Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Britové a Němci jsou spokojeni se škodovkami

„Víte, proč má škodovka vyhřívané zadní sklo? Aby řidiči nemrzly ruce, až ji bude tlačit.“ Podobných vtipů na kvalitu českých aut vznikly ve Velké Británii desítky. Jenže ta doba už je definitivně pryč. V nejnovějších průzkumech agentury J.D.Power poráží Škoda většinu evropských značek.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

El_Dudelino

23. 9. 2004 23:16
Anglie
Jsem ted mesic v Angli a je fakt ze Oktavek tu jezdi celkem dost!!!
0 0
možnosti

anti-šíp

23. 9. 2004 12:19
okřídlený
koukám, že tady se nějaké demokratické názory netrpěj. Kdo je se škodovkou nespokojenej, má něco lepšího - ten je zkrátka vůl. Kdo píše "škodofka" - hned ho musej opravovat. Ono je jedno, jestli s f nebo v - furt je to krám východní provenience. Škodovák má od svýho zaměstnavatele správně vymytej mozek, je plně loajální. Když nám komunisti vymejvali mozky, to je kritizoval  každý. Když to nyní dělaj soudruzi výzkumníci z NDR, tak tomu všichni tleskaj dle hesla "kdo nejde s námi, jde proti nám". Jak vidím, všichni tu jste náramní zastánci demokracie - jiný než chválící názor tu neuspěje. Jestli je škodovka tak dobrá a výhodná, musel by tu nastat zákonitě stav jaký tu byl před r. 1989: plné silnice škodovek, občas nějaká ta kára z jiný fabriky. Bohužel, čísla vypovídající o klesajících prodejích škodovky na tuzemnském trhu, a to ještě  při  neustálých akčních nabídkách, hovoří snad za vše. Zastánci škodovek, s prominutím, snědli jste asi Šalamounovo h...o ... Co se týče Milošova příspěvku, ten vystih, že někteří zastánci jsou ujetý. Bohužel,  znám i případy, kdy si jednotliví dealeři škodovek přetahují zákazníky a navzájem se pomlouvají, takže neexistuje přetahovaní v rámci koncernu VW, ale i uvnitř jednotliví značky. A vím, že prodejce, který k sobě přetáhl nejvíce kupců i za cenu pomluv, byl Boleslaví vyhodnocen, dostal metál a auta mu dodáavjí s jakýmsi bonusem, tedy levněji než ostatním. Na cenách pro koncové zákazníky to bohužel není vidět. Ale když to Boleslav trpí ... Pro ty opraváře českého jazyka: vím, že se správně píše "netrpějí"  nebo  "vymývali", přesto píšu  tak, jak je v této zemi běžné mluvit.
0 0
možnosti

škodovák..

23. 9. 2004 17:29
Re: Okřídlený šípe..
Sice si nepamatuju , že jsem někde psal ,kdo je se škodovkou nespokojenej tak je vůl a podobný věci .Dokážu se vyrovnat i s kritikou , zřejmně jsi nepřečetl zdaleka všechny moje příspěvky.Co se týče pravopisu , sám občas dělám chyby , ale co nesnesu je vyloženě lživej a přihlouplej komentář.. Nemyslím si , že mam vymytej mozek od soudruhů  z NDR , protože pokud mě paměť neklame firma VW pochází spíš ze západní provincie.Pro tebe ještě jednou , jsem hrdej na to , že pracuju v nejuspěšnější firmě  u nás,je mi jedno co si myslíš , pokud mi ukážeš lepší firmu , která se musela adaptovat a přizpůsobit tržním podmínkám tak smeknu.Pravda je spoustu malejch firmiček , kteří jsou stejně úspěšní v nčem i lepší , ale v globálu po revoluci je škodovka nejlepší .Možná namítneš , že ČEZ, Chemopetrol a jiný firmy , mají větší obrat , ale to jsou firmy , které se nezabývají vytvářením produktů .ČEZ nikdy nemůže krachnout ,protože elektřinu budem potřebovat vždy. Za další pokud trošku znáš historii škodovky , tak víš , že se u nás za totáče prodávalo zhruba něco kolem 70tisíc vozů myšleno škodovek , dnes jsme zhruba na stejné úrovni jak z dob totáče , přičemž škodovka vyráběla před rokem 1989 zhruba 165 tisíc vozů dnes 450tisíc, prodejnost sice unás klesá to nemá smysl okecat , ale na druhou stránky , kdy by se škodovce zdálo , že větší část produkce prodá na západě a že na škodovku budou pět ódy chvály. Pro zajímavost škodovka má zhruba 50% trhu , letos možná 47% Jenže jiný domácí automobilky mají zhruba 18% domácího trhu a nedokážou pochopit jak je možný , že se škodovka tak dlouhodobě udržela na 50% hranici. To jen tak pro zajímavost, nemá smysl tě lámat , protože člověk kterej nechce vědět tak neví.Nevím jaký je tvoje pracovní zařízení , zda jsi podnikatel , nebo pracuješ ve státní správě. Je vidět ,že firmě prospívá když jsou její zaměstnanci loajální k firmě , to je sen každýho podnikatele.
0 0
možnosti

