Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Opravny aut se liší cenami

Škrábanec na dveřích, zblázněná elektronika vozu, případně větší závada, jež se na automobilu vyskytne jako naschvál krátce po skončení záruční doby. To jsou okamžiky, kdy majiteli vozu nezbývá nic jiného než vyrazit do autoservisu. Výdaje na opravy vozů citelně zasahují do peněženky, ale kutilství se nevyplácí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

bernata

bernata
Hrozny podvodnici jsou v servisu na Novich Butovicich v Praze, myslim ze to je Prerost a Svorc.
Jsou neschopny, arogantni, nekomunikativni a silene drahy. Podstatne lepsi jsou v Goldcar na Smichove,ale nejlepsi neznacovy mechanik :-)
0/0
9.10.2004 11:36

Jeff

Re: bernata
Presne tak. A taky Auto Styl. Ti jsou jeste horsi.
0/0
13.10.2004 13:28

brum

Re: Re: bernata
Auto Styl je vazne dost casto prisernej :-) Dobry zkusenosti s Goldcarem (i kdyz draho) a hodne lidi uz mi doporuczilo AutoTrio v Komoranech
0/0
13.10.2004 16:39

:

škoda peněz
Ja vidno  z  přehledu  cen,  Škodu superblb si kupují opravdoví blbci. Nevím, co na tomhle nevzhledném vraku kromě ceny je  tak  vyjímečného,  jak  se  v  článku  uvádí ...
Jak z porovnání jednotlivých značek vyplývá, drahota je u škodovek přímo pověstná. Přeci jenom škodovky dělá česká, slovenská, polská levná pracovní síla. A účtovat si za díl tolik, jako když ho vyrobí nějaký turek v NDR,  který  má   mnohokrát větší  hodinovou mzdu než nějaký čecháček v boleslavi, to je s prominutím drzá zlodějna. Asi boleslav spoléhá na vlastenectví kupců, jinak si nedovedu vysvětlit, že tak předražená auta s  předraženým  servisem  může  v  dnešní  době  ještě  někdo  vyhledávat. Ještě bych to pochopil u služebních aut, kde se musí šetřit, ať to stojí co to stojí...
0/0
21.9.2004 13:26

Zdenek

snazit se sam
Jak vidim problemy s auto servisem jsou v Cechach zvelicene. Je pravda ze soucasnou pocitacovou technikou pro nas, lajky zbyva jen ta prace ktera bude vzdy stejna, mechanicka oprava. Dostanou se v Cechach dobre knihy (service manual) vozu? Nektere jsou velice dobre psane, a vetsina domacich mechaniku muze vozy opravovat. Ja jsem jen amater a za 40 let jsem nesel do servisu a mluvim o vozech jako VW, Mercedes, Porsche, Peugeot. Tak chlapci, hlavu vzhuru a zacnete sami, vim ze dilny to prehaneji s cenami. Tez soucatky se mne zdali v Cechach dosti drahe, zde v US mohu koupit evropske originalni soucastky za polovicku. Pro ty motoristy kteri si nic nedelaji sami je dulezite si najit dilnu ktere se necha plne verit. Jsem si jist ze takove existuji, prece nemuze vetsina Cechu vas sidit.
0/0
15.9.2004 14:24

Dobrodruh

Zabezpečení auta
Ahoj všem. Máte někdo zkušenosti jaký zámek řazení je nejvhodnější na Opel Astra? Našel jsem si firmu TOPRA www.topra.cz. Maj zajímavou cenu zámku řazení za 4.190,- i s montáží. Nevíte případně někdo ještě o levnějším zámku? Díky Dobrodruh.
0/0
14.9.2004 9:57

Jeff

Jaky je nejlepsi Opel servis v Praze?
Leta jsem jezdil se Skodovkama, ale nakonec jsem si koupil Opel hlavne proto, ze jsem mel docela dobre zkusenosti se servisem sluzebni Astry a hororove zazitky ze skodovackych servisu. Nema cenu to tady vsechno vyjmenovavat, kdyz rikam horror tak to myslim doslova a tyka se to prakticky vsech navstivenych autorizovanych servisu v Praze.
 
