

coool car
takovou 206 bych chtěl. Taťak mě koupil 1.4 HDi, nic to nežere, ale motor není protsě dvoulitr benzín. Tak snad až něco najezdím, papíry má 10 měsíců, abych to pak vůbec udržel na silnici.
0/0
30.7.2004 7:38

Speedy

Test Vojtěcha Štajfa, kterej jezdí rallye - no comment
HBITÝ PRCEK Již při usednutí do hluboké sedačky je jasné, že to bude jiné svezení než jen do supermarketu pro týdenní nákup. Po otočení klíčkem zapalování dunivý plechový zvuk a do 250 km/h cejchovaný tachometr nutí každého, komu v žilách koluje krev o vyšším oktanovém čísle, okamžitě sešlápnout pravý pedál až k podlaze. Malé lvíče jen na chvilku zavrní a jeho sedmnáctipalcové nízkoprofilové tlapy se rázně zakousnou do asfaltu. I když jsou rychlostní poměry vzhledem k vysokootáčkové charakteristice agregátu vhodně odstupňované, ani u modelu RC bohužel nechybí pro peugeot typicky méně přesné řazení. Chválit konstruktéry ale musíme za šestnáctiventilový dvoulitr, který se svým litrovým výkonem 88,6 k může směle řadit mezi nejpovedenější automobilové agregáty vůbec. Kompaktnímu vozu uděluje neskutečnou mrštnost, díky níž je tento lev spíše motorovou myší. Nízká váha, necelé čtyři metry délky a tuhý podvozek umožňují zažít za volantem mnohem víc adrenalinu než u miliónových sporťáků. Proti podobným kouskům neprotestují ani vynikající brzdy. I pro jednoznačné zaměření tohoto modelu se pak zdá těžko pochopitelné vybavení vozu samočinnou aktivací výstražných světlometů při intenzívním brzdění. Při ostřejší jízdě se totiž varovné blinkry rozblikají před každou třetí zatáčkou, což je pro řidiče nejen otravné, ale vyvolává to zmatek i u ostatních účastníků silničního provozu.
0/0
27.7.2004 8:11

Otakáro

Re:
To je část článku z Reflexu, viď? Jak tak ty oba testy porovnávám, myslím si že pánové měli každý úplně jiné auto. Ale spíš budu věřit p. Štajfovi, je to jenom přece závodník a né pisálek, co se plete v každém druhém článku. By mě zajímalo jka s tím autem brzdili novináři v iDnes, když se o těch blinkrech ani nezmínili. No prostě ametéři.
0/0
28.7.2004 11:23

sidl

svezení je nad teorii
najel jsem na 206RC pár tisíc, ale protože považuji naše silnice za nezpůsobilé k rychlostem vyšším než cca 170-180 km/hod nemohu tvrzení autora článku o tanečních kreacích při brždění z 200 km potvrdit.
0/0
21.7.2004 16:51

Josef

češi
Proč lamentujete ? Nekupujte cizí vozy ! ! Myslím že bychom měli kupovat Škodu u nás vyrobenou ! ! FABIE RS je taky sporťák a ještě tím podpoříme náš průmysl - hlavně dělníky v M. Boleslavi ! ! Kupujte Škodovky ! ! Já mám Felicii a jsem spokojený člověk. Češi do Škodovky ! ! Češi do toho ! ! Octávka je taky slušnej parník ! !    
0/0
20.7.2004 22:28

pilot

Re:
Dyž mě se škůdky nelíběj, no tak hold musím jezdit francouzema, no.
0/0
8.9.2004 14:17

Zdenál

Re: češi
Škoda je pro buráky, takže já s tím buranským davem nejdu a už léta kupuju Rovery (mám třetího a pohoda)
0/0
23.9.2004 8:03

Horst

smych moc velyky ! !
 Mam Porsche 911 RV : 1998 a muzu tvrdit, ze nic nez Porsche nejde rict jako adrenalin. Mam ho jako druhe auto, pouze pro spas. Koupil sem ho novy u nas v D. Musem se smat ze nekdo tvrdi o Peugeot a Honda ze jsou sportaky. Tito auta sou uplne normalni vozy ! ! Cuss odbornaky. Hlave Topgun a podobne odbornaky. Opravdu se smich moc ........ Kup te si PORSCHE, pak tu odbornakujte ..... Omluva za me cestina. Vector take ne odbornak. Mluvi a nevy o cem  ...... Vector kup sy Porsche !!!!!  
0/0
18.7.2004 23:02

