Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Polo golfovatější

Čtyřoký VW Polo brázdí silnice pouhé 3 roky. Ale protože se jeho tvary se tak trochu vymykají zbytku modelové řady automobilky, pracují ve Wolfsburgu pilně na jeho důrazném faceliftu. Na prvních neoficiálních fotkách vypadá nové polo především jako nedorostlý golf.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

JÖRG

smát se !
Fakt se smat moc hodne ! POLO je auto ! ! SKODA Fabia je jako chuda sestra. Asi to je stejne jako u Renaultu.  Renault je zapadni vuz - Dacia je vychodny auto ! ! VW je zapadni vuz - Skoda je vychodny auto ! ! ! Tak to je ! ! Je ale dobry ze ste hrdi Cesi ! ! Bohuzel to  je jedine. Skoda je opravdu vychodny auto .....  POLO
0/0
25.7.2004 15:18

Marek

OK ! !
VW je auto ! ! Škodovky jsou jen výběhové součástky od VW, složené v jeden celek. Vždyť i motory jdou do Škodovek vždy o dost déle než do VW. A to je dobře ! ! VW je kvalita ! ! ŠKODOVKA je vždy ta druhá, bohudík.  Manželka má Polo a já jezdím Passata 1,9 Tdi. Tvrzení že je Škodovka v prodejích totožná s VW mě uráží ( Polo versus Fabia ). Jindro ze Škodovky PROBUĎ SE ! ! Jsi omezený člověk.  ŠKODOVKU bych si nikdy nekoupil ! ! To si radši připlatím za opravdové auto od VW ! ! Mám příbuzné v Anglii a je fakt že tam si škodovky kupuje jen ŽEBROTA a POLICAJTI ! ! To jsou ti správní uživatelé ! ! ! Těm je všechno jedno........    -------- Ať žije nové VW POLO ! ! ! ---------      
0/0
19.7.2004 23:03

TopGun

RE
:-)
Gratulujem, ze mas svoje auto rad, no ked tvoje slova cita priaznivec "lepsej" znacky (uznaj, ze mozu byt), polozi ta do smutku rovnakymi slovami ako ty toho skodovaka.. Niekedy je lepsie byt diplomatickejsi.
0/0
21.7.2004 14:52

Jura

Re:
Škodovky i WV - lidova auta za nelidskou cenu, jsou nic moc auta s mizernýma motorama. Ať si to svoje nablblý přímý vstřikování nechají, ty jejich nový dvoulitry stojí proti 1.8 turbo za prd. O dieselech nemluvě, to jsou traktory, ne auta a těch sazí co tomu letí z výfuku. Navíc kvalita nic moc, výbava 0, dneska už bych šel jedině do japonce. Mám starý Mitsubishi a 100% spokojenost.
0/0
22.7.2004 14:23

frcin

Re:?
Seš úplně vedle - některé motory nebo prvky právě škdodovka dostavá z celého koncernu první. A pokud nějaký motor přijde později nebo vůbec -  to vše je v reži i VW. Podvozková plošina, na které jezdí fabia byla v koncernu použita první u škody, pak přišla ibiza a polo. No a ještě nevím jaký rozdíl mít passat  1,9 Tdi a superb 1,9 Tdi - nebudeme - li hodnotit desing, který věcí názoru.
0/0
22.7.2004 21:26

Lukáš Hanák

VW POLO CLUB ČR
Máte-li zájem o více informací ze světa značky VW Polo, navštivte náš VW Polo Club ČR na adrese www.vw-polo.com 
0/0
19.7.2004 8:27

Jindra

to snad ne?
Nejsem zastánce VW,ale Polo má žena a já s ním často jezdím,ale veškeré závady,které píšete,včetně drnčících plastů jsou zavádějící,nebo se nám to vyhýbá.Beru ho u huby dost brutálně,ale nějaký velký náklon nemá a v zatáčkách je jako přišité.Plave,to jo,ale ve vyjetých kolejích,ale to snad trochu i velké auto/mám Toyotu/.Má na tom najeté přes 20 000,takže by se to podle Vás,*odborníků*mělo projevit.Co se týče Fábie,neskutečně předraženej/na to,že je to domácí značka/šunt,který se věčně povaluje v servisech /kámoš dělá v servisu/.Zeptej se i jiných Fabi-áků,nezaujatejch ;).
0/0
16.7.2004 20:30

Petr V.

