Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Yaris Turbo: trpaslík na steroidech

hodnocení iDNES 4,5/5 Toyota Yaris už dávno není jen malý automobil, který útočí na city něžného pohlaví. Po prodejním úspěchu, kterého tento model dosáhl, se konstruktéři japonské automobilky odhodlali vytvořit i verzi určenou především pro mužskou část populace. Výsledkem jejich snažení je velmi emotivní Yaris Turbo. VNĚJŠÍ VZHLED * INTERIÉR A KUFR * JÍZDNÍ VLASTNOSTI MOTOR A SPOTŘEBA * CENA

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Crewer

Kdo mi pomůže s Phaetonem V10 TDI

;-(;-(;-(

0/0
12.1.2009 15:51

JuraCRD

Dobrý, ale málo placatý...
Asi jsem ze staré školy, ale pod pojmem sportovní auto si představím placatý kupé, ne takovouhle cihlu postavenou na výšku. Ona jízda v autě je hodně o pocitu a řídit nadupanou dodávku, no nic moc. Chce to položený sedadla, hlavou leštit čalounění na střeše a koukat ven skrz pořádně sklopený okno. Osobně kdybych na to měl, tak se vykašlu na všechny tyhle sériovky a koupím pořádnej americkej pětilitr (třeba starší Camaro, Corvetu), nebo aspoň třílitr turbo (Nissan 300ZX, Toyota Supra,..)  a pak bych všem vytuněnejm naftovejm kamnům ukázal . No nic, sedám na kolo a jedu domů
0/0
8.9.2004 15:34

PRAGUE BB

0/0
30.8.2004 23:53

Hellebrand

napřed se v hodnoceném autě projeďte
Vážení kolegové, než začnete cokoliv do podobných rubik psát,tak se v těch autech nejdříve projeďte.Vždyť 80 % zdejších příspěvků jsou absolutní bláboly
0/0
26.8.2004 6:02

Gogo

:(
Pri poslednim presednuti z P306 do Yarise jsem malem skoncil ve skarpe. Proste sem se jentaktak vesel do zatacky. Jel sem ji jako obvykle. S P306 se to rozhodne neda nazvat otrou jizdou ta - vypada jinak (ne 70km/h ale 100kmh -vyzkouseno) proste normalni prujezd. Stavet sportaka na takovyhle potvore...brrr
0/0
20.8.2004 18:43

Milan

Re: Tak ty píšeš největší hovadinu, co jsem tu k tomu článku viděl.
Peugeoty mají nesmyslně měkké podvozky, o 306 ani nemluvě. Shodou okolností mám zkušenosti jak s Yarisem, tak s 306 a je to naprosto obráceně. 306 lítá ze strany do strany, nová 307 je také prekérní. Yaris nepatří mezi špičku v segmentu s podvozkem, ale je rozhodně lepší než Peugeoty!!!!
A Yaris Turbo musí být fakt žrádlo!!!:-)
0/0
2.9.2004 11:55

Anti Yaris

To je vtip ne?
No hmmmm, 700.000,-Kč za Yarise he he he špatný vtip ne? Připlatim 50.000,-Kč a mám novýho trojkovýho bavora a ještě v dieselu. Yaris
 
Jo a nejsem teplej abych jezdil Yarisem.
0/0
20.8.2004 16:06

Jarda

Re: Právě že jsi buzna!
BMW mají chudáci bez názoru..... jen kopírují. A ten, kdo má BMW ojeté je většinou tmavší pleti:-)
Toto by mohla být pikoška, Yaris Turbo, jen tak dál.
0/0
2.9.2004 11:58

max fratzek

cooper rulez
"Ten pocit dostávat se před lidi ve velkých limuzínách malým Yarisem....to musí být super!!!" - to je take blbost, staci nejaky kopecek, a jednou-tak tezke auto (2t) urcite nebude timto plivatkem pokoreno. Pokud je to treba limu, motor 2,5 - 3 nebo nejaky Turbo, v rychlosti pres 100. Zrychleni 0-100 neni vse.
0/0
18.8.2004 10:26

Petr B.

