Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

307 CC - jeden peugeot dvou tváří

hodnocení iDNES 4,2/5 Otevřené automobily jsou nevšedním kořením automobilové produkce. Stejně nevšední je i příležitost k jejich využití, alespoň co se naší zeměpisné šířky týče. V zimě se s mnoha kabriolety na ulici nesetkáte, plátěné střechy pod tíhou mrazů trpí, podobně jako jejich posádky. Leda, že byste potkali Peugeot 307CC. VNĚJŠÍ VZHLED * INTERIÉR A KUFR * JÍZDNÍ VLASTNOSTI MOTOR A SPOTŘEBA * CENA

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Speedy

Svět motorů
Když se dělala předchozí generace Astry, tak ve světe motorů ukazovali model tepelné izolace a kabrio s plátěnou střechou vyšlo líp než obyčejná plechová. Já měl cabria 205 a 306, 205 jsem jezdil dvě zimy, s 306 jen jednu zimu a to jen občas, ale nikdy v tom zima nebyla. A ta střecha byla pěkně silná, myslím, že to mělo několik vrstev a že to je fakt lepší, než tepecírung a pak plech.
0/0
9.8.2004 8:59

Virusss

Sakra chlapi
Ja vam zavidim - mate kabria s  platenyma strechama a mate v nich v zime teplo, ja mam coupe s pevnou kovovou strechou a mam tam zimu, ze bych si tam mohl pestovat tucnaky  A ani po delsi jizde tam nemam kdovijaky teplo... Ale to je tim motorem vzadu... Moc dlouhy trubky a moc vody  Ale co se da delat, kdyz mam to vozitko rad...?
0/0
6.8.2004 0:48

Virusss

Re: jenom dodatek...
Jedina pomoc bude koupit si na zimu jeste jedno auto, ve kterym bude teplo - nejidealnejs asi kabrio s platenou strechou
0/0
6.8.2004 0:50

cichon

Posadky v kabriu s platenou strechou v zime Trpi???
To snad ne...Sam jsem v kabriu jezdil dve zimy, stalo venku na parkovisti, a bylo v nem solidni vedro i v treskutych mrazech...Ciste fyzikalne vrstva mikroplys/molitan/laminatovane platno bude asi lepsi tepelny izolant nez vrstva mikroplys/molitan/kovova strecha. Leda, ze jste snad amatersti prispevatele do teto rubriky a myslite si, ze v kabriu je jen to platno zvrchu, v tom pripade pardon.
0/0
5.8.2004 9:20

Cake

Re:
Jojo, přesně tak. jako majitel Cabria musím říct, že zima je naprosto v pohodě. Žádný rozdíl. Autor by měl vytáhnout hlavu ze svěrače a jedno cabrio si pořídit.
0/0
5.8.2004 13:40

cg

Re:
Grr, nevím jako to chlapi děláte, já mám v zimě v autě jinovatku. Nemám garáž, takže prvních 15 kilometrů jsem vždycky jak v lednici. Každou zimu si nedávám, že jsem pořídil kabrio. A každé léto se chválím :)
0/0
5.8.2004 13:52

cihon

Re:
No jo, tak to nesmis jezdit v Peugeotu 205 nebo stary feline. Ja mel Opela Gsi a ten topil jak divej uz po prvnich 500 metrech...  
0/0
5.8.2004 15:13

Misa

Re: Cabrio
Ten chlap, co psal ten článek fakt neví o čem mluví.  Zřejmě se nikdy nesvezl kabriem v zimě. Mám kabrio s "plátěnou" střechou a i v zimě v té nejkrutéjší zimě je v něm dost teplo na to, aby člověk mohl jet jen v tričku. Jediné co je nutné udělat, je přezout na zimní gumy, ale to se má dělat u všech aut, takže žádný rozdíl.
 
0/0
5.8.2004 18:09







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.