Re:
No pokud s nim jezdis a jsi chlap, pak jsi jiz pri prvni jizde narazil na zasadni problem. Jsou to pedaly priliz tesne vedle sebe. Mam "osmicku" nohu (na chlapa pomerne malou), ale kdyz si polozim chodidlo na stred brzdy, musim spojku slapat okrajem leveho chodidla, coz muze mit za nasledek vyklouznuti pedalu. Nebo jinak. Naprosto normlani je, ze vyslapnes spojku (seslapnes ji stredem chodidla) a pak si pri pousteni tohoto pedalu vykopnes prave chodidlo, ktere pritlacuje brzdu. Jake to muze mit nasledky napriklad pri pribrzdovani v kolone pred semaforem snad ani rikat nemusim. Takze bych to spise typoval na to, ze docela zasadne KECAS! Pravda totiz je, ze Polo je VELMI problematicke vozidlo a staci zavitat na nektere Nemecke diskuzni forum, tak tam lide pomerne dosti spatne toto auto hodnoti.
0/0
16.7.2004 22:56

Taky Jindra

Re: Každej hájí to svoje..
Začnu tím , že pracuju ve škodovce .To co píšeš o předražené Fábii , která se věčně povaluje po servisech mně upřímně rozesmálo.Netvrdím , že jsi se nesetkal se škodovkama , které potřžebovaly servis , ale ukaž mi nějakou automobilku ,kde se něco nevyskytuje.Taková bohužel pro zákazníky , není.Proto se provádí statistika poruchovosti vozů , kterou nedělaj jen Němci ale pomalu každej stát , kde se Fábie umístila na průměrném místě někde spolu s Polem ,ale v auditové lize , která se provádí mezi koncernovými automobilkami válcuje škodovka a ne jen Fábie , ale i Oktávka , auta z VW docela s přehledem , bohužel tyto čísla se nikde ty nedozvíš , můžeš si myslet , že to je výmysl , to mi je srdečně jedno , přičemž upozorňuji audit škodovky prováděj Němečtí auditoři a Škodováčtí kontrolujou Audiny , Golfy, Seaty , podle stejných kritérích , která jsou daná pro všechny automobilky.Další upozornění , když přijedou , nemaj auta připravený , ale náhodně si je vybíraj z montážní linky a ty auta , které si vyberou se už nesmí nijak doupravovat . Hold máme zkušenost , že v současné době dokážou škodovku ohodnotit líp lidé ze západu než našinec , kterej si myslí že má v garáži bůh ví co..
0/0
17.7.2004 0:19

Jindra

Re:
Tak to řekni mojim kamarádům,že Fábka je O.K.Jeden si je vzal na firmu a věčně lítá s něčím do servisu a další má sedan a musel si prožit své v servisu,než to začalo trochu jezdit.Moc náhod najednou,nemyslíš? .Za další...já mám nohu 10 a jezdím od svých 18,tzn.24 let včetně nákladních aut a problém s pedály se mně zdá podivný.Je pravda,že jsou trochu stísněnější,ale asi trochu záleží na stylu,směru..práce s pedály.Nejezdím ho permanentně,to je pravda,ale to mně na něm vadí nejméně.Nejvíce mně vadí cena Fabií.Nebudem se hádat,je to subjektivní názor na věc,ale *vlastenec*v tomto případě ze mne nebude .
0/0
17.7.2004 21:47

