Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Leasing - nejsnazší cesta k autu

Na leasing se dnes pořizuje většina aut. Vzbudí proto logicky pozornost, přijde-li někdo s takovou nabídkou, jako nedávno společnost Škofin u fabií: nabízí jeden rok nájmu zadarmo. Není to zase jen nějaký reklamní trik na podfouknutí zákazníka? A co může nabídnout nejbližší konkurence?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Jajinacek

Chyba v článku
V článku je jedna zásadní chyba - částka musí být od 260-320 tisíc, určitě ne 365 tisíc. Sama Škoda přiznává, že akce je určena pro ty,co by si jinak nové auto nekoupili a uvažovali o ojetině. Takže tímto se nabídka zužuje  na slabý motory nebo chudý výbavy.
Z osobní zkušenosti - opravdu Škodovka klame zákazníky. Byl jsem se zeptat na akci  "za staré nové" , ale řekli mi ve vsech autosalonech, že jsem to spatně pochopil, že akce se tak nejmenuje, že slevu až 40 tisíc dostanu jen při koupi starého modelu Fabie za původní cenu. Když chci nový po faceliftu, tak že mám smůlu. Na protiúčet mi nabídly pak tak směsnou sumu, že jsem se otočil a sel. 
 
0/0
31.8.2004 11:31

Onyx

Re:
To přece není klamání zákazníků. Akce staré za nové platila už dávno před faceliftem a Škoda si může sama rozhodnout jestli se bude vztahovat i na auto s faceliftem. A jasné je, že na proti účet většinou nemůžeš dostat tolik jako když to prodáš sám, nebo třeba i v bazaru.
0/0
2.9.2004 10:16

to je jedno

PR jako prase
To je tak pruhledná reklama na neuspesnej produkt Skofinu ... Lidi, chapejte, ze co je zdarma neexistuje
Nebo si myslite,ze prijde nejakej Santa a zaplati za vas kus leasingu nebo ceny vozu ?
Zpatky na zem, sup sup
0/0
30.8.2004 23:19

Xm@n

Úvěr je výhodnější
Leasing je jen past na lidi, lepší je koupit mírně jeté auto na úvěr, než funglovou Fabku na leasing.
0/0
30.8.2004 21:04

martin

hrusky s jabkama
Mam pocit že v článku jsou trochu tendenčně míchány hrušky s jabkama. V tabulce je od ČS finanacování kompletní částky 300t. a od skofinu výrazně méně. Pak vypoadá cena za zaplacené auto také lépe. Zkrátka nejsou to srovnatelné parametry!
0/0
30.8.2004 15:47

Marek

Dobrý den
Před časem mi ukradli auto po dvou letech leasingu, pojišťovna odhadla zůstakovou cenu, předala leasingovce odhad a já nyní s hrůzou čekám, kolik dostanu. Už jsem získal první odhady od konkurenčních  leasingovek přes známé a vypadá to, že pokud dostanu 20% odhadní ceny, budu rád . Takže se pouze usmívám nad větou z článku: "Proto když například auto poškodíte nebo když vám ho ukradnou, je tím vlastně způsobena škoda nikoliv vám, ale leasingové společnosti." - je to poněkud jinak... ta škoda totiž vzniká především nájemci, protože leasingovka se na voze krásně finančně zahojí včetně navýšení, které ji zaplatíte, ačkoli vůz už nepoužíváte. Hezký den všem.  
0/0
30.8.2004 15:41

Pavel

Re: Ukradené leasingové auto
Když se vám ztratí auto během leasingu, je to hotové neštěstí. Placení leasingu skončí okamžikem, kdy policie případ uzavře, což je zpravidla do 1 měsíce. Pojišťovna potom uhradí  "časovou hodnotu" auta leasingovce, ta si z toho vezme zbytek splátek bez finančního navýšení a pojištění a co zbude pošle vám. V mém případě to u 10 měsíců staré Octavie dělalo 70.000,-. Za auto v té době bylo zaplaceno 270.000,-.
 