Miloš

22. 9. 2004 21:46
zdárek Zděnku ! !
Nemáš to lehké. Martine1 je nemocný člověk ze slovenska, škodovkář je hulvát bez rozumu, octavian druhý je snílek, který má maximálně deset let starou ojetinu. Také se tu vyskytuje nějaký ,,čech,, má sice pravdu, ale způsob jakým se vyjadřuje není přijatelný. Je moc ostrý. Ale pravdu má. A co ty Zděnku, jak to jde v práci ? ? Byl jsem se podívat, u prodejce VW ( jak jsi mi doporučil ) tentokrát VW - JIHLAVA. Zkusil jsem ho z toho sváru na střeše. Popravdě jsem žádný problém ( jako laik ) nerozpoznal. Ale mohu ti říci, že o Škodovkách moc dobře nemluvil. Myslím že by si u VW měli udělat pořádek. Jako sesterský podnik se chovají, slušně řečeno nadřazeně. Nevíš kdo kontroluje způsoby nabízení vozů VW ? ?Nebudu to dále rozvíjet, ale bylo to nedůstojné ! ! Tak ahoj škodováku .  
0 0
možnosti

škodovák..

23. 9. 2004 17:52
Re: zdárek Miloši.
Docela jsi mě pobavil , za prvé , pokud nevíš nač se máš zaměřit , nenajdeš to očem jsem mluvil , zkoušel jsi přejet prstama po celé délce toho laserového sváru?Pokud tvoje prsty nezaznemenali rozdíl , svár je v pohodě , očima to nezjistíš , protože vše je překryto lakem .Zrovna tak nepoznáš rozdíl ve spárech , třeba kapoty , blatníku, dveří , vše je zhruba tolerance + - 0,5 destin mm. Já  poznám na autě rozdíl když se naněj podívám z předu rozdíl na kapotě L+ P strana kam je kapota hozená . To vše si myslím by mnělo být pro zákazníka nepodstatný , protože audit se dělá z pohledu zákazníka , zákazník nemá  možnost mít auto nasvícený speciálnímy světly, kdy pod lomem světla se ukážou veškeré nerovnosti , způsobený třeba přebroušením plochy  bruskou, nebo měrku , která má  toleranční  výstupky .Je toho ještě hodně očem všem bych ti mohl napsat a nebo ukázat i chybu na nové oktávce. Zasmál jsem se ,  jak jsi napsal že prodejci VW nám jdou po krku  je sice smutný , že to je v rámci koncernu , ale bohužel to je tak . Měl jsi jim kontrovat tím , že nová oktávka láme rekordy v prodejnosti nejen u nás , ale hlavně u nich v Německu , v Anglii , zkrátka všude ,kam byla uvedená na trh.Což je pravda na rozdíl od těch jejich pomluv .Mám to sice  těžší v práci , protože musíme zdůvodňovat každou prostojovou minutu a někdy to je docela hustý.. Ale hlavní je že je odbyt...Otom , že jsme vyhráli před VW na výrobu aut pro Čínu , jsi se jim měl taky zmínit , aby se tak nenaparovali..   Jinak se měj, zřejmně jsi nečetl starší příspěvek , kde jsem se tě ptal zda jsi přímo z Kolína a o tom , že náborové centrum v Kolíně má problém s náborem lidí do Kolínské automobilky.
0 0
možnosti

octavian druhy

22. 9. 2004 13:57
skoda
Podle me nedela skodovka spatna auta. ted jsem si do firmy koupil novou octavii TDI 77kw, nechal jsem z ni chiptuningem udelat vykonove 2,0 TDI (hehe proc zbytecne platit -nekdo tvrdi ze to jede dokonce lip nez 2,0 TDI bez chipu - je v tom nemeckej soft od H&S delala mi to nejaka firma z  tuningcentrum.net) Nevim proc si kupovat auto s tim samym motorem treba od audi a dat za to o tretinu vic, kdyz je to to samy. 
0 0
možnosti

:

