Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Opisovat se vyplatí

Tomu že od sebe automobilky kopírují už se dnes nikdo příliš nediví. Tvary a technické řešení jednoho najdeme zanedlouho na autě konkurenta. Dvě letní novinky Seat Toledo a Honda FR-V, které přijedou do autosalonů s podzimem, se opisovat nebojí... a jde jim to rozhodně dobře.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Jozin_zbazin

Jestli
bude u nás v prodeji verze 4x4, budu o ní silně uvažovat. Mám již druhé CR-V a jde o zcela spolehlivý vůz, ostatně i němečtí řidiči uznávají vysokou kvalitu Japonců. Jízdní vlastnosti všech Hond jsou vynikající! Prostorové řešení jak Civicu, tak Accordu i CRV je super!
 
0/0
7.10.2004 12:11

Mr_Smith

Japonec...
...az nakonec...a korejec uz vubec. Tot muj nazor na tenhle "hybryd" (neda se tomu rikat auto). Honda opet predvedla, ze neumi navrhnout pekny auto. Jak je Mitsubishi v krizi, tak jestli to tak pujde dal, Honda bude nasledovat. Zlaty francouzsky a nemecky auta :o) Toledo docela ujde. Tot muj subjektivni nazor, nikomu nic nenutim.
0/0
7.8.2004 14:52

tomas

Re: Japonec...
... vždy mě rozesmějí moudra typu - auta se vyrábějí v Německu, hodinky ve Švýcarsku a Japonec nakonec. Vetšinou od lidí, kteří nikdy japonské auto nevlastnili ani nejezdili. Myslím že bychom měli přestat omílat převzatá klišé a mít vlastní názor. Já ho zaplať příroda mám, na 2 mazdách jsem ujel 300 tis. km bez jediného problému. Kéž bych to samé mohl říci i německých "solidních" AUDI. Máme jich 7 a jsou v servisu téměř stále. Za ty peníze...???
0/0
22.9.2004 12:36

Saša

FRV
Přiznám se, že nejdřív se mi FRV moc nelíbilo, ale nějak už jsem prozřel. Jezdím se Streamem a nemůžu si stěžovat, motor nemá konkurenci, zrychlení za 9,1 - které dvoulitrové MPV to nabízí? Jen nechápu, proč do FRV dala Honda "jen" 150koňový dvoulitr, když Accord jich má 155, Stream 156 a Civic 160. Není mým zvykem chodit do slabšího auta, i když vzhledem k proporcím bude FRV dle mého názoru uhánět přinejmenším stejně solidně jako Stream. Jen těch papírových 6 koníků mi tam chybí...
0/0
31.7.2004 9:19

TopGun

Re:
Moze to byt koli hmotnosti. Tazke auto nemoze mat krutak posunuty velmi vysoko, lebo su z toho rozne straty.. Sice aj ten accord pekne vazi, ale FRV bude este vyssie aj so svojou nosnostou..
0/0
3.8.2004 12:44

chorchoj

autori
Nechapu proc autori porad musi psat vyrazy typu "dvoulitr", "jedna-devitka", "FSIcko", "TDIcko"...
je to strasne neprofesionalni a hlavne se to blbe cte. Pane Autore, prosim Vas, nedelejte to
:)
0/0
28.7.2004 18:30

Toledo

zkušenost???
Ach jo, to je ale hybrid!!! Proti Seatu Altea nic nemám, je to příjemná změna mezi těma všema ostatníma, ale Toledo mělo zůstat klasickým sedanem, nebo ještě líp o5 hatchbackem jako generace předtím.
Mmchd..... čte to někdo, kdo má zkušenosti s Toledem generace před tou současnou(r. tuším 92 - 2000, 98 nebo kdy facelift) - zajímalo by mě, jak je na tom s poruchovostí. TDi je držák, ale co zbytek - sype se to? Znám statistiky, ale mě zajímají zkušenosti ze života. Narazil jsem na jeden pěknej kousek (myslím) v bazaru - r. 96 TDi, najeto 105tis., 145 tis. Kč
0/0
28.7.2004 13:35

Rácocha

Re:
Otec má teď třetí, první bylo 1.9 TD, ještě ten první model, ušlo to, ale zpracování a motor bída, proti mýmu tehdejšímu Peugeotu 405 to byla popelka, pak měl chvíli faceliftovaný TDI, ale to nabořil, bylo lepší a teď má ten poslední model a to je o třídu vejš. J8 jsem teda na Peugeoty, takže bych volil francouze, ale jestli se vám líbí, není žádnej problém, má najeto 160 tisíc kiláků, jen po třiceti se měnilo ložisko v zadním kole, jinak je s tím zatím spokojenej. Alteu jsem projížděl, taky to není špatný auto, nejdřív jsem si říkal, že se moc naklání, ale pak jsem si na tachometru všiml, že zatáčku jsem projel 140, takže asi pohoda auto, měli v tom taky TDI, nevím jak výkonný, jen mě přišlo, že je to na ten motor docela těžký auto.
0/0
28.7.2004 16:34

Wq1

Re: Toledo
Jedzím s Toledem od roku 2001, zatím spokojenost. Je to služebák, sám bych si to asi nekoupil, ale vytknout tomu nemám moc co. Je to TDI 81kW, má to slušnou výbavu včetně automat. klima, najeto nyní 120tis km a kromě blbostí typu nefunkční centrál (ještě v záruce), běžné výměny brzdových destiček apod. tomu nic nebylo. Faktem je, že pravidelné servisní kontroly si SEAT nechá dost draze zaplatit, vždy okolo 8000Kč.
0/0
28.7.2004 16:50

Petr

Re: Toledo
Nevím,kde máte servis. V Praze u Seatu jsem platil podobné sumy.Teď patřím pod Seat Kolín a ceny jsou o hodně nižší a vyšší kvalita práce a hlavně zájem o zákazníka.Někdy mám pocit,že jsem v jiný zemi. Můžu vřele doporučit.
0/0
28.7.2004 22:00

BeNiSh

POZOR POZOR
jen abys nebyl reklamni pajdulak od Seatu
kolikrat sme ten pribeh jiz slyseli ...
0/0
29.7.2004 16:19

Rácocha

Re:
Ve Znojmě u Suchýho je to úplně to samý, vosm, někdy desítka jen to fikne.
0/0
3.8.2004 13:29

T....

nové Toledo.
Nechápu proč není zadní okenní část toho auta dotažená až do konce. Nejenže to není vůbec hezký, ale je to i nepraktiký - je menší kufr.
0/0
28.7.2004 8:24

BeNiSh

1. :-P
Tvary a technické řešení jednoho najdeme zanedlouho na autě konkurenta.
a cemu se se divite?  tomu se rika vyvoj, panove ...  
0/0
28.7.2004 7:47

TopGun

Re:
Ano, niet sa comu divit, ale vyrazy ako "opisovat" a "kopirovat" su priliz odvazne. Automobilky nemusia od seba opisovat, ked vidia poziadavky trhu. Dnes uz skoro kazda automobilka vyraba niekolko modelov s podobnym vzhladom, snaziac sa o sklbenie rodinneho auta, VANu a sportoveho spravania. Donedavna sa auta vyrabali len ako sedany (prip. HB), alebo ako combi. Combi sa vyvinulo na tieto priestorne "kabinky"..
0/0
29.7.2004 14:37







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.