Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Britové a Němci jsou spokojeni se škodovkami

„Víte, proč má škodovka vyhřívané zadní sklo? Aby řidiči nemrzly ruce, až ji bude tlačit.“ Podobných vtipů na kvalitu českých aut vznikly ve Velké Británii desítky. Jenže ta doba už je definitivně pryč. V nejnovějších průzkumech agentury J.D.Power poráží Škoda většinu evropských značek.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

El_Dudelino

Anglie
Jsem ted mesic v Angli a je fakt ze Oktavek tu jezdi celkem dost!!!
0/0
23.9.2004 23:16

anti-šíp

okřídlený
koukám, že tady se nějaké demokratické názory netrpěj. Kdo je se škodovkou nespokojenej, má něco lepšího - ten je zkrátka vůl. Kdo píše "škodofka" - hned ho musej opravovat. Ono je jedno, jestli s f nebo v - furt je to krám východní provenience. Škodovák má od svýho zaměstnavatele správně vymytej mozek, je plně loajální. Když nám komunisti vymejvali mozky, to je kritizoval  každý. Když to nyní dělaj soudruzi výzkumníci z NDR, tak tomu všichni tleskaj dle hesla "kdo nejde s námi, jde proti nám". Jak vidím, všichni tu jste náramní zastánci demokracie - jiný než chválící názor tu neuspěje. Jestli je škodovka tak dobrá a výhodná, musel by tu nastat zákonitě stav jaký tu byl před r. 1989: plné silnice škodovek, občas nějaká ta kára z jiný fabriky. Bohužel, čísla vypovídající o klesajících prodejích škodovky na tuzemnském trhu, a to ještě  při  neustálých akčních nabídkách, hovoří snad za vše. Zastánci škodovek, s prominutím, snědli jste asi Šalamounovo h...o ... Co se týče Milošova příspěvku, ten vystih, že někteří zastánci jsou ujetý. Bohužel,  znám i případy, kdy si jednotliví dealeři škodovek přetahují zákazníky a navzájem se pomlouvají, takže neexistuje přetahovaní v rámci koncernu VW, ale i uvnitř jednotliví značky. A vím, že prodejce, který k sobě přetáhl nejvíce kupců i za cenu pomluv, byl Boleslaví vyhodnocen, dostal metál a auta mu dodáavjí s jakýmsi bonusem, tedy levněji než ostatním. Na cenách pro koncové zákazníky to bohužel není vidět. Ale když to Boleslav trpí ... Pro ty opraváře českého jazyka: vím, že se správně píše "netrpějí"  nebo  "vymývali", přesto píšu  tak, jak je v této zemi běžné mluvit.
0/0
23.9.2004 12:19

škodovák..

Re: Okřídlený šípe..
Sice si nepamatuju , že jsem někde psal ,kdo je se škodovkou nespokojenej tak je vůl a podobný věci .Dokážu se vyrovnat i s kritikou , zřejmně jsi nepřečetl zdaleka všechny moje příspěvky.Co se týče pravopisu , sám občas dělám chyby , ale co nesnesu je vyloženě lživej a přihlouplej komentář.. Nemyslím si , že mam vymytej mozek od soudruhů  z NDR , protože pokud mě paměť neklame firma VW pochází spíš ze západní provincie.Pro tebe ještě jednou , jsem hrdej na to , že pracuju v nejuspěšnější firmě  u nás,je mi jedno co si myslíš , pokud mi ukážeš lepší firmu , která se musela adaptovat a přizpůsobit tržním podmínkám tak smeknu.Pravda je spoustu malejch firmiček , kteří jsou stejně úspěšní v nčem i lepší , ale v globálu po revoluci je škodovka nejlepší .Možná namítneš , že ČEZ, Chemopetrol a jiný firmy , mají větší obrat , ale to jsou firmy , které se nezabývají vytvářením produktů .ČEZ nikdy nemůže krachnout ,protože elektřinu budem potřebovat vždy. Za další pokud trošku znáš historii škodovky , tak víš , že se u nás za totáče prodávalo zhruba něco kolem 70tisíc vozů myšleno škodovek , dnes jsme zhruba na stejné úrovni jak z dob totáče , přičemž škodovka vyráběla před rokem 1989 zhruba 165 tisíc vozů dnes 450tisíc, prodejnost sice unás klesá to nemá smysl okecat , ale na druhou stránky , kdy by se škodovce zdálo , že větší část produkce prodá na západě a že na škodovku budou pět ódy chvály. Pro zajímavost škodovka má zhruba 50% trhu , letos možná 47% Jenže jiný domácí automobilky mají zhruba 18% domácího trhu a nedokážou pochopit jak je možný , že se škodovka tak dlouhodobě udržela na 50% hranici. To jen tak pro zajímavost, nemá smysl tě lámat , protože člověk kterej nechce vědět tak neví.Nevím jaký je tvoje pracovní zařízení , zda jsi podnikatel , nebo pracuješ ve státní správě. Je vidět ,že firmě prospívá když jsou její zaměstnanci loajální k firmě , to je sen každýho podnikatele.
0/0
23.9.2004 17:29

neškodovák

Re: Re: Okřídlený šípe.. - škodovák
Takhle loajální jsme museli být i za totáče. Tzv. dobrovolně povinně. A dále si uvědom, že je jedno, zda NDR či NSR. Furt jsou to rozpínaví Němci, západní degenerujou na východní. Umějí stejný h...o, akorát to dokážou dobře zabalit a prodat. Co se týče kvality škodovek, jdi se podívat mimo fabriku. Autoservisy, odstavná místa na  silnicích Škodovka je hezká a bezchybná, když je nová. Po pár ujetejch km je to šunt. Ostatně, tvrdí to tu dost lidí. A je to hlavně historickej fakt, že škodovky jsou levná auta  menší  kvality  z  východu.  Na  téhle  tradici  nic  nezměníš, můžeš se stavět na hlavu! Připadá ti normální, abych kromě údržby cpal do  cca 5 let staré škodovky 10 000 CZK ročně za  odstraňování  všelijakých nemožných závad? Každý nemá na to, koupit si každý 3. rok nový fáro  nebo  mít  auto  se  slevou. Ostatně, nechápu, proč zrovna VW u nás tolik odsuzoval různé zaměstnanecké výhody ještě z dob komunismu, když je sám nyní  dává... A ještě něco: zkoušel sis na škodovce nějakou závadičku odstranit sám? Kolikrát tak hrozné technické řešení by nevymysleli ani v sousedních Kosmonosích! Já vím, nemám se do auta co s..t, od toho tu jsou předražení značkové škoda-servisy. Ne každý bere vaše platy, aby si mohl dovolit sponzorovat  špatnou situaci VW. Zcela mne šokuje, jak u Fabie při výměně levé přední žárovky v hlavním světlometu  musíš téměř demontovat motor. Že tam překáží baterka. Ta je taky hned na ráně při jakékoliv bouračce. Můžeš mi říct, který génius tohle vymyslel? Nejhorší je, že pokud takovouto nebo jinou  technickou lahůdku udělá nějaká jiná značka, všude se to předhazuje.  U  škodovky  nebo  VW  nikdy!
0/0
27.9.2004 12:57