Nyni s Opelem je to tak, ze jsem spokojen s kvalitou u Srba Servis, ale ceny hrozne. Navic mam pocit, ze delaji umyslne zbytecnou praci.
 
Mate nekdo typ na dobry levny Opel servis?
0/0
23.8.2004 15:14

Jirinac

Auto Jarov
Mám škodovku Felicii koupenou a každým rokem servisovanou na Jarově. S tímto servisem jsem maximálně spokojený a není co bych mu vytknul. Zato služební auto(taky Felicie) jsme měli z "autosalonu v Modřanech" (nechci jmenovat). Jezdili tam na servisní prohlídky. Auto je samozřejmě na leasing. Bylo nám tam řečeno že když je prohlídka do 10000,- tak leasingovka ani necekne a peníze servisu vyplatí. Zajímavé je že cena za servis byla vždy kolem 8000 -9000,-. Přitom když jedu se svým soukromým vozidlem na Jarov platím max. 3000,-. Sice teď máme fabii, ale s tou jsme v servisu ještě nebyli tak nevím jak to dopadne až je navštívíme.
0/0
16.7.2004 7:49

cochran

Re:
to jo, opravovali mi osvetleni palubni desky a nezapojili ziznive oko a od te doby mi tez vynechava otackomer. A kdyz mi menili gumy, tak spatne prilepili ventilek, takze kolo uchazelo
0/0
16.7.2004 15:27

Milos_U

Re:
Auto Jarov je dobrrý servis. Bohužel jsem si v roce 2000 koupil VW Polo místo Felicie. A když mi loni řekli, že se s prohlídkou 60 000 km vejdou do 12 000Kč, tak jsem šel jinam. Vždyť to je cena jak za Passata !
0/0
4.8.2004 12:30

Autoň

Re: Auto Jarov
Nejdražší servis na škodovky v Praze = auto Jarov, podobné je to i s VW a Seatem.
0/0
24.8.2004 15:18

Jirinac

Auto Jarov
0/0
16.7.2004 7:41

Ogares

Opel Auto Dobrovolný
Sám mě pan Dobrovolný říkal, že ho živí pouze servis. Z prodeje aut skoro nic nemá. Tak si spočítejte, když mě z Vectry za 800 litrů sleví pade a ještě na tom vidělá, kolik asi vaří na servisu. Ale beru to, nějak se živit musí a je fakt, že když tam s tím autem jezdíte, tak má najeto 300 kiláků a je to skoro pořád jako nový. Ikdyž přítelkyně má Peugeot 206, koupila ho rok starej ojetej, jedinej servis co se na tom dělá jsou destičky, filtry a olej, má najeto 150 a taky neměla žádnej problém a auto bez problému slouží. Takže si vyberte, jestli má cenu někam jezdit, nebo dát auto na výměnu oleje nějakým známýmu.
0/0
15.7.2004 7:39

Ogares

Re:
tý bláho vydělá, sem to kus v*la. sorry
0/0
15.7.2004 7:41

chrobak

databaze
portal o servisech na netu: http://www.autoservisy.com
0/0
14.7.2004 21:02

Pavel

Servis Ford
Ve fordu jsou taky pěkný syčáci.Před časem mému kolegovi kleknul Ford escort a protože tomu nerozumí tak mně požádal o pomoc.Poměrně snadno jsem zjistil že mu odešlo relé palivového čerpadla.Protože jsem si naivně myslel že to bude otázka pár korun tak jsem ho poslal do servisu a tam si za práci naúčtovali 2000,-korun je to neuvěřitelné protože celá výměna trvá asi 20 vteřin.Já osobně simyslím že pokud to není vysloveně nutné tak se servsům zvláště značkovým velikým obloukem vyhnout!!!!!!!
0/0
14.7.2004 20:04

von Kleist

Re:
Sycaci jsou skoro vsude, jak tam nemas znameho tak je to v pytli...
0/0
14.7.2004 21:14

