Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Focus pro Mao Ce-tunga

Nová generace modelu focus se řadí k nejočekávanějším novinkám letošního roku a automobilový svět se už jen třese, zákazníci v napjatém očekávání a konkurence strachem, jaký bude. Ford přivezl do Pekingu na autosalon první oficiální studii, která předznamenává jeho finální podobu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

richard

hezké
 je to hezké auto. Je to vlastně zmenšené Mondeo. Nic víc, nic míň. Takže dobrý. Škoda že jsou všechny Fordy udělány, jako přez kopírák. Jedno větší, druhé menší. Výsledek je k nerozeznání. Jestli to tak půjde dál, nevím nevím.
0/0
22.6.2004 20:51

zahraniční čtenář

Jed´te na modrou
Ten Focus II je proste nadhera. Od designeru Fordu se muzou nemci jen ucit. A to nejen designu zvenku,ale hlavne komfortu a designu vevnitr vozu. VW, Skoda a Audi vevnitr proste pusobí jako chudý pribuzny.  Sam mam mondeo a za 2 roky s nim mam 100 tisic km, musim zatukat na drevo - doposud jedinný problem jsem s tim nemel, kolega ma fokuse a to same.
0/0
21.6.2004 12:46

tom

Focus
Může mi někdo poradit - po výměně čelního skla na Focusu mi do auta stále zatéká - a to stále po dvou reklamacích, je špatně přilepený plast pod stěračem a voda teče pod plastem kamsi dovnitř a končí u nohou spolujzdce. Nevíte zdali před prniknutím vody brání pouze tento plast pod stěračem, nebo ještě něco jiného? V Auto Palace mi řekli že vodu zadržuje pouze tento plast, což se mi příliš nezdá..... BTW. celý přístup techniků v Auto Palace je zarážející, tohoto dealera nedoporučuji!
0/0
18.6.2004 10:29

Bob

Re: focus zatékání
 S tímto problémen jsem se také setkal a to po výměně pylového filtru /u jiného dealera /.  Opravdu to zatékání bylo způsobeno pouze lištou pod čelním sklem.  pokud netěsní tak to teče do pylového filtru a pak do auta. A právě tam kam ty nedoporučuješ jezdit mi to ochotně opravili. Ale samozřejmě to může být i jinak. Čelní sklo jsem ještě neměnil.  
0/0
18.6.2004 18:03

jindra

langosi, langosi
 Nemohu s tebou souhlasit. Před Mondeem jsem měl VW PASSAT 1,9 TDI 81/110 RV 4/2000 a měl jsem také pár problémů. Ten největší byl v 87.000 km - PRASKL MI ROZVODOVÝ ŘEMEN 5/2001 ! A motor byl v čoudu. V servisu mi řekli, že jsem první komu se to stalo. Je to možné, ale od té doby jsem ztratil ve značku VW důvěru. Oprava byla opravdu drahá ( platil jsem jen spoluůčast 5000,- Kč ). Proto jsem přešel v roce 2003 na Mondeo. A Pašíka jsem prodal, hned po ukončení leasingu. Nemůžu říct že PAŠÍK není dobrý auto, ale už bych do VW nešel. Každý auto má svý mouchy. A nebo jsem měl s VW smůlu. Ale to nemění nic na tom, že VW už nemusím. Ahoj LANGOSI. 
0/0
17.6.2004 23:48

jindra

poznatky o Mondeu
 Focus vypadá velice dobře ! Já mám MONDEO 2,5 125/170 Ghia. A nesouhlasím, že se na novým Mondeu všechno sere ! Já ho mám od 6/2003 a jsem spokojen ! Jediné co opravdu odchází, někdy dost nečekaně je elektrika. Hlavně propojovací kabel od řídící jednotky . To se mi stalo dvakrát. Auto jede jak na dva válce, max. 120 km. Prý je to u V6 jediná bolístka. Jinak běžný blbůstky jako žárovka, zamrzlé ovládání klimatizace ( nedá se regulovat ) ale chladí atd. Ale myslím že každej typ vozu má nějakej problém ! ! A kdo říká že nemá s autem žádnej problém, určitě lže ! !  
0/0
16.6.2004 21:02

