Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Ford Shelby GR-1 Concept: americký pit bull

Má sice postaršího, ale o to slavnějšího a váženého kmotra. Jméno Carolla Shelbyho - legendy závodních aut - je už samo o sobě zárukou, že se na soutěži automobilové krásy Pebble Beach Concours d´Elegance představilo něco kromobyčejného.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

deliquente

ford the best
jo jo fordy to jsou kary -tato znacka prekonala svymi legendami i porad cervene ferka .
0/0
5.9.2004 20:01

PavelK

Sen
No jo, tohle je sen. Ale osobně mám radši auta s turbem, to nakopnutí se musí zažít - teď samozřejmě nemluvím o TD traktorech. Je fakt dost křeč tyhle slimáky ladit, snižovat, atd... Prostě vláčení mrtvolky. Jinak, nejsilnější auto (resp. s  nejobjemnějším motorem) ve kterým jsem jezdil bylo 8-mi válcový Camaro, fakt nářez, hlavně ty rozjezdy na křižovatkách - automat, plnej plyn a prudce pustit brzdu -hroznej žrout pneumatik. Druhý bylo Mitsubishi Starion 2,6 turbo, to bylo taky ukrutně rychlý, chtěl jsem  si ho i koupit, ale přece jen je to 2,6 l... Tak teď mám Mitsubishi 1.8 turbo a taky si nestěžuju, jízdní vlastnosti sice nejsou na úrovni dnešních sporťáků (tím nemyslím fabku), ale na 2 dělám kilo, 100 mám pod  9s a to na běžný ježdění stačí.   Spotřeba při klidné jízdě je do 7l, akorát teda po městě žere snad i trávu kolem silnice  Jo, bejt levnější benzin a povinný ručení, tak mám Mustanga.
0/0
3.9.2004 16:50

matesakoid

...
motor to ma do lokomotivy, ale sakra sakra, nikde jsem nevidel tazne zarizeni na tu cisternu, kterou by to melo mit misto nadrze...
0/0
27.8.2004 13:16

deliquente

Re:
asi to nechapes !! clovek ktery si toto auto koupi vubec neresi spotrebu a jelikoz toho mooooc nenajezdi ,protoze to je auto spolecenske prestize ,vzdy mu ho nekdo ze sluzebnictva natankuje !
0/0
5.9.2004 20:04

OldFaker

No, ta luza....
...vydělává na to, aby jste sem mohl psát... poslední škodovku jsem koupil v roce 1978, takže už je nemusím... Považovat FobiiZetorTurbo za sporťák může jen velmi odvážný neználek, ale nazvat BullShit od Shelbyho superkárou je prostě mimo! Takže: sporťáky, hodné toho označení vyrábí Evropa, Číňani je pěkně napodobují ale poslední sporťák z Ameriky je Z8...
0/0
25.8.2004 21:50

lonestarstate

Re:
ve svém protiamerickém tažení stále pomíjíte naschvál základní fakt. není sporťák jako sporťák. jsou malé a obratné na klikaté okresky (tady vede jasně anglický průmysl)  a pak jsou okruhové závoďáky (a tady i na evropském písečku (LeMans) vítězí produkce z USA).takže až přestanete deklasovat jablka pomocí hrušek, tak se můžeme bavit dál.
0/0
26.8.2004 10:32

Raddie

Le Mans
nechci se hádat, ale čistě americký vůz vyhrál v Le Mans naposledy v roce 1969 - GT 40. Od té doby to jsou jen a jen vozy evropské, s výjimkou Mazdy
0/0
30.8.2004 16:46

lonestarstate

Re:
taky se nechci hadat, ale ciste americke vozy Dodge Viper dvakrat po sobe obsadily prvni i druhe misto!!! a v devadesatych letech!!!
0/0
1.9.2004 20:16

Irving

Luza
Pokazdy kdyz se na idnes objevi clanek o nejaky super kare, tak se hned ozve nekdo z ubozaku skodovkaru, ktery jezdili cely leta ve stopetce a ted si sednou na prdel pred Fabii RS. Chce se mi zvracet z luzy ktera ma pocit ze autu s dieslovym motorem se da rikat sportak a zrychleni 9,2 je neco uzasnyho
0/0
25.8.2004 9:52