22. 9. 2004 8:29
škoda peněz
škodofka je hlavně šunt a šuntem zůstane. Výzkumy  o  spokojenosti,  oblíbenosti  a  spolehlivosti  Škodofek jsou jen PR VW/Škoda. V očích normálních uživatelů mají stále pověst levného auta z východu. Proč taky ne, když se škodofka v zahraničí podbízí jak cenově,tak i výbavou, o které se čecháčkovi může nechat jenom zdát (aniž by si připlácel či volil vyšší stupeň výbavy). Když se kouknu na ty, co si na západě škodofky kupují, tak to jsou důchodci, mladé rodiny s dětmi, nezaměstnaní a podobná lůza. Ale aspoň se zmůžou na ňáký přibližovadlo. U nás je škodofka symbolem úspěšnosti a rozhodně si ji nemohou socky dovolit, což je smutné, vzhledem k levné české, polské a slovenské pracovní síle, která tyhle vraky v Boleslavi vytváří.
0 0
možnosti

Killer

22. 9. 2004 11:10
Re: škoda peněz
  Takže důchodci, mladé rodiny s dětmi apod. jsou lůza? Kdopak jseš ty chudáku, který neumíš použít ani pseudonym? Myslím, že k lůze budeš patřit spíše Ty a ještě k tomu k lůze bez inteligence.
0 0
možnosti

škodovák..

21. 9. 2004 21:10
Je mi líto , že se diskuse zvrtla v národnostní nevraživost..
Mezi Slovákama a Čechama , disutovat očemkoliv neznamená druhého diskutujícího jakýmkoliv způsobem napadat a urážet i když zrovna netrpím k tomu druhému simpatiemi. Pánové , každej se tady hájíme nějakýma argumentama a né jen nadávkama.. Zkutečnosti jsou jedna věc , přání  a zkreslené informace věc zase druhá.Každej hájí to svoje . Kurňa zakopejme válečnou sekeru a bavme se věcně..
0 0
možnosti

škodovák..

20. 9. 2004 21:17
Miloši díky , ale dokážu se hájit sám...
Nejdřív dovol , abych tě pozdravil. V hodně věcech máš pravdu , ale neměli bychom se pořád vracet k minulosti , protože by jsme nikam nedošli. Nemá smysl nic vysvětlovat někomu , kdo nezná tradici  a ani neví jak stará je automobilka škoda , která začala s motorovými koly a potom s motorkama  a autama konče.Musel by se brat Slovák dostavit do Ml.Bol prohlédnout si muzeum a uvědomit si že škodovka nedělala jen š.100š.120š.105 a Favorit i když ten původní z roku 1936 bylo super auto.Návštěva muzea by možná prospěla i tobě.. Možná může někdo namítnou , že z minulosti se žít nedá , to je pravda , ale vycházet se z ní musí , protože to je tradice a to je to co mě poutá k firmě , kterou sice akceptuješ , ale není tvému srdci blízká díky velkému kufru a malému rozvoru jo a čtyř hvězdiček za bezpečnost. V Ml Bol , pracuje spoustu Slováků , který našli ve firmě práci a obživu , protože doma by zemřeli hlady.Takže , díky prodejnosti vozů škoda maj práci i obživu na Slováči.Pravda je i taková , že VW začal hledat výrbu v nejlacinější zemi , protože výroba v Německu je nesmírně drahá.Není to proto , jak se něktří domnívaj ,že to je způsobeno pracovitostí Slovenského národa, nebo snad tím , že vyráběj kvalitativněji než třeba Maďaři .Kvalitu si koncern ohlídá , i kdyby měli zacvičit primáti  chycený v zoo.
0 0
možnosti

