Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Siluet a Priora: dvě sestry

Siluet a Priora - prototypy Lady označené čísly 2116 a 2170 se sice hned tak do výroby nedostanou, po designové stránce však vůbec nevypadají špatně. Minulý týden se představily na autosalonu v Moskvě, na jejich sériovou podobu budou ale zákazníci čekat ještě minimálně tři roky.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Leoš

nééééééééééééé !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!§
Po roce 1968, jsem nic RUSKÝHO nevzal. Ani kdyby to bylo ze zlata, za 1,- kč. Jsou to hajzl.vé to vím. Proto ani LADU ! ! Nikdy ! ! Jsem starší generace, proto co je od bolševika - NEBRAT ! ! ! Já jezdím se Škodovkou 120 GLS, po letech stále spokojen ! !
0/0
3.9.2004 0:02

Flipper Tom

Re: nic ruskýho ?
to je správný... :) hlavně že internet vám v beřkovicích funguje :)
0/0
3.9.2004 1:22

baxtter

Re:
Tomuhle se pane ale říká komplex, taky nic německého by jsme neměli brát, že jo?
0/0
3.9.2004 11:25

2Mac7

Re:
Oni Češi nebyli bolševici ?
0/0
14.9.2004 20:15

kubus

sestry??
Nevim proč píšete "sestry", leda proto, že jsou to obě Lady. Hatchback má evidentně jinou karoserii (řekl bych že jde spíš o facelift souč. Lady) než sedan. Hlavně je to vidět na bocích, jiné kliky...Asi proto bude na trh uveden o tři roky později... A to už bude pozdě.
0/0
2.9.2004 22:59

Pavel

Bez diskuse...
Nediskutujme tady kvality techto vozu. Tak jako Fabie neni uz Favorit, ani tohle uz nebudou stary Zigulici. Pocitace, designery, tunery a roboty maji vsechny automobilky stejny, jde mi tady jednak o cenu, ale hlavne o dostupnost. Za tri roky TOHLE nebude k nicemu. Chtelo by to na trh hned a za nejakou zajimavou cenu. Pak by to mohla bejt konkurence. Takze je to vyhled do muzea....
0/0
2.9.2004 18:31

LLOYD

VW
Chudáci Risové, jsou rádi že se na něco podobného zmohli!!! Nebýt VW, tak ještě vyrábíme prašivý favority!!
0/0
2.9.2004 18:19

Barbucha

Re:
A nebyt sovetskych bolseviku, tak bychom Skodu ani nemuseli prodavat
0/0
2.9.2004 20:02

Micina

Snaha ale je!
 Pro evropana budou tyhle auta za par let nezajímavé, málo bezpečné a zastaralé. Ať sa snažíjů jak chců, evropu stejně nedoženů.
 Co na to rusáci? Toš to su divák to bude asi nový ruský MERCEDES.
0/0
2.9.2004 18:18

Ladu ne.....
...... to radši Dacii Logan - přeci jenom Renault je na tom s kvalitou líp než naši "východní bratři" :o)
0/0
2.9.2004 15:23

jan

Re:
tak na to bych nesázel.  Pokud si pamatuji, tak za socialismu byla Lada lepší než škoda 120.  A pověst škodovky na západě taky nebyla až do uvedení oktávie nijak valná.  Takže bych nad ruským výrobkem neohrnoval nos.  Jediné co bych si dovolil předpokládat je to, že patrně nebude nejúspornější, ale stejný rys mají např. všechny americká auta.  Takže se nechám překvapit.  Jinak nevypadá až tak zle.
0/0
2.9.2004 16:04

VLD

Re:
To bych neřekl, motory u Lady co jezdí dnes, pomáhali ladit u Porsche, takže motory by měly být OK.
0/0
2.9.2004 17:52

Mr_Smith

Re:
A cimpak to asi bylo??? Nebylo to nahodou objemem motoru, tudiz vetsi silou a rychlosti??? A vubec tak trochu tim, ze Skodovka ani NESMELA byt lepsi nez sovetska Lada???
0/0
4.9.2004 21:12

