Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Octavia II Combi: nové fotky

Před nedávnem nachytali fotografové Octavii Combi druhé generace při "inkognito" projížďce po Praze. Dnes se na internetu objevily další informace. Dvě fotografie a parametry zavazadelníku jsou prezentovány jako oficiální. Do kufru nového mladoboleslavského kombíku půjde naložit až 580 litrů zavazadel.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Miloš

špatná zpráva
 Dnes tragicky zahynul pan HLINKA. Fakt nejsem schopen, na nic jiného myslet.        Čest panu HLINKOVI ! ! !        Česká republika a český hokej, prišel o fajn chlapa.            Byl, je a bude vždy - SUPER ČLOVĚK ! ! !                                                                Zděnku, omlouvám se ale dnes jsem
0/0
16.8.2004 23:01

škodovák

Re: Nejseš sám , koho to vzalo...
 musíš to brát tak , jak to je..
Já tomu taky nemohl uvěřit, nejprv jsem si myslel , že se do mě obuješ , kvůli tomu , že se to stalo v Superbéčku,ale je vidět , že jsi fajn chlap s kterým bych dokázal jít na pivčo.Tohle je osud a mohlo se to stát v jakékoliv značce, říká se , život dal , život vzal .I když nám bude chybět Takže o autech až jindy zatím se měj Zdeněk
0/0
17.8.2004 6:45

Miloš

Zděnku, kde jsi ? ?
Doufám, že ty Fábie nevyrábíš i o víkendu. Ahoj.
0/0
14.8.2004 23:11

škodovák

Re: Neboj , kleknul mi počítač..
V pátek mi kleknul počítač , v sobotu jsem klukům koupil novej a teprv dnes nás to pustilo na síť . Ano jsem nestihnul přečíst vše co jsi psal.. Zase musím polemizovat , tak jak je mojím zvykem ,Nemáš pravdu ,že to je golf V , protože to auto má společnej jen rozvor, přičemž díky kufru je delší , ale podstatnější je , že je širší než Golf , takže musíš porovnávat mezi Golfem a Novou oktávkou , tím , že oetstuješ obě auta. Vidíš mam nainstalovaný Win Xp tak už taky na tebe můžu kulit oči a mračit se za tvoje neustálé komentáře.Čus jdu spát , mam po noční..
0/0
16.8.2004 8:12

Martin

.........tohle že je verze "kombi" ?
.........tohle je spíše nějaký hatchback, který dostane užitné vlastnosti "kombíku" teprve po vyjmutí zadních sedaček......Grand Cherokee - tak vypadá "kombík".............tohle auto je krásný, určitě skvěle jede a je kvalitní ale ale na combi je užitnost za tu cenu nedostačující...........
0/0
14.8.2004 11:39

škodovák

Pro Miloše..
Zdárek , docela jsi mě potěšil tím , že jsi se byl podívat a projet se v nové škodovce,sice jsi zřejmně opravdu náročnější , ale to je v pohodě.Já jsem o tři cm menší , ale s větším pupkem:-) Seděl jsem jak v předu tak za klukem , kterej měřil 188cm upravil si sedačku podle sebe a seděl jsem docela v pohodě za ním.Je pravda , že místa jako v Superbu tam není , ale že bych se musel mačkat tak to taky né. To jsi jel s nějakým kámošem? Nebo jsi byl na nějaké předváděčce? Nepsal jsi nic otom , jak se ti sedělo jako řidičovy , co měla za motor , jak se ti řídila , nebo jsi byl zase jen spolujezdec:-)?
0/0
12.8.2004 5:10

Miloš

Re: ahoj Zděnku
Byl jsem na předváděcí jízdě, v Auto Jarov. Jel jsem pár km, na Florenc a zpět. Jeli jsme ve dvou lidech, prodejce a já. Sedl jsem si dozadu a fakt to místo tam nebylo. Byla to jak se říká nouzovka. Auto je to opravdu dlouhé, ale uvnitř malé a výhled vzad, to se nedá ani popsat..... Možná kdybych jezdil starou Octavii I., byl bych z toho místa, nadšenej a vykulenej. V mém autě nejsou sedadla ale skoro křesla. Takže ani jako řidič, ani jako spolujezdec, nebo pasažér vzadu, jsem se necejtil dobře. Tím nechci toto auto hanit. Je to prostě auto, dlouhé s velkým kufrem a uvnitř je to normální malý vůz. Škoda že tam němci nepovolili podvozek z Passata. Pak by to auto, asi nemělo chybu. Škoda ! ! 
0/0
12.8.2004 22:25

