Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

New Large: velký Fiat na obzoru

Takhle velký Fiat tu nebyl od druhé poloviny 80. let, kdy z turínské fabriky vyjížděly velké cromy. Prozatímní označení, používané ve vývojovém středisku fiatu, "New Large" dokonale popisuje velkorysé parametry chystané novinky.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Pivrnec

Dotaz na auto ?

Nemáte někdo levného Trabanta, potřebuji střechu nad hlavou !!!!!;-D

0/0
8.2.2007 21:44

úú

ll

:-/

0/0
8.2.2007 19:39

Kocour

otázka ( Punto 75

Našel by se někdo, kdo má Punto 75 r.v. 98, chtěl bych si ho koupit, ale nevím jak je na tom se spotřebou navíc reakce na fiat jsou jak houpačka...???

0/0
8.4.2006 10:49

Richard

Fiat , WV , Kia , BMW , Mazda . . .
j je naprosto jedno v jaké značce jezdíte, podstatné je být spokojen. Znám lidi kteří vlastní š 120 a nedají na toto auto dopustit. Prostě pro jejich použití je ideální./jedná se o mé rodiče-důchodce/ 22 let opravuji auta a 10 let máme Fiaty a Lancie, momentálně já Mareu 2.4 JTD a manželka Punto 1.7 D. Oba dva nedáme na ně dopustit, protože spolehlivě slouží bez závad ! Navíc v současné době žádná automobilka si nemůže dovolit vyrábět špatné automobily. Z vlastní praxe můžu uvést spoustu příkladů o závadách preferovaných a tzv. lepších značek. Je to pouze technika . . .
0/0
21.12.2004 21:00

Rambo_Sambo

MULTIPLA
Máte někdo zkušenost s FIATem MULTIPLA ?
0/0
16.9.2004 11:01

Viktor

Re:
Má ji soused, (kupoval ji hlavně kvůli tomu, že 4 děti do jiného auta pořádně nedostaneš, nikoliv z nadšení) a je naprosto spokojený. Nevím o tom, že by s ní měl jakýkoliv problém. Má 1.6 benzín, stáří tuším 4 roky.
0/0
17.9.2004 15:17

panpavek

TAZ
Ja se zas klepu pred vyrobky TAZ
0/0
11.9.2004 9:29

boris

fiat ??? co to je ??
raz som pocul dobry vtip..teda nazor. FIAT uz klepe este ked je na obrazku !! a je to pravda este som nevidel dobry fiat. napr. UNO diesel aj benzin traktor sa moze ist skovat. interier hnus, a u mna bohuzial fiat ako automobilka neexituje iba to zavadzia na ceste. asi tak
0/0
10.9.2004 14:03

xoxo

Re:
Ty máš asi namiesto hlavy svoje vlastné prirodzenie ( vtáka ) - písať sem o UNO diesel
0/0
11.9.2004 21:05

krysa

ende
Fiat fůj, je to hnůj ! ! Jediný auto které se Fiatu povedlo, je nová Panda ! !     
0/0
8.9.2004 21:11

panpavek

stilo 1.6
Mám stilo 1.6 rok a pul.Byl jsem s nim dvakrat na rodinne dovolene.Auto je to spolehlivy a hezky.Jen drobny problem s ovladacem zvuku u radia-seredne to nekdy drnci.Je to ale jen tenhle drobnej ovladac,jinak palubka v poho-ani vrznuti.Motor dobrej,pohodli velmi slusny!!!
0/0
8.9.2004 12:02

franta

Re: uznání
Máš můj obdiv ! ! Vydat se s jakýmkoliv Fiatem k moři, na to musí bejt odvaha. A ty jí máš. Za to máš mé uznání jako hrom. Přeju ti mnoho km, bez zastávky v servisu. A pak že není Fiat spolehlivý auto. Nevím proč ale já ti věřím. Tak se měj dobře, i s tím tvým bezporuchovým Stillem. S tím ovladačem .......
0/0
8.9.2004 21:46

asdf

To je sila
Tak to je peknej hnus, jsem fanda Fiatu, ale to co predvadeji ted je fakt hruza
0/0
7.9.2004 21:20