langos

Re:
Já  měl AUDI 80r.v. 91 koupil jsem jí v německu 3 měsíce starou a když jsem jí v roce 1998 prodával měla najeto 216 tis. km a neměl, opakuji neměl jsem s ní žádnej problém.!! Měnil jsem standartní věci, jakou je olej, destičky, řemeny, řetězi, gumičky na stěračích, a jednou brzdový kotouče. Nikdy jsem s tim nebyl nikde v servisu . NIKDY !!
A pak jsem si koupil 1 rok starýho Escorta , na vození lidí do práce. Mělo to najeto 98 tis. 
Za půl roku to bylo 4x v servisu a po čtvrý už nevěděli co s tim. Nejdřív nezamykal centrál, pak porucha v elektrice, pak nefungobalo  ABS, a pak když přestalo svítit osvětlení palubovky jsem to radši prodal.
Nechápu jak si může někdo koupit (pokaď má )třeba 300-400 tis. na auto nějakýho Fiata, Hiunday, Forda, nebo něco podobnýho. !!
Proč může VW Golf, Passat, nebo Audina naject 800 tis. a Ford to za stejný peníze nikdy nedokáže ??????
0/0
17.6.2004 9:53

Khaa

Re:
Neni pravda V Ceskych podminkach ti zadny auto neujde 800kc a Vw uz vubec ne Ani turbo kamna
Proc Vw ale vydrzi vic? Protoze si jej kupujou bohatsi lidi a prvni 5-6 let s nim jezdi pravielne do servisu a radi zaplati U ostatnich aut vetsinou ne
Jinak mam Escorta (97-70km rocne najedu tak 10-15k) tretim rokem a byl jsem poprve v servisu minuly tyden (bezny veci - desticky olej atd.) Kamarad ma Vw golfa a za chvili se mu rozsype (mam je 4 roky)
Zalezi na stesti....
0/0
19.6.2004 15:59

Punk

No prosím!
Videl jsem neoficialni fotky, byl jsem prekvapen, jak hnusny to bylo. Ovsem tohleto je jiny kafe. Mam Focus 2002, ten neoficialni bych nekoupil, tenhle ten hned. Bravo, pane Forde
0/0
16.6.2004 20:55

cortes

Vypadá skvěle...
Vypadá fakt vyborně, trošku jsem měl strach po prvních neoficiálních fotografiích, kde vypadal trošku divně...ale tohle je jiné kafe. Jízdní vlastnosti by měl mít skvělé (stejná platforma jako Mazda 3), ale Focus II vypadá líp...
0/0
16.6.2004 15:48

vladino

Re:
Vypadá skutečně dost dobře, až na ty OHAVNÉ BLATNÍKY!
0/0
16.6.2004 23:21

henry

no nevím
Co já jsem slyšel, tak na tom zas tak dobře s tou kvalitou nejsou. Jasně, každý malý dítě ví, že před dvouma rokama(nebo kdy to bylo) skončil Focus na 1. místě mezi 1-3 letýma autama, ale nový Mondea se prý hodně serou!!!!! Nevím, vlastní zkušenosti nemám, říkal mi to známej, co dělá servisáka v Nissanu. A nemá potřebu kritizovat Mondeo a vychvalovat Nissany - nehodlám si ho koupit(Nissana)
0/0
16.6.2004 15:23

Květoš

TUV
Ahoj, zminovali jste se tady o vysledcich TUV testu. Nemohli byste tu nechat www odkaz, protoze na jejich nemeckych strankach se neda vyznat. Diky
0/0
16.6.2004 15:09

Gawain

MAZDA 3
bude stejne lepsi....
0/0
16.6.2004 12:39

mranderson

Re:
Zdar vsichni, mam dotaz, ktery se netyka clanku. Rad bych si privezl ojete auto z Nemecka. Co je treba vsechno vyridit a kolik to cca stoji? Jak muze byt stare? Je lepsi ho privezt na vleku nebo po vlastni ose? Jestli s tim mate nekdo zkusenost, poradte. Dik.
0/0
16.6.2004 13:10