škodovák

Re: To je otázka názoru..
0/0
13.8.2004 5:03

škodovák

Re To je otázka názoru..
Věřím , že máš prostornější vůz než je oktávka II , nikdy jsem netvrdil ani nic jiného. Ale po pravdě to, že máš prostornější vůz neznamená , že jsi byl v tomto autě omezovanej , možná jsi měl stísněnější pocit na zadních sedačce. Auto na podvozku Psat škodovka samozřejmně dělá , je to už zmiňovanej Superb. Oktávka je na podvozku Golfa V , takže ten prostor je na zadních sedačkách stejnej + oktávka má větší zavazadlovej prostor. Škoda , že jsi se neměl možnost se svézt jako řidič, auto si pořádně ošahat ,porovnat jízdní vlastnosti s tím tvojim .V předu , kdyby jsi seděl jako řidič nebo spolujezdec vedle řidiče , neshledal by jsi rozdílu mezi tvojim autem a tímhle, jelikož máš auto s větším prostorem vzadu , je logické , že se ti oktávka zdá malá. Přesto máš můj obdiv ,protože jsem tě měl za zarytého odpůrce škodovky , nejseš jak spousta jinejch co plácaj prázdnou slámu a nejsou schopny se aspoň jako ty přesvědčit na vlastní oči a auto si omakat.
0/0
13.8.2004 5:14

Miloš

Re: upřesnění
Asi jsem se špatně vyjádřil. Při předváděcí jízdě, jsem na Florenc seděl vepředu, zpět jsem seděl za řidičem na zadním sedadle. Neřídil jsem. Ale máš pravdu v tom, že je to Golf V. s obrovským kufrem. Prostě klasický malý auto uvnitř. Neříkám že se tam člověk nevejde, ale o pohodlí pro čtyři cestující, nemůže bejt řeč. OPRAVDU. Nezlob se na mě, ale Renault Vel Satis v mé představě o prostoru, nasadil laťku hodně vysoko. Proto jsou asi mé poznatky o Octavii negativní. O motoru 3.0 V6 DCi platí to samé. V tý Octavii II. byl motor : 1.9 TDi  105 koní. Neříkám že to nejelo, ale hdnotím to jako průměr. Na chalupu a zpět dobrý. Jediné co mě obtěžovalo, a to dost hodně, byl prodejce. Pořád mi strkal hlavu do kufru. pořád se vychloubal, že ani VW Golf V. ani BMW, ani nikdo jiný takovej kufr neumí ! ! ! Jestli jsou všichni prodejci Škodovek, takhle máklí jako na Jarově, musím se smát. Ale aby si mě pochopil, chci tě poprosit. Zastav se někdy u Renaultu a nech si předvést Vel Satis. Pak mě pochopíš. Všechno je opravdu maximální. Zaměř se hlavně na interiér. Místo uvnitř a sedadla. To fakt nejsou sedadla ( jako Octavia II. nebo Superb ), to jsou KŘESLA ! ! Nechci aby to vyznělo jako chlubení ! ! Chci jen aby sis udělal představu, proč hodnotím jak hodnotím. Octavia II. je auto jako Peugeot 307, Mazda 3 a podobné vozy, nižšší střední třídy. Ale délkou fakt EXTRÉMNÍ. Nepochopitelné.... Rozvorem naopak nejmenší..... Ale ty mě už znáš, takže to přežiješ. Tak ahoj.  
0/0
13.8.2004 20:39

MP

Re:
Clovece, znas jeste i nejakou jinou charakteristiku krome velikosti kufru a rozvoru? Proc seporad ohanis tema nesmyslama? Tohle jsou jen nejake statisticke veliciny a rikaji otoho o autu pramalo. Zalezi na tom, co mas pri vyvoji k dispozici, ale jste vic zalezi na tom, jak s tim nalozis...bye
0/0
13.8.2004 22:25

