Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nové BMW 3: máme ho!

U nás se nic neutají, říká se s oblibou. Podobně na tom začínají být i naši západní sousedé. Automobilky hlídají své novinky jako oko v hlavě, BMW ale novou "trojku" neuhlídalo. Slovinská verze katalogu nového BMW řady 3, které si mnichovští šetří jako horkou novinku na autosalon do Paříže, utekla do světa.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

donau

dizajn
Ani mne sa posledny dizajn BMW nepaci aj ked som bol ich velky fanusik. napr. 7 vyzera ako luxusna volga. Myslim ale ze dizajn BMW bol vyspickovany takmer do dokonala/najma 3 rad/. Nuz a odtial je velmi tazka cesta prist s niecim novym. Sucasny dizajn BMW ukaze svoju silu alebo slabiny az o par rokov.
0/0
10.8.2004 13:43

Tom

"dizajn"
Nemam rad lidi co kritizujou design a nazývají ho "dizajn".... to opravdu ne.... :-)
0/0
10.8.2004 14:17

KUBA

Re:
Ty si teda v*l, co.
0/0
10.8.2004 14:29

donau

Re: dizajn
Ospravedlnujem sa ti. A ja robim rozdiel medzi ludmi, ktori pocuvaju džez alebo jazz.
0/0
10.8.2004 14:34

Aiki76

Re: to tak
ty slovačiska pisou: hardvér, softvér, dizajn...
jak paka... je to takový jejich imidž...
0/0
10.8.2004 15:12

himself

Re:
Tyjo, docela bych se styděl něco takového napsat.
0/0
13.8.2004 15:16

bc23

Re:
Teď nevím, jestli máš místo mozku džem nebo jam...  
0/0
15.8.2004 1:57

Roman

kravina
To je pěknej nesmysl ten krouťák u toho dieslu 320D.
0/0
10.8.2004 13:39

Big_Tommy

Re:
a můžeš mi ríct proč
0/0
10.8.2004 13:59

Alfons

Re: kravina
Další inteligent typu "s chapama jsme se o tom bavili v hospodě a je to blbost!". Tohle mi na češích vadí. Naštěstí se tahle tendence už stahuje z měst.
Ovšem na venkově bude přežívat asi ještě stejně dlouho, jako stodvacítky :-(
Teď jsem měl to být pozván jedním kamarádem do venkovské hospody a celej večer jsem tam jen seděl, usrkával kofolu a snažil se nemluvit, protože kdybych otevřel pusu, musel bych ty zahnojený gumy všechny poslat do ******. Jsou to lidi, kteří neumějí poslouchat a myslet, jakákoli diskuze nemá smysl. Oni prostě jen melou ty svoje nesmysly a když se člověk pokusí argumentovat, zopakujou to samý, akorat ještě víc nahlas. A jsou to výroky typu: "Čechy jsou rozkradený!" "Bez peněz nejseš nic!" "Všichni podnikatelé jsou ku*vy" a podobne inteligentni hlasky. Je mi z toho smutno...
0/0
24.9.2004 0:04

KarlaEgon

K tem koktavkarum
Nejsem zastance Skoda auto, ale stoprocentne vim ze plasty v Octvia II jsou min. o tridu vys nez v poslednich modelech BMW.
0/0
10.8.2004 13:22

spartaman

Re:
Trubko, na co si kupuješ auto? Abys obdivoval plasty? Já si ho kupuju proto, abych v něm jezdil a můžu říct, že jízdní vlastnosti a podvozek BMW je o dvě generace (minimálně) dál než u Ochcávky. Proto je to BMW a proto je i dražší, protože na jízdu za volantem BMW nikdy nezapomenete.
0/0
10.8.2004 15:30

bc23

Re:
další, co jel jak v nové octavii, tak v BMW 1, že? Já jsem v nové octavii s novým tdi s pouhými 105k jel a byl jsem nesmírně překvapen, jaké je to auto a nedovolil bych si ho kritizovat ani před BMW dokud jsem v něm nejel...
0/0
15.8.2004 1:59

Leo Mareš

Ferrari vs BMW
Mel jsem moznost si vyzkouset BMW M3 a moje Ferrari. Objektivne, ale musim napsat, ze rozdil je znacny. Co se tyce designu, vidim v tom take trochu japonce. Vyvojari BMW nesmi ztratit krok s temito rychle se rozvijecimi automobilkami. Drzim palce.
0/0
10.8.2004 11:42

