Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Accord Tourer i-CTDi: kombi par excellence

hodnocení iDNES 4,8/5 Sedmá generace oblíbeného modelu Accord je na hony vzdálená od svých předchůdců. Tento veskrze pozitivní fakt je obzvláště patrný při pohledu na karosářskou variantu kombi, největší změny se přesto odehrály pod kapotou. Srdcem modelu s označení i-CTDi je totiž historicky první vznětový agregát z produkce automobilky Honda. VNĚJŠÍ VZHLED * INTERIÉR A KUFR * JÍZDNÍ VLASTNOSTI MOTOR A SPOTŘEBA * CENA

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Saša

Diesel
Kdybych musel jít do dieslu, tak mám jasno... Myslím, že Honda tímhle docela zavřela ústa neználkům, kteří zpochybňují, že motorově je Honda (společně s Ferrárkem a BMWéčkem) absolutní špička. Doporučuju svezení majitelům Passatu!!
0/0
30.6.2004 20:07

Revo

Zdravím
Zdravím majitele Civiců roku výroby tak kolem r. 95. Máte fakt bezva veteroše.
0/0
30.6.2004 10:35

TopGun

Re:
Jo, 5. generacia civikov bola velmi uspesna, 6. generacia je este lepsia, no 7. (sucasna) je omyl, ktory vazne posramotil meno Hondy.
0/0
2.7.2004 12:22

Tomík

Jiný auto
Jiný auto než francouzský a italský bych si nikdy nekoupil. Jediná vyjímka Jaguár a Chevrolet. Hlavně to musí dobře vypadat, a pak dneska jsou auta jinak skoro stejný, takže když nějaká porucha je, tak je to jako loterie, muže to bejt VW, může to bejt Alfa a jízdní vlastnosti. Jestli e to liší v nějakejch detailech, tak to pozná akorát profík v rychlosti nad 200 a to běžně nejezdík. A jak tady někdo psal, jezdít rýží je blbý.
0/0
30.6.2004 10:32

TopGun

Re:
Oooou... tak toto je teda velky rozdiel. Ked som si kupoval taliansku chladnicku, nasiel som analogiu: Cele vnutro chladnicky bolo znacky Elektrolux, no motnovali to taliani, takze sice chladnicka chladi spolahlivo, ale dvierka netesnia, plasty sa krutia a menia farbu. Toto najdes aj v talianskych autach - po par rokoch ti do auta zacne tiect, auto zacne vrzgat prepali sa nejaka elektronika (napr. kontakty radia). Prejavia sa talianske "rucicky", ktore nedotiahli skrutky, zle zastrcili kontakty a vlozili nakrivo tesnenia..
0/0
30.6.2004 14:49

Tomík

Re:
No italskou jsem měl akorát Alfu 156 1,9 JTD, kupoval jsme jí jako dva měsíce starou předváděčku, jezdil s ní rok a zase jí prodal a tak to dělám s každým autem, skoro nic na tom netratím. A na nějaký osmiletý veterány nejsem zvědavej.
0/0
30.6.2004 16:21

Rado

Re:
Měl jsem čtyři Alfy.... V porovnání s ostatními kolegy z Alfaklubu jsem měl auta relativně spolehlivá, ale.... Po tom, co jsem si koupil Civica říkám, že tajiána ani náhodou... Právě naopak, musí se stát nevím co, abych mé další auto nebyla Honda.... pokud ano, tak bych bral Toyotu :-)
0/0
30.6.2004 18:56

TopGun

Re:
Tak, tak. Uz bolo vela takych, co si chvalili svojich nemcov, talianov, ci francuzov. Az ked sadli do Civika (alebo aj do ineho japonca), otvorili sa im oci.
0/0
30.6.2004 20:31

Roxor

Re:
No kamoš má Avensise 1,8 a obyč kárka. Nic špatnýho a taky nic extra. Šeda myška pro šedý myšky.
0/0
1.7.2004 8:16

