Diskuze

Jízda na červenou nemusí projít

Jízda přes křižovatku v okamžiku, kdy už na semaforu svítí červená, navíc ve spojení s vysokou rychlostí, bývá častou příčinou dopravních nehod. Jednou z cest, jak počet těchto přestupků snížit, může být i zvýšená represe ze strany měst a obcí, jejichž dopravní odbory v rámci legislativních změn už déle než rok přestupky neukázněných řidičů řeší.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

ohrožený řidič

20. 6. 2004 16:26
OVX 55-95 Dodávka VOLKSWAGEN !!!
Takový idiot, který jel přes Ostravu Dubinu dnes 20.6.2004 v 15.50h, mě právě málem smetl z cesty když jel na červenou po ulici Plzeňská směrem na Krmelín, přes křižovatku s mostem od Intersparu. Odbočoval jsem z mostu směrem na Krmelín a měl jsem zelenou, právě se rozjížděl, když mi tam vletěla ta dodávka VOLKSWAGEN , OVX 55-95.
Takže nepřeji mu nic zlého, ale napsat jsem to musel, třeba jeho zaměstnavatel učiní patřičné kroky. Bilo mi srdce až v hlavě, protože stačilo málo. Ty šmejde!
0 0
možnosti

honza

20. 6. 2004 21:00
Re: to je síla !
 Je to ŠMEJD ! Myslím že to byl POLICAJT, protože ty poslední dobou jezdí jako DOBYTEK ! ! Mám s tím své zkušenosti.... Jezdí zákeřně, často pod vlivem alkoholu atd. Ten poslední co porazil na přechodu DÍTĚ, dnes v TV NOVA uvedl : já nic a podobné, ani se neomluvil a ani NEKONTAKTOVAL RODINU ! ! ! A jeho šéf to zakončil tím, že se TV nemá starat o ,, takový blbosti ,, a vyhazov opět nebude. To je síla ! Neříkám že všichni policajti chlastaj, jezděj jako dobytek ale je jich dost velké procento. Slušným policajtům zdar. Doufám že jízda na červenou neprojde ani naší POLICII. Ale vůbec tomu nevěřím.   
0 0
možnosti

vojta

18. 6. 2004 21:54
je to na nic.
 Je to na nic ! ! Já jezdím převážně v německu a tam jsou restrikce jasné, důrazné ! Ale nikdy ne LIKVIDAČNÍ  ! ! V německu se spěchá pouze na dálnici, podmínkou je dobrá pojistka ! Protože bouračka nad 130 km, to stojí hodně peněz. 130 km je doporučená rychlost ! ! Ale takový příkazy, zákazy, vulgarní chování i od policajtů, v německu prostě není možná ! Po obědě jedno dvě pivča nevadí ( pokud jedete jak máte, bez havárky ) policajt vás maximálně upozorní, ať jste opatrní ( žádné dechové zkoušky ..... ) RADAR je VŽDY VYDITELNĚ OZNAČEN ( nikdo se neschovává ) jako v CZ.   PETR V. nemá pravdu ! ! V německu se skutečně jezdí i okolo 280 km/hod ! Není to tak časté, ale fakt to jde. Já jezdím když spěchám tak 220-230 km. Víc mi to nejede, někdy bohužel ..... RESTRIKCE V CZ JSOU PŘEHNANÉ ! Je to jako za totáče ( do roku 1989 ). Někteří mohou vše, viz. GROSS nebo SVOBODA a někdo za blbost příjde o řidičák. V německu by šel ministr ZDŮRAZŇUJI SÁM OKAMŽITĚ ZE SVÉ ŽIDLE ! ! ! Tam se odchází za mnohem mnohem mírnější prohřešky ! Takže co po nás stát chce ? ? Platit dálniční známky, jezdit pomalu, nedat si po obědu pivko, podplácet policajty ( kteří nejsou nic-moc ), a hlavně jezdit po silnicích a dálnicích v havarijním stavu ! ! Argument že naše dálnice, i v havarijní kvalitě umožňuje jízdu max. 130 km je hloupost. Když je slušný auto, dá se tu uhánět jako v německu ! Sám jsem to párkrát vyzkoušel. Doufám že jsem vás moc neunavil ? ? Pokud ano OMLOUVÁM SE.  ČUSS ! !  
0 0
možnosti

Vector

25. 6. 2004 15:13
Re:
No asi tak... Když jedu 130 usínám můžu klidně trhat volantem sem a tam maximálně se ozvou gumy. Na vteřinku přidám a mám tam přez 140 z křoví vyskočí Policajt s plácačkou a za talíř. No to je výborná věc opravdu to přispívá k bezpečbnosti a plynulosti silničního provozu. Nebo jedu po Praze deset metrů od semaforu skáče oranžová přidám a zároveň s červenou odbočuju doprava. Zase chytrá placatá čepice 2000 pokuta. Odbočení vlevo z vedlejší na dvouproudovou silnici zařadim se doprava a pár metrů za křižovatkou stojí v pravym auto (nevim co tam má co dělat) přišlápnu plyn abych s evešel před auto vlevym a nemusel brzdit. 75km/h pětikilo pokuta. Skvělej nápad buzerovat lidi a ještě lepší nápad sebrat někomu řidičák za pár přestupků. Je to zvlášť výhodné pro lidi, kteří jezdí desetitisíce kilometrů ročně, těm se totiž nestane, že by nejeli podle těch buranských předpisů co vymyslel slabomyslnej jedinec. Na dvouproudovku v přehlednym místě dám kameru a to je k nevíře tisíce přestupků denně. :-o tak místo toho abych si řekl, nojo proč je tady vlastně ta 40cítka dáme tam 70tku budu moc rád jak sem načapal neukázněné řidiče. Kdybych měl všude jezdit podle předpisů, tak se nikam nedostanu. Jestli někdo tvrdí, že nikdy nepřekračuje rychlost tak je sprostej lhář. Jak chtějí aby lidi dodržovlai předpisy, když jsou většinou nesmyslné, pak si vytvoří vlastní pravidla,protože mi nic jiného nezbyde (něco jako kilo už je v obci dost a kolem školy a přechodů pojedu těch 50) nakonec si budeme muset vytvořit i jiná vlastní pravidla, jako třeba že "Urazit palici heverem člověku, který vám krade kola není nic špatného" Funkce státu, které si polatíme a jsme nuceni žít ve státním systému opět naprosto selhává. Ten pitomec co si hraje ne ministra chce snížit jak prohlásil "za každou cenu nehodovost", ale nemá vůbec představu jek to udělat. Jeho restriktivní systém začne fungovat až v okamžiku kdy nebude už nikdo jezdit , pak nehod hodně ubyde to je jisté.
0 0
možnosti