Petik

Re:
A jeste tak ty auta umet ridit ze?
0/0
10.8.2004 12:23

Hezucky

Re: BMW vs Dacia
Mel jsem moznost si vyzkouset moje BMW M3 a novou Dacii(samozrejmee pujcenou).Objektivne, ale musim napsat, ze rozdil je znacny. Vyvojari BMW nesmi ztratit krok s temito rychle se rozvijecimi automobilkami,kam vstupuje zahranicni kapital. Drzim palce
0/0
10.8.2004 12:28

Ondřej

Re:
A v jakém smyslu je rozdíl značný - nezapomněl jsi tam dopsat to podstatné? V čem vidíš největší rozdíl - má Tvoje Ferrari hezčí červenou, nebo se Ti víc líbí Ital design a nebo se s ním líp jezdí?. A jaké máš vlastně to Ferrari - baby nebo něco většího? Jinak ale asi souhlasím, že to Ferrari je na silnici asi víc vidět, i když cenový rozdíl zas až takový mezi "baby" a M3 není. Díky za odpověď!
0/0
10.8.2004 12:37

Leo Mareš

Re:
Momentalne nemam zadne, ale to jsi asi slysel. Chystam se na Enzo. Rozdil je uplne ve vsem. Samozrejme i v te barve. Kazdopadne to je o podvozku a tahu motoru z nizkych otacek. U M3 to neni tak vyrazne, vykon je pocitit az ve vyssich otackach kolem 6-ti tis a vyse. Dalsi podstatna zalezitost je rizeni. V M3 musis tocit volantem jak v traktoru na poli. U Ferrari to je ciste adrenalinova zalezitost. V neposledni rade se vice libi zenskemu pohlavi. Jeste neco?
0/0
10.8.2004 13:11

Barbora Kubátová

Re:
Ženský na nej možná letí, ale nevim jak se smíří s představou, že je před Budějcema přismažíš na svodidla. Mej se. :o))
0/0
10.8.2004 14:18

Ondřej

Re:
Ne - to jsem neslyšel - každopádně jsi ale prokázal, že je to mimo jiné i bezpečný vůz  . Enzo je prej bomba -  tak až to budeš mít, tak se zúčastni nějaké diskuze a poděl se se svými zážitky - já nemám tolik "zákazníků" jako ty, takže se zatím budu muset spokojit s tou svoji trojkou
0/0
11.8.2004 12:07

Cynik

Re: Re:
Jestli jsi stejne spatny ridic, jako umelec, je celkem jedno, v cem jezdis.
0/0
23.9.2004 23:26

Petik

Re:
Ondreji, jestli to nevis, tak to je ten magor co ty auta neumi ridit a kazde nekde opre a tady dela chytreho.
0/0
10.8.2004 14:19

Huana

Re:
Uff!Kolik Ti je?Deset?
0/0
10.8.2004 14:10

KAM

Re:
To, ze je rozdil znacny se da predpokladat - i mezi temi auty jako takovymi je rozdil ZNACNY! (napoveda: umisteni motoru, vyska teziste...)
0/0
10.8.2004 15:14

THC-Squad.CZ

nevim..
mě se ty nový bavoráčky docela líběj.. je sice pravda, že oproti starším modelům víc splývají s ostatníma značkama, ale tak nějak v nich to BMW ještě vidět je.. mít na něj, klíďo bych si ho koupil..
0/0
10.8.2004 11:28

OndřejX

Re:
Tak musím říct, že se mi moje E46 fakt líbí víc. Ten nový mi zezadu a těma prolisama připomíná nějakého "korejčíka" - třeba starší Hyundai Coupé..... Taky je škoda, že designer nepamatoval na gumové pruhy na náraznících a kvůli těm prolisům budou mizerně vypadat i případné ochranné boční "pruhy" na dveřích - na amerických silnicích to zřejmě chybět nebude, ale ve městě to bude bez těchto šikových pomocníků hned omlácené  
0/0
10.8.2004 12:27

BMW Jap

BMW kopiruje KIA motors
Bmw se proste za kazdou cenu snazi kopirovat uspesne korejske znacky. Tata ma Lanosa a na tech fotkach to vypada dost podobne. Uz by se mohli vzpamatovat a zacit delat podobny humus ve stylu starych trojek.
0/0
10.8.2004 11:12

Max Fratzek

Re:
Tata ma Lanosa a ja tim padem rozumim BMW
0/0
10.8.2004 11:17

BMW Jap

Re:
Ne lanosa, od Daevoo.
0/0
10.8.2004 11:25

Drewel

Re:
Ty si debil
0/0
10.8.2004 11:28

Adam

Re: chytraku
jak muzes srovnavat korejsky  hracky s BMW ?
0/0
10.8.2004 11:53

bc23

Re:
a proč by nemohl? Protože BMW je BMW? Takto kdysi kdosi tvrdil, jak někdo může porovnávat vzducholodě s letadlama... Jen fanatici věří stále něčemu bez důvodu...
0/0
15.8.2004 2:02