menesis

Re:
Naprostý souhlas mne chteli u Opla mnenit ridici jednotku a na konec to byla vaha vzduchu, u Škody chteli mnenit celý vyfuk u dvaroky stare Feldy .Mam pocit ze servis znackovy je akorat pokus jak vydelat vice penez a jsou pdporovany vyrobci ze delaji auta s takovych bloku aby si je lide sami nemohli mnenit bez investic do diagnostiky viz zminovana zarovka v Superbu vymnenit ji v podstate dokaze nevyuceny clovek ale seridit spatky svetlo uz nemusi umet ani viuceny mechanik .
0/0
14.7.2004 22:07

mashur

Re:
Jestli jsou všichni tak viučení jako ty v čestině, tak pak se není čemu divit....
0/0
15.7.2004 8:09

menesis

Re:
A ta gramaticka chyba meni neco na veci , ze vyrobci si haji svoje zajmy na hodne dopredu ? Ze podpruji znackove servisy proti neznackovym , ze se snazi dopredu zabranit jakemu koliv domacimu opravarstvi? Jestli jste jeden stech co si na aute neumi vymenit ani sterace tak chapu vasi pointu
0/0
15.7.2004 21:44

DeCourcy

Toyota
Prosím o radu - Zvažuji koupi Toyoty Camry r.v. cca 1996 (případně Cariny) a můj dotaz je, zda má smysl tak staré auto dávat do autorizovaného servisu? Příp. zda neznáte nějaké solidní neznačkové servisy v Praze, kde by zvládli opravit Toyoty. Kde je dobré na takové auto shánět náhradní díly? Psal jsem si o ceník ND do Toyota Tsusho Praha a byl jsem překvapen, že není prakticky žádný cenový rozdíl mezi díly na Corollu, Carinu ani Camry. A také jsem byl překvapen, že v jiném obchodě s díly na japonské vozy, který měl ceník na webových stránkách, byly díly i o 2/3 levnější..
0/0
14.7.2004 18:53

Petr

Re:
Můj názor je každopádně dávat vůz do author.servisu a používat značkové díly.Ale pozor! I některé neznačkové díly mohou být kvalitní a znač.servisy je používají aby snížily koncovou cenu opravy a tím mohly konkurovat.Zákazníka na to neupozorňují a mnohdy je skutečnost  tak daleko že neznačkové díly jsou dodávány už přímo výrobcem.Jako banální příklad mohu uvést když jsem si chtěl koupit originální stěrače na mazdu 626 které byly vynikající,překvapila mě velmi nízká cena ¨stěračů které mě v Autopalace na Spořilově nabízeli jako originální.Zajásal jsem a když jsem orig.škatuli s potisky loga mazda (tak jako je to u orig.dílu)  otevřel,objevil jsem naprosto obyčejné nejlevnější stěrače které s originály nemají nic společného a které za měsíc použ.byly v pr *** i .Takže těžko radit.Proč ale doporučuji zn.servis je to že vždy je možné alespoň nekvalitní práci která je zde přeci jen méně pravděpodobná účelněji reklamovat a i použití nezn.dílů  je využíváno rozumněji.Varuji před použitím či nákupem nezn.dílů z druhovýroby-většinou plechařina kde centimetr není v přesnosti žádná míra
0/0
14.7.2004 19:19

Jim

Re:
Zkus prozkoumat
třeba tam něco najdeš.
 
MMCHDM, nemohl bys zveřejnit odkaz na tu firmu, co prodává díly na japonské vozy.....?
0/0
15.7.2004 10:56

DeCourcy

Re:
Díky za tip. Ty díly výrazně levnější než Tsusho jsou zde:
Ale o jejich kvalitě či značkovosti nic nevím.
0/0
17.7.2004 1:24

Jim

Re:
Dík
0/0
19.7.2004 9:30

Honza 8

Kup si Corollu a mas od servisu pokoj
Moje zkusenost: starsi Corolla s minimem elektroniky nepotrebuje servisy vubec (aspon pokud ma do 200.000 km). Olej a filtr si menim doma (je to jednoduche), desticky (1x) taky a jinak proste FURT JEDE. Az nepojede, tak ji zahodim. Ted ma teprv 13 let. (jsem 1. majitel)
0/0
14.7.2004 18:27

mikesi

taky přispěju
známej si nechal u Mitsubishi vyměnit olej v autorizovanym serisu, čtrnáct dní poté mu vytekl olej. Příčina? Prorezlej olej. filtr, ty panáci nato ani nešáhli!!!
0/0
14.7.2004 18:13