Nyx

Re:
Pokud vím, v  Togliati v poslední době investovali desítky miliony dolarů do nové povrchové úpravy identické jako mají u Mercedesa, BMW nebo VW, Škody atd. a to včetně povrchové úpravy plastů na stejné úrovni. Dodavatelem je firma Eisenmann z Německa, která patří mezi několik nejprestižnějších firem na světě v tomto oboru. Více na eisenmann.de.Nezapomínejme, že Lada vyrobí cca 750000 aut  možná více ročně a že my v Evropě nejsme její cílová oblast, nicméně je to dělané auto do ruských poměrů a tam je zcela vyhovující.A myslím, že pro lidi u nás je to zajímavá varianta na trhu levných vozů.Jezdím 18 let starou Ladou 15OOS, dneska jsem byl ze Sušice na Šumavě v Praze za hodinu a třičtvrtě, když to jedu s Passatem, tak jsem na tom stejně.
0/0
2.9.2004 22:48

Mr_Smith

Re:
Jo a stalo vas to jednu vkladni knizku ne??? A taky myslim, ze povrchova uprava neni to nejdulezitejsi na autech ne??? Co treba tak komfort, bezpeci, spotreba a v neposledni rade take design??? Ne?
0/0
4.9.2004 21:09

Nyx

Re:
Nevím, co mě mělo stát jednu vkladní knížku...., jistě povrchová úprava není to nejdůležitější, ovšem je fakt, že je to jedna z věcí, které tzv. prodává a je-li dobře udělaná, má jistě velký vliv na to, že si takové auto někdo pořídí. Vždyť právě velkou bolestí starých Lad je jejich povrchová úprava, to znám z vlastní zkušenosti. Co se týče komfortu, hm sedněte si do Škody Fabia, do Daewoo Matiz, Kia Picanto, Opel Corsa, Fiat Punto,Hyundai Atos, prostě do aut v cenové relaci 200-250 tisíc a myslím, že komfort a bezpečí  je u Lady jasně nejlepší, o zavazadlovém prostoru ani nemluvě. Spotřeba u lady tohoto typu se pohybuje průměrně kolem 7 litrů naturalu, což si myslím není špatné. Rovněž motor o objemu 1500, možná i 1700ccm je výrazně svižnější než prdítka s objemem 1.0 až 1.3ccm. Já se starým žigulem 1500S nemám problém jet po dálnici trvale 140km/hod, což u nových typů bude jistě rovněž bezproblémově dosažitelné. Fakt, že staré Lady, Škodovky jsou na našich silnicích často slimáky, kteří brzdí provoz je dán především jejich řidiči, leckdy důchodci, kteří se bojí jezdit víc jak 70km/h, ale konkrétně Lady opakuji nemají, pokud jsou ve slušném technickém stavu, problém jet velice svižně samozřejmě v relaci svých výkonnostních možností.Bezpečnost rovněž ve srovnání s konkurencí nevidím bledě, je fakt, že asi airbagy tam zatím nejsou, i když zase na druhou stranu možná ano.Je to přeci jenom větší auto ve srovnání třeba s Fabií a větší vozy jsou obecně bezpečnější než vozy menší, i když se samozřejmě zabijete bez problému i v sedmičkovém bavoráku, že. Jo design, to je hezká věc, je fakt, že mnoho lidí ale spíše hledí na funkčnost, cenu a design není na prvním místě.To holt mladé paničky koukají, aby měli novou Pandu.Ovšem prakticky uvažující člověk, který má dejme tomu čtyřčlennou rodinu a peněz tak akorát, že si může pořídit auto za 250tisíc, který nechce riskovat v oje
0/0
4.9.2004 22:36

Nyx

pokračování
.......který nechce riskovat v ojetém,  bouraném, opravovaném autem střední třídy z AAA za 150tisíc, si myslím zrovna rád sáhne po nové Ladě. Jo a jestli má někdo předsudky vůči prestiži značky, tak to je jen a jen jeho problém. Znám takové lidi, co musí mít vše značkové a směji se jim.
0/0
4.9.2004 22:44

vlkčák

nějak to nelícuje
fotky 3 a 4 dokazujou neprsnosti v prolisech a jejich navaznosti na blatniky, skviry mezi dvermi a sloupky jsou take nepravidelne a velke. .. Good Buy !
0/0
2.9.2004 15:18