OndřejX

No to je šereda....
Nechápu, jak to můžou srovnávat s Pasatem - spíš mi to připadá nějaký odvar C5 - hlavně ten předek  
0/0
7.9.2004 19:01

škoda

.....
 Fůůůůůůůůůůůůj!!!!!!!!!!!!! To je ale hnusný!!!!
0/0
7.9.2004 16:37

čudil

no 1
Tento materiál beru jako vtip. Jestli to opravdu začnou vyrábět, nevím kterej blázen to koupí ? ? Je to MULAT nehezkej a od Fiatu. To mluví za vše. Fiat je v dnešní době v těžkém úpadku ve všech směrech. Od prodejů začínaje po servis konče. Statistiky mluví jasně      
0/0
7.9.2004 15:58

lonestarstate

hlavně že to už vím
hlavně, že už vím, co znamenají slovíčka NEW a LARGE v češtině
0/0
7.9.2004 13:14

creeters

Re:
jeste mi tam schazi anglicka vyslovnost
0/0
7.9.2004 13:46

lonestarstate

Re:
jaka vyslovnost? ja myslel ze se to cte: "nev large"
0/0
7.9.2004 16:20

gagaryn

Re:
Dám si raděj Dlouhána u Pitharta
0/0
7.9.2004 13:53

čudil

Re: ***
New = nový-á, Large = velikost. Toť vše.
0/0
7.9.2004 16:03

Petr

nepresny preklad
Vazena redakce, domnivam se, ze jste pouzili preklad clanku: http://www.quattroruote.it/auto/mondoauto/attualita/visualizza_articolo.cfm?codice=29398 ve kterem jste ale uvedli nektere nepresnosti. Vetu "Naturalmente non mancherà il turbodiesel multijet 1.9 da 150 CV, mentre non è ancora sicura l'adozione del 2.4 multijet da 180 CV" lze prelozit jako "Prirozene nebude chybet (motor) turbodiesel multijet 1.9 (l) o 150 konich, zatimco neni jeste jiste pouziti (motoru) multijet 2.4 (l) o 180 konich". Toto je v rozporu s vami uvedenou vetou "Lahůdkou pro závodivé Italy pak bude naftový 2,4 litrový multijet se 180 koňmi (132 kW)."
0/0
7.9.2004 13:12

lonestarstate

Re:
nic si z toho nedělej. někdy překládají úplně smyšlené články ze zahraničních  humoristických www stránek a uvádějí je tu jako seriózní vědecké studie (viz například článek "country snižuje IQ" v sekci Hudba)
0/0
7.9.2004 13:16

peter6

Re:
Prečo polemizovať s prekladom článku - novinári sú len ľudia / teda omylní / a možno aj leniví zistiť viac informácií - preto chcem len doporučiť zdroj infrmácií :
 ww..  italiaspeed.com  - tam si každý súdny čitateľ môže prečítať čo potrebuje, vidieť čo potrebuje , hlavne o novom  x large ( tie obrázky uverejnené vyššie v článku idnes sú fakt hrozné )
0/0
8.9.2004 21:01

Jenda

nechci rušit
Nechci rušit tu vaší pohodovou selanku. Rozplívání se nad spolehlivostí Fiatu a jeho kvalitě. Tři roky jsem jezdil s Temprou - koupená nová v CZ. Takže se k vám nepřipojím.  Nebudu tady lamentovat co všechno odešlo, ale to podstatnější SERVIS v čechách. Servis Fiatu v čechách je tragédie ! Stále jsem čekal, i na SOUČÁSTKY PRO JÍZDU PODSTATNÉ, které stály pár stovek. Můj dojem = Fiat CZ nemá skladem skoro nic. Jediné co mi neopravili po celou dobu užívání Tempry, byla DIGITÁLNÍ PALUBOVKA. ANI V ZÁRUCE ANI PO ZÁRUCE, si s tím nevěděli rady. Jinak svezení a spotřeba pohodová ! ! Ale od Tempry jsem si Fiat nekoupil. Hlavně kvůli SERVISU ! !
0/0
7.9.2004 12:36