tomas6

18. 6. 2004 20:29
Pomalíci
A taky by to mělo sledovat ty, kteří se nedokážou rozjet ihned po rozsvícení zeleného světla, a okamžitě jim posílat pozvánky na zdokonalovací jízdy.
0 0
možnosti

2Mac7

18. 6. 2004 20:46
Re:
 to je totiž strašně nebezpečné
0 0
možnosti

marin007

18. 6. 2004 19:53
marin
Již patnáct let mam řidičák ,každý den v práci jezdím ale jak se to na cestách  změnilo to je dílo.Hlavně ti frajírci s trochu silnějšíma auta kteří mají par dní papíry tak pak všichni na silnici musí sednout na prdel.Beru to když někdo spěchá ať jede ale ať neohrozí ostatní
0 0
možnosti

Jarda

18. 6. 2004 19:25
Jako za komunismu
 
 Jako za komunismu. Věta: za měsíc by se vybralo na pokutách devět miliónů. Zařízení nelze využívat protože stojí dva miliony. Je to holt ekonomická ekonomika soudruhpánů v čele s velitelem pevně zvoleným KSČ Klasusíkem. Čest v práci.
0 0
možnosti

Porota

18. 6. 2004 23:32
Re:
... svata pravda, teda aspon o tech milionech!
0 0
možnosti

sf2

18. 6. 2004 18:50
Dotaz
Kde vlastně končej  vybrane penize za pokuty, za dopravni nehody, prestupky, atd..?
0 0
možnosti

Ebo..

18. 6. 2004 18:04
Stačí jediná věc..
Za první hrubý přestupek sebrat řidičák na půl roku, za druhej na rok a za třetí by skončil v autoškole.
Pokud by byl řidič chycen při řízení bez řidičáku, měli by ho zavřít na rok z fleku a bez podmínky.
Pokud nebudou tvrdé represe, budou pořád na našich silnicích hovada..
Druhá věc je to, že by policie neměla být zkorumpovaná...jenže v tomhle absurdistáně...
0 0
možnosti

Marek

21. 6. 2004 11:44
Re:
si upad ne??? si jednou zapomenu papiry a pudu na rok brucet??? bez podminky a nejlip bez soudu ne? si asi neakej nacek, co nema ani na to aby si udelal papiry a sere ho, ze musi chodit pjesky!
0 0
možnosti

Jirka

18. 6. 2004 16:34
kde je semafor?
Na uvedeném snímku se nedá poznat jaká barva svítí na semaforu. Co lze takovým smímkem dokázat? Zřejmě cokoli.
0 0
možnosti

Marek

21. 6. 2004 11:46
Re:
troubo! proc asi barvoslepy poznaj, jestli sviti cervena nebo zelena??? protoze semafor s cervenou dole a se zelenou nahore neexistuje! mysli, proboha, nez neco napises!
0 0
možnosti

Petr B.

18. 6. 2004 16:21
Peníze umí všechno
Nechci nic říkat, ale pokaždé se najdou lidi, kteří si zaplatí beztrestnost. Nedávno jel známej po dálnici s nějakým magorem 270 km/h, chytli ho policajti a on se jim jen vysmál a jel dál, podrobnosti říkat nebudu, ale neměl to tak drahý.
Tohle zase postihne jen ty, co na to nemají, sice to občas stačí, ale pokud si tu budou vybíjet lidi mindráky na cestách, tak s tím žádnej foťák nic neduělá.I z průzkumů je jasné, že nehodovost je vyšší tam, kde je nízká životní úroveň a kde mají lidi "všední" problémy, a léčí si je na cestách. Pokuta jenom zastraší, ale někde strach nepomůže.
0 0
možnosti

notch

18. 6. 2004 16:30
Re:
Podrobnosti rikat nebudu, protoze bych si je musel vymyslet, jako ostatne cely prispevek, co? Znamej rikal :)
0 0
možnosti

BudeHůř

18. 6. 2004 15:10
No money problem
1. sbírka: chcete Traffiphot? Vyberte si na něj. Penízky se jen pohrnou, chodí tam naše děti. 2. půjčka, která se splatí za pár dní provozu na pokutách. Těch pár kaček z každé křižovatky než se stroj zaplatí snad vrchní Taxman oželí.
0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední

21. března 2024

Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...

Diář petrolheada: Do Mostu za klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...

Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší

28. března 2024

V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar

27. března 2024  18:40

Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...