Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Jaké poklady skrývají české garáže?

Registr motorových vozidel to ví: Bohatí Češi preferují Ferrari, Rolls-Royce je neláká. A českých veteránů stále ubývá. Probuzení do trpké reality. I tak se dají chápat čísla v registru motorových vozidel Ministerstva vnitra.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

120

wwwwwfasisti

RvR^stodvacitky  tyhle novi  krumle  prezijou     nazvy jako rumster  felicie   a superb  atd  to uz meli tyto nazvy  za komunistu  tyhle  trapaci  skoda wolt prdel to akorat vopslehly  na ty svoje krunty   treba jednou  se zas 120 atd vrati nahon  na zadek   lepsi vybava to by byl narez   to musi nejdriv vyhnat skopcaky

0/0
12.5.2007 8:09

120 110

skoda je dobra do roku 93

nahodou  120 a formani proste jsou abyli jednicky  ze smrdi smrdi kazdy auto   aty vase fasistycky fau wwwwwww  fabie adalsi popelnice dneska  nic nevyjedou  a katalizator jim je naprd jednak je to brzda  a skodlivyny jsou trikrat horsi  vic jak u starejch aut tyhle novi  auta nemaj budoucnost itrabant by jim dal na prdel

0/0
12.5.2007 8:04

nevim

T 700

Dobrý den tatra 700 je geniální. Ale pořád nechápu jak je možný že na netu jsem zjistil že jich bylo vyrobeno 58kusů, v knížce 62 a v článku v časopise 68. Rozhodně jich je málo a je to škoda a cena vypovídá o jejich kvalitě.

0/0
28.10.2006 22:58

k

j
hustej tráboš
0/0
14.4.2005 16:38

svobodny clovek

nadherna Tatra 700
Tatra 700 je nadherny vuz. Skoda, ze uz se nevyrabi.
0/0
18.11.2004 0:37

Dan

Re: nadherna Tatra 700

Souhlas, je to užasný auto, který bohuže naši politici potopili a k tomu jim silně pomáhal managment Tatry.;-(;-(;-(;-(

0/0
28.5.2006 18:18

Vetešník

vzpomeň si na čem jsme se učili jezdit
svoji troškou do mlýna(ojetin) chci přispět jen názorem, že je-li ojetina sebevražedným nástrojem nebo ne není vůbec důležitý datum výroby na štítku.Znám tříletý ojetiny omlácený, ze kterých odpadávají celé díly a do kterých bych nevlezl a naopak třicet let starý žigul, jako by právě vypadl z linky někde na Uralu. Pánové v roku stáři to není. To je věc jak se kdo o ten svůj poklad v garáži stará. Nový auto je sice pěkný a sám jsem po všech škodovkách, trabantech, žigulů i dacií to poznal na vlastní kůži, ale včem kdo jezdí je jeho věc a mělo by se jen zabránit sebevrahům jezdit v něčem co odporuje zdravému rozumu už na pohled.
 
 
0/0
2.10.2004 20:26

bulka

1%?
Za korunu koupím, za 2 prodám? 1%? Podle mě to dělá 100%. To je přesně, co se svými zákazníky ten nejmenovaný bazar předvádí.
0/0
20.9.2004 10:35

Pavel

Papírová pravítka
Zdar lidi, omlouvám se, že můj příspěvek se netýká článku, ale jak tak koukám, takových je tady víc.
Chtěl bych poděkovat pánům jako jjj, speedster@iol.cz, křovák a spol. za příjemnou zábavu. Koukám, že se na diskuzích auto.idnes.cz stalo zvykem veškerá témata obrátit na léčení zamindrákovaných nešťastníků. Hlášky typu "Jsem zaměstnancem ve státní správě a koupil jsem Oktávku za hotové" nebo "Se svou Fábií 1.4 dostanu i v kopci kdejakou Oktávku nebo Passata" nebo "Ti kdo kupují nová auta jsou debilové, já mám Passat z 2002 za 200tis" nebo "Ti, kdo kupují ojetá auta jsou debilové, já mám nový Passat za 800tis" mě přijdou jak z mateřinky. Sakra panóvé, co blázníte? Každej máme nějaký auto a to takový, pro který jsme se rozhodli. (Ti, kdo začnou s tím, že to tak není a že ne každej na to má prachy, ať se předchozí větu přečtou pořádně a přemýšlí) Někdo prostě škudlí na staré škodárně, někdo jezdí v passatu. No a? To, že škodárny jsou ale nebezpečný je bez diskuze :)
O veteránech toho moc nevím, takže je to vlastně zbytečnej příspěvek. Chtěl jsem jen výše zmíněným pánům a i některým ostatním říct, že v papírnictví seženou velice levně papírový pravítka, takže si jistě můžou přeměřit velikost svého penisu a podělit se o to s námi ostatními. Takové příspěvky budou jistě náležitě oceněny.
0/0
19.9.2004 15:44