0/0
16.9.2004 17:37

Dr. nejlepsi

To uz tu bylo
Uz jsi s tim vazne trapnej
0/0
30.8.2004 15:29

Dr. nejlepsi

Re:
To patrilo prispevku o jedno patro niz
0/0
30.8.2004 15:30

Josef

prosba
Ahoj lidi. Jsem podruhé ženatý. Má druhá žená má 3 dcery. 14, 18, 25 let staré já mám syna a dceru 15, 21. Mé druhé manželství trvá už tři roky. Nějak se to semlelo ( nebudu to popisovat, bylo by to na dlouho ) a prostě sme se časem dostali k tomu, že provozujeme všichni dohromady skupinový sex. Je to úžasné, ale nevím jestli se nám to podaří udržet v tajnosti. Bojím se nějakých problémů. Když samozřejmě se synem souložíme s holkama tak ty starší maj antikoncepci a mladší kondom. Poraďte co dál. Dík
0/0
30.8.2004 15:20

Petr

Re:
Je to OK. Vzhledem k tomu, ze jako romska rodina mate toto jiz staleti v genech, nic s tim nedelejte.  Socialni davky vam pak muzou za stado parchantat hodit i 100.000Kc.
0/0
30.8.2004 15:26

efi

Re:
super trefa
0/0
31.8.2004 17:07

Ja

Re:
Doporucuji zapojit jeste babicky a sousedy a pak se hromadne nechat vysetrit na HIV/HCV apod.
0/0
30.8.2004 15:32

OrpheusF1

Škofin a ti druzí
No obecně Škofin je poměrně hodně drahá leasingová společnost, stejně jako Škoda Auto je poměrně hodně drahá firma. Takže koupíte supervýhodný leasing... kde proděláte na splátkách, proděláte na autě a ještě proděláte na servisu, který je u škodovky neuvěřitelně drahý.
To je ale systém fungování Škody obecně, kdy slibují záruku mobility, nad kterou se inteligentní člověk může jen smát.. slibují super nízké splátky, když na to nemáte, ale chtějí na začátku 150 tisíc a na konci dalších 50... kde je vezmete, když potřebujete takhle nízké splátky?
Pro informaci.. Kupovali jsme 2 auta.. Jedno bylo Škoda Octavia II - za 510 tisíc druhé bylo Mazda 3 za 560 tisíc.
obě auta máme na 20% splátku, a 48 měsíců plateb. Je to zvláštní, ale Octavka od škofinu vyjde v měsíční splátce téměř o 600 Kč dráž i když byla na začátku o 50 tis levnější. Škofin je prostě kvalitní firma... Skoro tak mizerná, jako GE Capital Leasing.
 
 
0/0
30.8.2004 14:28

Blabla

neni to tak...
V podstatě ta akce špatná není, opravdu je rok zadarmo, jenomže....v konkurenčním prostředí každý autosalon nabízí mraky aut v akci, např Fabia s výbavou, která normálně stojí 300.000 je za 260.000Kč. Super, nekupte to, když je to tak levný. Tak běžíte do autosalonu pro to vybané krásné levné autíčko a těšíte se na úžasný leasing bez navýšení (resp. jeden rok zdarma). Když tam přijdete, tak se dozvíte, že Vám na tohle auto zvýhodněný leasing nedají, prtože to je auto ve slevě. Takže máte možnost si ho koupit za plnou cenu 300.000 nebo za 260.000 ale na normální leasing...hm...takže nula od nuly pojde.
0/0
30.8.2004 13:49

cimrman

leasing - děkuji nechci.
nebezpečí leasingu - ukradnou vám auto (a vězte že leasingáři, pojišťováci a překupníci jsou domluveni u vytypovaných aut) - pouze jste platili jako diví a nic z toho nemáte - jen ta leasingovka se nakapsuje.
Příklad: Jednomu známému šlohli Octavii Combi cca 3 měsíce před ukončením leasingu (náhoda?) on zaplatil prakticky 590 tis. a má houno, protože není majitelem auta. Leasingovka dostane zase plnění (u 3
 leté Octavky Combi to může činit až 350 tis. A tak se nakapsuje - resp. nakapsují se sami nebo se s někým podělí?..................
další varianta: když bouráte - zbydou vám opět oči pro pláč - a nakapsuje se zase jenom leasingovka a lidi s ní propojení.
A proto žádný leasing ale jedině  splátky. Jsem zvědav, jestli někdo konečně takový prodej u aut bude realizovat.
0/0
30.8.2004 13:01

