Diskuze
Proč airbagy nezachránily Ivana Hlinku
Děkujeme za pochopení.
Michal
Sčítání rychlosti při nárazu
Dovolil bych si nesouhlasit s tvrzením autora článku o sčítání rychlostí protijedoucích vozidel při nárazu. Každé z vozidel pohltí podle zákona zachování energie právě takovou energii, která je v poměru rychlosti a hmotnosti daného vozu. To znamená srazí-li se dvě vozidla stejné hmotnosti jedoucí stejnou rychlotí je to jako kdyby každé z vozidel narazilo do zdi právě tou rychlostí, kterou se pohybovalo před srážkou.centor
Auto z gumy
Podle mě by bylo úplně nejlepší, kdyby auta dělali z gumy, plechy by se nedeformovaly a při nárazu by se o sebe vozy jen odpinkli...Powerslide
Rychlosti se sčítají?!
Prosil bych autora článku aby laskavě oprášil učebnici fyziky ze základní školy. Že rychlosti se v případě čelního nárazu sčítají může napsat jen blb!hembed
Re:
blb jsi ty. Vraz hlavou do zdi rychlosti 3km/hod a pak stejnou rychlosti do protijedouciho auta o rychlosti 50 km/hod. treba se ti rozsviti, i kdyz o tom pochybuji.Autoň
airbagy
neairbagy, jen mít zapnuté pásy. Jinak je tlama pořádně rozšlehaná i o airbag. Zapnuté pásy panu Hlinkovi zjevně nic neříkaly....výsledek známe všichni.153624
crash testy
!!!!!!!
MĚL PÁS???????
MOHL PŘEŽÍT!!!!!!!!!!!!!!!!!! KDYHO MĚL ZPNUTÝ!!!!!!!!!!!.Petr
Senzory na kapotě???
opravdu ma ten Passat se slepici ve znaku na kapote snimace pro celni airbagy? Cim nas to zase Idnes krmi? Moje votuzidlo ma SRS elektroniku ulozenou pekne v bezpeci na stredovim panelu mezi sedackama ridice a spolujezdce, jediny SRS snimace ma ve dverich pro vyhodnoceni bocniho narazu. No ale treba ve VW pouzivaji misto deceleracnich senzoru mikrospinace na kapoteřidič.
Re: A čím je řízena , ta tvoje elektronika????
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední
Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší
V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...