Petr

Re: Re: Re: Okřídlený šípe.. - škodovák
No tak to právě nemáš pravdu udělali Škodovka někde chybu bude jí to 1000x předhazováno a to i po 10letech. Žárovku jsem měnil na Fabii včera(cca. 5min)a baterku jsem nemusel demontovat a jestli máš v rukách na*rane tak ti nezbývá než zajet do servisu...třeba k nám. Můžu ti potvrdit, že stejné problémy jsou u všech aut. Trošku vtipný zážitek: Přijel k nám majitel Audi A6 , že by potřeboval vyměnit žárovky za silnější, že se mu zdá že slabě svítí(xenonny).....tak mu kluci očistili světla a taktně naznačili že může jet.  
0/0
27.9.2004 14:31

skimpy

Re: Re: Re: Re: Okřídlený šípe.. - škodovák
Mám nový rekord, výměna žárovky H7 u fabie na straně kde je akumulátor čas... pod 3minuty V podvečer před Hypernovou.
0/0
29.9.2004 8:57

ČR

Re:
Nejsem  sice  audinář, ale mám na svý škodovce ostřikovače světlometů. Když je má škodovka, proč je nemá i mnohem "lepší" audina? Jelikož v autě nejezdím jak prase v montérkách, ale jako dobře oblečený, s neza*ranýma rukama (jak tady někoho nazývá škodovák), žárovku u Fabie bych takhle rychle nevyměnil. Zrovna tak jako nevyměním kolo za 20 sekund. Ostatně, je zajímavé, že to za ty 3 minuty neudělají ani v servisu. Tam mají navíc teplo a světlo, takže je to úplně něco jiného než v zimě venku za tmy. Ale to nic nemění na tom, že škodovky jsou hnusná auta z východu určená pro západní socky a české VIP  ...  cha cha,  cha  cha.  Už  jste  viděli Suprblba jako pick up?  Kdyby  ještě existovaly žluto-černé značky,  jistě  by  si  někteří  machři  nechali  superbla přetypovat na užitkový sedan, jak se to kdysi dělalo se 120kami... Když  se  koukneme,  jací  mameluci  sedí  ve  škodovkách  přijíždějících sem  ze  Západu,  je  vše  jasné.  Kdo  jezdil  za  komančů  Trabantem,  tak  mu  i  dnes  120ka  připadá  jako  luxus  na  entou  z  příštího  tisíciletí.
0/0
1.10.2004 10:06

Re: Re: Re: Re: Okřídlený šípe.. - škodovák
Ono  asi  bude  rozdíl,  když  si  žárovku  na  škodovce  bude  měnit automechanik - profesionál  někde v teple za světla v autoservisu (i když ten to zcela  bezpochyby  zvládne i po slepu někde venku na ulici), nebo amatér někde za fujavice za tmy  (protože hlavně v této době se svítí) a ještě poprvé v životě. Co ale znám z praxe, tak většina škodovkářů se na to vy..., a jezdí takhle, dokud a) nejdou na technickou,  b)  nezastaví  je  policajti,  c)  neodejdou jim všechny možné žárovky (vč. mlhovek) - když už zkrátka nemají čím svítit.  Každodenní  potkávání  "motorek"  s  1 rozsvíceným  světlem  je  toho  důkazem. Ale tady se hlavně mluví o uživatelské přívětivosti, což škodovky díky předraženému servisu a zmiňovaným na hlavu postaveným technickým řešením některých věcí rozhodně  nejsou Asi tak jako v počítačích prostí uživatelé budou vyzdvihovat OS Windows, který  je  uživatelsky  přívětivý  a  nebudou  se ohánět Linuxem, který sice malé menšince (hackeři, programátoři, libůstkáři) možná vyhovuje, ale většina prostých uživatelů jej nechce ani vidět.
0/0
1.10.2004 13:55

Skimpy

Re: Re: Re: Re: Re: Okřídlený šípe.. - škodovák
Nejsem mechanik a tu žárovku H7 jsem vyměnil pod pět minut. Venku v šeru. Jedině idiot může jezdit jen s jedním světlem. Já bych todle nemohl....přece hůř vidím a to je pro mě rozhodující, policajti jsou mi ukradení. Tohle není o značce auta, ale o řidiči. ps:Značka auta z tebe neudělá dobrého, ale ani špatného řidiče.
0/0
5.10.2004 12:38

Miloš

zdárek Zděnku ! !
Nemáš to lehké. Martine1 je nemocný člověk ze slovenska, škodovkář je hulvát bez rozumu, octavian druhý je snílek, který má maximálně deset let starou ojetinu. Také se tu vyskytuje nějaký ,,čech,, má sice pravdu, ale způsob jakým se vyjadřuje není přijatelný. Je moc ostrý. Ale pravdu má. A co ty Zděnku, jak to jde v práci ? ? Byl jsem se podívat, u prodejce VW ( jak jsi mi doporučil ) tentokrát VW - JIHLAVA. Zkusil jsem ho z toho sváru na střeše. Popravdě jsem žádný problém ( jako laik ) nerozpoznal. Ale mohu ti říci, že o Škodovkách moc dobře nemluvil. Myslím že by si u VW měli udělat pořádek. Jako sesterský podnik se chovají, slušně řečeno nadřazeně. Nevíš kdo kontroluje způsoby nabízení vozů VW ? ?Nebudu to dále rozvíjet, ale bylo to nedůstojné ! ! Tak ahoj škodováku .  
0/0
22.9.2004 21:46

škodovák..