Marek

Re: Souhklasím na 100%,
před časem mi ukradli auto po dvou letech leasingu, pojišťovna odhadla zůstakovou cenu, předala leasingovce odhad a já nyní s hrůzou čekám, kolik dostanu. Už jsem získal první odhady od konkurenčních  leasingovek přes známé a vypadá to, že pokud dostanu 20% odhadní ceny, budu rád . Takže se pouze usmívám nad větou z článku: "Proto když například auto poškodíte nebo když vám ho ukradnou, je tím vlastně způsobena škoda nikoliv vám, ale leasingové společnosti." - je to poněkud jinak... ta škoda totiž vzniká především nájemci, protože leasingovka se na voze krásně finančně zahojí včetně navýšení, které ji zaplatíte, ačkoli vůz už nepoužíváte. Hezký den všem.  
0/0
30.8.2004 15:37

dan

dane
Nejsem zadnej danovej mag a auta jsem zatim kupoval za hotovku, takze leasing neznam ze zkusenosti.
Ale ohledne te nabidky skofinu nechapu leasing na 5 let. Jestli mi rikali nejakou vyhodu leasingu oproti hotovce, tak se da auto takto odepsat za 3 roky (pry).
Pripada i to, ze takhle bych zbytecne si zvysoval danovy zaklad petiletym odepisovanim.
0/0
30.8.2004 12:41

13 opice

zadarmo rok
zadarmo je jen sejra v pastičce na myši
0/0
30.8.2004 12:03

Kdyby...
byl ten leasing tak výhodnej, tak není na cestách tolik škodovkářů se 120-kama
0/0
30.8.2004 11:56

kornelius

porad je to drahy
Pokud bych si mel koupit fabku, tak by musela stat tak 1000-1500 mesicne, jinak to nema vyznam a radsi si vezmu uver od banky a koupim si PORADNY AUTO, neztuhle nakupni tasku, i kdyz NOVOU
0/0
30.8.2004 11:53

Petr V.

Nové je lepší - ideální cesta pro blbého čecha!
Pokud opomenu, ze Skofin ma ten automobil zaplacen jiz samotnou prvni splatkou (nebot cena tohoto vozu je asi 60.000Kc), tak je to vazne tak pro blbe! Je to idiotskej leasing na 5 let (coz je vazne jen pro socialy) a celych 5 let budete MUSET platit plnne havarijni pojisteni. Z cehoz ma Skofin samozrejme take pekne tintiliky! Nejvetsi sranda je, ze u takoveto formy plateb nemate ani sanci ziskat a vyuzit bonusove body za to ze nebourate, protoze je vzdy zapocitana plna cena pojistneho. A jak jsem dopadl s VW a jajich extra kvalitnima sluzbama (ktere se tykaji i Skodovek): Slibeny servis za 3.500Kc me stoji 6.000Kc. Zaruka mobility je jen sikovne postavena bezna zaruka a zatim POKAZDE me nechali ve stychu nebo rekli, ze budou mit cas a auto tak za mesic a zatim si chodte pane pesky. Slibeny nahradni automobil na dobu v servisu: Pri koupi to byla samozrejmost a zdarma, po kopi je toplacena sluzba .... atd, atd, atd. Cele skupine Volkswagen se napriste zdaleka vyhnu!
0/0
30.8.2004 11:53

Kamil

Re:
A radeji moc nejezdit! Protoze za 5 let je ta Fabie zrala do srotu nebo na novou statisicovou investici! Leasing maximalne na 3 roky a pak hned auto pryc!
0/0
30.8.2004 12:03

Eržika

Re:
Mám Fabii v akci Nové je lepší a pojištění mám sjednané individuálně nikoli ve splátkách. A tím pádem si samozřejmě bonus mohu uplatnit
0/0
30.8.2004 16:26

Franta

Pro autora tohoto článku:
Chtěl by se zeptat autora článku jestli čistě náhodou nejde o placenou inzerci firmy Škofin  Mám za to, že tento článek odporuje zákonu o reklamě! Proč nejsou uvedeny pro srovnání i jiné akce jiných automobilek a leasingovek. Děkuji za odpověď.
(P.S. Tiše doufám, že se jí dočkám) 
0/0
30.8.2004 10:46

Radgar

Re:
Nedočkáš ...
0/0
30.8.2004 10:49

Berus

Pojisteni
Nemate nekdo zkusenosti s touto akci od Skofinu, zajima me kolik musim jeste pocitat, ze budu platit navic za povinne a havarijni pojisteni, diky.
0/0
30.8.2004 10:03

Sociál - viz výše

Re:
+ 11000 Kč za povinné ručení a havarijní dohromady ročně a na tom leasingu přeplatíš celkem  asi 5 000. Takže auto za 275000 Kč máš za 280000 Kč bez pojištění. Havarijní by sis u nového auta za hotové asi platil taky, takže je to jako auto za hotové, jenže jeho cenu splácíš, když nemáš, popř. nechceš celou hotovost dávat.
 