Drewel

Každej správnej maník nenávidí BANÍK
super auto
0/0
10.8.2004 11:03

elwood

Re: banik
pyco...
0/0
10.8.2004 12:00

Mohylar

Re: Odpověď
Drevle Drevle,ty jsi ale piča, jaká se jen tak nevidí. Jak můžeš tady psát o fotbalu, když se tu jedná o auto.
0/0
10.8.2004 13:30

Medouz

bmw&design
mno, nemyslim se, ze toto maji na svedomi  lide vychovavani velkym bratrem--- 
 
0/0
10.8.2004 10:50

P3k

No jo, zas plno chytrejch...
Hosi hosi, ja nejsem zadnej automobilovej odbornik, ale po precteni diskuse musim reagovat. Libi se mi, jak kazdej strejda hrozne moc rozumi designu aut, ma zkusenosti s tema nejlepsima autama sveta a tak porovnava.
Tak se k vam pridam: mne se to auto libi. prinasi zmenu, nikdo nebude mit problem poznat na prvni pohled E90 od E46. Kvituju s povdekem, ze to kluci od BMW udelali jinak, nez skoda (a co si budem povidat celej koncern VW snad vyjma Seatu) a nedrzi se strategie "lidem se to stary libilo, pridame par linek, dame jiny svetla (ale zas ne o moc, at co nejvic usetrime na zmene vyrobni linky) a pustime do sveta NOVEJ model, at jim drobet pustime zilou, oni to koupi". Viz octavia 2, vw golf 3,4,5 atd. Nemluve o vyrazny podobnosti nekterych modelu napric znacek koncernu. Pokud chcete, aby vase novy auto vypadalo stejne jako to stary, jednoznacne volte vw group. Pokud chcete mit auto, kteryho si lidi vsimnou, ktery ma styl, "dusi", pak jsou tady jiny znacky, na ktery vetsina z nas (vcetne mne) nema (i kdyz ostatni v diskusi utvrzujete v tom, jak jste si to chteli koupit, ale tohle, to teda ne!) a mezi ne patri BMW. To totiz nikdy nebude obycejny auto. Nekteri ho budou nenavidet (ti vychovani ke skromnosti tuzemskou znackou a jejim velkym bratrem) a nekteri ho budou uctivat. K tem se pocitam i ja, ackoliv je tohle auto mimo dosah moji penezenky, ale snad jednou na ojety bmw ve slusnym stavu a vybave naskrblim. Ujel jsem v pujcenym BMW par desitek kilometru a miluju ten pocit, tu vrtulku na kapote... BMW je proste zazitek, citovka, jeho design vzdycky byl svuj a vzdycky se nekomu libil a nekomu ne. A to je podle mne spravny. A kdyz se podivate do historie BMW, vzdycky vsechny rady mely spolecny rysy. Kdo je nevidi, je slepej. Zkratka novej design je provokativni a o to taky asi pri jeho navrhu slo. Ja bych to bral, mit na to...
Jo a zaverem: radsi ani nekomentuju toho typka, co porovnaval BMW 3 s octavii...
0/0
10.8.2004 10:34

nick

Re:
souhlas
0/0
10.8.2004 10:38

pavel

Re:
Souhlasim, a to jak s prvni taki s druhou casti.
Design dela BMW a jeste par automobilek znacne nadcasovy, co se ted treba muze zdat jako extravagantni bude za par let bomba. A BMW 3 tu bude...
BMW 3 je auto stredni tridy, takze zas tolik nedostizne neni. Cena stareho BMW 3 zacinala na nejakych 595 kKc (mozna v akci). Takze pocitam takovych 700 kKc za zaklad. Pro me je to hodne penez a jeste par let si to nekoupim, ale pri objektivnim srovnani s konkurenci je to prijatelne.
0/0
10.8.2004 10:42

Martas

Re:
ja s tebou castecne souhlasim, je dobre ze se dejou velky zmeny a ne jak u ochcavky, ale nezlob se na me, muj vkus tohle auto bude vstrebavat hodne dlouho, hlavne jsem zvedavej jak bude vypadat ostra M3. jestli k tomu daj jenom jinej naraznik a jiny kola tak si to nedokazu predstavit... sedmicka se mi libila od zacatku, sestka je primo uzasna, na petku si musim trosku zvykat, ale tohle.... mno... ani si zvykat nechci... bava se mi libily, dokonce i novej kontroverzni design, ale tohle uz je na bmw fakt moc...
0/0
10.8.2004 10:49