SPEEDiesel

Re:
0/0
25.8.2004 14:10

crossfire

Re: přesně tak...
taky ty mindrákovce nechápu...Ford tady představí super káru (mě se třeba mooc líbí, nádhera), ale škodofkáři a volkswagenisti to vezmou jako útok na nejlepší auto na světě (Fabia, Octavia, Passat...), přitom to jsou úplně normální auta jakých jsu tady tři pr*ele. Jezdil jsem s Chryslerem Crossfire (ne předváděcí jízdu, ale asi 2000km) a je to mazec, tomu říkám sporťák, ne Fabii RS nebo přetuněné Octávce. Ten Ford Shelby vypadá skvěle...o něm by měla být tahle diskuze...
0/0
25.8.2004 15:44

mex

Re:
Az si jednou Fabii na vlastni kuzi zkusis, tak zjistis, ze je to skutecne premotorizovana bestie!!!
0/0
25.8.2004 18:15

Killroy

Re:
Premotorizovana bestie to bejt muze, 1.9TDI je slusnej motor, vozil sem se v 130 konovy oktavce a jelo to hezky, Fabia je mensi a lehci, tak to asi bude jeste lepsi, ale proboha jak ji muzete radit mezi sportovni auta. Az zkusite auto s motorem ktery ma vic valcu nez 4 a neleje se do nej repa, tak to pochopite.
0/0
27.8.2004 16:56

deliquente

Re:
presneeeeee !!! trefa
0/0
5.9.2004 20:06

Porky

Vaha
Udaju tri prdele ale kolik ten pekac vazi se nedoctu :-(
0/0
24.8.2004 20:02

SPEEDiesel

NEW Skoda octavia combi W6 Tdi
Uz aby tu byla.bude bude lepsi nez Fabia RS s naprosto sebeznicujicim zrychlenim 0-100 km/h za bezmala 10s!!!!taky s motorem W6 TDI  4X4bude patrit mezi nejrychlejsi combi  sveta, tak i mezi supersporty s nejvetsim kufrem na svete!!!(jeste vetsim nez Fabia RS) mozna spotreba bude o nejakou desetinu vetsi uz to nebudou 4 l/100km , ale 4,4 l/100km.ale 4X4 za to stoji!!!
0/0
24.8.2004 18:52

skoda.auto@servis.cz

Re: jen si urážejte
Proč urážíte MEXE ? ? Já s ním souhlasím, Fabia RS je sporťák jako víno. Já ho vlastním, RS je ale živější ! Já jezdím z 0 na 100 KM za 9,2 sec. Takže žádných 10 sekund. Shelby je také sporťák, ale proč urážíte Škodovku ? ? Stejně v ní jezdíte. Shelby je exot, a k tomu drahej. To bych si nikdy nekoupil. Jediný ostrý sporťák se vším všudy, je Audi TT Coupé 3,2 quatro DSG ! ! ! Samozřejmě z koncernu VW ! ! Kdo nesouhlasí, nemá rozum..... Ferari, Lamborgini, Lotus, MB a podobné vozy, jsou jen drahé. Na naše silnice patří, pouze sporťáky ze škodovky ! ! Super jízda, za super peníze a spotřebu.  Nashledanou.
0/0
24.8.2004 20:35

SPEEDiesel

Re:
2U mas pravdu z 0 na 100 KM za 9,2 sec. .....
 (mex, 24.08.2004 7:59)
Vzdyt v Evrope uz mame daleko lepsi sportaky, tohle tady neuspeje, vsem vypali rybnik Fabia S s naprosto sebeznicujicim zrychlenim 0-100 kmh za bezmala 10s!!!! (byl jsem trochu linej... )  hledas v tom to co tam neni  ,ale bavim se dobre. Fabia S je bez pochyb dobre auto kdybych mel prachy tak do ni jdu hned.hmm ta spotreba..
0/0
24.8.2004 21:49

SPEEDiesel

Re:
samozrejme tam ma byt  FABIA RS
0/0
24.8.2004 22:26

deliquente

Re:
skoda se v zivote nemuze rovnat mezi sportovnii vozy !!! jste normalni ?!
0/0
5.9.2004 21:27

kosa

Zajimava debata
Vlastnim Aurora AC Cobra replica uz asi 5 let, upraveny 5Lt Ford ma 380HP, vaha 920 kg, zadek je predelany na nezavisle zaveseni (Jaguar 1:3.76), 0-100km/hr pod 5 sec, pri normalni jizde to zere okolo 12Lt/100km a jizda v tom je parada. Cena jen asi $40,000 a predrazene sportovni evropske sunky si muze kazdy strcit za klobouk.
0/0
24.8.2004 18:01

ajven

?
Zajímalo by mě kolik pak to asi papá, když na to někdo pořádně šlape???????????
0/0
24.8.2004 16:31

Hary

°.,,,.°
mít ty prachy tak ani nepřemejšlim a jdu do toho a na ohraný evropský sporťáky ani nekoukám. tohle jsou prostě perfektní american muscles
0/0
24.8.2004 15:26