Los

Federal Cars
, Ma tady nekdo zkusenosti se servisem Peugetu Federal Cars v Praze 4???
0/0
14.7.2004 17:15

lisa

servis na P10
ahoj, kdybyste nekdo vedel o slusnem (neautorizovanem) servisu na P10 (ono je to vpodstate jedno kde v pze), ktery umi Peugeoty (konkretne 406), usnadnili byste mi zivot.. Dlouho jsem jezdila do jednoho maleho na Trebohosticke, ale posledni dobou se mi zda ze me dost skubou a s kvalitou prace jsem na rozpacich..
0/0
14.7.2004 15:27

Dony

Kvalitni servis v Olomouci
Sikovnej a hlavne levnej mechanik v Olomouci - Holici.
Doporucil mi ho kamarad, co tam jezdi na pozarucni servis s dodavkou. Byl jsem tam uz se dvema autama (Cordoba, Fabie) na prohlidce a velka spokojenost.   Chlapik dela vetsinu zahranicnich aut.....
Do autorizovanyho servisu uz nepojedu. Vzdycky si tam pripadam jak chodici srajtofle a vysledek je uplne stejnej....
0/0
14.7.2004 13:10

Liška Bystrouška

Re:
Kde to tam je?
0/0
14.7.2004 14:46

Lib

Re:
Jo, udelej trosku reklamu a rekni aspon nazev :)
0/0
14.7.2004 19:31

Wq1

Xenony
Jedna z velkých nevýhod xenonů, je, že to fakt na parkovišti ani v garáži nevyměníte. Před časem mi přestal v noci svítit levý xenon u MB typu C, a nezbylo než s tím dojet (z Norimberka až do Paříže). U několika benzínek v Německu kde měli Nonstop "miniservis" s tím nemohli nic udělat, prostě to chtělo výměnu celé té výbojky.  Následná oprava stála cca 8000Kč....
0/0
14.7.2004 11:30

von Kleist

Re:
A problem byl v tom, ze ji nemeli, nebo je tam nejaky technicky problem pri vymene - coz mi prijde divne?
0/0
14.7.2004 11:36

Wq1

Re: Xenon
Neměli kontrétní typ, v jednom servisu měli jeden na VW Passat a ten měl jiné uchycení takže tam nešel 
0/0
14.7.2004 12:39

cbx

Re:
To je docela zajímavé, protože se v Evropě používají pouze dva typy xenonových výbojek a to D2S a D2R. Ty první jsou pro vozy s klasickými světly, ty druhé pro čirou optiku (mají stínítko). Tvarově jsou provedeny úplně stejně. Jediný rozdíl může být ještě v zabarvení světla, to je v rozmezí zhruba 4100 - 4500K.
Neschválené výbojky mohou mít až 12000K, ovšem majitel takových světel musí počítat s častými a v zahraničí i vysokými pokutami.
0/0
14.7.2004 16:34

J_A_R

Re:
No, ja sem si daval do auta bixenony, montoval jsem si je sam, zapojoval sam, protoze na tom neni nic slozityho, ikdyz nejsem automechanik. Jenom stelovani sem nechal na servisni masine. Vymenit vybojku je otazka na deset minut. Problem je ten, ze sem si je montoval do 14 let staryho auta, kde je motor klasicky MPicko, ikdyz preplnovany, a kde si zrucnej clovek dokaze jeste skoro vsechno opravit.
Proste kdyz mas na auto za puldruhyho melounu, tak proste musis mit i na opravy i udrzbu. Z toho se odviji cela fylozofie.
0/0
14.7.2004 12:45

Jim

Re:
Mohl bys tu výměnu popsat blíž....? Jestlis musel měnit celé světlomety (asi jo), jaký typ auta to byl, jestli se s tím musí zvlášť na doplnění do papírů, kolik to stálo, kdes to kupoval.....
0/0
14.7.2004 12:49

Pap

Re: ???
Do jaké auta jsi je dával? Na kolik přijde pořízení samotných xenonů???
0/0
14.7.2004 12:50