Tomík

Pro Standu
Stando, Mercedes je pro důchodce. To není žádná sportovní kára. Táta (52 let) má už několikátýho ( teďka Céčko CDI) a za ty peníze tam není o nic víc než v Alfě 156 nebo 406 (obě jsem měl). I táta to uznává, ale prostě chce Mercedes. Jasně je to fajn auto, mě teda zatím nějak nebere, možná až budu starší pán, ale zatím pro mě je spíš Focus RS nebo tahle 206. Zvlášť pro to, že jsem fanda rallye. JO v sobotu jsem viděl krásně upravenýho Focuse jednoho fandy z Liberce. Měl to jako WRC a to nemělo chybu, cenově ho to asi vyšlo víc céčkovej medvěd, ale vypadal o 100% líp. Prostě správnej fanda. Jo Hondy Type R, ty starý šestnáctky Civiky se mě líbily, ale co dělaj teď moc pěkně nevypadá a nepomůžou tomu ani sedmnáctky kola. Katka Trojanová ho sice proháněla pěkně, Tlusťák je s Civikem k neporažení, ale prostě mě se to auto nelíbí.
0/0
12.7.2004 7:36

standa

ne
Kup si MERCEDES a potom můžeš rozumovat. Je pravda, že pořizovací cena je přemrštěná. Ale za tu cenu, dostaneš vždy opravdový auto. Proč myslíš že nejsem normální ? Nepleť do toho cenu, mý známí jezdí také Mercedes a jsou fakt spokojení. Ne, nesouhlasím s Tvými urážkami. Ovládej se prosím.
0/0
9.7.2004 22:23

Vector

Re:
Nechci Mercedes, znám ho někteří mí kamarádi ho mají jezdil sem v něm vím jak vypadá přístup autosalonů i servisů. NECHCI HO. A cenu do toho klidně plést budu. Za ty peníze nic extra to už raději AUDI nebo BMW. S ohledem na to co to stojí bych ho nechtěl. Bez ohledu na to co to stojí bych ho taky nechtěl. Co Mercedes umí je hrát si na super auta, jenže poslední dobou jenom cenou. Co jim nelze upřít, že vydrží, to je sice jejich zákazníkům na houby, protože si nekupují z apár milionů auto aby v něm honili vodu za deset let, ale třeba v případě těch dodávek je to vítaná věc. VAN od Mercedesu patří mezi nejlepší, až na to sociální zpracování interiéru to bych v té cenové kategorii nečekal, ale je to užitkové auto tak se to dá odpustit. Chápu, že nechcete bořit svojí iluzi o dokonalém nadřazeném světě Mercedesu proto jste za něj dal tolik peněz, proto si ho kupujete a jezdíte do značkového servisu. Já tu narozdíl od vás používám argumenty a ne jen urážky. Kup si Mercedes a potom můžeš rozumovat je pěkná blbost a výplod slabomyslného jedince. Můžete si to buď uvědomit a snažit se o nápravu, nebo dady jen dál duševně exhibovat. Mám já snad říkat "není ti šesesát a nebyl si v Rusku tak neraď" ? Nebo snad jen tím, že jedu ve svém a ne cizím Mercedesu mám šanci zjistit jaké je to auto ? Jen mě nepřestává udivovat jak si takoví lidé dokážou vidělat na auto. Pro zajímovost čím se zabýváte ?
0/0
10.7.2004 9:11

Skalár

Re:
Možná učí češtinu , pořádně mu zaplať , třeba se ti bude věnovat :-)))
0/0
10.7.2004 10:03