Re: zdárek Miloši.
Docela jsi mě pobavil , za prvé , pokud nevíš nač se máš zaměřit , nenajdeš to očem jsem mluvil , zkoušel jsi přejet prstama po celé délce toho laserového sváru?Pokud tvoje prsty nezaznemenali rozdíl , svár je v pohodě , očima to nezjistíš , protože vše je překryto lakem .Zrovna tak nepoznáš rozdíl ve spárech , třeba kapoty , blatníku, dveří , vše je zhruba tolerance + - 0,5 destin mm. Já  poznám na autě rozdíl když se naněj podívám z předu rozdíl na kapotě L+ P strana kam je kapota hozená . To vše si myslím by mnělo být pro zákazníka nepodstatný , protože audit se dělá z pohledu zákazníka , zákazník nemá  možnost mít auto nasvícený speciálnímy světly, kdy pod lomem světla se ukážou veškeré nerovnosti , způsobený třeba přebroušením plochy  bruskou, nebo měrku , která má  toleranční  výstupky .Je toho ještě hodně očem všem bych ti mohl napsat a nebo ukázat i chybu na nové oktávce. Zasmál jsem se ,  jak jsi napsal že prodejci VW nám jdou po krku  je sice smutný , že to je v rámci koncernu , ale bohužel to je tak . Měl jsi jim kontrovat tím , že nová oktávka láme rekordy v prodejnosti nejen u nás , ale hlavně u nich v Německu , v Anglii , zkrátka všude ,kam byla uvedená na trh.Což je pravda na rozdíl od těch jejich pomluv .Mám to sice  těžší v práci , protože musíme zdůvodňovat každou prostojovou minutu a někdy to je docela hustý.. Ale hlavní je že je odbyt...Otom , že jsme vyhráli před VW na výrobu aut pro Čínu , jsi se jim měl taky zmínit , aby se tak nenaparovali..   Jinak se měj, zřejmně jsi nečetl starší příspěvek , kde jsem se tě ptal zda jsi přímo z Kolína a o tom , že náborové centrum v Kolíně má problém s náborem lidí do Kolínské automobilky.
0/0
23.9.2004 17:52

Miloš

Re: Re: zdárek Zděnku
Ahoj ! Já bydlím v Kolíně již od peřinky. Takže továrna PSA+Toyota se staví 9 km za Kolínem ve vesnici jménem Němčice. S lidma mají problémy hlavně na lince Toyoty. U Peugeotu a Citroenu je to lepší. Nyní mají obsazeny všechny řídící posty + kvalitáře ale dělníků mají nedostatek ! ! Hlavně u Toyoty, je již dnes režim ! ! Tam již dnes musí povině cvičit, ráno před nástupem 15-minut a v pauzách 5-minut dvakrát ! ! Musí běhat, protahovat se a dělat dřepy. Kdo nestíhá musí odejít. Je tam plánováno 12- cvičitelů. U Citroenu a Peugeotu je to mírnější, tam se taky cvičí, ale jen na oko. To víš frantíci. Proto se tam hodně lidí lekne hned po přečtení podmínek pro získání práce. To vím od chlapů, co se tak kecá u pivka. Tři kámoši tam již pracují. Všichni v úseku PSA. K Toyotě se fakt nikdo nežene.  Dělníků bude prý tak 60 % čechů a zbytek slováci, poláci a ukrajinci. Platy dělníků prý budou okolo 18-20.000,- Kč. U toyoty prý o 10 % lepší plat. Ale to se jen povídá, protože se ještě nevyrábí. -- A co ty, byl jsi se podívat na Vel Satise ? ? Zajímal by mě tvůj názor ? ? Máte v M. Boleslavi prodejce Renault ? ? Tak čus bus.
0/0
23.9.2004 20:57

škodovák..

Re: Re: Re: Čau Miloši
Já vím , kde se ta fabrika staví jel jsem okolo , když jsem jel vlakem do Ostravy , je docela velká typnul bych tak 50% Boleslavský automobilky, ale škodovka je hodně roztahaná ,Má dvě svařovny asi tři lisovny,velkou lakovnu a dvě montáže, všechno to je roztahaný přes půl města , tahle automobilka je pěkně ucelená a vše bude asi po kupě . Nevím zda tam bude taky svařovna, motorárna, nebo se to vše bude jen dovážet.Co se týče režimu v  Toyotě , nediv se Japonsko má prvenství v nejvíc zcvoklejch lidí z práce , to není kec , ale fakt.Tvrdej režim je i tady ve škodovce , ale znám i horší..Nevím nevím , zda tam budou dělat Slováci , protože těch začíná být nedostatek , protože u firmy pod kterou v ML .Bol dělaj , většinou vydržej dva měsíce a radši budou na podpoře , nediv se , musej dělat od nevidím do nevidím a jejich firma je pěkně odírá , Škodovka ty firmě platí něco kolem 300 na h , ale oni zaměstnanci maximálně něco kolem 60  + jedny montérky , ostatní pracovní pomůcky jim dává škodovka .Ptáš se zda jsme byl ve  Vel Satise? Si děláš prču ? Copak já mam čas? Prodejna Renaultu vím kde byla , ale pustili to autoprodejcům Kii , jinak , tady byl Fiat , je tady Nisan,Seat.Sháníš něco? Musel bych se zeptat kluků co jezděj do Prahy .Zatím se měj jo , doufám , že nebudeš takovej  a nepůjdeš do Toyoty, aby jsi nám konkuroval
0/0
23.9.2004 21:39

octavian druhy

skoda
Podle me nedela skodovka spatna auta. ted jsem si do firmy koupil novou octavii TDI 77kw, nechal jsem z ni chiptuningem udelat vykonove 2,0 TDI (hehe proc zbytecne platit -nekdo tvrdi ze to jede dokonce lip nez 2,0 TDI bez chipu - je v tom nemeckej soft od H&S delala mi to nejaka firma z  tuningcentrum.net) Nevim proc si kupovat auto s tim samym motorem treba od audi a dat za to o tretinu vic, kdyz je to to samy. 
0/0
22.9.2004 13:57

:

škoda peněz
škodofka je hlavně šunt a šuntem zůstane. Výzkumy  o  spokojenosti,  oblíbenosti  a  spolehlivosti  Škodofek jsou jen PR VW/Škoda. V očích normálních uživatelů mají stále pověst levného auta z východu. Proč taky ne, když se škodofka v zahraničí podbízí jak cenově,tak i výbavou, o které se čecháčkovi může nechat jenom zdát (aniž by si připlácel či volil vyšší stupeň výbavy). Když se kouknu na ty, co si na západě škodofky kupují, tak to jsou důchodci, mladé rodiny s dětmi, nezaměstnaní a podobná lůza. Ale aspoň se zmůžou na ňáký přibližovadlo. U nás je škodofka symbolem úspěšnosti a rozhodně si ji nemohou socky dovolit, což je smutné, vzhledem k levné české, polské a slovenské pracovní síle, která tyhle vraky v Boleslavi vytváří.
0/0
22.9.2004 8:29