Marek

aha ..... ? ..... ! ..... ?
Podle toho co tady čtu, je Škoda Octavia II. - PERPETUM-MOBILE. Největší kufr, nelepší design, nejlepší spotřeba, nejlepší prostor na zadních sedadlech, nejlepší diesel motory atd. FAKT TOMU NEVĚŘÍM. Tak přerostlý auto do délky, je v nižšší střední třídě, opravdový extrém. V octavii II. jsem se dvakrát svezl, nemůžů říct že je to špatný !  Ale vevnitř je to malý. Výhled vzad, opravdu mizerný. Přeji Octavii II., mnoho spokojených zákazníku. Ale nedělejte z toho auta, to co není. Je to malý auto, s velkým kufrem hluboko utopeným. Chtělo by to rozvor ( platformu VW ) , z Passata ! ! Pak by to bylo, super auto. Myslím že jsem hodně škodovkářů popíchl. Ale Octavia II. není jedinej kombík na českým trhu. Mrkněte se i ke konkurenci. Pak se dá hodnotit. Myslím objektivně. Hoj ! ! ! ! !      
0/0
12.8.2004 0:26

miki1

Auto vypadá dobře akorát
že ten zadek má vypadat približně jako u fabie, mě děsí.Ten totiž vypadá jako kdyby ho zezadu někdo pořádně nakopnul .
0/0
11.8.2004 16:12

mata

zadni sedadla
myslim,ze omezeny prostor na zadnich sedadlech je proste dany pouzitym podvozkem, resp. jeho rozvorem.Ty sedacky asi "nejde" dat o kus vic dozadu.Je to A3-ka.Ale jinak pekny, kdo chce koupi, kdo ne ...
0/0
11.8.2004 9:49

Sutr

Re:
Hmm, asi jste nesedel v nove octavii vzadu, co? Pac mista je tam opravdu dost. Resp. ja mam 179cm a kdyz jsem si nastavil sedadlo ridice a pak si sedl "za sebe", tak jsem si skoro natahnul nohy... Jste jako hromotluk Zeman, ze musite mit 613tku?
0/0
11.8.2004 10:26

Benda

Re:
No, nechci rejpat (vazne si to neberte osobne ), ale 179 nejni kdovi jaka vejska...
a kdyz k tomu pridame evolucni trend zvysovani prumerne vysky, tak za par let se v tom nesveze ani "prumerny" Cech
0/0
11.8.2004 17:16

Karl

Nerozumím
O co Vam jde? Prurez diskusem v souvislosti se Skoda-auto a.s. a modely je porad jenom o jejich kritice. Ale kdyz tak koukam kolem sebe, tak tech SKODA cars potkavam na ulici tisice. Tak kdo si je teda kupuje kdyz vsichni tak rvete jak jsou hrozny.
0/0
11.8.2004 8:54

Jenda

Re:
no, mozna rvou prave ti, kteri naleteli a ted v nich jezdi...
kazdopadne vetsina kritiky pochazi od uzivatelu
a nebo jsou to firemni a nic jineho nedostanou
0/0
11.8.2004 17:17

svobodny clovek

Re:
Ti co Skodu pomlouvaji jsou ti, co na zadne auto nemaji
My co Octavii vlastnime, tak na ni nedame dopustit.
Fakt, ze po zkusenosti s Octavii bych nesel do niceho jineho. Octavie II Combi - moje dalsi auto.
0/0
11.8.2004 23:44

Dismas

Design
Nezdá se Vám taky, že se škodovka pořád v designu podřizuje německým (hlavně volkswagenským) šablonám a nemůže najít svojí vlastní invenci? To u nás není nikdo, kdo by byl schopen vytvořit skutečně originální škodovácký design? Podívejte se na Seat! Taky patří pod koncern VW - a jak mají osobitý design! Když se na jejich auta dívám, vyvolávají ve mně dokonce dojem španělského koloritu.
To musejí vždycky dělat škodovácký design Němci? Kde je pověstná česká tvořivost?
0/0
11.8.2004 8:24