Re: Je vidět, že si takové auto nikdy neřídil
říkáš blbosti. 110kW, 200 Nm na auto, které váží sotva  tunu je obrovská síla a 2,5 tunové limuzíny asi opravdu v mrštnosti a dynamice nemají šanci! Ať žije Yaris!!!:-)
0/0
19.8.2004 8:21

Zed

Re:
Neříká blbosti. Hlavně je to malej motor, takže od 150 - 160 do maximální rychlosti se bude plazit jako šnek. Zatimco lima s 3.0 s omezovacem na 250 potahne nadherne i pres 160 :-) Ale z 0 na 100 je to urcite zihadlo. Podivej se na Lotus Elise s 1.8, super zrychleni z 0 - 100, maximalka 200, zrychleni 0 - 160 srovnatelne se spoustou silnych limuzin :-) (a kam se na tohle hrabe Yaris)
0/0
21.8.2004 13:31

franta od hnoje

Re:
A nebo radeji nic zas bych se rozcilil...
0/0
30.8.2004 16:17

Ďábel

nechápu
jak někdo může do takového auta vlézt. Je to sice o fajn jízdě, ale mám se moc rád na to, abych přišel o nohy v případě havárie, nebo rovnou o krk. Tahle auta nemají deformační zóny a jsou prostě k ničemu. Je to ale volba každého, jestli do toho vleze nebo ne. Miluji rychlou jízdu a řádně si jí užívám, ale pár dní v roce za slunečného počasí s patřičným autem. Jinak jezdím zcela nudným Golfem . Rozhodně tenhle segment nebrat.
0/0
17.8.2004 15:09

Lowrider

Re:
Chápu tě ďáble, jezdíš golfem kterej papá naftu a všechny okolní auta jsou sračky, shnilotiny a životu nebezpečné mrdky, co? Jel jsi někdy (i obyčejným) yarisem? Víš my máme ve firmě dva, jeden před faceliftem a ten druhý po faceliftu, oba jsou to  litrové čtyřválce a můžu ti říct, že to jsou do města nejideálnější auta do města, dá se jet za 4,9 l/100 km (lehká noha) ale i za 11 litrů. Věř mi, jel jsem s tim autem dokonce 178 km/h a mám v něj plnou důvěru.. Ale tvého golfa ti neberu (kadle kadle kadle kadle)
0/0
18.8.2004 14:14

David

Re: Tajk to je ukázka, když napíše názor člověk, který vůbec autům nerozumí
...ty vůbec "Ďáble" nerozumíš autům. To jen nejsměšnější názor v této diskuzi. Yaris je ještě pořád nejbezpečnější auto v kategorii B, tedy malých aut. Teď už je bezpečnější tedy Pluriel, to je pravda. Každopádně, Yaris je bezpečnější, než předchozí Octavia, která se dosud vyrábí!!! Pakliže nemáš Golfa V, tak je ten tvůj daleko míň bezpečnější, než Yaris. Více si najdi na oficiálních stránkách Euro NCAP! A pak piš takovéto blbosti!
0/0
19.8.2004 14:16

Zdenda

trpaslíci
Je hodně tvz. nadupaných trpaslíků a všichni mají svoje kouzlo. Při koupi takového auta člověk nemůže porovnávat cenu s užitnou hodnotou nebo něco jiného, takový autíčko si člověk koupí zkrátka jen tak pro radost (když na to má). U toyoty oceňuju turbo na benzínovém motoru. Kdysi před lety jsem jezdil v Renault 5 alpine turbo, takže vím o čem je řeč. Jako auto na řádění bych tuhle toyotu bral hned, ale vzhledem k tomu že teď už mám rodinu, tak osobně potřebuju něco většího. Závěrem se dá říct jedině: ber nebo nech bejt !!!
0/0
17.8.2004 14:05