Killer

Re: škoda peněz
  Takže důchodci, mladé rodiny s dětmi apod. jsou lůza? Kdopak jseš ty chudáku, který neumíš použít ani pseudonym? Myslím, že k lůze budeš patřit spíše Ty a ještě k tomu k lůze bez inteligence.
0/0
22.9.2004 11:10

škodovkář

Re: Re: škoda peněz
Ty musíš bejt pěknej v.l, když nesneseš, jak někdo hodnotí škodovky. Nebo seš majitelem a teď si zjistil, že jsi s tím okřídleným šípem šlápl vedle? že tě ostatní taky strkají mezi povl? Posmívají se ti známí a kolegové, jako jsme se posmívali před 89. trabantistům a 120kářům?  Pokud  budeš  vlastnit  škodovku  (jakoukoliv),  vždycky  budeš  socka. Škodovka  a postavení  nejdou  dohromady  asi  tak  jako  kdyby  si  šel  majitel  BMW  či  Mercedesu  koupit  jakýkoliv (i  sebeluxusnější,  sebedražší)  Volkswagen. Na toto v době váznoucího odbytu přišli právě u VW. Já v práci musím jezdit ve škodovce a plně beru to, že škodovky nejsou plnohotné vozy. Pokud někdo škodovku  kritizuje,  dám  mu  za  pravdu.  Určitě  ho  nebudu  urážet,  se  si  dovoluje  pomlouvat  výkvět čs. průmyslu. Když vidím, jací cizinci k nám do ČR jezdí ve škodovkách, tak musím potvrdit, že to snad ani nejsou lidi. Na rovným úseku machrují, předjíždějí, překračují rychlost, protože vědí, že se jim nic nestane. Na křižovatce, kde není ukazatel    místa, kam  chtějí  jet,  zastaví,  rozevřou  mapu  a  studujou   trasu.  Fakt bezpečné. Jestli takhle jezdí i u nich doma, potěš pánbůh. Pokračování  níže:
0/0
22.9.2004 13:01

škodovkář

Re: Re: Re: škoda peněz
Dokončení: Tuhle jsem jel za jedním cizincem ve škodovce.  Místo  předepsaných 50 jel asi 30. Kde byly křižovatky s více pruhy, přejížděl zmateně z jednoho do druhého a zase zpátky. Vůbec mu nevadilo, že v těch pruzích jede ještě někdo. Bez jediného znamení o změně směru jízdy. Nevěděl chudák, kudy má jet. Ale to ho neopravňuje k tomu, aby neukazoval. Vrcholem bylo, když při odbočování vlevo do protisměru nejenže nedal blinkr, ale ještě jel z pruhu pro zcela jiný směr. Překřížil trasu ostatním pruhům. Jen  jsem  si  nevšiml, zda ještě nejel na červenou ...
0/0
22.9.2004 13:03

škodovák..

Re: Re: Neboj snesu jak někdo hodnotí škodovky,ale
Vždy mě rozesměje takovej příspěvek , jako jsi napsal ty..Víš , chodím na net poměrně často , za tu dobu co sem chodím , pořád pod stejným nickem , jsem narazil na spostu různorodých názorů , poznal hodně  lidí s některými si píšu a známe se jménem , S hodně lidma i když mají ke škodovce dílčí výhrady , nejezdí ve škodovce ,bych si dokázal v hospodě sednout a dát si pivčo a pokecat i o něčem jiným než jsou jen auta. Tebe jsem zařadil mezi duševní chudáky středního věku , kteří onanují , před jakýmkoliv západním produktem , zžírají se závistí  když  zjistí , že někdo v jeho okolí má něco lepšího než on a ještě k tomu dovežené ze západu . Ty by jsi onanoval , před čímkoliv vyrobený mimo naší republiku na západ od našich hranic i kdyby to byla desetiletá ojetina . S tebou bych neseděl ani v jedný hospodě natož u stolu , duševní mrzáky nesnáším.  Pro tvoji informaci , možná se někdo posmívá tobě , že jsi duševní mrzák , já se nikdy za škodovku nestydím a natož že v ní pracuju , kdežto ty jsi v utajení , protože víš , že to co děláš je bezcené , beztvaré a nikomu to nic nepřinese a radost neudělá..
0/0
22.9.2004 18:33

Skimpy

Re: Re: Re: Neboj snesu jak někdo hodnotí škodovky,ale
Pro pravého škodovkáře. Plně s tebou souhlasím.
0/0
23.9.2004 7:25

Petr

Re: škoda peněz
Sice mám už druhý rok Mercedes E 320 a před tím jsem měl Mitsubishi 2,5 6V. Ale nikdy bych si nedovolil takhle nadávat na Škodovku asi nemáš ani páru otom co je to auto. Máme ve firmě několik Škodovek převážně Fabie a Octavie no a dva Superby a zatím se osvědčily stejně jako Passaty a Mitsubishi Carisma. Já vím, že bych nikdy neinvestoval peníze do něčeho co za ty peníze nestojí. A Škoda-Auto je co do ekonomiky vzorem pro hodně podniků z bývalého východního bloku.
0/0
22.9.2004 12:36

rtep

Re: Re: škoda peněz
My máme v práci táky několik škodovek a dávají je za trest těm, co něco špatnýho provedli. Navíc, co stojí servis. Firmě to možná nevadí, ale soukromá osoba, co si nemůže dát  cokoliv  do nákladů, ta se musí při dnešní drahotě kroutit. Zvláště, pokud značkové škoda-servisy mají vyšší nebo stejnou hodinovou sazbu jako vyspělé značky ... Pokud musím usednout do škodovky, tak mě z ní bolí záda. Tvrdé sedačky a la NDR, škodovky jsou zkrátka kostitřas, už od dob 120tek... Superblba bych si za ty peníze určitě nekoupil, i kdybych ty peníze  měl. To se nestydíte s ním někam jezdit? Vždyť na superblba musí všude koukat skrz prsty. Nebo ho máte jako pick up pro montéry? U nás jej vlastní dva obchodníci, kteří s ním nakupují v místních velkoobchodech  typu  garáž  pivo  a  mouku  na  kendlíky  pro  německé  důchodce,  kteří  si  k  nám  vyjedou  ve  škodovce  na  levný  oběd.
0/0
22.9.2004 14:51