Honzajs

Re:
Jde spíš o to jak je to v koncernu rozdělené. A "bohužel" sportovní a tím pádem odvážnější kreace má na starosti SEAT a AUDI a konzervativnější takže by se dalo říct německý styl byl přidělen ŠKODĚ a VW.
0/0
11.8.2004 9:42

ctenar1

Re:
Mně osobně se to tedy rozhodně nezdá. Škodovka se díky disciplíně VW probudila k životu.Není jasné, co myslíte tím "originálním škodováckým designem", ale pokud máte vizi, běžte ji uplatnit.Proti účasti Němců na automobilovém průmyslu tedy rozhodně nic nemám, ba naopak. A česká tvořivost? Nevím, co tím přesně myslíte. Jinak jsem lokální patriot a kupuji s oblibou české výrobky. Zůstávám však realistou.
Mimochodem podívejte, s čím začínal před lety Seat. Byly to přesné kopie Fiatů.Co se Vám na Octavii II vlastně nelíbí? Můžete být konkrétnější? Já si osobně myslím, že Škodovka je dnes na vrcholu své kariéry, co do výrobků. Já lituji, že zřejmě v rámci politiky koncernu nemůže vyrábět kabriolety. Jinak ale jsou to prima auta. Jezdil jsem s dlouhou Felicií, dnes jezdím s dlouhou Fabií a služebně Oktávkami a zde občas citovné obtíže prostě neznám.
0/0
11.8.2004 9:45

Dismas

Re:
Já si také myslím, že to jsou kvalitní vozy, sám jezdím s Felicií - a ačkoliv se o ní říká, že oproti Fabii je ještě dost nezralá, jsem s tímto vozem (v nejsilnější verzi 1.6) skutečně spokojen. Mimochodem - design Felicie je vlastně v základu odvozen od designu Favorita, který navrhl mnoho let předtím Bertone, takže Felicia vůbec volkswagenovsky nevypadá. Fabia vlastně taky ne, i když nemohu říct, že bych její designerské řešení považoval za zcela šťastné... No, je na ní něco atraktivního, to ano.
Ale Octavia (i ta nová) a Superb, ačkoli jsou to rozhodně hezká auta, jsou podle mně až příliš podobné Volkswagenu. Superb se zdálky dokonce někdy těžko odlišuje od Passatu. Myslím, že Češi by měli design svých aut víc individualizovat, odlišit od ostatních značek, i od VW. Najít skutečně svůj styl, který nebude vyznačen jen typickou přední maskou a podobnými detaily.
0/0
11.8.2004 10:22

Bradley

Re:
Já bych se nad tzv. německým designem u ŠKODY moc nepohoršoval, protože velké části čechů se líbí právě takový. Rozhlédněte se kolem sebe, kolik nových německých aut v porovnání s ostatními u nás jezdí. A že je u ŠKODY brán takový důraz na praktičnost, je velmi logická úvaha. "Trendy" auta v našich poměrech nemohou mít tak velký podíl trhu, jako ve vyspělejší části světa, protože jsme si na ně ještě zkrátka většinou nevydělali. Pozn. mám služební OCTAVII COMBI první generace a jsem s ní docela spokojen i když srdeční záležitost to není.
0/0
11.8.2004 11:50

škodovák

Zajimavá diskuze....(pro Miloše)
Jak koukám Miloši , převažuje víc toho pozitivního , proto se těším , až to tady rozčísneš a začnem znova od začátku.. Pro ty nevěřící Tomášové , ano toto je nová škoda combi.Ještě lépe vypadá ve zkutečnosti , mněla by se vyrábět souběžně se čtyřkolkou.
0/0
11.8.2004 4:56

Dismas

Re:
Hmm, zkutečnost a mněla, to je nádhera...
0/0
11.8.2004 8:14

Eman

Re:
A neverici Tomasove se Ti libi?
0/0
11.8.2004 13:25

Miloš

Re: ahoj Zděnku
Čau Zděnku ! ! Z toho rejpala, si nic nedělej ! Je to nějakej úchyl přez češtinu... Nebo - magor ... Octavia II. je opět veliká, ale ty zadní okna se moc nepovedla. Fakt nevypadají hezky. Ale co je nejhorší ? Oni opět v provedení combi, nechali nejmenší podvozek ( ROZVOR ) z Golfa V. ! ! To snad né. 2578 mm ( platforma VW ) rozvor, je nejmenší rozvor v nižšší střední třídě ! ! To ani těch 600 litrů nezachrání. Dnes jsem si sedl do Octavie II., ale to stále vychloubání jak je na zadních sedadlech prostorná, není pravda. A nebo jsem náročný. To víš, každej jsme jinej. Octavia II. vypadá z venku obrovská, ale uvnitř je to fakt hodně slabé ! ! To místo, tam fakt nebylo. Je ale pravda, že hodně lidí jezdí sólo, nebo ve dvou. V tom případě, to je dobré auto s mamutím kufrem. Ve čtyřech dospělejch, bych to nechtěl zažít. Moje míry jsou normální : 184 cm, 92 kg ( trošku bříško ), prostě českej normál....... Nevím proč Škoda Auto, neprodlouží již tak malinký rozvor ? ? Ostatní výrobci s větším rozvorem, pro combi používají prodloužený rozvor ( u combi pár cm rozvoru, vždy přidají ) myslím že je to logické. Jo a ten Golf V. ( se stejným ROZVOREM ), je skutečně o 35 cm KRATŠÍ ! ! To nemůže bejt náhoda. A že by němci, byly tak hloupí ? ? Tomu nevěřím. Ahoj !
0/0
11.8.2004 23:44

