Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Ferrari F430: rudá střela

Více výkonu, více rychlosti, více techniky... více Ferrari. Téměř 500 koní výkonu a maximální rychlost 315 km/h nového Ferrari, zabalené do nejmodernějších technologií hodných kosmické lodi nebo monopostu Michaela Schumachera, právě přijíždí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

.

www.mujweb.cz/Pocitace/korunky/
www.mujweb.cz/Pocitace/korunky/
0/0
21.2.2005 17:03

ymen

kdyz auto tak bmw
ferrari jsou dobrý ,ale nejlepší auta jsou BMW!!!!!
0/0
6.9.2004 21:58

Buánek

Re: IQ ?
Máš takový štěstí že tady nemůžu nadávat.....!!! Takový kraksny s Ferrari prostě nemůžeš srovnávat. Joudo!
0/0
10.9.2004 13:13

Hanz

Fabia RS
Fabii RS bych nechtěl ani zadarmo ;-) Je to nafťák a Octavia RS tomu v pohodě ujede :-) Krom toho Daleko lepší koupě je obdobná Honda civic Type-R má taky velkej kufr, ale mnohem více místa na zadnim sedadle,lepší podvozek,řízení a brzdy a hlavně ten motor...wrummm 2.0 a 200 koní přesně na tunu :-)
 a za 699 000,- to se pak  může jít milá dieselová škodovka klouzat :-)
0/0
26.8.2004 9:16

koda.auto@servis.cz

Re:cha,cha
Hondy jsou kraksny, a ještě ošklivý a malý ! ! Vždyť na silnici nejsou skoro vidět. To je jasný důkaz, že je to neprodejné zboží ! ! To si koupí jen blázni, jako si ty. Kup si Fabii RS, potom tu můžeš něco hodnotit. JAPONCE - NEBRAT ! ! To raději to Ferari, to byl jen vtip. Přísahám . ŠKODA-JEDE, ŠKODA-VEDE ! ! ! Nashledanou.
0/0
26.8.2004 18:00

Saša

Re: To jsem se nasmál
Zase jeden neználek. Takže popořadě: 1) Ošklivost a hezkost je otázka vkusu, ale kdo nic nevýmýšlí, nic nekazí, že...  2) Geniální je podle mě, když je auto malé zvenku a velké zevnitř. Jestli máte opačné priority, tak vám je Fabča a hlavně Oktávka! určitě splní. Srovnám např. Jazz a Fabii. Jazz o 5 cm kratší, prostornější, mnohem flexibilnější, při sklopení zadních sedadel rovná podlaha, kufr 380l!! Fabii stěží přeleze 200l a zadní sedadla jsou maximálně pro psa (srnčího pudla). 3) Na silnici skutečně nejsou Hondy tak vidět - pokud je totiž pilotuje Hoňďák, je to možné jen díky Ferrárku. 4) Fabii, která si dovoluje říkat RS a má zrychlení daleko přes 9!!, ujedu ve svým dvoulitrovém Streamu se 7 lidmi na palubě!!  Ve Fabče budete řadit o sto šest, já si ve Streamu klidně nechám trojku až do 140. 5) To bylo srovnání s "civilními" Hondami. Myslím, že CTR se zrychlením za 6,6 je nehoden srovnání s tak konzumním autem, jakým je Fabie RS! Hondám zdar, zdar      P. S. Ještě bych se mohl rozepsat o věcech, jako jsou provozní náklady, spolehlivost, životnost, kvalita zpracování, bezpečnost, šance na odcizení, ocenění motorů apod., ale to byste už asi nepobral. VTECům zdar
0/0
27.8.2004 21:32

Verunka

Re: Nestačím se divit.
 Ty jsi nějak moc chytrej bobánku. Mimochodem, to červené ferrari je opravdu krásné auto, ale zezadu vypadá na můj vkus trochu moc drsně. Čauky
0/0
28.8.2004 16:10