Petr

Re: Re: Re: škoda peněz
Nechci nikomu vyvracet jeho názor, je mi upřímně jedno kdo si co myslí....ve výsledku je to skoro vždy tak že ten kdo kritizuje nemá sám nic lepšího. Bohužel předsudky a závist se z nás asi ještě dlouho nevytratí. Setkávám se s tím dnes a denně a to jak u svých sousedů tak v práci. Měl sem auto 14 staré a už mi tam nějaký ubožák vryl nápis zloděj a to jsem parkoval před svým domem. Já to nechápu zaměstnávám 400lidí a co vím tak v naší firmě jsou nadprůměrné platy tak nevím kde se to v nich bere. Znám více firem kde mají Škodovky...(Eurotel, TŽ, Moravia steel), ale jsou s nimi v celku spokojeni. A jezdí s nimi vyšší management . Jinak co se týče servisu jsou mnohem levnější než u Mitshubishi a nebo Hondy. Navíc máme u nich "věrnostní program". Poslední Superb co jsme brali byl 2,5 Tdi a tam byla pořizovací cena 1,08 mil kč prodali nám ho za 880tis. Co vím tak v Moravia Steel nahrazují A6.. Superby.
0/0
23.9.2004 7:53

Petr

Re: Re: škoda peněz
Mimochodem syn má Fabii Combi 1,4 (100k) a je sní spokojený. Sice je to jeho první auto, ale pěkně si ho upravil. Má černou perleť, pěkné kola mě se opravdu líbí. Auto jsem mu zaplatil, ale jinak si na zbytek vydělal. Chtěl Fabii Combi je nadšenec pro Škodovky, někde viděl nějakou Fabii Combi Paris dokonce mi ji dal v práci na pozadí do počítače....já sem ho okamžitě vypral.
0/0
23.9.2004 8:05

škodovák..

Re:
Ty pro změnu patříš , ktěm truhlíkům , kteří ani nevědí že se nepíše škodofka , ale škodovka Máš západní zákazníky za pitomce tobě rovné , protože si myslíš , že uvažujou stejně jako uvažuješ ty . Prorpo , nebyl úmysl tě nějakým způsobem urážet , ale sám jsi si naběhnul , víš každej normální člověk přemýšlí otom , zač svoje peníze utratí a o zákaznikách ze západu to platí dvojnásob.Mezi lůzu bych spíš zařadil tebe , protože z tebe vyzařuje taková závist jak ze slunce sluneční svit..
0/0
22.9.2004 18:43

škodovák..

Re: škoda peněz
Šunt jsi zřejmně ty , protože škodofka se nepíše , ale škodovka ty znalče  , lůza je označení pro lidi , kteří nemaj  vlastní hrdost , podbízej se ,aby se někom zavděčli , plazej se předkýmkoliv , jen aby se mohli hřát  v něčí záři. Rozhodně nepovažuju za lůzu tebou zmiňovaný vrstvy obyvatel.I ten nejvvětší  chudák je nad tebou , protože má svoji hrdost i když kapse ani  groš
0/0
22.9.2004 18:51

jack

Re: škoda peněz
ty jsi ale hovado.
0/0
28.9.2004 22:24

Nick

Re: Re: škoda peněz
hovada dávají najevo, jaká jsou hovada, a označují tím ty, co nějakým způsobem nemají rádi škodovky. Tak se nejdřív podívejte na sebe, jak v těch škodovkách vypadáte vy a jak vypadají škodovky. Konzervativní auta. Pro přispěvatele, co jeho syn si "vyšperkoval" Fabii: to musí být síla si z tak hnusného auta udělat (předpokládám) ještě hnusnější. Škodovky zkrátka nemohou být hezké, to je zákonité. Asi tak jako na západě furt ponesou punc levného, nepovedeného auta z východu, které je určeno pro vybranou skupinu osob (nechci tu opakovat po jiném pisateli, kterého tu někteří zastánci škodovek osočují z toho, že si dovolil  pojmenovat situaci pravým jménem).
0/0
4.10.2004 13:13

škodovák..

Je mi líto , že se diskuse zvrtla v národnostní nevraživost..
Mezi Slovákama a Čechama , disutovat očemkoliv neznamená druhého diskutujícího jakýmkoliv způsobem napadat a urážet i když zrovna netrpím k tomu druhému simpatiemi. Pánové , každej se tady hájíme nějakýma argumentama a né jen nadávkama.. Zkutečnosti jsou jedna věc , přání  a zkreslené informace věc zase druhá.Každej hájí to svoje . Kurňa zakopejme válečnou sekeru a bavme se věcně..
0/0
21.9.2004 21:10

martine1

Re: Re:dodatek
Ty si len kopa sraciek. To si smtil na Vaclavaku s podobnymi 200 000 Cechmi, ked zabili Heydricha?
0/0
22.9.2004 9:38

martine1

Re: ty hovedo ......
Ty si len kopa sraciek. To si smutil na Vaclavaku s podobnymi 200 000 Cechmi, ked zabili Heydricha?
0/0
22.9.2004 9:39

martine1

Re: Re:ahoj fašisto slovenskej
Si len tupa kopa sraciek Nic viac.
0/0
23.9.2004 13:03

martine1

Re: ty mongole slovenskej
Ty si psychopat co v zivote nic nedosiahol. Ty mna nemozes urazit primitivizmami ktore pises. Si socka, uz z jazyka ktory pouzivas to je vydiet. A este k tomu sa opakujes. Si proste len kopa sraciek.
0/0
25.9.2004 10:41

škodovák..

Miloši díky , ale dokážu se hájit sám...
Nejdřív dovol , abych tě pozdravil. V hodně věcech máš pravdu , ale neměli bychom se pořád vracet k minulosti , protože by jsme nikam nedošli. Nemá smysl nic vysvětlovat někomu , kdo nezná tradici  a ani neví jak stará je automobilka škoda , která začala s motorovými koly a potom s motorkama  a autama konče.Musel by se brat Slovák dostavit do Ml.Bol prohlédnout si muzeum a uvědomit si že škodovka nedělala jen š.100š.120š.105 a Favorit i když ten původní z roku 1936 bylo super auto.Návštěva muzea by možná prospěla i tobě.. Možná může někdo namítnou , že z minulosti se žít nedá , to je pravda , ale vycházet se z ní musí , protože to je tradice a to je to co mě poutá k firmě , kterou sice akceptuješ , ale není tvému srdci blízká díky velkému kufru a malému rozvoru jo a čtyř hvězdiček za bezpečnost. V Ml Bol , pracuje spoustu Slováků , který našli ve firmě práci a obživu , protože doma by zemřeli hlady.Takže , díky prodejnosti vozů škoda maj práci i obživu na Slováči.Pravda je i taková , že VW začal hledat výrbu v nejlacinější zemi , protože výroba v Německu je nesmírně drahá.Není to proto , jak se něktří domnívaj ,že to je způsobeno pracovitostí Slovenského národa, nebo snad tím , že vyráběj kvalitativněji než třeba Maďaři .Kvalitu si koncern ohlídá , i kdyby měli zacvičit primáti  chycený v zoo.
0/0
20.9.2004 21:17