rocky_krysa

Re:
Ziji jiz 10 let v omylu, myslel jsem ze Fiat zde prodaval jako nove od cca roku 1994 pouze Punta. Tzn. ze v CZ nikdy neslo koupit Tico, Tempra,Croma jako novy vuz. Nicmene povazuji za nestastne, ze kvalitu dnesnich aut jakekoliv automobilky posuzujete podle situace pred 10-12 lety. Zkuste se podivat i na ostatni auta jinych automobilek z te doby. O zadnem drzaku nevim.
0/0
7.9.2004 12:44

Ja

Re: Tico
Tico od Fiatu neslo koupit nejen v CR ale ani jinde! Tico vyrabelo Daewoo, predchudce MAtizu. FIAT vyrabel pred lety Tipo! 
0/0
7.9.2004 16:28

J.

Re:
Tipo, Tempru a Cromu sem Fiat CR v te dobe skutecne dovazel. Az s Puntem ale prisly prvni zajimave prodejni objemy.
0/0
13.9.2004 14:54

patrik

Re: souhlasím
Fiat nedělá špatná auta. Já mám rok nové Punto 34 tisíc KM , na tři roky leasing. Žádný obrovský problém nenastal, jen pár drobností. Souhlasím že SERVIS od FIATU je katastrofa. Nejde o ceny dílů, ale o délku čekání na dodání, deset dní není žádnej problém. Skladem nemají skoro nic. Takže, nejde si nic naplánovat. Fiat je Fiat. Ale i přesto se mi Punto líbí ! ! Ale do většího auta od Fiatu, bych fakt nešel. Je to určitě každého věc. Jak se rozhodne. Čao ! !
0/0
7.9.2004 14:44

OndřejX

Nic si z toho nedělejte!
Máme C5 a v servisu jsme tak 6 x ročně. Našli jsme si servis v Brně (v Praze je ještě socializmus) a tam jsme fakt spokojeni. Jediné co neměli okamžitě skladem byl sloupek řízení - obvykle vydrží déle než 80 tis.....  Dalšího Citroena si už nikdy nekoupíme, ale né kvůli servisu, ale proto, že to furt sype   
Kamarád má Stilo, v tom litrový motor a už jezdí třetí rok, aniž by musel něco měnit - má lehce přes 60 tis. Při normální jízdě se to chová skoro jako moje BMW3 - je to pevný, dobře to sedí a místa je tam taky skoro stejně -  ať žije Fiat
0/0
7.9.2004 19:20

Mirek

Re: koliksi jich vyžahnul ? ?
Asi dost..... Tomu nikdo neuvěří..... Spolehlivé Stillo ...... Srovnání s BMW ......... Zajeď si do Kosmonos ...... Možná tě ještě zachrání, ale nevím nevím ..........    
0/0
7.9.2004 20:05

OndřejX

Já taky neříkám, že bych to měnil :o)
Asi máš pravdu, že je to srovnání trošku nadsazené - jen jsem měl možnost strávit asi 2500 km ve Stilu a nebylo mi vůbec špatně. Opravdu jsem byl velice překvapen a ten můj kamarád s tím fakt zatím problémy neměl - má to třetí rok a nalítáno lehce přes šedesát. Jestli se mu to za rok rozpadne fakt nevím, ale zatím to jezdí dobře.   
A jaké máš zkušenosti Ty, že jsi tak smělý
0/0
8.9.2004 9:14