MiniCooperForever

Re:
Nesedi to proto, ze se soudruzi z vychodu snazili az moc kopirovat od soudruhu ze SRN prvni kusy noveho Golfu. Tak to ma byt, tak je to spravne.
0/0
2.9.2004 22:30

speedster@iol.cz

Nevim co tady resite
Kdyby nazev clanku znel novy Renault za super cenu a na fotce jste nerozeznali logo, tak se tu budete rozplyvat jaka je to cupr kara a pujdete si vecer lehnout pred prodejnu aby jste rano meli poradnik. Kvalita nebude urcite valna, ale jinak bych to auto zase tak neodsuzoval.
0/0
2.9.2004 14:06

minipegy

Re:
Pořadník? Kde žijte? Dneska se sice třeba na VW Touareg nějakej ten měsíc čeká, ale rozhodně kvůli tomu nemusí člověk nocovat před prodejnou. A u aut týhle třídy se budou prodejci předhánět, kdo Vám nabídne lepší podmínky. Prej pořadník .......
0/0
2.9.2004 14:30

spartaman

Re:
To se divím, že se najde blb, kterej čeká v pořadníku na takovou sr.čku, jako je Tuareg. Ani zadarmo! Naštěstí existuje alternativa Porsche Cayenne.
0/0
2.9.2004 18:33

Sergei LBC

Tak to teda ne!!!
Hele, kajenn je možná rychlej, ale je (cituji Colina Goodwina z Autocaru) "ošklivý jako noc", s čímž určitě dost lidí souhlasí.
A teď k tématu: bohužel to asi nebude mít nějakou extra kvalitu, ale v designu jsou rusáci celkem machři (viz tato Lada a nová Volga 3110), ale názor je názor a já teď píšu ten svůj...
0/0
2.9.2004 19:34

MiniCooperForever

Re:
Spartamane, kdyz te stve Touareg, mel by te stvat i Kajoun, je to asi z 80% stejny auto. Ja to mam jednoduchy, me se nelibi ani jedno.
0/0
2.9.2004 23:15

Mr_Smith

Re: Souhlas
Zlata, krasna X-petka :o)))
0/0
4.9.2004 21:15

dd

Re:
to jsou ty sracky co se tvari jak off road a umi max tak projet pres obrubnik pri parkovani ?
0/0
2.9.2004 20:30

Mr_Smith

Re: To jsou ty sracky,
co se tvari jako trida SUV a taky do ni patri. Jinak SUV...sportovne/uzitkove vozidlo. :o)))
0/0
4.9.2004 21:17

Petr

Malá kolečka.u Lady.
Lidi, muzete mi vysvetlit tu zahadu s koly? Kdyz mela vsechna auta 14 palcova kola tak si na ne daval kazdy radsi 13 palcova, protoze to tak bylo lepsi. Ted se bezne delasi 14 - 15 palcova a lidi si na auta misto toho zase davaji radsi 16 - 18 palcova. Protoze je to tak lepsi. Tak co je tedy vlastne lepsi? Neni to vsechno jen o mode? Tak nac brecet nad malymi koly u Lady, treba az se bude seriove vyrabet tak budou IN zase 13 palcova. Nebo naopak 20palcova a cokoliv mensiho bude k smichu ;-)
0/0
2.9.2004 13:51

Speedy

Re:
No já mám řidičák od 96 a vždycky jsem si na auto kupoval o číslo větší hlinky než tam dával výrobce prot, že to líp vypadá. Takže teď mám 206 GTI na 16´´ a Alfu 156 na 17 ´´.
0/0
2.9.2004 14:35

error404

Re:
super. dvě ěméčkový káry ale na super diskách...:-)
0/0
2.9.2004 17:25

error404

Re:
...šméčkový... překlep
0/0
2.9.2004 17:41

LLOYD

Re:
V čem jezdíš ty, když není Alfa dobrá?? Dle toho jak mluvíš, tak to vidím na Š 105 nanejvíš 120L, na LS by ses nezmoch
0/0
2.9.2004 18:21

error404

Re:
nezmoch...?? dobrý :-) Jestli řídíš jak píšeš...
0/0
2.9.2004 18:42

LLOYD

Re:
V čem jezdíš ty, když není Alfa dobrá?? Dle toho jak mluvíš, tak to vidím na Š 105 nanejvíš 120L, na LS by ses nezmoch
0/0
2.9.2004 18:21

dd

Re:
samozrejme, ze jsou lepsi vetsi kola..resp. nizsi profily..(samozrejme jak na co do terenu bych to netahal:-)) na skodarny se davaly 13 palcovky, pac se tenkrat nevyrabely nizsi profily pneu
0/0
2.9.2004 20:35

skimpy

Re: 14 x 13
Já se ti pokusím odpovědět, na rozdíl od těch ostatních "odborníků". Tento úkaz (výměna 14" za 13" kola) se prováděl nejčastěji na starých škodovkách 1000MB až 120 a to vyrobených do srpna roku 1980. Které měly originální obutí 155SR14. Od roku 1980 se začalo s obutím 165/80 R13 je evidentní že hlavní důvodem výměny byla šířka pneumatiky. Auto má mnohem lepší jízdní vlastnosti. Později si někteří majitelé škodovek začali na "120" dávat pneu 165/70 R13 určené pro Favorita a to bylo ještě větší zlepšení jízd. vlast. To je vše kolem pneumatik. Jinak obecně čím větší kolo tím lepší jízdní vlastnosti(komfort), ale samozřejmě musí tomu odpovídat i šířka a profil pneumatiky. Takže je třeba volit kompromis. Toť vše
0/0
14.9.2004 15:00