martine1

Re:
Co sa tyka kvality tak sa kruto mylis :o)). Napr. existuje hodnotenie kvality jednotlivych tovarni v ramci koncernu VW, kde je VW Bratislava v prvej patke, ale Mlada Boleslav tam nie je :o)). Prave kvoli schopnosti vyrabat kvalitne sa v BA vyraba VW Touareg a nie nejake auto nizsieho segmentu. Ja si osobne myslim ze napr. Oktavka predstavuje dobry pomer cena/kvalita/vybava. Je tiez pravdou ze viac ako 50% subdodavok VW Ba ide zo Slovenska a nie zo zahranicia, subdodavatelka baza bude na Slovensku za 2 roky vacsia aj v absolutnych cislach ako v Cesku. Co sa tyka vyvoja tak prave dnes Johnson Controls oznamil vytvorenie vyvojarske centra pre automobilovy priemysel v Trencine.Investor do tohto inžinierskeho centra investuje 800 až 850 miliónov Sk a prácu tam môže nájsť 550 až 600 kvalifikovaných pracovníkov, 95% vysokoskolsky vzdelani, ziadny robosi pri linke....Výhodou Slovenska oproti Česku nie sú iba nižšie mzdy, nižšie a jednotné dane, ale aj celkovo čitateľné podnikateľské prostredie, myslí si daňový špecialista spoločnosti Pricewaterhouse Coopers Todd Bradshaw. "Na Slovensku neexistujú žiadne zrážkové dane z dividend, tantiém a úrokov pri prevodoch do krajín Európskej únie," uviedol ako príklad výhodnosti Bradshaw.Príliv miliárd korún od budúcich slovenských automobiliek smerom k českým dodávateľom bude slabší, ako sa ešte na začiatku roka čakalo. Kvôli výhodnejším podmienkam podnikania na Slovensku sa totiž veľa firiem rozhoduje, že nebudú investovať do rozšírenia výroby vo svojich pobočkách v Česku, ale postavia nový závod na Slovensku.Možnosť rozšírenia produkcie alebo možnosť výstavby nového závodu na Slovensku namiesto v Česku pripustili na konferencii aj zástupcovia firiem Johnson Controls, TRW Automotive, Recticel alebo Peguform Bohemia.... Cesko prehralo svoj suboj o automobilovu jednotku v regione zo Slovenskom. Podakujte sa socdem....
0/0
20.9.2004 22:52

škodovák..

Re: Směju se až se za bříško popadám...
Ano , existuje hodnocení jednotlivých továren a chcešli to vědět , tak Boleslavská automobilka v některých kritériích překonala samotnej koncern VW ,už jsem někde otom psal, to co tady , ale tvrdíš ty je k smíchu , chceš říc , že děláte Touargy , proto , že jste před Ml.Bol a né proto , že jste dá se říci lacinější pracovní síla jak my? Víš , když k nám Němci přišli , pohybovala se naše auditová známka někde kolem čtyřky , přičemž nám bylo řečeno , zlepšit a dosáhnout stejný známky , jako má VW , je takřka nemyslitelné a nemožné , vidíš , naše auditová známka se průměrně pohybuje ve stejných hodnotách jako mají přímo Němci , to je kolem 1.7 až 1.9 , přičemž nám audit prováděj Němci a ty jak jistě víš jsou kritičtější k východoevropským fabrikám , jako k sobě  samím.. Buď vzájemně hnojej hlavu jak vám na Slovensku , nebo seš opravdu naivka..Kdyby jsi si pořádně přečetl celej článek , zjistíš , že škodovka je v oblíbenosti před VW,  šlape na paty o jeden bod Audinu , myslíš si že Němci jsou hlupáci a kupujou auto , který je kvalitativně horší než jejich auta? Máš je za blbce?Není to jen náhoda, když stejného ocennění získala v Anglii??,Proč ten tebou Zmiňovanej  Touareg  nepředčí v prodejnosti tebou zmiňovanou socka škodu? Nejen Touareg , ale celej slavnej Golf se jaksi nepovedl , všimni si někdy ty znalče, laserového sváru u nového golfu , přejeď poněm prsty a to samotný udělej u nový oktávky a potom tady něco plácej o kvalitě a umístění v auditové lize ty znalče..
0/0
20.9.2004 23:14

martine1

Re:
Pre VW Touareg je klucovy trh USA, neviem ako si tam stoji Skoda ale Touareg vo svojom semente SUV je skutocne uspesny. Predajnost aut predsa nemozes porovnavat sposobom ze sa preda viac Renault Clio ako Jaguarov... :o)). Vo svojom segmente je podla mna Oktavia dobre auto pomer cena/kvaluita/vybava je naozaj dobry. Ja nespochybnujem schopnost Mladej Boleslavy vyrbat a predavat slusne auta... VW Touareg sa v BA skutocne vyraba kvoli kvalite. VW Bratislava, povodne sa tu vyrabali Golfi, ale po dosiahnuti vybornej kvality padlo rozhodnutie sustredit sa na Touaregy, ktore sa v sucasnosti vyrabaju len v Bratislave. VW Touareg skutocne nie je Golf, ako sam vies a aj jeho cena tomu zodpoveda... :o))). Opakujem a nie len to len kvoli VW, je to aj o dalsich automobilkach, subdodavatelskej baze, vyvojovych centrach, infrastrukture, strategii jednotlivych koncernov, ze Cesko prehralo suboj so Slovenskom o centrum automobiloveho priemyslu v strednej a vychodnej europe... Chod do Tesca a najdes tam pivo Carlsberg vyrobenev Polsku, Starobrno v Budapesti a Kozel v Presove. To je globalizacia... Mimochodom by som bol radsej keby bolo Slovensko centrom high-tech/IT priemyslu ako automobiloveho...
0/0
20.9.2004 23:59

škodovák..