Honza

Proc
To uz je lepsi trochu si priplatit a koupit si BMW 320 za 800 tisic, nebo Alfu 147 2.0l za 700 tisic.
0/0
17.8.2004 13:50

e-moe

.
Zajímalo by mě, jak se pilot řídící tenhle "sportovní" stroj dokáže orientovat podle otáčkoměru, když ho musí hledat schovanej kdesi v tunelu u spolujezdce nad rádiem...
0/0
17.8.2004 13:45

polarniliska

Re:
To jde o zvyk. Ono nekoukáš až ke spolujezdci. Zkrátka se místo dolů skrz volant mrkneš lehce vpravo. Každopádně tě to nijak neomezuje ani neodvádí pozornost od řízení víc než když to máš klasicky. Párkrát jsem jel v klasickém Yarisu a za chvilku mi to přišlo úplně normální.
0/0
17.8.2004 14:03

e-moe

Re:
Mluvím o sportovní jízdě, kde otáčkoměr je nejdůležitějším přístrojem na palubovce a musí být přímo v zorném poli řidiče, když jedu sportovním stylem po okresce, nemůžu neustále kmitat očima sem a tam... Chápu ale, že běžnýmu řidiči je otáčkoměr úplně ukradenej a klidně si zvykne, že ho má kdesi v tunelu... Jak úžasně extravagantní řešení, stejně praktické, jak 12cm podpatky...
0/0
17.8.2004 15:59

polarniliska

Re:
To jsou kecy. Vyzkoušej si to a pak mudruj. Já ti říkám, že je úplně jedno jestli na ten otáčkoměr mrkneš přímo dolů nebo trochu doprava. Zkrátka těma očima nekmitáš o nic víc než normálně, jenom trochu jiným směrem, ale zabere ti to stejně času. Zkus se nad tím zamyslet, představ si to a třeba ti to docvakne. No a pokud ne, pak se tím Yarisem projeď.
0/0
17.8.2004 16:13

Goro

Re:
Lidi, vy nemate usi? Proboba kdyz uz chcu jezdit sportovne, tak k tomu musim mit i predpoklady, ne? Jako treba slyset motor a naucit se, kdy uz ma dost atd.
0/0
20.8.2004 17:31

Noviz

Re:
Naprostej souhlas ! Kdyz jezdim sportovne, tak se sžiju  s autem a s motorem a vubec se nekoukam na nejakej otackomer. Nektery lidi tomu fakt tady vubec nerozumnej.
 
0/0
23.8.2004 12:43

franta od hnoje

Re:
Tak tak . Sportovni jezdci kteri musi cucet na otackomer... Doufam ze zadneho takoveho na silnici nepotkam.
0/0
30.8.2004 16:34

Andee

Re: Re:
Záleží hodně na autě. S Accordem 2.4 jsem měl první týden problém, to auto táhlo až do sepnutí omezovače otáček jako vzteklý ;-)))
0/0
27.5.2005 10:35

Zdenek

a co Clio sport?
Ja bych rozhodne volil Clio Sport 182. Za stejny penize, ktery stoji Yaris je to nejrychlejsi hatchback na trhu (0-100 tusim za 7.2), podvozek naprosto genialni a vybava je jedna z nejlepsich.
0/0
17.8.2004 13:12

Ujo

Na auto.cz
Na auto.cz srovnavali 206 s Cooperem a vyšlo to tak šul nul. Takže nevím, co bych volil, obě se mě líbí stejně, asi spíš 206 skrz rallyovou image.
0/0
17.8.2004 12:35

CzechOne

skuste !!
Pánové je to trošku takzvaně mimo mísu,ale skusili ste někdo Hondu S 2000 ??
Já sem myslel že řídím raketoplán.. jel sem teda ve výkonnejších vozech ale zrychlení tyhle hondy, (točí neco kolem 9000/min.) vás zatlačí do sedaček, je to fakt zážitek .. SKUSTE JI !  
0/0
17.8.2004 12:32

polarniliska

Re:
Kdybys to slovo skuste napsal blbě jednou, mohl by to být překlep, ale třikrát už to není náhoda. Nejsi ty náhodou trošku takzvaně mimo mísu?
0/0
17.8.2004 13:03

Petr

Re: CIVIC TYPE-R
Proc se bavit o dost drahe S2000? Copak tady nikdo nezna HONDU CIVIC TYPE-R? Ten je za 699 tisic, ma 200 koni a dokonalej podvozek. Stovku za 6,6s. Takze Clio go home. Jel jsem v nem a ta extaze z rizeni se skoro neda popsat. Kdyz vam v 5.900 ot/min sepne V-TEC a katapultuje vas to jak formuli dopredu, mate blizko k nirvane. Hned bych ho bral, mit prachy a kaslal bych na Yarise, Clio, i Coopera.
0/0
23.8.2004 12:07

Max Fratzek

cooper
Mam Mini Cooper, sice ne S-ko, ale vim moc dobre, ze zminovani konkurenti jsou nesrovnatelne sunky. Jel jsem i v yarisu i v 206, ale dat do nic jenom silny motor nestaci. To by museli ty auta krapet vice prekopat, aby byli konkurenci Cooprum. A i kdyby pridali tuzsi plechy, konstrukci podvozku, vyfuk, elektroniku, predelali interier, porad to bude na ulici jen 206tka a yaris (od 250 tis.)
0/0
17.8.2004 9:59

Petr B.

