Diskuze
Peugeot 206 RC: sebevražedný adrenalin
Děkujeme za pochopení.
Vector
tak se prober z toho šoku.
http://www.youtube.com/watch?v=doKnh6FbbR4&mode=related&search=
Tester
??????????
To je tady snad reakce na Peugeot 206 a né na nějaké jiné vozy, nemám pravdu??? Až tu budou mercedesy,škodovky atd. ,tak pak tady plácejte blbosti.pilot
cool auto
Sem se byl dívat letos na barumce a jedno RC tam jelo a docela slušně lítalo. a určitě to bylo nejehzčí auto ve skupině N3.deliquente
206 je mooc mala,ale dobra za tu cenu.......pro holky :)
kolem 600 litru se spatne hleda novy sportak ....ale uz za 700 se da sehnat starsi RS FOCUS ! a to je parada...v zakladu je to sportak-zadne investice a kokotiny-proste sednes a das tomu poradny kartac a pokud umis jezdit tak te nezklame. 220 ps koni tam je max. vyuzito a ta stabilita !- jen je to mozna moooc koniku na 2 kolku,pekne to v tom volantu da znat,ale jinak.....top karaVector
TEST
http://www.tuning.cz/tuning/?page=11&act=1&clanek=486&ftno=0 Když už nic jiného tak pánové umí řídit a celkem se i vyjadřovat.206 Sport
A jak otestovali 206 na www.auto.cz?
Peugeot v zatáčkách drží jak na kolejích, velký rozvor a nízká setrvačnost dovolují velmi jiskrné kousky. Pokyny řízení poslouchá podvozek bez odmluv a na hladkém asfaltu poskytuje řidiči jistotu. Při rychlé jízdě na nerovném povrchu se projevují limity zadní nápravy, která jeví tendence k směrové nestabilitě. I zde ztrácí Peugeot body na Mini. Ž8dná záludnost se neskrývá v brzdách, odvádějí standartní práci, nepřehřívají se. Radostí na závěr je rychlý slalom, miniaturní karosérie prakticky vylučuje vliv setrvačnosti. 206 je auto pro radost, nabízí jedovatý vzhled, silný motor a elektrizující interiér.Vector
Re:
To psal nějáký indián po tom co si přečet ostatní testy ne ? Ještě méně faktů a květnatější vyjadřování a mohl by jít do indiánskýho parlamentu.iZítra
coool car
takovou 206 bych chtěl. Taťak mě koupil 1.4 HDi, nic to nežere, ale motor není protsě dvoulitr benzín. Tak snad až něco najezdím, papíry má 10 měsíců, abych to pak vůbec udržel na silnici.Speedy
Test Vojtěcha Štajfa, kterej jezdí rallye - no comment
HBITÝ PRCEK Již při usednutí do hluboké sedačky je jasné, že to bude jiné svezení než jen do supermarketu pro týdenní nákup. Po otočení klíčkem zapalování dunivý plechový zvuk a do 250 km/h cejchovaný tachometr nutí každého, komu v žilách koluje krev o vyšším oktanovém čísle, okamžitě sešlápnout pravý pedál až k podlaze. Malé lvíče jen na chvilku zavrní a jeho sedmnáctipalcové nízkoprofilové tlapy se rázně zakousnou do asfaltu. I když jsou rychlostní poměry vzhledem k vysokootáčkové charakteristice agregátu vhodně odstupňované, ani u modelu RC bohužel nechybí pro peugeot typicky méně přesné řazení. Chválit konstruktéry ale musíme za šestnáctiventilový dvoulitr, který se svým litrovým výkonem 88,6 k může směle řadit mezi nejpovedenější automobilové agregáty vůbec. Kompaktnímu vozu uděluje neskutečnou mrštnost, díky níž je tento lev spíše motorovou myší. Nízká váha, necelé čtyři metry délky a tuhý podvozek umožňují zažít za volantem mnohem víc adrenalinu než u miliónových sporťáků. Proti podobným kouskům neprotestují ani vynikající brzdy. I pro jednoznačné zaměření tohoto modelu se pak zdá těžko pochopitelné vybavení vozu samočinnou aktivací výstražných světlometů při intenzívním brzdění. Při ostřejší jízdě se totiž varovné blinkry rozblikají před každou třetí zatáčkou, což je pro řidiče nejen otravné, ale vyvolává to zmatek i u ostatních účastníků silničního provozu.Otakáro
Re:
To je část článku z Reflexu, viď? Jak tak ty oba testy porovnávám, myslím si že pánové měli každý úplně jiné auto. Ale spíš budu věřit p. Štajfovi, je to jenom přece závodník a né pisálek, co se plete v každém druhém článku. By mě zajímalo jka s tím autem brzdili novináři v iDnes, když se o těch blinkrech ani nezmínili. No prostě ametéři.Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Elektrokolo, co vypadá spíš jako motorka a tak se i chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K jeho...
Místo vzduchového polštáře šrapnelem do hlavy. Airbagy mohou i zabíjet
Seriál Když máte tu smůlu, havarujete a řítíte se za volantem proti jinému autu nebo třeba zdi, očekáváte,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
KVÍZ: Poznáte české automobilové legendy podle siluety? Otestujte se
Jak máte nakoukaná auta? Poznáte je jen podle siluety? Vybrali jsme deset vozů vyráběných v Česku,...
Čínské automobilky skladují přebytky z výroby v evropských přístavech
Místo přepravních kontejnerů, které bychom tu očekávali, se zde dnes řadí celé legie elektromobilů....
Přejmenujte ho! Milano není prvním autem, které se nakonec jmenuje jinak
Aféra ohledně označení Alfa Romeo Milano ukázala na nijak výjimečný problém. Automobilky zdlouhavě...
Největší chyby českých řidičů. Omezení a represe jsou na škodu, míní expert
Premium Automobilový expert Jan Červenka vyzkoušel tisíce vozidel. Řídit se učil od závodníků, sám pořádá...
Diář petrolheada: Do Kolína na mercedesy, do Poděbrad za švarnými Italkami
Navzdory chladnému počasí, které má panovat, je nadcházející víkend akcemi prosycenými vůní benzínu...
Měsíc bez starostí s BEBELO® Milk 2: Vyhrajte zásobu mléka pro miminko
Zajistěte svému miminku to nejlepší hned od začátku s BEBELO® Milk 2, které je pečlivě vyvinuté pro harmonický růst a vývoj vašeho dítěte. Mléko...