Polo
hraju vodní pólo
0/0
16.7.2004 13:09

Polo
mam Polo neni skvele
0/0
16.7.2004 13:08

Polo
mam Polo Je skvele
0/0
16.7.2004 13:06

j

j
0/0
16.7.2004 13:04

Fikos

Naprosto souhlasím
mám Rolls a jezdí taky bez problémů :o))
0/0
16.7.2004 13:03

Alex

Jenom čekám, kdy tady začne zase mluvit o Fabie RS...
nic proti tomuto auto, ale poslochat že Fabie RS je nejlepší auto, už je i na mě docela dost. Dát za standard Fabku i když RS půl míče, to je teda síla. Za ty peníze koupím luxusní zahraniční auto v plné palbě s perfekt motorem, popřípadě rok staré auto, které nejde vůbec srovnat s Fobkou.
0/0
16.7.2004 12:00

Jack

Re:
mexiiiiiiiiiiii pomooooooooc!!!!! Proboha, Alexi, jak můžeš tvrdit něco takového? Zkoušel ty zahraniční nekvalitní křápy někdy vůbec? Oproti nim je Fobie RS naprosto výjimečná a luxusní. A ten argument o "půlmíči" je taky absurdní, můžeš si přece koupit pěknou Fobku za dvěsta a budeš spokojenej... Pod kapotou high performance, high torgue, low cost třípísťák a jedééém... Za ty prachy je to přece neskutečně výhodná nabídka!!!
0/0
16.7.2004 12:13

mex

Re:
JJ fabka 1,2 HTP ma obrovsky kroutici moment (skoro jako RS) a proto se s ni da zavodit i na okruhu!!!! Sice nedosahuje takovych rychlosti jako RS, ale jiz jsem zaslechl nazory ze skopce i s vetrem v zadech udela i 220 km/h a to se taky vyplati!!! Najdete mi jediny auto, ktere ma stejnou kvalitu jako Skoda Fabia!!!!! Takove auto neexistuje.
0/0
16.7.2004 13:53

Tomik

Re: Jack a Escort '98
Copak Jacku? Lecis si tady svuj komplex? Nema nahodou ta tvoje 6-7leta herka ten slavnej fordackej 1.6 16V kterej trha asfalt? Asi jo, protoze te houfne predjizdeji skoro vsechny Fabie, vid?
0/0
16.7.2004 14:47

Jack

Re:
Ee? Komplex? Proboha z čeho? Jo, mám šestiletou herku. Za prvé jsem na dražší auto neměl před rokem prachy a za druhé nevím, proč bych si měl kupovat nové, malé a drahé auto, když najezdím za rok deset, dvanáct tisíc a mám za třetinu ceny větší a vybavenější auto, u kterého si můžu dokonce dovolit havarijní pojistku (aby s ním mohla jezdit v klidu i manželka). Já nikomu přece nebráním, aby si koupil malý, drahý auto... Každýho věc. A legraci si dělat můžu, ne? Ale teď k tomu, jak mě předjíždějí Fabie: tos mě fakt pobavil... Ty sleduješ v autě, kdo nebo co tě předjíždí? Já akorát tak zaregistruju, když se okolo mne hrne třeba zběsilej maluch a rachotí jak o život... To mi připadá fakt legrační. Ale jinak si jedu v pohodě a fakt nezkoušim, kolik moje auto dá. Jo, a ještě: musel jsem vypít strašně moc rumu, jestli jsem někde napsal, že fordí Zetec 1,6 trhá asfalt. Ten motor je akorát tak na klidnou jízdu a předjetí aviatika na přehledný silnici. To vše při dlooouhé životnosti. Nic víc, nic míň. No nic, užij si víkend s nějakým vysavačem (VW 1,4 16V) nebo traktůrkem (VW TDI). Pa
0/0
16.7.2004 20:35