Re: nesouhlas
Hmmm, tak chlape, ty vůbec nevíš o čem mluvíš. Yaris má kompletně předělaný podvozek. Je snížený o 3cm ještě oproti T-Sportu, který už je snížený od klasického Yarisu. T-Sport Turbo má jiné pružiny, tlumiče, a o motoru vůbec nemluvě. Věřím tomu, že do zatáčky by se vrhnul daleko z větším přehledem, než Cooper. Peugeot RC je taky super, ale podvozek je nic moc, ten jsem dokonce testoval. To auto je pořád dosti měkké. Cooper na silnici sedí dobře, ale určitě na Yaris by neměl...... co se týká podvozku. nemluvě o tom, co zde psal už David. Ten pocit dostávat se před lidi ve velkých limuzínách malým Yarisem....to musí být super!!!
0/0
17.8.2004 10:54

Grolman

Re:
Naprosto souhlasim s Maxem. Je to porad jen maly auto s nadupanym motorem a dobre nastavenym  podvozkem. Zustava vsecko, co si nese od normalniho Jardy, kterej je stavenej jako nakupni taska. Teziste, rozvor ap. zustava. A tyhle veci jsou sakra znat. Je to pekna hracka, ale kdo chce sportak, koupi uplne neco jinyho.
0/0
20.8.2004 18:37

Danny

Tak to je hustý....
...měšl jsem na víkend půjčenou Fabii RS a myslel jsem si, že jsem teď king na silnici. Shodou okolností se mi jednou na záď přilepil Yaris. Říkal jsem si, že má chudák smůlu, ale on se mne pořád držel. Nakonec to přišlápl a ohromný točivý moment, spolu s 96kW ve Fabii neměli šanci.  Yaris se přede mnou rychle vzdaloval a já si jen přál zjistit, co to bylo zač.
Teď už to vím.... je to tato hračička. Fakt bych si přál ji zkusit na vlastní kůži!!!!!
Toyoto, klobouk dolu!!!!
0/0
17.8.2004 9:18

david

Re:
a jeste ted mas mokry trenky..
0/0
17.8.2004 10:02

Leon.Cupra@POST.cz

Re:
Zajdi si k nejblizsimu tunerovi a nech si tu Fabii chipnout na 124kW... Furt ta Fabie bude jezdit za polovinu, vybavu ma slusnou (od sestikvaltu az po xenony) a cena je o HODNE nizsi, nez u toho Yarise.
0/0
17.8.2004 10:31

Michal

Re:
Fabii má každej pacient.... taky bych sáhl po Yarisu. nemluvě, že by mi stačil klasický T-Sport.
0/0
17.8.2004 11:08

Leon.Cupra@POST.cz

Re:
No ja bych z tech srovnavanych aut rozhodne sahnul po Cooperu.
0/0
17.8.2004 14:33

Skyline

Re:
Ty jsi dobry sasek. Porad se ohanis exkluzivitou cooperu (tu mu neberu) a pritom ho hazis do jedne tasky s Ibizou (typicky priklad seriovky). Argumentujes tim, ze je "ibiza hezci". To je ale vec nazoru a prave ibiza u me spada do kategorie totalniho hnusu, hned vedle fobie a thalie.
 
Kdyz pak nekdo napise, ze ten Yaris jede fakt dobre, vytahnes tuning... A co takhle tuning toho yarise, to te nenapadlo? Sam argumentujes proti sobe - fobie ropny slimak je mozna rychlejsi v tuningu, ale v zakladu na TS nema - tak proc by proboha nemel byt yaris drazsi? Navic kazdy, kdo ma rad sportovni auta, kupuje benzin a nejaka turbokamna by nikdy nevzal. RS je (mozna) rychle usporne auto, ale sportak v zadnem pripade.
 