TD wolverine

amerika
Hlavně že je to vlastně chevrolet že:) Nový Niva je chevy, a tohle není zas tak ošklivé vozítko. I když z levných aut bych bral spíš Pandu :)
0/0
2.9.2004 13:41

Franta Jetel

Fabia
0/0
2.9.2004 13:19

BOB

Ale no tak
Klidne mi tu naseptejte, kdo z Vas nema zkusenost s zigulem. Ja ji mam - a to velmi kladnoe. Moje prvni auto byl prosluly rusky Rolls - Lada 2107. Prezila moje nesetrne zachazeni a i oliznuti prikopu ji moc nerozhodilo. Pote jsem si bohuzel koupil Fiat Brava (v servisu byla moc rada) a pote Renault Megane (tady jsem si v dusledku castych navstev opravny zacal se servisnimi techniky dokone tykat). Pri nakupu dalsiho vozu jsem hledal nesmrtelnost, kterou poskytoval muj stary Zigulik. Tuhle vlastnost mi zadny Mercedes nebo BMW neposkytne, VW Group jakbysmet. Presel jsem tedy k Saabu a uz 130 000 km jsem nemusel udelat jinou nez rutijní opravu. Sam jsem jezdil v Saabu, ktery mel najeto 600 000km a nemel zadne zavazne poruchy. Saab=Zigul zapadu.
0/0
2.9.2004 12:24

Octavian

Fiaty a Renaulty
Pokud si kupujes Fiaty a Renaulty tak se nediv, ze jsi casteji v servisu nez na ceste.
Proc si nekoupis domaci vuz Octavii
Mam na sve Octaviinajeto pres 90.000 km a jsem uplne spokojen, zadny servis, nizka spotreba.  
0/0
2.9.2004 14:58

Auto

Re:
jen počkej ještě 20tis km a máš servis za servisem
0/0
2.9.2004 15:34

Octavian

Re:
Uvidime  
0/0
2.9.2004 17:29

škoda

Re:
tak to je tvá ochcávka těsně před smrtí....
0/0
2.9.2004 15:38

Octavian

Re:
Spatne ctes. Ja mam Skodu Octavii, ne Fiat Ochcavka.
0/0
2.9.2004 17:33

dronte.mauricijsky

Re:
To já jsem taky se svojí Š 100 (r.v. 1970) spokojen, také najeto přes 90 000, minimální servis. Myslím, že 90 000 mení příliš mnoho i na toto auto. Lépe by bylo srovnávat automobily po větší kilometrové dávce.
0/0
2.9.2004 18:06

Michal

Skoda a kvalita ? Radeji Vel Satis !
Mam Superb v eleganci a kazdych 25.30.000 km generalka pr. napravy ! Vzdy se meni nejake hlinikove horni zavesy , cena jednoho asi 3500 Kc !
0/0
2.9.2004 19:47

Michal

Re:
sorry melo byt 25-30.000
0/0
2.9.2004 19:48

Franta

Re:
Tak to máš smůlu. Já mám od roku 1996 Feldu 16 a najeto 485 tisíc km. Z toho 450 tisíc  na LPG. Zádná generálka, jen pravidelné prohlídky kámošem, co tomu rozumí. Do značkového servisu jsem zajel jen jednou a už bych to nikdy neudělal. Také je to o stylu jízdy a možná o šťasné ruce při koupi.
0/0
2.9.2004 20:28

Mr_Smith

Re: Tak chlapi,
vidite, ja auto nemam zadny(jsem na to asi jeste mladej) a chodim pesky. Semtam(po par tisicich km) zajdu s nohama do servisu, oni promazou klouby a seridi je...a pak mam zas na par mesicu pokoj :o)
0/0
4.9.2004 21:23

Roumen

Re:
To bude asi stabilizator. Taky mi ve fabii odesly (hned asi po 4000), ale dali mi tam (arucni oprava) nejaky novejsi typ a od ty doby pohoda.
0/0
2.9.2004 22:01







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.