Re: Re: Nemá smysl se hádat...
Touareg  je určen pro určitou skupinu lidí ,a oktávka taky , oktávka je spíš masovka , protože na jeden Touareg je prodáno deset oktávek, je mi líto lidí , kteří Slovensko posuzujou podle , počtů osad s cikánama , , možná by se měli zamyslet spíš , kolik těch cigošů žije tady u nás , a že nejsme schopni  udělat tak razantní krok , jako je snížení soc dávek pro tyto přivandrovalce , kteří dělat nebudou a nebudou, je sice pravda , že se najdou i vyjímky , ale to je spíš vzácnost.Nemam přehled kolik se v součesnosti montuje  VW v automobilce BAZ.Vím jen , že prvopočátky  byly o něčem jiném , dovezl se rozloženej auťák , na kterej se namontovali kola , nárazníky , a auto bylo hotovo, dnes tam máte i svařovací robotovou linku , a auta opravdu nejen montujete , ale i vyrábíte některé podkomplety ale pořád to je  jen výroba auta , které někde nakreslili , vyrobyli pár prototipů, možná ani nultou serii jste nedělali , jen jste převzali něčí výrobu.Asi jako Číňani budou vyrábět novou oktávkau , na kterou koupili licenci ,
0/0
21.9.2004 19:02

Miloš

zdárek Zděnku
S tím slovákem, nemá cenu vůbec nic ! Je pohlcen malostí slovenska a také svou malostí. Je mi ho líto, opravdu. Ale jedno si neodpustím. A to : jsem strašně moc rád, že se ČESKOSLOVENSKO rozdělilo. Když sem tam jedu po slovensku, vidím že se trápí. Na silnici potkáváš převážně opravdu starší vozy, mnoho škodovek, ladovek, polských fiatů . Když se podíváš po autobazarech, to samé ! Jeden známej slovák ( kluk z vojny ) mi to vše vysvětlil. Převážná většina slováků, žije na hranici možného žití. Vše je tam drahé ( v porovnání s CZ - dětské oblečení, potraviny atd. ) Ale platy v přepočtu o 35 % nižšší ! ! I on jezdí do Uherského Brodu za prací, musí protože má dvě děti. A chce aby rodinu zabezpečil. Auto má starší Peugeot 205. Rád by nové auto, ale je realista. Nemá ani na Fabii v základu, opravdu. Je to dost smutné. Není hloupý, není mladý ( 38 let ), není líný. Má jediný HANDICAP : narodil se v Bánovcích nad Bebravou ( SK ) ....... Proto názory pana - martine1 - beru s obrovskou  rezervou. Slovensko je, bylo a bude vždy za ČESKEM ! ! Slovensko je opravdu jen montážním státem ( viz. VW Touareg ) bohužel. To ani nízké daně nevyřeší, to pomůže malému množství slovenských firem. Nízké daně plně využijí zahraniční firmy se silným kapitálem ! Proto je a bude, slovensko pouze montážním státem . POZOR : přijde den kdy tyto zahraniční firmy najdou stát s nižššími daněmi, a ještě levnější pracovní silou ve stejné kvalitě odvedené práce ! ! V tu chvíli se slovensko PROPADNE ve VŠEM. To je riziko montážních států. Martine1, probuď se ! ! Jsi špatný ANALITIK. A k tomu ještě nacionalista. Proto, ať žije Škodovka - MADE IN CZECH REPUBLIC ! ! Já sice Škodovkami nejezdím, ale mám radost, že je to silná ČESKÁ VÝROBNÍ FIRMA ! ! Žádnej montážní závod, produkující jeden typ auta. Martine1, žij si dál svůj SLOVENSKÝ SEN ! ! Ale to prob
0/0
21.9.2004 21:29

škodovák..

Re: Já vím , že máš pravdu..
Vidím to dnes a deně , kdy jdu ráno do práce a zaměstnanci na nejnižšších postech , jsou chlapi ze Slovenska , kteří jsou najímáni jako laciná pracovní síla ,která nedělá ani pod firmou škoda , ale pod firmou Gál , která je pěkně ždíme , dělaj za nějakejch 65kč na hodinu , nemaj žádný práva a když jim mistr nařídí , že bude dělat 16 h tak musí a nemůže říci ani slůvko.Upřímně mi je jich líto , protože mě samotnému by se to nelíbilo , ale na druhou stranu , mam nějakou zodpovědnost , mam rodinu , a kdybych se dostal do stejné situace , asi by mě nic nezbylo. Štvou mě lidi , kteří buší na vlastenecku strunu a neuvědomují si ,že to jsou taky jen lidi , chybující jako chybujeme sami. Myslím , že jsi psal , že seš z Kolína,máte tam nějakej problém s náborem do Kolínský automobilky z původních 3tisíc zaměstnanců tam prý máte tisícovku , ono to bude asi hodně o penězích a jiných nároků na zaměstnance pod Japonskou firmou , Japonsko je sice dost produktivní , ale taky na tisíc lidí , nejvyšší počet zcvoklejch lidí z přehnaného pracovního vypětí a stresu.. Jdu spát ráno makám čus bus..
0/0
22.9.2004 0:00

martine1

Nemecke auto
Skoda sa v Britanii predava ako nemecke auto, sucast koncernu VW. Fakt ze Cesi makaju za pasom uz zo skodovky ceske auto neurobi... To by potom musel byt VW Touareg auto slovenske..... :o)). Skodovka je nemecka.... Sa zobudte...
0/0
16.9.2004 15:53

svobodny clovek

Re:
Tak to je potom NOKIA americka firma, protoze akcie vlastni americti investori. Chelsea je ruske muzstvo, protoze patri rusakovi.
0/0
17.9.2004 0:15

martine1

Re:
Skoda je nemecke auto. Je sucastou koncernu VW, nie je to samostatny subjekt, ktory je kotovany na burze ako NOKIA (NOKIA vyraba v cine a nie je to cinska firma = VW vyraba v cesku a nie je to ceska firma), porovnanie z Chelsea nie je mozne, to ako keby kupil American Karlstejn, ten by sa nestal americkym ale zostal by ceskym hradom. Ale Skoda je nemecke auto..... Tak ako je VW Touareg nemecke auto aj ked sa vyraba iba v Bratislave... Mimochodom v Britanii sa predava ako nemecke auto :o))).
0/0
17.9.2004 1:46

martine1

Re:
... aj Touareg aj Octavka :o)))
0/0
17.9.2004 1:47

škodovák..