mex

Re:
S tim nemohu souhlasit, protoze Fabie RS je nejrychlejsi nejpohodlnejsi rodinny sedan s nejvetsim kufrem na svete!!!!!! A zadny VW mu nesaha ani po ventilky, vzdyt si to nekdy zkus, to zrychleni za 9,6 s na 100 km/h a poznas proc je Skoda u ceskeho naroda tak oblibena!!!! Proste luxusnejsi a rychlejsi auto proste nesezenes, protoze takovy vyrabi jen skoda a to pod znackou Fabia RS, ma to kuzi na sedackach a na volantu, v interieru hlinik, vynikajici usporny motor s neskutecnym krouticim momentem a snad s nejmohutnejsim konskym stadem jaky spatrilo svetlo sveta!!!!! Jo a ma Xenony!!!!
Proste s tim hel autem neudelate chybu, spotreba je do 3 l, a to se opravdu vyplati!! 
0/0
16.7.2004 13:51

BoB

Re:
Fabie RS a SEDAN? A Fabie je rodinne auto? Tak tady je někdo znalec...
0/0
16.7.2004 20:32

Tomik

Re: Alex
Moc by me zajimalo, ktere luxusni zahranicni auto v plne palbe s perfektnim motorem za necelych 500tis mas na mysli??? Zadne takove neni ty naivko! Nechci tu nijak obhajovat RSko, ale za ty prachy je to dneska nejlepsi Skodovka co se tyka pomeru cena/vykon...Motor 130koni, 6-ti st. prevodovka, klimatizace, xenony, 16" lity kola, apod......
0/0
16.7.2004 14:40

Jack

Re:
Přesně tak!!! Fobia RS je luxusní rodinné auto s naprosto neuvěřitelným poměrem výkon/cena! (No považte, kdo jinej vám prodá jednoho železnýho oře za bratru třiapůl tácu...)
0/0
16.7.2004 20:07

Devil

Tlumice
Sorry, prehledl jsem tech 20.000 Km , v tom pripade si asi mel smulu na kus, jako je to u vsech znacek.
0/0
16.7.2004 10:10

Devil

No jasne
...Mozna by to chtelo ty tlumice obcas vymenit, nebo spis pruziny, ale to je provozni zalezitost kazdeho auta. Polo je super auto, obvzlaste pak model 2000+ 1.4 Tdi PD, to je fakt pohoda. I kdyz Seat Ibiza z tohoto roku je taky super (Ibiza = Polo = Fabia ).
0/0
16.7.2004 7:57

Jack

Re:
Přijde mi velmi nestandardní zabývat se životností tlumičů (neřku-li snad pružin, to je zcela absurdní), pokud má můj vůz najeto 20 000 km. A to i při nechvalně známé "kvalitě" českých silnic. Prostě předpokládám, že vydrží ještě několikrát tolik a hotovo! (Nebo že by do těch kanálů lítal schválně, aby si připadal víc v akci?) Já na svém Escortu '98 měnil původní přední tlumiče teď (135 000 km) a rozdíl je to sice příjemný, ale ne dramatický. Ty staré ještě žily! A zadní jsou stále původní... Ale o tom, že bych měnil pružiny jsem fakt neuvažoval: proboha proč???
0/0
16.7.2004 9:52

mex

Re:
u Fabie RS se tlumice nemeni!!!! Protoze jezdi tak rychle, ze se vznasi 18,5 mm nad zemi a tudiz nedochazi k jejich opotrebeni!!!!
0/0
16.7.2004 13:55

Petr V.

Re:
Tlumice jsou VELMI tvrde od sameho zacatku. Pak po cca 15.000km zacaly "drncet" na kazdem hrbolu jak prase. Cele auto se navic houpe jak blazen. To neni problem pruzin, ale spatnych pistu, ktere maji "houpani" zabranit. Toto auto je jiz moje 4, menim je po 2 - 4 letech a takto spatne tlumice jsem jeste nevydel. Navic VW dokaze namontovat zase jen ty same a jine znacky nedokaze nabidnout. Pokud si je nechas namontovat jinde, prijdes o zaruku mobility. Vice problemu nez uzitku. Od teto znacky radeji ruce pryc. Jen tak pro zajimavost: Pred tim jsem mel Eskorta 1.6 a tlumice se mi takto podivne zacali chovat az po 120.000km.
0/0
16.7.2004 14:30