Abe

Re: Fabia RS
To mám nejradši, když se o nějakým autě vyjadřuje někdo, kdo se v tom ani nesvezl...
Já Fabii RS mám, a šel jsem do ní po zralém uvážení, rád se poměrně rychle svezu, ale taky najezdím ročně kolem 80.000 km. Jsou pravda rychlejší auta, ale jezdit rychle s BMW 4.5 umí každej, já přiznávám, že nemám na to jezdit s károu za 16 litrů/100km. Jezdím v průměru za 6,2 nafty, třeba Octavia RS sice je o vteřinu rychlejší, ale pokud jezdí tak svižně jako já, zapomeňte že jezdí pod 10 litrů...
A taky, sice fabka stála 490.000,-, ale tu výbavu si dejte do fabie TDI 74kW, a zjistíte, že se dostanete na 560.000. Uvažoval jsem o Octavii, ale ve stejné výbavě by přišla na 700.000. A platit ty prachy jen za kufr nemusím. Než budete pindat o velikosti, zjistěte si rozměry od dveří ke dveřím a od pedálů k zadnímu opěradlu, a zjistíte, že rozdíl je pouhých 18mm ve prospěch Octavie.....  
0/0
28.9.2004 22:03

koda.auto@servis.cz

no jo
Hezký a hlavně drahý ! ! Ferari je dobré auto, ale .... Kdo si ho v česku může koupit ? ? Odpovězte si každý sám. Já mám pro příznivce sportovní jízdy řešení. Chcete sportovní nářadí ? ? KUPTE SI : Škoda Fabia 1,9 TDI RS ! ! ! Poměr cena, výkon, užitná hodnota a VELIKOST KUFRU, Vám nikdo jiný než Škoda nenabídne. A řeči, že Fabia RS není sporťák, pronáší lidé kteří jsou s prominutím hloupí. Moc hloupí ! ! I západní němci masově kupují Fabia RS. A proč ? ? Protože mají rozum. Než předražené Porsche nebo ferari, raději vezmou sporťák od Škodovky. Tak to je. Ferari, Porsche, Corveta, Lambordžini a podobné sporťáky jsou vyjímečné HLAVNĚ CENOU. Tyto vozy kupují zloději, mafiáni a podobné individua.  Kupujte Škodovky ! ! Stejně v nich všichni jezdíte. A tady se to stydíte přiznat, Vy odborníci. Nashledanou.
0/0
25.8.2004 22:41

Killroy

Re:
Sem netusil ze svoji Audi A4 2.5 TDI quattro mam narok rikat sportak. Kdyz to porovnam s Fabii RS tak mam vlastne supersport. Bud sem blbej, nebo jsou skodovkari zamindrakovany socky. Mimochodem F430 je nadherna
0/0
26.8.2004 16:23

Saša

Re: Pravda pravdoucí
Už to tak vypadá, že máme supersporty všichni kromě škodovkářů  F430 je fakt krásná, nádherná, bašta. Tomu říkám styl! (Nápověda pro ty, co neví, co to styl je: Je to to, co škodovkám chybí). Krásným mazlíkům zdar
0/0
27.8.2004 21:40

Dušan

Re:
Fabka RS je jistě povedené auto a na drahou škodovku i za docela přijatelnou cenu (495000), ale podobný poměr cena výkon nabízí i několik jiných aut, např. Suzuki Ignis Sport (447900) nebo Hyundai Getz Sport (369900) a jistě pár dalších.
0/0
1.9.2004 9:04

Nitemare

wtf
jak koukam na zdejsi reakce, musim se zeptat kde jste nechali oci? tohle je asi nejosklivejsi ferrari jaky kdy z maranella vylezlo!!! predni svetla vubec tvarem do predku nezapadaj, jsou moc uzky; tvar prednich pruduchu je podivnej, a vubec nesplyva s liniema auta... pruduch na chlazeni brzd mi az moc pripomina lamgorghini, a vubec se nehodi do jinak zakulacenyho vzhledu auta - zvlast kdyz se porovna s tim pruduchem do motoru, kterej je hned nad nim! a zadek? vypada to jak kdyz urizli zadni cast z 360 modeny, a navarili tam kus enza... ferrari vyrobilo uz hodne skvelych aut, ale i par nepovedenych, a tohle je bohuzel jedno z nich :[
0/0
25.8.2004 20:10