martine1

20. 9. 2004 22:52
Re:
Co sa tyka kvality tak sa kruto mylis :o)). Napr. existuje hodnotenie kvality jednotlivych tovarni v ramci koncernu VW, kde je VW Bratislava v prvej patke, ale Mlada Boleslav tam nie je :o)). Prave kvoli schopnosti vyrabat kvalitne sa v BA vyraba VW Touareg a nie nejake auto nizsieho segmentu. Ja si osobne myslim ze napr. Oktavka predstavuje dobry pomer cena/kvalita/vybava. Je tiez pravdou ze viac ako 50% subdodavok VW Ba ide zo Slovenska a nie zo zahranicia, subdodavatelka baza bude na Slovensku za 2 roky vacsia aj v absolutnych cislach ako v Cesku. Co sa tyka vyvoja tak prave dnes Johnson Controls oznamil vytvorenie vyvojarske centra pre automobilovy priemysel v Trencine.Investor do tohto inžinierskeho centra investuje 800 až 850 miliónov Sk a prácu tam môže nájsť 550 až 600 kvalifikovaných pracovníkov, 95% vysokoskolsky vzdelani, ziadny robosi pri linke....Výhodou Slovenska oproti Česku nie sú iba nižšie mzdy, nižšie a jednotné dane, ale aj celkovo čitateľné podnikateľské prostredie, myslí si daňový špecialista spoločnosti Pricewaterhouse Coopers Todd Bradshaw. "Na Slovensku neexistujú žiadne zrážkové dane z dividend, tantiém a úrokov pri prevodoch do krajín Európskej únie," uviedol ako príklad výhodnosti Bradshaw.Príliv miliárd korún od budúcich slovenských automobiliek smerom k českým dodávateľom bude slabší, ako sa ešte na začiatku roka čakalo. Kvôli výhodnejším podmienkam podnikania na Slovensku sa totiž veľa firiem rozhoduje, že nebudú investovať do rozšírenia výroby vo svojich pobočkách v Česku, ale postavia nový závod na Slovensku.Možnosť rozšírenia produkcie alebo možnosť výstavby nového závodu na Slovensku namiesto v Česku pripustili na konferencii aj zástupcovia firiem Johnson Controls, TRW Automotive, Recticel alebo Peguform Bohemia.... Cesko prehralo svoj suboj o automobilovu jednotku v regione zo Slovenskom. Podakujte sa socdem....
0 0
možnosti

martine1

16. 9. 2004 15:53
Nemecke auto
Skoda sa v Britanii predava ako nemecke auto, sucast koncernu VW. Fakt ze Cesi makaju za pasom uz zo skodovky ceske auto neurobi... To by potom musel byt VW Touareg auto slovenske..... :o)). Skodovka je nemecka.... Sa zobudte...
0 0
možnosti

svobodny clovek

17. 9. 2004 0:15
Re:
Tak to je potom NOKIA americka firma, protoze akcie vlastni americti investori. Chelsea je ruske muzstvo, protoze patri rusakovi.
0 0
možnosti

křovák

15. 9. 2004 18:18
chudáci
Škoda - SIMPLY NESER ! ! Škoda - SRAČKY NEBER ! ! Hlavně auta z boleslavi ! ! Jsou to krysí výkaly. Nebezpečný smradlavý a kouřící sračky TDI ! !
0 0
možnosti

skimpy

16. 9. 2004 10:20
Re:
Mluvíš osobě. Tak to tě lituju.  Možná to s tebou není zas tak špatné jenom máš komplexy.
0 0
možnosti

skimpy

15. 9. 2004 11:43
Proč ne Škodovka
Proč by to nemohla být pravda. Na Škodovkách a zvlášť na Octaviích a Superbech je drtivá většina dílu stejná jako na Audi nebo VW. A myslím si, že ve Škodovce nepracují samí flinci. Co vím tak dost lidí chce pracovat ve Škodovce takže mají z čeho vybírat. Navíc nová linka, nechci nijak Škodovku vychvalovat. Ale doby starých 120 a favoritů jsou dávno pryč. A to díky koncernu VW. Mám A3 1,8T, strejda má Ťavku 1,9Tdi r.v. 02 a není v tom žádný razantní rozdíl až na cenu. Audi je značka, mám možnost si vybrat lepší interiér ale tím to končí. Octavie zase nabízí verzi combi 4x4. Chtěl jsem A4 Avant quattro na to jsem neměl tak jsem si koupil A3. Snad za 2roky mi to vyjde, ale začínám spíše uvažovat o nové Octavii Combi, Scenicu nebo nějakém japonci. Kašlu už na značku chci praktické auto, kvalita je už dnes u všech aut nad 500tis skoro stejná.
0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar

27. března 2024  18:40

Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...

Průkopnický fiat ukázal všem cestu. Jezdil s ním i Ferrari

29. března 2024

Italská továrna Fiat představila koncem 60. let minulého století vůz, který předběhl konkurenci a...

Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny

28. března 2024

S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...

Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz

28. března 2024,  aktualizováno  15:25

Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...

Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...

Šárka Hamrusová: Díky laktační poradkyni jsem si přestala myslet, že je chyba ve mně
Šárka Hamrusová: Díky laktační poradkyni jsem si přestala myslet, že je chyba ve mně

Šárka chtěla kojit. Chvíli to ale vypadalo, že se jí to nepodaří. Díky správně zvolené laktační poradkyni nakonec dosáhla úspěchu. Poslechněte si...