Re: Škoda není Německé auto...
Škoda patří pod koncern VW , kam patří Audi, Seat, a jiný.To co tady plácáš je vyloženě závist kdy z bejvalý továrny na auta BAZ , kde jste nikdy auta nedělali , jen jste převzali výrobu z ML.Bol na Garde přejmenovali jste to na Rapid vyrábíte Německý auta ,kdežto škodovka si nejen zachovala značku , ale i vývoj , např vývojové centrum je jednou tak velké než z dob tótáče. To že škodovka má spoustu společnejch dílů s koncernem , je pravda , ale spoustu dílů se zase vozí z Čech do Německa..Dělá to spousta automobilek , že mají společné a shodné díly ..  
0/0
17.9.2004 22:48

martine1

Re:
Skoda je nemecke auto. Ziadna zavist. V Bratislave sa nemohli vyrabat auta, lebo federalna vlada (teda ceska vlada)to nedovolila (tie snahy o BAZ, Rapid a pod boli vzdy s Prahy stopnute). 10 rokov od zaciatku realnej vyroby aut na Slovensku sa v absolutnych cislach bude vyrabat viac aut na Slovensku ako v Cesku. Sory skor mozes zavidiet ty. Slovenska VW je v hodnoteni kvality VW tovarni na 2 mieste. Aj preto sa tu vyraba Touareg ktory je kvalitnejsie a vyrobne narocnejsie auto ako Superb. Na Slovensku je taktiez vyvoj, aj design, zatial nie je taky velky ako ma Skoda, ale to je len otazka casu. Skoda v ramci VW ma strategiu vyrabat auta nizsich segmentov, Superb nepriniesol ocakavane vysledky. VW Touareg je ina uroven ako Skodovky... Ja nechcem porovnavat Slovensko s Ceskom, teraz to uz nie je pre Slovensko benchmark, skor Belgicko. Taktiez dochadza k masivnemu rozvoju subdodavatelov, narast desiatky percent rocne. To ze si Skoda zachovala znacku je jediny rozdiel oproti vyrobe nemeckych aut v Bratislave a v Mladej Boleslavi. Pod znackou Skoda sa vyrabaju nemecke auta... Je cas si to z ceskej strany priznat :o). Ale pivo mate lepsie ako slovenske :o). Ale aj tu uz zuri globalizacia, Starobrno co sa na Slovensku predava je vyrobene v Madarsku ....
0/0
18.9.2004 23:46

bratr

Re:
vyvoj -Cesky pracovni sila- (prevazne) Ceska material - (prevazne) Cesky   nesrovnaval bych s montazni linkou na slovensku, kdy vyvoj auta probiha na druhe strane zemekoule  
0/0
19.9.2004 9:20

martine1

Re:
Si mimo misu... :o) VW Bratislava: vyvoj: globalny Pracovna sila: (prevazne) Slovenska Material: (prevazne) Slovensky Si si nevsimol, ale nevicitam ti to, predsudky sa prekonavaju tazko, ze viac ako 50% subdodavok do VW Bratislava je od slovenskych (ci uz vlastnenych lokalne alebo zahranicim) dodavatelov, pre tych menej chapavych : vyrobene na Slovensku :o). Maseratti a Bentley nemaju rovnake motory/podvozky/sucasti interieru ako VW/Skoda/Seat.... Skoda: Vyvoj: Globalny Pracovna sila: (prevazne) Ceska Material: (prevazne) Cesky Aky je v tom rozdiel? Zatial je viac vyvoja v Prahe ako v Bratislave, to je pravda ale to zo Skodovky ceske auto nerobi... Subdodavatelsky automobilovy priemysel bude po dostavbe Peugeot a Kia silnejsi na Slovensku ako v Cesku.... Zobud sa, ale tebe to dojde az ked Slovensko prijme skor EURO ako Cesko... :o))))
0/0
19.9.2004 14:44

škodovák..

Re: Každej hájí to svoje...
Vrátím se ještě jednou do minulosti,to , že jste nemohli vyrábět auta , je holej nesmysl , můžu říc upřímně , díky BAZ musela  škodovka pozastavit vývoj , musela se zříci rozvoje , protože většina Slováku v totalitní vládě rozhodla , že Slováci chtějí taky automobilku a dělat auta , v BAZ se utápěli peníze ,které kdyby dostala škodovka , byla by dnes jinde a možná by nepotřebovali VW. Dnes vím , že se žádná automobilkado budoucna sama neudrží , a že se budou slučovat do koncernů , vzhledem na lacinější vývoj a kompatibilní společné díly. TO ovšem ještě neznamená , že nezůstanou a nebudou mýt automobilky svoji identitu.Víš , řekni mi jediný auto , které jste navrhli a uvedli do provozu.Říkáš , že škodovka je Německé auto , ale třeba Superb, Oktávka , i Fábie má jen společnej podvozek , kterej je společnej pro všechny koncernové automobilky , myslíš si že Seat je taky Německé auto? Vím , že namítneš .proč mají některé společné díly i v interiéru , já ti odpovím , podívej se na jiný auta , které patřej pod jinej koncern ,kolik mají společného a taky by jasi netvrdil že Volvo , patřící pod G.M. Není ˇˇSvédské auto a kolik mají společného. Ještě jeden příklad , Fábie má podvozek s Polem , myslím i s Ibizou , ten podvozek byl jako první uveden do provozu u Fábie , , byl kompletně dělanej v Ml.Bol , podle tvojeho myšlení , dělaj Němci a Španělé České auto. Zkutečnost je trošku jiná , udělá se podvozek , kterej má stanovený rozměry ,a každá automobilka tomu dodá svůj kabát..Další fakt je , což ti dám za pravdu je vívoj motorů , na něm se převážně podílí VW , Škodovka si mohla udělat jen motor 1,2, která je navíc odvozena z motoru 1,6 tím , že se amputoval jeden válec i když některé věci jsou v něm jiné...
0/0
19.9.2004 9:26

martine1

Re:
To ze sa na Slovensku nemohli vyrabat auta je fakt. Blizsia kosela ako kabat, auta sa na Slovensku vyrabat nemohli, aj ked snaha bola zo Slovenskej strany. Nenapisal som to z nenavisti voci Cechom, osobne proti nim nic nemam, mam tam kamaratov. Seat je tiez nemecke auto. Seat sa vyrabal napr. aj v Bratislave. Ak bude v ramci koncernu jedna podvozkova rada, motori rovnake, vacsina vnutorneho vybavenia rovnaka, tak to uz nie je ceske auto ta Skoda ci Seat. Co zostane specificke je design, ktory vznikne napr. v Taliansku a marketingovy koncept, takze Seat bude akoze sportovejsi apod. Nerozumies globalizacii. To ze je vyvoj v danej krajine, este neznamena ze je to aj vyrobok tej krajiny. Moze byt ze Mlada Boleslav preberie velku cast vyvoja Seatu, to by podla tvojej logiky spravilo zo Seatu ceske auto:o))). Ja nehovorim ze je nejake specificky slovenske auto, ja hovorim ze Skoda uz nie je ceske auto. Mne je jedno kde sa dane auto vyrobi, mna zaujma pomer cena/vykon a design.... Skoda je sucastou koncernu VW do tej mieri, ze stratila svoju cesku identitu. Za 25 rokov sa auta pod znackou Skoda budu mozno vyrabat na Ukrajine a nie v Cesku, sory ale je to kludne mozne, a v Mladej Boleslavy bude vyvoj pre Seat...
0/0
19.9.2004 14:58







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.