Přemek Podlaha

Celkem to jde, ale....
Celkem pěkný vozítko, ale nesnáším Fordy, takže pro mne: Mercedes SL 55 AMG. Děkuji a stálé zdraví.
0/0
24.8.2004 12:20

OldFaker

Maďaři to nazvali před 25 lety....
LOCOMOTIV GT ! A nic jiného to není - pro 600 koní mít 6,5 litrový motor, to není sporťák, ale typická americká napodobenina sporťáku... Jen tak mimochodem - pan Shelby musel GT 40 stavět v Evropě a Cobra Shelby je odpovědí na expansi evropských sporťáků - američanům nabízela jejich dynamiku s motory, na které byli zvyklí.... Ale jásat nad lokomotivou....
0/0
24.8.2004 11:00

Nitemare

Re:
to je pravda, šasi pro GT40, a pro AC Cobru (další "americká legenda") dělali britové, američani dodali jen velkej motor
0/0
24.8.2004 16:07

lonestarstate

Re:
Tyhle kecy sou typický pro lidi jezdící německejma a francouzskejma autama. Takže: jo, lepší roadstery dělají GB než USA, ale vy nejezdíte ani v jednom. ani v britskym ani v americkym. o obojim vite kulovy. Takže deklasovat USA srovnáním s anglickýma autama, když určitě neuznáváte(rozuměj: nekupujete) ani jedno.....
jo VWkáři aPevgeotisti se nezapřou.
0/0
25.8.2004 9:51

OldFaker

Nevadí...
...že nic nevíte o sportovních autech, ale to, co jste napsal si protiřečí! Ve "sporťáku" Vašich snů , bylo to Camarro, udržovaný v závodní kondici, s 520 koni, jsem najezdil asi 2500 km - bohužel v Belgii,Francii a Holandsku, tak jsem se bál o řidičák... Bylo to poté, co jsem podobnou porci najezdil s Lotusem Elise... Poslouchejte, ten rozdíl je dvacet let! Trvám na tom, že lokomotiva patří na koleje, nápis GT a podobně z ní sporťák neudělají...
0/0
25.8.2004 21:44

lonestarstate

a jak víte
a jak víte, že mým sporťákem snů je zrovna Chevy Camaro? he?
tvrdíte, že nápis GT neudělá z lokomotivy závodní auto, to určitě ne. ale můžete mi potom vysvětlit vítězství "lokomotiv" Shelby Cobra, Ford GT, Dodge Viper..... na francouzském závodě LeMans, kde opískovali všechny evropské supersporty?
jo a mimochodem porovnávat okruhové supersporty s vaším silničním Lotusem je nefér. samozřejmě, že je mnohem menší, lehčí a ovladatelnější, ale je to jako porovnávat pick-up a kabriolet - prostě blbost
0/0
26.8.2004 10:25

japekar

hu
Tak to je husty letadlo
0/0
24.8.2004 10:18

THC-Squad.CZ

jde to..
mno.. neni to tak úplně špatný.. ale viper je viper..
0/0
24.8.2004 8:54

Crackman99

Re:
Pokud bych měl už tolik prachů že bych si koupil Shelby tak bych si koupil i toho Vipera (moje nejoblíbenější auto!!!), pak bych snesl toho novýho Mustanga vypadá taky hodně dobře
0/0
24.8.2004 9:02

lonestarstate

Mustang
jo Mustang má nejlepší poměr cena/výkon. sice není tak rychlý jako Viper, Corvette,...ale je supr levný!
0/0
24.8.2004 10:12

Evča

Re:
Nevím jak Vám, ale v zatáčkách jsem měla s Viperem co dělat. Je hodně těžký. Na naše silnice moc není. A nový Mustang má stát něco kolem 1 milionu.
0/0
24.8.2004 19:16

lonestarstate

Re:
Viper totiž není hračka pro snoby, co chtějí vypadat, že mají supersport. Od toho je tu Lamborghini. Viper je skutečný supersport. a jako takový patří hlavně na dráhu, spíš než na silnici.
Mustang bude stát mírně přes milion u nás, ale v USA je za 20 000 $ (520 000Kč) a osmiválec za 25 000$ (625 000Kč)!!!
0/0
25.8.2004 9:47

mex

Nechapu proc se snazi??
Vzdyt v Evrope uz mame daleko lepsi sportaky, tohle tady neuspeje, vsem vypali rybnik Fabia RS s naprosto sebeznicujicim zrychlenim 0-100 km/h za bezmala 10s!!!!
0/0
24.8.2004 7:59