Vector

Re:
To je možný, já s češtinou bojuju to vidí každý :) neštěstí tahle diskuse není o češtině o té vím ho....uby tak bych si an nedovolil na to téma diskutovat. Možná bych se tak zeptal jaké I se kde píše. I když se říká, že obsah následuje formu... lépe to napsat neumí a snad jse o jasné vyjádření trochu víc, než jestli je to podle pravidel pravopisu, nebo s pár překlepy.
0/0
11.7.2004 18:34

standa

jste mimo
Peugeot a ostatní vozy včetně Hondy, jsou podprůměrné vozy. Klidně se tu napadejte. Nejlepší vozy umí pouze MERCEDES ! ! Jeden vlastním a mohu potvrdit, že se mu nic nevyrovná. Zkuste SLK. A pak tu vypouštějte ta svá moudra. Jste k smíchu. Vím že je to i o cenách. A právě proto je mi líto, že si nemůžete vybrat to nejlepší. Peugeot 206 RC, bych nekoupil ani manželce. Nashledanou.
0/0
8.7.2004 18:30

Vector

Re:
Tý jo Stando domyslel si vůbec co tím způsobíš? Teď si vlastně všem vysvětlil, že žijou v bludu a MERCEDES dělá naprosto dokonalá auta pro jakékoli určení. Za chvilku nebude po ulici jezdit nic než Mercedesy. Mám rád dodávky od Mercedesu, protože jsou funkční, mám rád i sporťáky od Mercedesu, protože mají styl a skvělé dieselové motory, ale nesnášim jejich předražené pseudo limuzíny a jejich pokusy proniknout na trh s levnějšímy a menšími vozy. Tvůj příspěvek typu MERCESES je best a nic jiného, je přinejmenším slabomyslný. I když pravda neznám moc lidí co si koupí na SLK a jsou normální. Je to i o je mimochodem klasická floskule.
0/0
9.7.2004 19:34

TopGun

Japonci stahují vadné vozy
Zjištěná vada automatických převodovek několika aut modelů Accord a Acura donutila včera japonskou automobilku Honda Motor, aby vyzvala 1,14 miliónu svých zákazníků ve Spojených státech a Kanadě, aby zdarma navštívili opravny, které chybu odstraní. Pro třetí největší japonskou automobilku jde už o letošní druhé pochybení jejích výrobních závodů v USA. Letos v dubnu již stáhla přes půl miliónu aut na tomto trhu. V Japonsku se možné vady převodovek týkají necelých 80 tisíc vozů. I když přiznání takových pochybení, zejména pokud se týkají statisíců nebo dokonce více než miliónu jednotek, je pro každou automobilku těžkým rozhodnutím, rozhodně podle agentury Bloomberg společnost Honda učinila správný krok správným směrem. Tokio/Praha, 2. 7. 2004, HN
0/0
7.7.2004 16:40

TopGun

Re:
Jo, voni si chrani sve jmeno. Zakaznici Hondy se vlastne potesi, ze dostanou novou prevodovku. Kez bych videl i jine automobilky jak pozyvaji sve zakazniky do servisu vymenit si poruchove casti (ale voni to prece neudelaj zadarmo, kdyz muzou inkasovat, ne ?). Ale to by nekteri museli vymenit cele auto..
Ale uz vidim, jak nekteri z nas pochopi tento clanek, ze "v USA se najednou pokazil milion Hond"...
0/0
7.7.2004 16:57

TopGun

Krasne sa to rozbehlo.
Distancujem sa od prispevkov, ktore niekto pisal v mojom mene (a v cestine). Rovnako nie je pravda, ze vyhlasujem Hondy za naspickovejsie auta sveta. Tieto nazory som tu nikdy nepublikoval. Ak sa niekomu nejaka moja veta nepaci, hodte ju do diskusie, ale na doterajsie vymysly bez faktov nebudem reagovat.
Prajem kazdemu, nech ma svoje auto rad a nech je na cestach stastny.
Podme sa radsej rozpravat o svetovom mieri, to snad nebude nikto brat osobne.
0/0
7.7.2004 16:06

TopGun

Tak já to teda vybalím
Mám Civica, ale 1,4 z roku 89, sem pátej majitel, ale pro mě je Honda nejlepší žihadlo na světě a bych za ni i dýchal a život položil a když mě předjede Renault nebo VW, tak mám špatnej den, když jim to nenadám ani z kopce.
0/0
7.7.2004 12:53

