No jo, zas plno chytrejch...
Hosi hosi, ja nejsem zadnej automobilovej odbornik, ale po precteni diskuse musim reagovat. Libi se mi, jak kazdej strejda hrozne moc rozumi designu aut, ma zkusenosti s tema nejlepsima autama sveta a tak porovnava.
Tak se k vam pridam: mne se to auto libi. prinasi zmenu, nikdo nebude mit problem poznat na prvni pohled E90 od E46. Kvituju s povdekem, ze to kluci od BMW udelali jinak, nez skoda (a co si budem povidat celej koncern VW snad vyjma Seatu) a nedrzi se strategie "lidem se to stary libilo, pridame par linek, dame jiny svetla (ale zas ne o moc, at co nejvic usetrime na zmene vyrobni linky) a pustime do sveta NOVEJ model, at jim drobet pustime zilou, oni to koupi". Viz octavia 2, vw golf 3,4,5 atd. Nemluve o vyrazny podobnosti nekterych modelu napric znacek koncernu. Pokud chcete, aby vase novy auto vypadalo stejne jako to stary, jednoznacne volte vw group. Pokud chcete mit auto, kteryho si lidi vsimnou, ktery ma styl, "dusi", pak jsou tady jiny znacky, na ktery vetsina z nas (vcetne mne) nema (i kdyz ostatni v diskusi utvrzujete v tom, jak jste si to chteli koupit, ale tohle, to teda ne!) a mezi ne patri BMW. To totiz nikdy nebude obycejny auto. Nekteri ho budou nenavidet (ti vychovani ke skromnosti tuzemskou znackou a jejim velkym bratrem) a nekteri ho budou uctivat. K tem se pocitam i ja, ackoliv je tohle auto mimo dosah moji penezenky, ale snad jednou na ojety bmw ve slusnym stavu a vybave naskrblim. Ujel jsem v pujcenym BMW par desitek kilometru a miluju ten pocit, tu vrtulku na kapote... BMW je proste zazitek, citovka, jeho design vzdycky byl svuj a vzdycky se nekomu libil a nekomu ne. A to je podle mne spravny. A kdyz se podivate do historie BMW, vzdycky vsechny rady mely spolecny rysy. Kdo je nevidi, je slepej. Zkratka novej design je provokativni a o to taky asi pri jeho navrhu slo. Ja bych to bral, mit na to...
Jo a zaverem: radsi ani nekomentuju toho typka, co porovnaval BMW 3 s octavii...