www.KamPoMaturite.cz - letošn

Ať chcete nebo nechcete, je to dobré auto za slušné peníze.
Ať chcete nebo nechcete, je to dobré auto za slušné peníze. Od Němců nemůžeme čekat hravý design ani žádná jiná překvapení, přesto to může být právě jejich výhodou. Přejme Škodě úspěch, jelikož se pořád podílí 10% na našem exportu.
www.KamPoMaturite.cz  - letošní řešení přijímacích testů a pomaturitní vzdělávání
0/0
11.8.2004 3:03

máma

hrůza hrůza hrůza hnus bléééééééééééé
Další vyvrhnutá blitka z Boleslavy, nic víc, nic míň.
0/0
10.8.2004 23:42

Alex

Re:
Nejsi nahodou z Boleslavy, mamo?
0/0
11.8.2004 0:43

Combi..

Re: Takovej blb tady nebydlí...
Jedinej ústav pro chorobomyslný je v Kosmonosích , leda od tud, ale tam nemaj internet.
0/0
11.8.2004 4:53

dusanmann

Re:
vole  ani cesky neumis ...nauc se i a y  a pak pis nejaky nazory. ja se divim ze je internet pristupny kazdymu debilovi
0/0
11.8.2004 3:12

Tomas Holek

Co tim prispevkem chcete dokazat
To nemuze nikdo dusevne zdravy myslet vazne. Pokud jste dusevne zdrav, tak bych se chtel zeptat proc takove hloupe provokace pisete ?
0/0
11.8.2004 11:48

PAVEL5

Re:
0/0
12.8.2004 23:05

noname

je to normální fake
tenhle obrázek je fake, ale hodně dobře udělanej. Kdo chce vidět opravdouvou škodovku, ať se koukne na http://auto.idnes.cz/foto.asp?c=A040720_110807_ak_aktual_fdv&r=ak_aktual
ten rozdíl je myslím patrný naprvní pohled.
A jinak - když udělala škoda u fabie teď ten facelift zadních světel (chybí vertikální spojnice) - opravdu si někdo myslí, že by se u nové octavie vrátila ke starému designu?
0/0
10.8.2004 23:18

airman

Re:
Až na ten detail, že stejné fotky jsou i na oficiálním webu Škodovky, je to zajímavý názor......
0/0
11.8.2004 12:26

nemohl

Tuning O2Combi
Je na JM-ELIM tun]Ç~U ☻Ĺ? To vi jen oni
0/0
10.8.2004 23:14

michal.p

blbost - vypadá úplně jinak
To auto ve skutečnosti vypadá úplně jinak! Se server auto.cz  zase nachytal
0/0
10.8.2004 22:48

OldFaker

Je to pořád embéčko...
...na rozvor Trabanta posadit " rodinný " vůz může jen blbec...
0/0
10.8.2004 22:00

PSE

Re: Je to jen old F A K E R
Napsat takový příspěvek taky ,,,,
0/0
10.8.2004 22:20

Amazon

Kdyz to Combi vidim
tak uz ted vim, ze ho nebudou stacit vyrabet. Je to krasny vuz, a bude se dobre na Zapade prodavat - hlavne v Nemecku
0/0
10.8.2004 21:17