Zipperr

Re:
tak to by me zajimalo co je u Tebe dobry auto, v dnesni dobe kdy kazda automobilka kopiruje od druhe co muze a kdy se automobilky sjednocuji pro vyrobu aut..myslis si, ze kazde auto musi byt unikat?nemyslim si, ze by tohle auto bylo az tak spatne jak si ho vykreslil....
0/0
25.8.2004 21:22

Nitemare

Re:
tady nejde o to jak je auto "dobry", bavime se o designu... a ano, v tyhle cenovy hladine auto MUSI byt unikat... nejhezci je podle me s prehledem Aston Martin DB9, nasleduje Ford GT40, TVR T350C, Maserati Quattroporte, atd. atd...
0/0
26.8.2004 13:14

TySiMoc

Re:
jeste ze te tady mame, tohle auto navrhla nejvetsi automobilova designerska firma, ktera ma dva a pul tisice zamestnancu a letos ziskala oceneni Design Team of 2004, ale ty si na design vetsi odbornik, uznavam
0/0
26.8.2004 0:08

Skyline

Re:
Tak to byl for dneska, a hned takhle poranu, diky za pobaveni!
 
Rad bych te upozornil, ze Favorit navrhla vehlasna karosarska firma Bertone a je to vazne BOMBA. A Pinninfarina navrhl Hyundai Matrix, dalsi lahudku. Hochu, to, ze neco navrhla velka firma, neznamena, ze je to super. Ale jen tak dal, vtipne prispevky vzdycky potesi
0/0
26.8.2004 7:58

TySiMoc

Re:
Za prve na vzhledu Matrixu se podepsala i Hyundai. Za druhe Matrix je cenove oproti F430 nekde jinde, tudiz i naklady na design jsou nekde jinde. Za treti zatimco Matrix je auto do praktickeho zivota, kde design tolik nerozhoduje, F430 je takrikajic auto pro divaky a rict, ze je to nejosklivejsi Ferrari je cipovina.
0/0
26.8.2004 12:44

glider555

Jára Cimrman
Nu což - piš barde, střádej, a až budeš mít dvacet miliónků přijď a zúčtujem spolu.
Jára Cimrman o novém Ferrari F430
0/0
25.8.2004 16:34

Ondra

A co Fabia RS ? :o)
0/0
25.8.2004 14:55

Darth Annaud

Cena
A co cena? Ze bych zacala setrit ;))
0/0
25.8.2004 13:26

Mirda

A co spotřeba??? a bude se dělat i v TDi?
0/0
25.8.2004 13:01

lagos

Re:
Proč se ptát na spotřebu při té ceně-ta sice nebyla uvedena, ale nízká rozhodně nebude-to je jako kdyby sis kupoval mobil a ptal se kolik Tě bude stát ročně dobíjení baterie :o)
0/0
25.8.2004 22:28

aaaaa

pomale razeni
, M3 radi za 80ms
0/0
25.8.2004 12:14

obyčejný člověk

hmmm...
No, pěkný, ale jsou i levnější způsoby, jak se zabít.
0/0
25.8.2004 11:17

Rescator

Kombík
Nevíte, jestli ho budou dělat i jako kombíka ? Kdybych sem tam potřeboval odvést na chatu nějaký cihly nebo cement......
0/0
25.8.2004 11:15

Kybergreg

Re:
;-) Jo a taky nenapsali, jestli to bude mít tažný zařízení, abych mohl tahat vozejk...? ;-)))
0/0
25.8.2004 11:44

Opoce

hovada
150 tisicin! Ty vole! Nebo 150000 miliontin!
0/0
25.8.2004 11:14

THC-Squad

pekny..
sice je muj favorit na poli supersportu viper, ale tohle je fakt parada.. jen na nej mit..
0/0
25.8.2004 10:52

mk

Re:
Viper není supersport, jen americká kraksna s objemným a silným motorem a houby jízdními vlastnostmi. Ale design má super, to jo ;)
0/0
25.8.2004 11:28