P3k

Re:
No ja jsem toho nazoru, ze BMW si muze dovolit revoluci a tak ji dela. Kazdej jsme jinej, ten ma rad holky a ten zas holky. Spravny auto se nesmi libit vsem. Snaha automobilky, aby se auto libilo vsem, vede ke kompromisum a z tech jsou potom octavie a golfy. Kdyz auto zestarne, udela se facelift ala fabia a uspech je zarucen. Neberu ti nazor, mas pravo aby se ti nelibilo, ale vykriky typu "to je des, hruza, prisernost" nejsou na miste. Design novych BMW je zkratka jiny, nez drivejsich, ale jestli je horsi nebo lepsi, to ukaze az cas.
Kdyz se objevi novy auto, melo by se o nem mluvit. Patujes si na halo kolem Megane II? No a nedavno vplul v tichosti do autosalonu golf 5, octavia 2 a nikdo si toho ani nevsimnul. Ani na ulici to clovek nepostrehne. Nuda, sed. Ja se radsi hadam...
0/0
10.8.2004 11:03

free

Re:
Jak víš že si toho nikdo nevšiml jestli se nemýlím tak golf5 je nejprodávanější zahraniční vůz v ČR (a nic na tom nemění, že se mi víc líbí 4-ka)
 Ad octavia nevidím nic šedého na novém combi zdá se mi čisté pravda žádný extrém, ale zadní světla od tohoto bmw jsou nic moc.
Facelift ala fabia - no nazývat to facelift je dost drzé (od škodovky), ale chtěl jsem říct že tímto faceliftem prochází každé auto každý rok ať větším či menším.
 
0/0
10.8.2004 11:15

Goro

Re:
A vis proc je nejprodavanejsi? Protoze kdyz s nim prisli, tak se moc neprodaval. Kdyz se to nezlepsilo ani za par mesicu, tak udelali akci, podstatne ho slevnili (asi uz na nem moc nevydelaval, ale to jsou jen dohady) a lidi zareagovali na cenu (ktera je nekde u puvodni 4rky). Proto se dost prodava.
0/0
10.8.2004 14:50

free

Re:
ale ale hned od začátku klima zdarma - akce x let vw jinak cena stále stejná a jestli 20 tis (rozdíl cen nový starý) je něco co má hlavní váhu při výběru vozidla nad 400 tis - tak to nevím kde žiješ
0/0
10.8.2004 15:20

free

Re: kecáš
Bmw má stejnou duši jako volvo audi mercedes opel škoda seat vw fiat alfa renault peugeot či toyota honda lexus ......
Auta které mají duši se vyrábí pomalu a z láskou mají duši těch lidí, kteří je dělají.
A jestli nepoznáš starou koktávku od nové tak navrhuji očaře nebo  přestat mluvit o autech
0/0
10.8.2004 10:57

P3k

Re:
No lambo, ferrari apod. maji bezesporu dusi rozhodne vetsi, ale to jsou auta jiny kategorie. A BMW prinasi oziveni i do segmentu beznych aut. No a modelamy M jsou nahore, mezi nejlepsima. A o tom, ze nova octavie vypada skoro stejne, jako ta stara, uz toho myslim bylo napsano hodne... Zejmena zadni partie jsou veeeeelmi podobny. Takze misto doporucovani ocniho se koukni na fotky...
0/0
10.8.2004 11:10

free

Re:
podobný není stejný i BMW ve všech řadách nese stejné prvky. Tak to dělají všichni snad kromě výrobců kusovek. To že modely M patří mezi nejlepší je pravda, ale taky je tam např AMG nebo RS od audi. Ale nemám rád tvrzení jsem si spletl novou ze starou. 
0/0
10.8.2004 11:21

bc23

Re:
Duši má každý auto, kterýmu budeš říkat brouček, beruška, Ferda , nebo jinak. Lambo v garáži, se kterým se budeš bát vyjet je jen odznak špatně investovaných peněž, možná splnění si nějakého snu, nebo ještě odznak hlouposti a špatného směru...
0/0
15.8.2004 2:09

libi

Re:
Moja kára bude mať dušu až-až. :-)  Skladám ju už 5 rokov a ešte neni hotová...
0/0
10.8.2004 13:06

Virusss

Re:
co skladas? zajimam se o kit cary, nebyla by naka fotecka? jestli jo, posli, pls na virusss@centrum.sk dik!!!
0/0
10.8.2004 16:32







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.