TopGun

Re:
Jasne, nie kazdy japonec je Honda..
0/0
1.7.2004 15:11

Stavi

Test
Z vlastní zkušenosti - vím o minimálně srovnatelném dieslovém agregátu a to je motor druhé generace JTD-16V-103kW MultiJet (a to z obsahu 1,9l !!) který pracuje ve voze Fiat Stilo M-Jet !! Jedná se sice údajně o vůz nižší stř. třídy, ale: 17" palcová kola, 6ti stupňová převodovka, automat. klima,palub.počítač,posuvné dělené zadní sedadlo, senzor deště ,parkovací senzor, senzor na světla atd. atd.(6x airb, v zákl.) Cena: 639000 Kč!! To by stálo za test, ne??
0/0
29.6.2004 15:37

???

Re: Ale....!!!
0/0
30.6.2004 9:02

???

Re: Ale....!!!
Motor možná dobrej, ale.......... je to FIAT!!!!! = po 2 letech se to začne sypat a srát, hlavně elektrika, začne to vevnitř všechno vrzat,...... prostě hrůza!!!! FIATY NEBRAT!!!!!!!!!
0/0
30.6.2004 9:17

Stavi

Re:
Někteří jedinci budou do nekonečna opakovat tyto nesmyly!! Alespoň si přečti testy- motor JTD-16v-103kW je prostě špička a Fiat je minimálně stejně kvalitní jako všechny ostatní automobilky!!! Nemáš prostě informace a zkušenosti!!! CIAO
0/0
1.7.2004 9:16

icq 290934469

Hodnocení ??
 Co dodat....
0/0
28.6.2004 17:15

šinkanzen

nádhera!!!
Jedinou chybičku má tohle autíčko - chtělo by to větší elektrony. Jo a vlastně ještě jednu - nemám ho :o) Jinak je to auto bez chyb, i když já bych raději dal přednost sedanu - ta záď přeci jenom vypadá "divně". Každopádně jde o nejlepší auto ve střední třídě a všichni "Pašáci", Mondea, Laguny, 407ky a další jsou až za ním a nepomůže jim ani 7 airbagů v základu!!!!!!
0/0
28.6.2004 16:00

masinka

Re:
Kolik tisic km jsi najel ve 407, ze ji hned takhle odsuzujes?
0/0
28.6.2004 22:27

šinkanzen

Re: Ve 407
jsem nenajel ani tisícovku km a pochybuju, že první majitelé, co ho už mají, stihli zvládnout několik tisícovek km........ Měl jsem možnost v něm sedět a svézt se(ne řídit), uznávám, Francouzům se povedlo udělat opravdu nové auto oproti 406, ne jak Octávka. Jízdní vlastnosti jsou fakt dobrý, ale na Accorda to vážně nestačí!!!!!! A jinak 407 nijak neodsuzuju - uznávám, že spoustě "frankofilů" se bude asi hodně líbit, ale Japonec je Japonec!!!!!!!
0/0
29.6.2004 11:58

King

Re:
No, nevím, odkud jsi vzal, že se Fr povedlo udělat nové auto na rozdíl od Octavie, rozdíl mezi 1. a 2. generací Oc je značný,  větší než mezi starou a novou 407. Ta je sice pohodlnější, rázy ale neumí tlumit ani teď , alespoň jsou ty jízdní vlastnosti lepší, ale jen na kvalitní silnici. Ale jinak máš pravdu, s Accordem se v současnosti může poměřovat co do jízdních vlastností jen BMW 3 a i to prohrává. Sice těsně, ale jo.
0/0
29.6.2004 13:02

F.V.