XY

Re:
Pozor na rozdil xenon -bixenon. On psal ze montoval bixenony. Bixenon umoznuje rezim dalkovych i tlumenych a daji se tim nhradit H4 u xenonu je to slozitejsi protoze ty jse jen dalkove a potrebujes jeste jedno svetlo na tlumene. U aut kde jsou dve paraboly neni problem ale kde je jen jedna tak musis dat bixenon. Je jen potreba sehnat-udelat redukci a maly zasah do elektroinstalace.
0/0
14.7.2004 13:35

Jim

Re:
Tenhle rozdíl chápu, bixenon má ještě v sobě normální halogenku na dálkový. Ale stejně dneska většina aut má dvě paraboly, i ta b1bá fábie, ne....? Mě spíš zajímá, jestli tím fakt jde nahradit jednoduše obyčejná halogenka. A jestli cajtům nevadí, že to nemá to automatické vyrovnávání polohy.
0/0
14.7.2004 14:53

XY

Re:
Rozhledni se trochu po netu. Origo bixenon v sobe nema zadnou halogenku ale el.magnetickou clonku ktera zastini vybojku. Nektre firmy zacali delat  "bixenon" jak pises s halogenkou ale tam se vybojka vypina a zapina halogenka a opacne. Jinak auta ktera nemaj "bi-xenon" od vyrobce do urciteho roku nemusi met vyrovnavani ani ostrik. Ktery to je rok nevim najdi si to. Jinak je to povolene. Samozrejme musis met serizene svetla podle predpisu pro tve auto.
0/0
14.7.2004 16:07

Marty

Re:
Ano obycejna H4 se tim sice nahradit da, ale nejde proste vymenit "zarovku" za zarovku. BiXenon ma jeste traficko a soucast, ktera vysunuje/zasunuje tu zhavici cast aby zdroj svetla byl v miste vlakna puvodni H4 a tim vlastne dociluje "tlumene/dalkove". Cele kity se vsi elektronikoou se v USA prodavaji za cca $450 a zapoji to i laik. Co se tyce nasi vyhlasky/ schvaleni nevim o tom nic.
0/0
15.7.2004 2:57

Jim

Re:
Dík za objasnění detailů, pánové....
0/0
15.7.2004 12:56

supet

Re:
Ja se ani moc nedivim, protoze sehnat xenony na Skodu 100 MB musi byt skutecne problem a to i v cechach o francii radsi nemluvim
0/0
14.7.2004 21:22

Tonda

Auto Adámek - konkrétní zkušenost
Bratr je automechanik, před rokem dělal v Modřanech u Auto Adámek, přijel tak chlapík se Superbem, že mu nesvítí palubka. Bratr se na to juknul a našel spálenou pojistku, vyměnil jí a vše svítilo jak mělo. Cena opravy rovna započaté hodině práce.  Odpoledne za ním přiběhl šáf mechniků řval na něj jako tur, že tohle bylo naposledy, že je úplně blbej, protže, takhle se peníze nevydělavájí. Měl mu naúčtovat minimálně kompletní montáž palubní desky.... A takhle to tam chodí naprosto se vším pokud zákazník nestojí mechanikovi za zadkem! 
0/0
14.7.2004 11:25

spalovac

Re:
Tak to je huste!!!!!A pak si dejte auto do servisu.Primaci technik se na Vas kreni jako debil a dela z Vas vola.Rika : pane,to bude drahe . Musime vymenit vsechno, abychom Vam mohli poskytnout zaruku. Jsou to proste jenom vymenari.
0/0
14.7.2004 11:41

krakra

Re:
Ano tak to je. A ve velkejch autoservisech je to naprosto běžná praxe.
0/0
14.7.2004 17:40

mvp

Re: souhlas
Tytez zkusenosti, akorat mi pak zatelefonovali a rekli ze museli vymenit to a to a to a misto 4000 Kcme to stalo 20000Kc. Zmetci ve skodovce .
0/0
14.7.2004 23:09

Kaspery

?!
Mohu se zeptat jak dlouho jezdis a jestli jsi mel vaznejsi nehodu?
0/0
14.7.2004 10:55







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.