jjj

Re:
Mě napadlo měřit si své pohlaví tak ve 14 letech, jestli jsem v průměru.  Od té doby jsem si na to nevzpomněl, protože komplexem méněcennosti netrpím jako asi někdo. Čti diskuze celé, možná přijdeš na to, co autor chtěl říct. A vůbec nepochopil jsi, o čem je článek. O tom, co máme v garážích všeobecně a ne jen o veteránech.  Tímhle příspěvkem jsi jen chtěl píchnout asi svým pohlavím do vosího hnízda.
0/0
20.9.2004 8:09

Jura

Emise
Kdo jezdí na natural v autě bez katalyzátoru je vrah. To svinstvo co se teď dává do benzín místo olova totíž způsobuje rakovinu, pokud se neodstraní katem. Takže jet za smradlavou 120 je doslova životu nebezpečný a nejsmutnější je, že to málokdo ví. A řeči že někdo nemá na lepší auto než je stará škodárna to je naprostá blbost, já mám starý mitsubishi z r. 88, katalyzátor, slušná výbava, emise OK, žádná koupená technická. Neříkám že občas někde nezačíná trochu rezavět(lemy blatníků), ale všechny nosné prvky jsou OK. Stálo mě 25 tisíc. ND se taky dají sehnat docela levně, hlavně neorig, ale pravda je, že u japonce se nemusí opravovat něco obden, jako u škodárny (měl jsem Š 100 tak vím o čem mluvím). Kdo někdy viděl škodárnu s motorem vzadu po čelním nárazu (i v malé rychlosti), ten už nikdy do něčeho takovýho nesedne. Kamoš ve 120 čelně narazil - smyk v zatáčce na sjetých gumách - zabil holku co seděla vedle něj a sám se zmrzačil. Fakt to nemá cenu , hazardovat v těchto šrotech a za pár ušetřených korun mít zkaženej zbytek života.
P.S.: Není náhodou tento registr někde dostupný, třeba na webu ? Docela by mě zajímaly i počty jiných aut než tady uvedených.
0/0
16.9.2004 10:40

Hard-boy

Re: Emise
nevim ale kdyz tvuj kamos zboril 100 po smyku, tak je blb, Š 100 - 130 (mimochodem je to jedno) s motorem vzadu je dobra na skolu rizeni......v zime se s ruznym zapadnim srotem + japoncema nehrabes a po silnici 1. tridy jedes 70....MB forever
0/0
11.10.2004 22:07

ddo

Re: Emise
A taky kdo jezdí v dieselu bez filtru prachových částic je vrah. Je to totiž ještě horší než ten natural bez katalyzátoru. Jenom to tak vyhovuje některým vlivným automobilkám ...
0/0
21.10.2004 13:55

Bob Ash

Veteráni
Zásadní problém toho registru je, že nejspíš vynechává auta registrovaný jako veteráni, který teď už můžou bejt používaný naprosto normálně. Třeba těch Cadillaků bych tipoval ještě jednou tolik na veteránech jako jich je na normálních číslech ...
0/0
16.9.2004 0:29

jan

ŽÁDNÁ ZMÍNKA O ASTON MARTINU ???
Neviděl jsem žádnou zmínku o značce Agenta Jamese Bonda anglického Aston Martin. V Česku ho distribuuje společnost Auto Triumf. Fotky nového modelu DB9 budou uvedeny brzy. Automobil je k objednání asi do 7-9 měsíců. Uveden je na stránkách www.seznam.cz pod auto moto , poté pod auto-moto prodejci a poté pod INTERNETOVÍ AUTO-MOTO PRODEJCI. Aston Marton je ale krasavec v jakémkoliv modelu !
0/0
16.9.2004 0:29