POLARNÍ VLK

Re:
Jo tak z toho jsme kámo vyrostl v dvaceti. K řidičáku jsme dostal od rodičů Golfa III a taky jsme si myslel, že mám nejlepší auto pod sluncem a kdyby mě předjel malej Fiat, že by to byla urážka pro celý VW, ale už jsem z toho vyrostl a v klidu dokonce změnil značku, ikdyž jen částečně (v garáži VW Sharan a Peugeot 306)
0/0
7.7.2004 16:38

Taky TopGun

O tom Pavlovi
Nazdar, prave jsem se dozvedel, ze ten prazak Pavel K. je 40-lety impotent, kteremu zahyba manzelka s nejakym japoncem. Proto ty komplexy, odpor k Hondam a orisek se sirokymi koly !
0/0
7.7.2004 11:29

Top

Japonec a dobrý auto?
Leda tak Subaru a Mitshubishi. Honda dělá dobrý motorky, ale s autama je to špatný. Vlastní zkušenost (CBR a Accord a Civic).
0/0
7.7.2004 10:35

Ja jsem nakej Gun

Re: no nekecej.
Jo, vlastni skusenost !? Leda tak jako chodec, ktery uz vbehl pod Accorda i Civica a ta CBR ho uz netrefila..
 
Takze si bez koupit toho mercedesa a zaplat za nej 2x tolik, co za porovnatelnou konkurenci.
0/0
7.7.2004 11:35

Top

Re:
Když už, tak teda ZKUŠENOST. Jestli seš skušenej, tak Tě tipuju na šlapací auto s H na volantu.
0/0
7.7.2004 12:55

TopGun

Rejža
Jezdit v rejži, to je jako spát s vlastní ségrou. Ikdyž je hezká a pěkně rostlá, tohle se přeci nedělá. PS: V civicu mě klekla elektrika, říkal kámoš mechanik, že je to celý nějaký mrtvý a že ty Hondy prej nic moc, že je lepší Ford nebo VW, tak já nevím.
0/0
7.7.2004 9:22

TopGun

Re:
Ty prece nemas ani hezkou ani pekne rostlou segru, tak nezvan, nemuzes porovnavat.
Ale ten tvoj kamos mechanik ma jiste pravdu, kdyz rika, ze VW...
0/0
7.7.2004 11:38

Pavel K. Praha

konec
Nemá cenu diskutovat. Lidi kteří tvrdí, že Honda je sporťák ? ? Jsou fakt ubozí. Končím s odborníky od Hondy jako SS 2000 nebo Civic type R 1.6 ! ! Snad jen Vector, ví o čem to je. Těším se, až někdy potkám japonskýho EXOTA od HONDY. SS 2000 to určitě nebude, maximálně jako TOTÁLKA z německa a z CIVÍKA strach opravdu nejde. To je cesťák o ničem ! ! Asi se neudržím a vyzkouším ty jejich podvozky a motory a brzdy atd. Moje CLIO SPORT V6 se na Hondy vyloženě těší. Závěrem : Honzík Vítej je lhář ! ! ! Kde bere ty údaje o CLIU ? ? V časopisu ? ? URČITĚ ! ! Jestli chceš CHYTRÝ HONZÍKU, dej sem tvoji adresu. A já ti pošlu kopii TECHNICKÉHO PRŮKAZU. Je mi tě fakt líto.....  Dle TECH. PRŮKAZU je to : RENAULT SPORT CLIO V6 obsah - 2946 cm3, 187 kW / 254 koní, zrychlení 5,9 s / 100 km ! ! Proto je mi tě líto. Čím jezdíš ty ? ? Asi stejným japonským ojetým exotem, šest let starým jako ten slovák - TopGun. Ahoj . Ať žije Peugeot a Renault ! ! JAPONCE ? ? NIKDY ! ! Mimo LEXUSE.         
0/0
6.7.2004 18:29

N.K.