Sice si taky myslim, ze cena na urovni Coopera je prehnana, ale zase vedomi, ze si to auto nemuze koupit jen tak nekdo a je to jen limitovana serie, svou vahu rozhodne ma.
 
A blaboly o tom, ze RS6 je sberatelsky kousek me vazne pobavily... Podivej se na mobile.de a najdi tam nejake ojete, ktere ma vyssi cenu, nez nove... Jsi proste k smichu...
0/0
17.8.2004 12:52

David

Re: S názorem Skyline se absolutně shoduji!
0/0
17.8.2004 13:23

Leon.Cupra@POST.cz

Re:
Tvoje argumentace je fakt zabavna, stejne jako tvoje "slusnost".
Nehazim Cooper a Ibizu do jednoho pytle. To autor clanku hodil do jednoho pytle Yaris a Cooper, coz je tuplkravina.
Videl jsi, jak Ibiza Cupra 1.8T 132kW vypada a jak jede? V cem je vice konfekcni, nez ten Yaris? To je neco jako kdyby do Pandy ci Lupa dali preplnovanej malolitrazni motor a vsichni by jasali, jak uzasne to je auto.
Ty jsi naopak omezeny dogmatik, kdyz o kazdem dieselu placas, ze to jsou "kamna". Me tedy Ibiza Cupra 1.9 TDI 118kW jako "kamna", nebo jako nedostatecne sportovni neprijde. A jestli s tim mas problem, tak pockej, az nejakou na silnici potkas.
Aut, ktere si nemuze koupit jen tak nekdo, tech az tak malo neni. Verim, ze pro nektera individua to je nejdulezitejsi kriterium, ale vetsina normalnich lidi se rozhoduje ponekud racionalneji, tedy podle pomeru vykon/cena, nebo uzitna hodnota/cena.
0/0
17.8.2004 14:32

Skyline

Re:
Yaris a Cooper do jednoho pytle patri, obe jsou to mala, rychla a neprakticka auta. Cooper ma vic mista pro kolena vzadu, Yaris ma zas vic mista nad hlavou a vetsi kufr, takze zadny jednoznacny vitez, pokud jde o velikost a prstor, neni.
Tys ale zacal placat o image cooperu a pak ses zacal ohanet ibizou, coz je fakt ulet. Ja napsal, ze je Ibiza vic konfekcni, nez Cooper. Z toho ovsem nic nevyplyva o tom, jestli je Yaris vic nebo min konfekcni, nez Ibiza, to sis ted vymyslel. Podle me jsou obe auta konfekcni zhruba stejne, o tom neni treba se hadat.
 
Jsi ovsem cim dal, tim smesnejsi - jasani nad Yarisem s turbem ti prijde divne, ale sam jasas na Ibizou s turbem... hmmm, trochu se nad tim zamysli...
 
A co jineho je diesel, nez kamna? Jels nekdy vubec s nejakym ropakem? Fakt, ze ma ropna ibiza 160 k nic nerika o tom, jestli to je nebo neni sportovni auto. Lecjake GMC ma 5.7 V8 v benzinu s vykonem pres 300 k a rozhodne bych netvrdil, ze je to sportak.  Sam ses tady ohanel cuprou s 1.8T a pokud ses v obou autech projel (tedy cupra 1.8T i cupra Traktor Drnci inside), pak jsou dve moznosti:
1) zjistils, ze ten benzin je uplne o necem jinem a ropa je mozna rychla, ale na okruhu nebo na ostrejsi jezdeni nepouzitelna (a pak tedy chapes, co jsem tim myslel ja), nebo:
 
2) prislo ti to oboje stejny a pak bud lzes a v ani jednom aute nejels, nebo ses proste mimo...
 