Alby

Re:
Už zase???? Tak to by ti tohle Shelby natrhlo zadnici s fábkou WRC nemáš žádnou šanci... pochybuji že by tam Škodovka dala motor se 444kw ?!?!?!? Kdyby si měl vybrat a byly obě auta ve stejně cenové relaci - tak beru Shelby - víc nemam co dodat
0/0
24.8.2004 8:10

mex

Re:
Ale pochop, ze skodovka nabizi navic k velice silnemu motoru, take bezkonkurencni jizdni vlastnosti a hlavne obrovsky zavazadlovy prostor. Doufam, ze Skoda zacne brzy radit Fabii RS jak mezi nejrychlejsi rodinne sedany sveta, tak i mezi supersporty s nejvetsim kufrem na svete!!!
0/0
24.8.2004 8:37

Alby

Re:
V každý diskusi píšeš to samé zapoměl jsi na spotřebu. Je to good auto ale není to rozhodně nejrychlejší sedan. Pokud bych chtěl sporťák tak se poohlídnu jinde. Neříkám že fabia RS je špatná mít na ní tak ji beru ale přeci jenom je znát že děláš pro firmu Škoda.
0/0
24.8.2004 8:45

mex

Re:
Diky za upozorneni na spotrebu, ta je taky fantasticky nizka!! A ma to i 6 opakuji SEST rychlosti!! To je teprve sportovni zazitek. U Skodovky nedelam, ale proste umim rozumne uznat, ze lepsi auto nez Fabia RS proste neexistuje!!!!!
0/0
24.8.2004 8:49

THC-Squad.CZ

Re:
chjo.. to vypadá, že tady ještě pořád někdo mexe nepochopil..
0/0
24.8.2004 8:50

mex

Re:
:)
0/0
24.8.2004 9:02

Alby

Re:
Asi máš pravdu nic lepšího než Fabia RS být nemůže. A hlavně ta spotřeba to je úplně neco jinýho - naftička po 13 korunkách - to uspoří měsíčně balík peněz a navíc se vezeš s šesti opakuji šesti kvaltovou rychlostí
0/0
24.8.2004 9:05

Whiteeix

Re:
Zase ste naletel bratre plukovniku. Musime vas vytahat za ousko. Najdi si ve slovniku dve slova. Sarkasmus a ironie. Pak popremyslej. A prijdes na to ze si moc nepremyslel kdyz si hodlal diskutovat s mexem. Jinak Fabka RS je pohoda. Shelby taky fajn ale ponekud mimo moznosti normalniho smrtelnika. Jedna se este nevyrabi a pak asi taky nebude za pakatel. Takze mi zustane oktavka a je to.
0/0
24.8.2004 9:06

Alby

Re:
Nezdá se mi že bych naletěl. Jsem v diskusi a pokud někdo prosazuje Fabku mam jasné argumenty proti. Pojem Sarkasmus a Ironie je mi dobře znám.Mexe znam už jsem na sebe ne jednou narazili. Octaviu nebrat musela by být v hodně dobrym tuningu (a model 2002 a výš). Shelby je sen možná bych si ho koupil a to bych nesměl bydlet a dělat v Čechách - takhle mi zůstane jen obrázek.
0/0
24.8.2004 9:17

davy

Re:
Alby,Alby,nezlob se,ale vubec jsi to cele nepochopil.Mex se jiste dobre bavi;-) A kvuli tomu,ze pracujes v CR ze si nemuzes koupit Shelby?V tom pripade mas malo kuraze a chybi Ti cilevedomost.Jsem Cech, pracuji tu a jakmile bude Shelby k mani,koupim si ji,uz po ni koukam nejaky cas a bude mi hezky kontrastovat k Hummerovi;-) davy1@centrum.cz
0/0
24.8.2004 10:04

Alby

Re:
Jasně od každýho kusu si vem 2x. Ne teď vážně povídáš tady o kuráži ale já jsem rád i za tebe že se na pracák dostal internet a máte k němu volný přístup. Vžyť taková rekvalifikace ti dá hodně tak pilně poslouchej ať ti nic neuteče a možná až dostaneš práci tak nějaké to Shelby budeš mít :o))))))
0/0
24.8.2004 10:42

polarniliska

Re:
Nejdřív ze sebe uděláš blbce, když se chytíš na tradiční nahození s Fabií RS a když ti dojdou argumenty, snažíš se urážet. Ty musíš bejt pěkný pako...
0/0
24.8.2004 12:10

Alby

Re:
Tak jsem asi pako ty to víš nejlíp (není to taky ironie??). Na diskusích jsem hodně často a pokaždé mu na to odpovím jsem takovej a tečka.
0/0
24.8.2004 12:31

polarniliska

Re:
Není to ironie. Podle tvé poslední věty, která to dokládá, je to fakt.
0/0
24.8.2004 12:55







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.