Re:
Prej jezdit s rejžou je jako spát s vlastní segrou. Ikdyž je hezká a pěkně rostlá, prostě se to nedělá.
0/0
30.6.2004 10:25

masinka

Re:
Diky za rozumnou odpoved.
0/0
29.6.2004 18:50

J_A_R

********
Jak rikaji kamosi - nafta patri do traktoru...
0/0
28.6.2004 14:13

Pikaso

Re:
Jak říkám já benzín patří do zapalovače
0/0
28.6.2004 16:18

ralf

a co bmw 520d?
neni to lepsi alternativa?
0/0
28.6.2004 13:35

Re:
Ty asi rád mícháš jablka s hruškama, co?
0/0
28.6.2004 16:40

Leblanc

Re: Cože?!?!
To jsem teda nevěděl, že BMW dělá pětkovou řadu s dvoulitrem...
0/0
2.7.2004 11:48

guru

Re:
vcera som bol v nemecku a videl som ich tam dost 520d najma kombi musis mat otvorene oci
0/0
26.7.2004 13:40

Karel

Spotřeba
Jezdím už nějaký čas s touto Hondou 2,2 i-CTDi, k autu nemám v podstatě výhrady, ale spotřeba je v reálu vyšší než uvádí výrobce a to celkem o dost. Při rozumné jízdě v povolených limitech s nezatíženým vozem je vyšší 1,5litru než deklarovaná, při využívání motoru v plné síle je vyšší o 4 litry nafty. Přijde mi to dost, vzhledem k tomu, že jsem měl před tím služebního Passata kombi 96kW, který poskytoval srovnatelný výkon při nižší spotřebě, která navíc nebyla tak citlivá na styl jízdy. Otázkou je zda nevolit raději levnějšího  Accorda s benzínovým motorem. 
0/0
28.6.2004 11:21

Rado

Re:
Nevím nevím, ale co znám lidi s tímto motorem, tak se sportovním stylem jízdy se vlezou do 7 litrů v pohodě, s lehkou nohou se dá zajet pod šest, což při skutečnosti, že to táhne líp, než dvoulitr VTEC není špatné....
0/0
28.6.2004 12:41

Jezdím na výpary

Re:
Hodně lidí si o nízké spotřebě vymýšlí, asi je to nějaký sport nebo co. Když pak auto prodaj, tak zase otočej a tvrděj, že to žralo jako tank   Jezdit za 6-7 litrů s dvoulitrem lze, ale dálky, z kopce a bez sportovní jízdy.      
0/0
28.6.2004 15:39

Rado

Re:
Pardon, ale nové i-VTECy od Hondy jedou opravdu za pár kapek... benzín 2.4 se s lehkou nohou vleze dokonce pod šest litrů!! A to vyzkoušelo více lidí, nejen jeden test.... Jinak se sportovním stylem pod deset v pohodě, dvoulitr pod osm... Jednašestkou z Civica zajedeš za pět....
0/0
28.6.2004 17:28

King

Re:
Rado, to bych teda chtěl vážně vidět
0/0
29.6.2004 13:04

Rado

Re:
Bylo to v AutoBiodu, dále týpci na auto.cz udělali test těch 2.4 a bavili se o tom i kluci na Hondaclubu....  A pokud jde o jednapětku, s D15B2 se dá zajet za 4.8  na sto docela běžně a s 2.0 za 7-8 taky...
0/0
29.6.2004 15:04

Zdenda

Re:
Rado ty mantineli jeden, ještě nikdy jsem s CIVICEM 1,6 VTEC nezajel za 5 na 100. Kombinovaná spotřeba podle výrobce je 6,5/100 km. Když jedu normálně kolem 90-100 tak mám i s puštěnou klimoškou kolem 6,8/100 km. Když to drtim po dálnici (rychlostní rekord 210 ) tak už si veme 8,5/100 km. Ale to ti udělá každý auto ať chceš nebo ne. A tvoje odvážný tvrzení že accord 2,4 VTEC jede za míň než 6 litrů je holej nesmysl. Abych to upřesnil, nemám žádnou starou relikviji ale CIVIC r. 2004 1,6 VTEC. Měj se a nevěř všemu co ti kdo nablije do hlavy.
0/0
16.7.2004 2:56

King

Re:
Taky si myslím, že spotřeba +1,5 oproti údajům výrobce je celkem standardní a také hodně záleží na jízdním stylu, můžeš mít těžkou nohu a ani nemusíš jezdit rychle a bude si brát víc. Pokud máš pocit, že i-CTDi žere více než předchozí TDi, je to dost možná tím, že jezdíš rychleji, nebo alespoň svižněji. jak Hondí diesel akceleruje plunuleji, je tišší a má i menší hlučnost aerodynamickou, zdá se ti že jedeš pomalu a pochopitelně to pak víc honíš.
0/0
29.6.2004 13:12