Ano, vetsina lidi se opravdu ridi pomerem cena/vykon/uzitna hodnota, ale pro nikoho z techto lidi se cooper S ani yaris turbo nevyrabi. Pro ty jsou tady zakladni verze za sotva polovicni cenu vhodne do mesta a na nakupy. Takze nejak nechapu, cos tim chtel rict.   BTW co RS6, uzs ji nasel?
0/0
17.8.2004 16:12

Leon.Cupra@POST.cz

Re:
Samozrejme ze jsem jel ropakem. Naposledy dnes rano do prace. 110kW TDI chipnute na 144kW + sestikvalt.
Jel jsem v obojim. Je v tom rozdil, napriklad v tom, do kolika se to da tocit (ale se sestikvaltem se to vyrovna) a taky od kolika to tahne. Samozrejme ze 110kW nafta je horsi, nez 132kW benzin. Ale u srovnatelnych verzi je to proste jedno, az na tu polovicni spotrebu u TDI. Takova nova Mazda3 GT 2.0 16v 110kW ma horsi maximalku i akceleraci na stovku, nez tezsi Toledo TDI 110kW (navic to TDI lze lehce chipnout na tech 144kW, kdezto atmosfericka 2.0 16v ne).
Ale to je jedno, toto neni diskuse nafta versus benzin. Toto je diskuse o tom, jestli Yaris za stejnou cenu jako vetsi, sportovnejsi a znackovejsi Cooper je prodejnej.  A o tom se nemusime bavit, to staci se kouknout na prodejni statistiky - tam jasne uvidis, kolik lidi dava za pravdu me a kolik tobe.
Davat u Yarise jako vyhodu, ze je vysokej je u auta se sportovnima ambicema ponekud trapne.
0/0
17.8.2004 18:06

Skyline

Re:
Aaaa, tak pan je ropomil a navic majitel ibizy... hmm, vic uz slyset nemusim. Ano, neni to diskuse nafta vs. benzin. Jen tys psal o 118 kW ibize, ne o 110 kW, to jen pro upresneni. Ale to je jedno.
 
Jasne, ze se staci kouknout na prodejni statistiky - vzdyt Yaris Turbo se prodava sotva par dni a navic - v limitovane serii 600 ks/rok, coz ti asi uslo, ze? Cooper S muze mit kazdy, kdo chce - kdykoliv. V tom je podstata exkluzivity, kterou ty asi nepochopis. A jeste neco - jestli je podle tebe exkluzivnejsi to auto, ktereho se proda vic, pak u nas je rozhodne nejexkluzivnejsi superkarou fobie. Prober se!
Ja daval u Yarise jako vyhodu vysku? Zase se snazis neco prekroutit. Ja jen reagoval na tuhle vetu: "...(Mini Cooper S), ktere ma vyssi vykon, vetsi prostor,..." a ta proste neni pravdiva.
0/0
18.8.2004 8:59

Leon.Cupra@POST.cz

Re:
Ja jsem psal o male Ibize 1.8T 132kW a 1.9TDI 118kW jako o konkurenci pro maly Yaris. Ja mam Toledo 1.9TDI 110kW, jak to s tim souvisi?
Kdyby si mysleli, ze prodaj vic jak 600 ks/rok te predrazene nakupni tasky, tak by jich vic vyrobili. Neni to Ferari, jen upravena seriovka. Je to asi jako rikat, ze nova Vectra je v limitovane serii a maskovat tim nezajem kupcu.
Sorry, mit exkluzivniho "trabanta" muze chtit jen cvok. Co je to za exkluzivitu mit takove "auto"? Cooperu jezdi take malo a je to auto po vsech strankach lepsi. Yarisu jezdi jak nasrano a to, ze ten tvuj bude mit navic spoiler a sneka v motoru, to ti na exkluzivite moc neprida. Asi jako by nekdo rikal, ze ma exkluzivni auto, kdyz si do Fabie da motor 1.8T a plasty od Seidla - takovych lidi v CR par je a maj tedy auto exkluzivnejsi, nez ten Yaris.
Ano, cooper ma vice prostoru a ma lepsi podvozek. A tys na to reagoval, ze Yaris to kompenzuje vetsim prostorem nad hlavou - a proste davat vysokou vysku auta jeko prednost u "sportovniho" vozu me fakt pobavilo.
0/0
18.8.2004 10:41

Skyline

Re:
Jak to s tim souvis prave nevim, tys o tom zacal placat  v minulem prispevku na spouste radku...
 