0/0
30.8.2004 12:19

Basho

Nulová akontace
Ještě nikdo mi nevysvětlil, proč nikdo nepřišel s nulovou akontací při prodeji nových aut (a místo toho vymýšlí nejrůznější blbiny). Existuje přece obrovská skupina lidí s relativně dobrými příjmy, kterým nevadí, když budou splácet 7.000 Kč měsíčně, ale nemají našetřeno 50.000Kč na akontaci. Proč leasingové společnosti nedokáží vytřískat peníze z těchto potenciálních zákazníků je mi záhadou...
 
0/0
30.8.2004 9:28

rd

Re:
Takova skupina si 7 mesicu bude pod polstar ukladat 7000 Kc a pak pujde   do leasingu.
0/0
30.8.2004 9:58

Radgar

Re:
Protože je to hrozně rizikové. Provozní náklady spojené s uzavřením smlouvy, provize dodavateli, pokles ceny vozu poté co sjede s placu, náklady na vymáhání apod. jsou tak vysoké, že v případě, že klient nezaplatí ani jednu splátku, leasingovka na obchodě prodělá zhruba  30% (ale může to být mnohem víc - když klient auto poškodí. Teď některé leasingovky u ojetých aut nabízejí 10% (třeba CCB Finance, GE Capital Leasing), ale i tohle je pro ně hrozně rizikové, přestože se jedná o ojetiny, kdy cena tak rychle neklesá. Pokud tam klient nezaplatí tak aspoň 12 spátek, je to ztrátový obchod. Nehledě na to, že některá auta se nepodaří vymoci zpět vůbec.
0/0
30.8.2004 10:47

Basho

Re:
Tak mi to nekdo konecne trochu vysvetlil, diky
0/0
30.8.2004 13:38

ould

Re:
Tak teď jsi mě vážně rozesmál . Tak někdo je schopen měsíčně odkládat 7.000Kč a není schopen našetřit 50.000.
0/0
30.8.2004 11:41

Basho

Re:
Rozdil je prave mezi tim "muze" a "musi"
0/0
30.8.2004 13:39

Blabla

Re:
normálka ne? To já teda taky.
0/0
30.8.2004 13:51

Kamil

Re:
Rika se tomu "garantovany zisk". Sen vsech podnikatelu. Vyrobni naklady nove Skodovky nedosahuji mnohdy ani k cene prvni splatky (akontace).  Takze je to obchod bez jedineho rizika. Kazda dalsi splatka je vlastne jiz jen ziskem. Je to jako s nasemi bankami, ktere si nechaji platit tucne prasule za to, (vedeni uctu, transakce, atd.) na co si jine banky na zapade musi sami vydelat z ulozenych penez. Nezijes v normalnim state, tak se tu nesnaz aplikovat nejake moudra, to tu hnedka narazis!
0/0
30.8.2004 12:00

Autoň

Jak stimulovat prodej Fabií?
Článek je dobrou reklamou pro Škofin, ale cestou k úspěchu není tzv. ,,úhrada" splátek (resp. nižší navýšení), ale věrnostní slevy z cen nového vozu, při koupi druhého od spol. Škoda, tak jako se o to snaží i prodejci ostatních značek. Škodovku vůbec nezajímá, jestli si koupíte po prvním voze další od nich nebo od jiné společnosti. Blekotají jen cosi o tom, že to je věc prodejce, on ať to nějak udělá, zatímco on neudělá vůbec nic, pokud to není používaný předváděcí vůz, na který může dát legitimní slevu s požehnáním výrobce.
0/0
30.8.2004 8:52

Petr

Nové je lepší
Je ovšem nutné podotknout, že v akci "nové je lepší" vám nikdo na auto neposkytne slevu. Takže pokud si vyberu auto dejme tomu za 320 tis. Kč, tak při koupi v akci nové je lepší se leasing počítá skutečně z hodnoty 320 tis. Nicméně pokud si vyberu jinou leasingovou společnost nebo mám hotovost, pak se cena snižuje o ne zrovna malou slevu (30 až 40 tis. Kč). Rovněž má ŠKOFin oproti některým jiným leasingovkám drobně vyšší pojištění (můj odhad je 200 Kč / měsíc - za tříletý leasing ušetříte přes 7 tis, u delších leasingů ještě více). Takže je to opět v klasikém gardu "nechci slevu zadarmo"
0/0
30.8.2004 8:52







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.