Pavle, kdy ti skonci puberta ?
Asi zadna automobilka neni tak sportova jako Honda, kde VSECHNY jeji typy jsou sportove ladeny (natoz ty, ktere maji v nazvu TypeR). Nikdo nema s motory tolik skusenosti, jako Honda, protoze vyrabi rocne nejvic motoru na svete. Ubohej je ten, kdo mluvi o Hondach bez toho, aby o nich vedel alespon tyto zakladni informace. No ty, jak koukam, jsi zasel jeste dal.
Koukame, ze tady se nekdo v 40 letech potrebuje chlubit adrenalinem. To je ubohe, Pavle. To muzou delat tve deti, ty bys mel uz pobirat nejakou tu vaznost, tak se nestrapnuj.
Naproti tomu - koupit si Civika z konce minuleho stoleti je ukazka dobreho vkusu a prehledu, protoze 6. generace Civicu jeste stale patri mezi nejzdarilejsi auta sve tridy.
Mimochodem, ty informace o tvem Cliu se opravdu lisi. Na nekolika mistech na internetu jsem nasel opravdu rozchodne informace, ktere byli vzdycky o neco slabsi, nez ty z tveho technicaku (dokonce i o bubnovych brzdach byla rec). Kdyz uz bude Renault vyrabet vsetchny sve vozy v krajinach tretiho sveta, budeme radi, kdyz jim to bude vubec jezdit a nebudeme se muset hadat.
0/0
7.7.2004 8:33

h.

Re:
 prostě nestíhám a nevěřím vlastním uším. Skoro bych řekl, že největší adrenalin zažíváš stejně jako u 206 RC až při následném brzdění, kdy se z tebe stává nekontrolovatelná střela... Prostě všechny značky pryč ze silnic a všichni hurá na šroty od Renaultu!!! Kdyby se dal do "malucha" nacpat pětilitr, určitě bys do něj šel, že???
0/0
7.7.2004 9:56

TopGun

všem
Peugeot a Renault jsou podprůměr. Zlobte se jak chcete. Honda je nejlepší ve všem . Lituji hlavně Pavla K. z Prahy ( je to sráč ) a Vectora. Vector dělá chytrého, ale jeho IQ je 0 ! Honda je kvalita ! Francouzi jsou šmejdy. Na můj Civic nemá ani podprůměrné Clio ani nepodařený Peugeot ! ! Ahoj odborníci.
0/0
5.7.2004 18:55

viki

Re: ano
Souhlasím že Peugeot a Renault jsou sračky. Ale Honda to je taky sráčka. Když auto tak jedině německý ! ! ČUS ! !  
0/0
5.7.2004 23:22

Honza Vitek

O hondach
Najdete nekdo konkurenta Honde Civic Type R 1.6 z roku 1998 mezi seriove vyrabenymi automobily, aby se blizil k 185 konum a aby mel tak proslavenej podvozek. A klidne tu hodim dalsich 10 Hond, ktere jen tak neco neporazi ve vykonu a vyvazenosti. BMW ma dobre motory, ale jine kategorie, takze si s Hondou nelezou do zeli. Ostatni germany cars nestoji za rec. Ostatne - kvalita znacek je jasna z komplexu menecennosti nekterych "ridicu" kteri se snazi vykricet do sveta, ze jejich auto je subaru impreza s kosoctvercem (nebo tou priserkou) na pridi.
 
0/0
6.7.2004 15:20

michael

Re: jsi ....... Honza Vítek
Ahoj podvozku. Všichni japonci ( mimo LEXUSE ) jsou šmejdy. Honda je také průměr. Kup si normální německý auto, mimo VW , Audi a Opel. Honda = za málo peněz, málo muziky. To raději Peugeot nebo Renault. Jsi srandovní.
0/0
6.7.2004 17:26

sudeťák

Re: nelez do zelí.
Nelez do zelí, lez do rýže ! ! To se ani nedá číst. Nejsi z japonské ambasády ? ? Honda je rachotina, tu nezachrání nic. Jsi seriově poblblý příznivec Hondy za 185 konun z roku výroby 1998 a máš proslavenej podvozek. A do opravdových aut, jako BMV a MERCEDES nerýpej. Ty na to opravdu nemáš. A těch dalších 10 Hond, si strč do P....E ! ! To raději ten Peugeot nebo Renault.
0/0
6.7.2004 18:43

Honza Vitek

Re:
OK, a co tak nejake argumenty ? Krome tech nadavek uz nic neumis ? Tak to o tech opravdovejch autech budes snit az do konce zivota, hahaha.
BMW ma par podarenych kousku, no Mercedes je jenom draze zaplacenej image, stejny auto koupis u jinych znacek za polovinu.
0/0
7.7.2004 11:44