Ty jsi fakt mimo. Cooper "po vsech strankach" lepsi rozhodne neni. Malo jich jezdi, protoze je to proste male neprakticke auto, ktere si koupi jen ten, kdo na to ma - a takovych u nas (a nejen u nas) neni mnoho. Pokud mas pocit, ze neni nic exkluzivniho na tom mit limitovanou serii vykonneho maleho auta, pak jsi proste vul. A neplet sem porad tuning, jakapak je asi zaruka na takovou fobii 1.8T? Prodava to primo skodovka? Je to limitovane? Michas proste jabka a hrusky.
 
Znovu (a snad uz naposled), "vice prostoru" je proste lez. Sam uznavas, ze ho ma Yaris nad hlavou vic, navic ma sakra vetsi kufr (250 oproti 150 litrum). Nema to zadny vztah k tomu, jak auto je nebo neni sportovni, proste je to jen fakt. Tak se s tim smir.
0/0
18.8.2004 11:08

Leon.Cupra@POST.cz

Re:
Ano, cooper je relativne neprakticky (treba vuci passatu combi), ale yaris je asi 10x nepraktictejsi.
Ja opravdu nikomu neberu, aby si koupil yarise za pomalu 700 tisic, dokonce ani nikomu neberu, aby si koupil Trabant BiTurbo za milion. Jen rikam, ze bych si jednoznacne z tech srovnavanych aut radsi koupil Cooper a kdybych vybiral ze vseho, co je na trhu, tak bych uvazoval i o Civicu TypeR, Ibiza Cupra, Leon Cupra 165kW, Leon 2.8V6 4x4, a mnohych dalsich.
Navic Yaris vzhledem ke sve "velikosti" bude mit problem s bezpecnosti, coz u auta jezdicim dve kila muze byt trochu problem. Take bude mit vyrazne horsi podvozek oproti tolik vychvalovanemu Cooperu s koly v rozich. Ale rikam, kup si toho Yarise. Sice te mozna bude stvat, ze te predjizdej i diesely, ale ne dlouho - protoze v tom pravdepodobne dlouho nevydrzis nazivu. Ale umres s hrejivym pocitem exkluzivity - v yarisu turbo se totiz zabije jen 600 lidi rocne.
0/0
18.8.2004 11:58

Skyline

Re:
Muzes mi prosim rict, v cem je Yaris min prakticky nez Cooper? Fakt me to zajima, ja mel vzdycky pocit, ze ta auta jsou prakticka uplne stejne, tj. malo.
 
O ostatnich nepadlo slovo, ja bych si treba mnohem radsi za stejne penize koupil neco ojeteho s dvojnasobnym vykonem. Ale to sem nepatri.
 
Jestli bude mit Yaris problem s bezpecnosti, rozhodne nebudou vetsi, nez ma Cooper S. Z toho opet plyne jen dalsi z tvych nesmyslu - nevidim jediny duvod, proc by koupe Yarisu Turbo mela znamenat smrt, a koupe Cooperu S ne? Jsi proste ubozak, ktery si ani pri diskusi neni schopen overit fakta a placa nesmysly. Nemuzu byt slusnejsi, protoze tento typ lidi, argumentujicich pomoci vymyslenych lzi, proste nesnasim. Takze ti dam aspon ukol, aby ses sam usvedcil ze lzi - podivej se sem http://www.auto.cz/main.php?site=crash a az to poradne prectes, rekni mi, ktere auto je v crash testech hodnoceno lepe - Cooper, nebo Yaris? A mimochodem - ten Yaris ma vic hvezdicek, nez tva Ibiza, takze bacha, aby ses nezabil driv, nez nejaky ten Yaris Turbo vubec potkas...
0/0
18.8.2004 14:24

xxx

Re:
Ty jsi ale tupak
0/0
19.8.2004 9:39

Leon.Cupra@POST.cz

Re:
Jo takze ty jsi vlaste takova ta moralni autorita dohlizejici nad "typem lidi" a kdyz usoudis, ze jsou nevhodneho typu, tak mas pravo je urazet? Vic co jsi zac? Ja to psat nebudu, protoze jsem na rozdil od tebe slusnej. Kup si ojeteho  Yarise a ber si ho i do postele.
PS: Ibizu nemam a mit nebudu, tak o co ti jde?
0/0
19.8.2004 9:59







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.