Mirek

Re: kup si Fiata
Kup si Fiata, potom uvidíš sám. Já mám taky spoustu kamarádů, a taky jsou spokojený / auta různých značek /. Protože málokdo přizná, co ho auto stojí v servisu. a jestli je bez problémů. S Fiatem zkušenosti opravdu nemám. Víš že mě nikdy ani nenapadlo, pomyslet na nákup Fiata. Nevím proč, ale ve všech zdrojích, na NETU v časopisech nebo TV, vždy spojují Fiat s problémy. Asi proto mě to nikdy nenapadlo. Proto se na mě nezlob. Ale to srovnání s BMW, mě fakt dostalo ! ! Fiat je dlouhodobě spojován s problémy, na které si sám zakládá. Proto ani prodeje nejsou v evropě dostačující. To je realná řeč čísel, jak v evropě tak u nás. To musí mít nějakej důvod né ? ? A že by se neprodával proto, že má dobrou cenu a dobrou kvalitu, tomu nějak nevěřím. Třeba v německu o prodejce Fiatu stěží zakopneš. I to něco naznačuje.      S Fiatem to jde posledních deset let z kopce dolů.
0/0
8.9.2004 21:36

limach

Re:
Já můžu posloužit zkušenostmi z provozu tří fiatů po sobě.  Byly tak  "špatné", že jsem si klidně pořídil dalšího Itala i když z jiné koncernové stáje a i nadále si to užívám. Mohu je doporučit s klidným srdcem na základě vlastních dlouhodobých zkušeností. Jen ten servis, bohužel, dělá této starobylé značce medvědí službu. Obecně platí, že italské auto vám neodpustí žádné špatné zacházení či vynechání jakýchkoli výměn náplní nebo filtrů. Je to jako s těmi jižanskými temperamentními kráskami . Ciao.
0/0
9.9.2004 11:58

OndřejX

To máš asi pravdu - prodej jim asi moc nejde.
Taky mě vživotě nenapadlo koupit Fiata, protože mám stejně jako ty, zažrané hodně hluboko pod kůží, že jsou to "srágory". Fakt nechci dělat Fiatům advokáta - třeba to jsou opravdu nekvalitní vozy - psal jsem akorát o jednom jediném které znám a ve kterém jsem jel a upřimně řečeno jsem byl překvapen - nic se tam neklepalo, podvozek nerachotil a auto působilo robusním dojmem - díry na silnici mu fakt nevadí. Ale třeba má kamarád jen kliku - osobně - skoro každý týden jezdím Praha - Brno a nejvíc aut se zvednutou kapotou tvoří BMW.... možná je to proto, že si jich víc všímám, ale já jsem během těch dvou let, co to mám, do servisu se závadou taky ještě nemusel, takže bych mohl tvrdit, že je to zatím to nejlepší, co existuje a určitě by se našel někdo, kdo by si ťukal na hlavu 
 Měj se Ondřej
0/0
9.9.2004 18:25

Octavian

nekvalitni Fiaty
Jestli to bude stejne kvalitni (resp. nekvalitni) jako stavajici modely Fiat, tak to radeji NEKUPOVAT
0/0
7.9.2004 12:25

asdf

Re:
Mam Bravu kupovanou jako novou v docela slusny vybave ABS,4xairbag, aut. klima,el.okna, zrcatka, alarm, central takze docela dost elektriky a za 5 let a 80t km prevazne po Praze bez jedinyho !!! problemu. 
0/0
7.9.2004 21:24

peter6

Re:
Zdokladuj svoje  "NEKUPOVAT" niečim. - poučím sa  
0/0
8.9.2004 21:16

svobodny clovek

Re:
Bratr ma Fiat Bravo a neustale jezdi po servisech - neustale problemy s motorem, s elektronikou, platove kliky u dveri se droli v ruce. Zavidi mi moji Octavii a rika, ze FIAT jiz nikdy.
0/0
9.9.2004 21:10

majo

Re:
Mal som Bravu aj Octaviu. Tretie auto pre ktore som sa rozhodol pred pol rokom je Stilo 1.6.
0/0
10.9.2004 7:45

martin

Fiat Stillo-jste spokojeni
Není to úplně k tématu,ale snad mi někdo poradí.Chtěl bych koupit ojeté Stillo,jste s ním spokojení?Ten motor 1,2je asi dost slabý,ne?Jsou poruchové?Díky za odpovědi.
0/0
7.9.2004 10:08