TOOOM

S Polem naprostá spokojenost!
V rodině máme dvě a nemůžu si absolutně stěžovat. Jedno (ročník 1999) používáme pro jízdy ve městě se spotřebou nafty pod 5 litrů, druhé (2003) pak na delší cesty. Obě absolutně bez závad. Při rozumném zacházení jsou to držáky. Jedinou výtku mám k malému kufru, ale na druhou stranu jsme je nekupovali pro dovoz cihel na stavbu. Polo je malé kvalitní auto vhodné do městského provozu !
0/0
16.7.2004 7:50

Petr V.

Re:
Hm, tak tady je presne poznat pisatel - zemestnanec autosalonu. Chapu, ze vas problemovost Volkswagenu (za poslednich 5 let jde priserne dolu - jak kvalitou, tak akciema), ale napriklad se spojkou ma u Pola problemy snad kazdy. Znam osobne 5 lidi od Oskara, kteri je maji jako sluzebni auta a jeste par lidicek co je maji doma. Vsichni ty same problemy! Samozrejme, pokud jedu jednou za mesic z Horni dolni do Dolni horni, pak asi neco vydrzi. Ja dene s nim jezdim ovsem cca. 100km a jde dohaje jak blazen. Celkova zivotnost tak 100.000km. VW napriste vynecham!
0/0
16.7.2004 14:22

Tomik

Re:
Petriku bud v klidu, spojky u Pola odchazi uplne stejne jako u vsech aut pokud s tim jezdis jak prase...
0/0
16.7.2004 14:51

TOOOM

Re: Vedle jak ta jedle!
Žádný zaměstnanec autosalonu. Toho nafťáka používá táta pro jízdy v Autoškole, ročně se na něm vystřídá pár desítek lidí a problémy se spojkou ? Chtěl bych vidět, které jiné malé auto by tohle vydrželo a to za 4,9 litrů nafty ! Možná jsme jen trefili na povedený kus, ale je to tak. Pro zajímavost: V Autoškole ještě používá Felicii s VW (!!!) dieslovým motorem a je na ní 290.000km, opět při řádné údržbě bez problémů. Ono těch vašich 100.000km pro životnost spojky taky není málo. Do VW jdeme příště znovu! Malou radu - najděte si raději jiný servis a ty zlatokopy pošlete k šípku.
0/0
20.7.2004 9:23

Petr V.

Polo
Nic proti, ale Polo jsem si poridil kvuli slibum o malem kvalitnim aute, vhodnem do mestskeho provozu. Realita? Otresna! Po 20.000km mi tam uz odeslo snad vse co mohlo. Vrcholem jsou vsudypritomne drncici plasty a naprosto otresne tlumice, ktere vam zajisti, ze radeji pri jizde ani nemluvite, aby jste si neprekousl jazyk. Napriste redeji ruce pryc!
0/0
16.7.2004 7:29

Gerber

Re:
Abych nezapomne, tady Petr V. dela u Renaultu ;-).
0/0
16.7.2004 10:02

zuza

Re: Polo
Mám Polo 2roky,zatím nemůžu moc hodnotit,ale považuji ho zatím za velmi tiché auto.
0/0
16.7.2004 10:29

mex

Re:
Vis, proc je tak tichy?
 
 
Protoze ho nenastarujes!!!
0/0
16.7.2004 11:32

Jack

Re:
Jasně, kdyby měl Fobii RS Turbo ChipTuning, tak by si užil burácení pořádnýho stáda koní pod pořádnou kapotou!!!
0/0
16.7.2004 11:39

mex

Re:
Ale zase by se mu pri jakekoliv zavadeni o plynovy pedal drtil v privalu mohutne akcelerace mozek, takze na ty kone bacha, mohou cloveka v aute i uplne rozdrtit
0/0
16.7.2004 13:46







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.