Luprecht

Re:
Pane v dobrém musím říct,že Vám moc závidím.Musí to být nádherný jezdit tímto autem.Jezdím Civi 97,takže vím co vyrábí HONDA.Ta spotřeba by mohla být nižší,ale to by mě až tak netrápilo.Přeju hodně šťastných km.
0/0
28.6.2004 15:27

e-moe

Re:
K té spotřebě jen drobný postřeh, u mýho auta Honda uvádí spotřebu ve městě 6,8  - a  cestu Pankrác-Veleslavín a zpět, ráno a večer, jezdím obvykle za 6.7-7.2. Jednou jsem se ale rozhod, že se vykašlu na svůj obvyklý agresivní styl a pěkně v klidu bez zbytečné akcelerace dojedu do práce a zpátky - výsledek - průměr 6.2! (včetně ranní zácpy Nuselák - Legerova)Takže skutečné údaje spotřeby velmi výrazně záleží na stylu... Ale jinak gratuluji k tomuto autu, nemá chybu.
0/0
28.6.2004 18:06

vasek

Laguna 2.2 dCi
Chybi mi srovnani s vlajkovou lodi Renaultu v podobe Laguny 2.2dCi GrandTour, coz je je sestikvalt se 11OkW (150koni) a veskerou elektronikou co si umite prestavit. Dal jsem za to 970tisic (jeste v dobe odpoctu DPH) a nemuzi si ji po 30tis km vynachvalit. Tenhle motor je uzasnej - na dalnici neni v teto tride mnoho souberu s naftovymi motory a spotreba je take v pohode - neco za neco, ale celej vW koncern si davam na sestku jako rozcvicku :-) Tedy krome 2.5TDi co davaji do Audi aspol. tedy nechci prilis rypat, ale tento petikvalt toho asi nad 200km v hodine prilis nepredvede ...svezte se v Lagune 2.2 a az pojedete 225km na sestku se 4tis otackami tak pochopite :-) doporuceni pro autora clanku... tesim se na recenzi Laguny :-)
 
0/0
28.6.2004 11:01

Xray

Re:
A zas jeden zakomplexovanej chudák, co je ukřivděnej že do srovnání nezahrnuli jeho auto, který je samozřejmě nejlepší na světě.
0/0
28.6.2004 11:40

Honza

Re:
No nevím známej má přesně model co máte vy a všechno co se týče elektriky se mu se.re, ale jinak souhlas že je to pohodlné vozítko
0/0
28.6.2004 11:43

King

Re:
Můžu tě ujistit, že je i-CTDi citelně lepší než tvé 2.2 dCi, je stejně hbité jako 2.5 TDi od VW group. Pokud pro tebe je nejdůležitější právě chování motoru nad 200 km/h, to pak nevím jak by to dopadlo, až tolik jsem to nezkoušel, těmito rychlostmi totiž normálně nejezdím a uhláky většinou lehce nad 200 končí. Nechci ti kazit radost, ale pokud ti to ukazuje 225 km/h, tak to proměřuje tacho opravdu hodně.
0/0
28.6.2004 12:37

Rado

Re:
...moje řeč Kingu.. Notabene jízdní vlastnosti jsou při dvoustovce díky podvozku úplně jiné u Rencka a u Hondy, samozřejmě ve prospěch Hondy hooodně markantně
0/0
28.6.2004 12:43

King

Re:
Tak tak, podovzek Laguny neumí ani s ekektronikou to, co Accord bez ní. Jednou jsem jel v laguně s nefunkčním ESP. To byl vážně zážitek. Ale kvali¨tám Hond ti, co je nevyzkoušeli prostě neuvěří. jejich škoda, ne?
0/0
29.6.2004 13:15