Marek

je to KING-KONG po česku !
Kdyby radši, místo 600 litrovýho kufru, vymysleli víc místa na zadních sedadlech. Nebo  použili na OCTAVIA kombi, podvozek z Passata. Přeji vám všem nadšencům, hodně štěstí na zadních sedadlech. V té co se vyrábí dnes, se vzadu opravdu nedá sedět. Jinak je to dobrý auto. Ale v kufru se nesedí.    
0/0
10.8.2004 20:02

odpoved

Re:
Merim 193cm a v nové oktávii je v zadu dostatek místa. Předpokládám, že ve verzi kombi to bude ještě lepší, hlavně prostor nad hlavou.
0/0
11.8.2004 7:54

z.o

nová škoda
Může mi ze zdejších diskutujících někdo podat rozumné vysvětlení k čemu je mi kufr o objemu 600litrů?Jsme 4 dospělí, kufr mám 420 litrů, jezdím v zimě lyžovat tak 2x Alpy a tento kufr mi bohatě stačí.Prokristapána co v tom ti lidé chtěj vozit?Cihly, tvárnice, cement?Velikost kufru je podle mého pouze na úkor vnitřního prostoru.Navíc mám li takový kufr plně naložený a Oktávka má slabej motor rád bych znal spotřebu.Jízdní vlastnosti se pak musí pohybovat tak na úrovni traktoru s vlečkou plně naloženou.Beru pouze rozumné vysvětlení, takže bez urážek prosím.Nerozumím týhle politice výrobce.
0/0
10.8.2004 19:58

Marek

Re: je to tak.
Slabej motor opravdu nevadí. Průser je nejmenší rozvor v nižšší střední třídě - 2578 mm    a když na tento podvozek napasuješ, tak velkou kastli, to nedělají ani u VW u GOLFA 5.  Ale délkou a kufrem, je to gigant. Místo uvnitř ve Škodovce neřeší. Proč, když zákaznící koukají hlavně na kufr. Ale v kufru se opravdu nesedí   , no nevadí. Proč ale VW dělá Golfa V. o 35 cm kratšího a stak malým kufrem ? Ty němci jsou buď blbci, nebo ve Škodovce chytrý vývojáři. Já víc věřím němcům. Nevím proč, ale je to tak. Čusík .    
0/0
10.8.2004 20:15

svobodny clovek

Re:
No a ja zase vic verim Cechum, asi proto, ze v Nemecku pracuji. V Nemcku jezdi Golfem hodne mladi, svobodni lidi. Kazdy si proste najde to co mu vyhovuje.
 
0/0
10.8.2004 20:18

anonym

Re:
Já zas věřím tomu, že u VW chtějí aby se škoda ,vw i seat od sebe odlišovali
0/0
11.8.2004 7:48

svobodny clovek

Re:
Prevazel jsem na vzdalenost 900 km v Octavii pracku a spoustu dalsi veci a spoteba mi stoupla na 6.2 l nafty.
Velky kufr je pro nekoho opravdu dobra vec. Kdyz jsme byli bezdetni tak jsme na zadnich sedadlech misto nepotrebovali a spos jsme ocenili kufr, kam se veslo spousta sportovnich veci: kolo, pohorky atd.
Ted mame malinke deti a misto na zadnich sedadlech zase nepotrebujeme. A velky kufr ocenujeme, kdyz jezdime na vylety a do kufru se nam vejde bez problemu kocarek a spousta dalsich veci.
Octavie je proste parada. Ale je fakt, ze pro rodinu s vetsimi detmi bych ji nebral. Mozna Octavii II.
0/0
10.8.2004 20:15

z.o

Re: svobodnej člověk
No netuším kolikrát za život bych převážel pračku, to už mi připadá hodně divný.A že bych do kufru rval kolo?Není tomu kolu líp na střeše?Tohle se mi zdá taky divná argumentace.A když tam jedou 4 dospěláci tak vzadu to musí bejt tragédie.Chtěl bych je vidět po těch 900 km.Rozvor to má jestli se nepletu jako A3.Což je tedy nic moc.A než volit takovejhle kufr, tak raději rakev na střechu. ale pohodlí pro ty co sedí vzadu.Můj názor.Je li řidič jenom 1,8m vysoký tak ten co sedí za ním a je taky 1,8m vysoký tak musí bejt fakír.Mám dojem že Škodovka snad ani nedělá průzkum trhu.Nevěřím že by našinec byl takovej trouba a vyžadoval tak nesmyslně uspořádanej vůz.Ale možná se mejlím.No přiznávám že jste mě moc nepřesvědčil.Ale proti gustu žádnej dišputát.Jenom nevím co vám budou říkat děti až vám vyrostou.
0/0
10.8.2004 20:25







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.