Martin

Re: Stilo
Mam Stilo 1.6, 2 roky. Spolehlivost prumerna, drobne zavady byly (jedna se o prvni serii, takze se ladili chyby), ale nikdy me zatim nevysplouchlo, byly to spis veci jako, ze prestal chodit ostrikovac zadniho okna, vrzani napravy atd. Takze celkem spokojenost.
0/0
7.9.2004 10:23

ddd

Re:
Stilo 1,2 rozhodně nekupovat, to je líný jako hrom! Jinak docela (na poměry Fiatu) povedený auto, žádný zásadní problémy - najeto 60.000. Co bude ale po 100K, ví Bůh.
0/0
7.9.2004 11:25

mac

Re:
pokud to máš na ježdění do práce a o víkendu s rodinou ke tchýni, tak není co řešit. Jestli je to líné? záleží na co jsi zvyklý, podle Felicie 1,3MPi 50kW je to raketa, podle čehokoli kolem 1,6-2l je to slabší ale má to 6 kvaltů dopředu a dá seřadit ze 6-tky na trojku. Pokud často jezdíš plně naložený po dálnicích tak to asi nebude ono, bude se to bát kopců. Mám najeto 20Tkm a naprostá spokojenost.
 
0/0
7.9.2004 15:10

martin

Re:
Díky za odpovědi.Na dálnice a dlouhé cesty mám Peugeota 307 sw,tohle mělo být jako druhé auto pro manželku(50 km denně).Láká mě na něm ta výbava a cena ,ale bojím se té (ne)spolehlivosti.
0/0
7.9.2004 16:46

Pražák

Horší jak 307 to určitě není
Jezdil jsem jak 307 2.0 HDI tak Stilem 1,2 benzín - Stillo má mnohem lepší zadní sedaačky - s tou lavicí v 307 se to nedá vůbec rovnat a místa je tam stejně. To zadní dedadlo jde navíc celé posunout a naklopit - fakt to nemá chybu. Stillo je celkově pevnější a stabilnější, ale s kufrem 307 sw může soutěžit jen dodávka. Jinak k Peugeotům - měli jsme 605 - tu jsme koupili starou tři roky, pak 206 1,4 benzín a teď 206 2,0 CC - tu 307čku má kamarád a ani o jednom z těchto jmenovaných vozů nejde říct, že je spolehlivé. Navíc je všechno měké a hrozně rychle se to opotřebuje - po 60ti tis začnou mlátit nápravy, jsou vůle na řízení apd..... pokud budete sronávat 307 a stilo, tak budete mile  překvapen
0/0
7.9.2004 19:35

martin

Re:
Díky za odpovědi.Asi jste mě přesvědčili.Mimochodem v 307SW není lavice,ale 3 polohovatelné samostatné sedadla.Zatím mám najeto 30 000km a je v pohodě,blbne jenom alarm.A tu stabilitu dobře řeší ESP.Kufr má opravdu nadprůměrný,vozím tam kolo na stojáka a vleze ta všechno.
0/0
8.9.2004 12:13

wolff

Re:
A ještě poznámku...Pokud máš tu 307SW v naftě, tak ta 1,2 má téměř stejný výkon, jako ta slabší 2,0 HDI, takže ani na té dálnici, by nemusel být zase až takový rozdíl...Shrnuto a podtrženo, manželka se má na co těšit...
0/0
8.9.2004 8:10

myday

Marea - Brava
Podle odborníků jsou si předky Marey a Bravy pouze podobné, Marea ho má delší a je i celkově širší, takže se nedají zaměnit ani části karoserie..
0/0
7.9.2004 9:45

dodo

eee
EE, nevypadá to hezky. Vypadá to jako nějakej KOREJEC. Sakra to nemůžou pozvat do vývoje Fiatu, někoho z Ferrari nebo Lancie ? ? Tohle je otřesnej disajn. Oproti tomuhle NEW LARGE, je třeba Fiat Panda KRASAVEC ! ! Je ale pravda, že velký auta Fiatu nikdy nešly. AQle malý auta umí perfektně ! ! Jako Pandu a Punto.    
0/0
7.9.2004 9:22







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.