TopGun

Re:
Ved to je dobre, ze kvality Hond nie su vseobecne zname. Inak by ich kupoval kazdy, ich cena by vzrastla a my by sme z nich potom nemali tu radost, co mame teraz.
0/0
2.7.2004 12:21

mrk

Re:
nevím jak umí renault motory ale vím že neumí elektroniku, přeju hodně pevných nervů při jejích opravách :-(
0/0
28.6.2004 12:50

IT

Re: to "mrk"
No právě, protože elektroniku fakt umí málokdo, tak ji tam Renault dává od fy. BOSCH. A ta ji umí tak jak umí...takže mi to v Laguně po 10 tis. km zatím finguje vč. ESP, ABS atd. U VW mi fungovala stejně. Odešla váha vzduchu, jinak elektronika držela. Ale Accord je skvělý auto!!! Ať na benzín nebo na naftu.To auto má 1 chybu: nemám jej.
To : už nevím kdo, co píše moudra, že nafta patří do kamen:ano, v USA do kamen, v civilizované Evropě do motorů...nebo zase platí, že všichni výrobci jsou "de.il.vé",jenom čecháček ví, jak dělat auta?Časem možná pochopí, že výrobci dělají auta pro světové trhy podle potřeb zákazníků.Tj., názory čtenářů v ČR je NEZAJÍMAJÍ. A to je dobře!
 
0/0
28.6.2004 16:12

vasek

Re:
a konecne nekdo z francouzem ... nevadi....projel jsem hodne aut, ale mezi napr. Lagunou 1.9dCi a 2.2dCi je veliky rozdil nejen vahovy 210kg :-) proste je to skvely motor a VW a spol si mohou rikat co chteji proste tech 110kw, francouzke mekko a sesta rychlost je o neco vice ...nemecke zebrinaky ... no nic ...museli byste to vyzkouset. Nehlede na nazory s elektrikou (coz je fakt, ale zase 2 roky zaruky, pak preziju rok a pryc s tim - leasing) ma Grandtour od parkovacich senzoru, 10 airbagu, pocitacem senzoru deste, bezdratovych ventilku, dual.klima, bi-xenonu, az po 17"elektrony vsechno - pravda, ze za skoro Mil. Kc, to uz se da pritlacit a koupit uz treba ta zminovana 320d nebo A4 v relativne dobre vybave. Tahle debata se mi proste libi nebot nez jsem koupil Lagunu vyzkousel jsem vse ...zacalo to v loni na Autecu v Brne a po asi 10ti zkus, jizdach skoncilo u Renaulta, ale pravda ze jen diky 2.2dCi ... tedy autore clanku otestujte to nekdy ....pokud chcete dam Vam tip http://www.autorevue.cz/Automobilka/AR.asp?ARI=2013
Diky vsem - jde jen o auta :-)
0/0
28.6.2004 16:53

Vector

Re:
No Renault motory a F1 dává ti to něco dohromady ? Ale lagunu bych tedy opravdu nechtěl to ne :)
0/0
30.6.2004 12:04

Mirek

Re:
Nejste  nějakej  namyšlenej  na  Lagunu  ?  225 když  ji  budet  tlačit  z  kopce.  Tuhle  mě  nějakej  chytrák  v  Laguně  začal předjíždět  na  70 v  kopci  na  dvojitý  plný čáře před  zatáčkou  a myslel si  kdovíjak  má  silný  auto. Jen  jsem  přidal,  vracel  se  rychle  a  rád  do  pravé  části  silnice.  Bral  bych  jim  papíry.  Jo  chtěl  předjet  Saab  95 Aero. Myslím,  že  je  to  tak,  že  většina  takových  jako  Vy  nikdy  neseděla  v  pořádným  autě,  natož  aby  ho  chvíli  řídila.  Pak  nám  můžete  vyprávět  takovýhle  bludy. 
0/0
28.6.2004 20:59

Skyline

Re:
Ja bych zase bral papiry prasatum, ktery se loudaji 70 a kdyz je nekdo chce predjet, slapnou na to. Asi mas nejakej mindrak, ze by postelove komplexy?
0/0
29.6.2004 8:21







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.