Johny

Re:
Bejt tebou tak ho raději si ho kup u nás.
Máš to blíž a bez celních poplatk". Tím myslím DPH.Udělal jsem to stejně.
0/0
24.6.2004 12:03

langos

Napodobenina
Auto je to hezký, ale proč nikdo nevymyslí něco svýho. Všechno je to dělaný podle designu VW a AUDI.
Je to jen napodobenina, jako jsou nový mondea, octavie, a spousta dalších aut.
Taky mě štve pro FORD nedělá pro evropu auta jako pdo USA. Nám do evropy vyrábí jen podřadný auta. Když najede Ford 200 tis, tak je mele s posedního a když najede 300, tak zkončil (beru teď jen osobní auta) a v USA ty forky maj kvalitu jako německý auta. Ford tam běžně najede 700 tis. jak prd.
0/0
16.6.2004 7:29

Mike

Re: asi neviš o co jde
Stav se někde v servisu a poptej se na kvalitu německých aut, třeba na v česku oblíbeného "pašíka". Zjistíš že německá kvalita již není to co bývala. Nebo se mrkni na poslední výskledky německého TUV a zjistíš že vozy VW jsou s kvalitou někde u konce a pak se podívej do první čtvrtiny na FORD :-) Jinak abych nevypadal jako fanda Fordu, mám Renault.
0/0
16.6.2004 9:54

Jirka

Re:
Promiň, ale nějak mohl bys mi říct, kde se vyrábí Fordy?
0/0
16.6.2004 11:31

Honza

Re:
Fordy se vyrábí v Německém Kolíně, ale dělaj je turečtí přistěhovalci co tam žijou  jinak s tou kvalitou musím jen souhlasit mám escorta konec 1999 a zatím se nic nepos*alo najeto 120 tis. a nový fordy jsou na tom opravdu dobre se spolehlivostí viz. TUV
0/0
16.6.2004 13:29

fauvéznalec

Re:
To je fakt, vozy koncernu foksvágen smějí vyrábět jen pracovníci, kteří prokáží, že jsou alespoň ze 63/64tin čistokrevní Němci a v v té zbylé čtyřiašedesátině nesmí být ani stopa krve např. židovské. Vždyť také tu automobilku zakládal sám Adolf....
0/0
17.6.2004 15:08

Petr

Re:
Fordy se vyrábějí ne jen v Německu, ale taky v Belgii /zrovna Mondeo/ a Španělsku a myslím že i v Anglii. J a Transit tuším v Turecku.
0/0
19.6.2004 9:16

polarniliska

Re:
Pan Langoš je evidentě mimo mísu.
0/0
16.6.2004 10:36

jaaja

Re:
mily langosi, nevim kde jsi sebral to s temi km. nas stary escort ma daleko vic nez 350 000 a nikdy jsme nemeli problemi s motorem a to mluvim o dieslu. takze se prosim nejdrive informuj nez neco placnes.
0/0
16.6.2004 11:53

langos

Re:
já měl fordů na firmě 5. Byl to nepředstavitelnej porod pořád volat do servisu. NIKDY víc !!!! Jsou to fakt sráči.!
Alespoň takovou mám zkušenost. Teď mám audi A4 1996 už 4 roky, do Chorvatska jezdim 3x ročně a vše v pohodě. Bohužel bych se tam s jakymkoliv Fordem do roku 1998 bál ject.
Jestli si přečtete na netu nějakej test a věříte tomu, to je jen vaše hloupost. Fakt dodnes nevíte, že testy a výsledky testů jsou jen placený reklamy ? Stejně jak to u nás dělá škoda.
Kámoš koupil FABII, a po půl roce po čtvrtý stejný závadě, jí byl vrátit. A to mu ještě nechtěli vrátit peníze. !!
 
0/0
17.6.2004 10:00

Petr

Re:
Možná bys měl spíš vyhodit ty lidi co s tím jezdí. Když je někdo prase zničí i Rolse  Mimochodem máme ve firmě  cca  250 Fordů - 2/3 Focus a  1/3 Mondeo. Před tím byla jiná značka a věř,  že mám z čeho posuzovat.
0/0
19.6.2004 9:20

Johny

Re:
Pane jo tak to udeš asi ředitel zeměkoule viď.
TO JÁ MÁM 450 KOUSKŮ VE FIRMĚ. KDO MÁ VÍC?
0/0
24.6.2004 12:09

Petr

Re: Ředitelem zeměkoule nejsem.
0/0
24.6.2004 13:02







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.