Pavel K. Praha

TopGune co to tady povídáš ? ?
Je to klasika. Nejvíc rozumuje ten , kdo jen čte časopisy. Nevím jestli se CLIO V6 na slovensku prodává, pokud ano poptej se než začneš rozumovat. Jsi zlý a závistivý SLOVÁK. Co je ti do toho, kde vydělávám peníze. Ale od takového závistivce, jako jsi ty to unesu. Proč si myslíš, že kdo má na dvě NOVÁ auta je zloděj a podvodník. Dobře pracuj a také si vyděláš. I když podle zpráv, je na slovensku plat dost mizerný. Přijeď dělat do CZ ! A nebudeš muset kupovat šest let STARÝHO japonce. Předvedl jsi se jako pravý SLOVÁK ! ! Já byl na vojně ve Zvolenu ( rok 1984 ) naštěstí jen pět měsíců. A SLOVÁKY proto dobře znám ! ! Proto se na tebe nezlobím, že si zákeřný. Užij si svého VETERÁNA Civika ve zdraví. A o tvojí budoucnost, narozdíl od mé nemám strach. Ty budeš vždy ta spodina - ojetina. Intelekt si také předvedl, takže si žij v tom svým vysněným OJETÝM světem. Promiň že jsem POLOINTELIGENT, co má peníze. Na Slovensku jste všichni vždy NEJINTELIGENTNĚJŠÍ, ale zároveň nejchudší ( nemyslím jen peníze ) . Ale i tak ti přeju, hodně úspěchů. A na práci do česka nejezdi, slovensko by přišlo o velkou osobnost. Ahoj. AŤ ŽIJOU SPORŤÁKY OD PEUGEOTU a RENAULTU ! !     
0/0
3.7.2004 22:43

Anonymni Cech

Re:
Tys ho vubec nepochopil. Jak tak ctu tve prispevky, je mi jasny, ze TopGun mel pravdu. Ty se mas v zivote asi hodne spatne.
0/0
4.7.2004 9:50

Pavel K. Praha

Pro Top Guna
 Další diskuze o CLIU V6, nemají smysl ! Po tvé otázce jak brzdí, ZADNÍ BUBNOVÉ BRZDY v Cliu V6 ? ? Nijak protože tam mám KOTOUČOVÉ ! ! Tím si se opravdu zaříznul, odborníku CIVIKU. Dál není co dodat. Jestli máš možnost, kup si AUTO MOTOR und SPORT kde se testují vozy. Sem tam tam najdeš informace  o SPORŤÁCÍCH. Psali tam i o CLIU a brzdy byli opravdu špičkové. Což mohu sám potvrdit. ( Teda jestli umíš německy ). Jo a o Hondách tam opravdu ve třídě SPORT NEPÍŠOU. A o Civicu už vůbec ne. Tak ahoj přetáčivý odborníku s velkým ŠPIČATÝM krotícím momentem. Ahoj cesťáku ! A pozdravuj tvého veterána CIVÍKA .
0/0
2.7.2004 0:04

Vector

Re:
300milimetrové 4pístky s pevným třmenem a samostarným okruhem, se od bzbnových brzd asi trošku liší. O vyvážení rozdílu brzdných sil při různé rychlosti a zatížení se tuším stará celkem slušná elektronika. Na to, že vývoj je někdy z 97-98 až k neuvěření. Taky sem si takové brzdy zkusil a je to jeden z důvodů, proč jsem zrovna bez peněz, prostě mám pocit, že podobné brzdy patřej i na moje auto ,-) Jenom nevím, jestli jsou ty brzdy taky od BOSCHe jako jednotka, nebo je to vlastní vývoj. No i na těch brzdách je poznat, že na 206RC je co zlepšovat a že je to opravdu "jen" sportovní auto. Konstrukčně opravdu pěkné, ale jde to mnohem lépe.
0/0
2.7.2004 10:46

Vector

Re:
Tak mě napadá, nejsou vzadu jenom dvoupístkové třmeny, když už nemají 330mm jako vpředu ty hambáři ?
0/0
2.7.2004 10:58







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.