Mirka

Re:
Tady už přeci nejde o jízdní vlastnosti, ale o způsob jak nas..t okolí. Mám s tím docela dobrou zkušenost, i když ne s tak extrémně drahým autem. Ale když lezu ze svý Audinky, dělá mi dobře, jak vy chlapi blbě zíráte.
0/0
25.8.2004 19:19

Blade

Re:
No asi proto, že z audinek obvykle lezou hérečky.
0/0
25.8.2004 22:43

Mirek

Re:
Jestli myslíš TT, tak právě o ty jízdní vlastnosti tady běží, protože Audi TT není narozdíl od té F430 okruhové auto, ale spíše takový  "ladysport". Nevím, odkud jsi, ale v Praze má TT každý třetí.
0/0
25.8.2004 22:56

TySiMoc

Re:
lol kazdej treti ...  ty si asi chytrej Prazak
0/0
25.8.2004 23:26

Mirek

Re:
Ty jsi zase úplně nejvíc. Má žena má také TT Roadster a jezdit s tímto autem je skutečně krajní nouze.
0/0
26.8.2004 14:09

LordOfSih

wow
Krásný auto a taky super výkony. Zacinam setrit!!!
0/0
25.8.2004 10:06

jab

F430
a kde s ním budu u nás jazdit?
0/0
25.8.2004 9:40

Přemek Podlaha

OK
Je to nádhera. Nic jinýho se k tomu říct nedá.
0/0
25.8.2004 9:19

Leo Mareš

ó
nový model, hned si pro něj zajedu. Ten předposlední jsem rozbil, když jsem jel jako prase a způsobil dopravní nehodu.
0/0
25.8.2004 9:04

polarniliska

Jedním slovem nádhera!
Takhle vypadá špičkové sportovní auto s nádherným designem a ne jak ta americká šunka ze včerejška.
0/0
25.8.2004 8:31

AJVEN

SEN
No vypadá to že začnu šetřit a tak za padesát let se vněm snad svezu.
0/0
25.8.2004 7:56

Virusss

Hmmm,
je sice fakt hezky (az na ten interier, ten se nepovedl), ale na novou 911 to nema
 
A ted me zabijte
0/0
25.8.2004 7:56

mrmodena

Re:
Proč zabít? Každý má svýho favorita... mě se naopak interiér moc líbí a zejména volant - jedna báseň. další foto: http://www.czechferrari.cz/ferrarinews/0804_ferrari_f430_modena.html a můžete to porovnat i s špionážníma fotkama
0/0
25.8.2004 8:40

Honza

Re:
V poho, neboj se. F430 je nádhra, bezesporu, já třeba zase nedám dopustit na Aston Martin Vanquish. Snad mě taky nikdo nezbije. James Bond rozhodně ne.
0/0
25.8.2004 9:39

Bidak

Re:
v klidu, ja zas zboznuju stary dobry Lamborghini Countach :)
kazdopadne tenhle konik je uzasnej
0/0
25.8.2004 10:18

Roman

Auto snů....
Tohle auto mi pomáhá usnout, zavřu oči a představuji si jak s nim frčím z Brna do Prahy, hned u devíti křížů vemu nádhernou stopařku a ...... a pak se probudím a jdu do práce za 12.000,- čistého a přemýšlím o koupi ojetého favoritu. Ale jednou to třeba přijde....
0/0
25.8.2004 7:30

Pet

Re:
ja mam sice nadherny auto, ale jeste jsem za celou tu dobu nepotkal peknou stoparku abych toho mohl vyuzit
0/0
25.8.2004 14:03

Klet

Re:
Na krásnou stopařku jsem si při pohledu na tohle Ferrari také vzpomněl. A když už jsou Enza vyprodané, tak proč váhat, že?
0/0
25.8.2004 16:22

Svycar

Ferrari is best
Ferrari je nejlepsi, vzdyt to dokazuje, ale jen s kvalitnim jezdcem. Kdo neumi jezdit, tak by si ho nemel kupovat. a cena?
0/0
25.8.2004 6:52

svobodny clovek

Opravdu nadherne auto
0/0
25.8.2004 3:36







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.