stk

vraky
To zase bylo závisti. Vy všichni majitelé těch vyrezlých a smradlavých socialistických zmetků jménem Š105/120 jděte s těma šmejdama už do prd*le. Kdyby řádně fungovaly všechny STK, tak z těch vašich Š105/120 neprojde ani jedna. Přestaňte to vylepovat a přestříkávat a vlezte si pod to, abyste viděli v čem se pohybujete!! Vyrezlá karoserie jako z perníku, vyrezlé domky na zadní nápravě - to jsou ta upadená zadní kola, kdy to vyjede i s poloosou, vytlučené čepy a uhnilé úchyty na přední nápravě - to jsou pro zmněnu ta přední ulomená kola. Jen se podívejte kolik vašich "spoluvrakovníků" stává na jaře okolo silnic s ulomeným kolem. O emisích u těch vyčvachtaných motorů ani nemluvě. Po 60.000 km je to na generálku. Smrdí to po vás olejem ještě půl hodiny po průjezdu. Tato auta jsou životu nebezpečná a už DÁVNO nemají na silnici co dělat. Osobně bych byl pro vyloučení z provozu všech vozů bez katalyzátoru, maximálně vytvořit krátkou přechodnou dobu a následně zakázat.
0/0
16.9.2004 0:18

von Kleist

Re:
Á pán je odborník :o)
0/0
16.9.2004 17:39

orel

Re: vraky
Jake ulice takove auta(vraky).
0/0
6.10.2004 4:22

orel

Re: vraky
Jake silnice takove auta. Co chces odstranovat? Zapomnel jsi jake jsou prumerne platy?  v .
0/0
6.10.2004 4:44

HeadUP

Re: vraky
naprosto souhlasím. navíc škodárny jsou největší brzdy provozu. denně jezdím do práce a z práce autobusem a v podstatě pokaždý nákou tu stodvácu musíme předjíždět.  autobusem!! škodovkáři by měli jezdit na kole...
0/0
11.10.2004 14:50

Hard-boy

Re: vraky
kecy blbecku.....sice jsou nektery skodarny hnuj a STK maj podmaznutou ale jsou i lidi-ridici ktery vedej jakou ma skodarna cenu a maj ji v dost dobry kvalitce
0/0
11.10.2004 22:13

Petrarc

Tatra
Skoda, ze skoncily Tatry, vsude ve svete jsou jeste zname, tak je mi to lito :( .
0/0
15.9.2004 23:11

křovák

škodule 100, 105, 120 ? ? ?
Ty hnijou v garážích vesele dál. Ale proboha at už nevyjíždí na silnice jsou to kaskadéři. Škoda - SIMPLY NESER ! ! Mimo východu nejezdí nikde ! ! Možná jen z recese. Prosím majitelé Favoritů a Felicii aby se Š - 100, 105, 120 neposmívali ! ! Protože Favorit a hlavně Felicie ( VW ) rezne ještě rychleji než ty bolševický rumpály 100, 105 a 120 ! ! Neznám neprorezlou Felicii ! !  VW TDI používaný ve škodulích hodně moc kouří a smrdí jako dobytek ! ! TDI FŮJ - SMRDÍ JAK HNŮJ ! ! Auta starší šesti let patřej do šrotu ! !    
0/0
15.9.2004 18:37

von Kleist

Re:
zatim tu na foru nejvic smrdi nejakej krovak. Krovak do srotu !!
0/0
15.9.2004 20:22

past na křováka

Re:
nechci ti brat iluze, snobe, ale ve feline TDI nikdy nebylo to T znamena turbo a to feliny nemaj...
0/0
15.9.2004 21:59

speedster@iol.cz

Re:
Takze vsechny auto pod r.v.98 patrej do srotu. To si dobrej koumes. To by byly prazdny silnice, jak u nas tak v Reichu. Ale kdyztak premyslim, nevim kdo by ti a cim privezl do obchodu rohliky...
0/0
16.9.2004 10:51

bulka

Re:
Odstranit auta starší 6-ti let? Jsem teď ve Francii, kolik myslíš, že by tu zůstalo aut v provozu? Polovina by to nebyla.
0/0
20.9.2004 10:50

krf

a co moto?
s veteranama je to špatný to je fakt...ale člověk si nemůže koupit auto nebo motorku v zahraničí a přihlásit... jen o 8 let starší..... a to je bordel... např. motorka z 92 má mnohel lepší emise (nebo nevim proč se to zakazuje) než dízl, kterej je sice vyrobenej v roce 99 ale emise u něj sou strašný až vražedný (vim co řikam, jeďte si s motorkou ve městě za třeba nějakym oplem DTI. umřete smrady... Podle mě maj díru v zákonech. měli by to určovat emise.....
0/0
15.9.2004 18:14

Surfboard

Re:
Postrelena husa se ozve:))). Nemas pravdu. Moje manzelka ma Opel vectra caravan 1999 2l dti a  s autem jsem 2 ´mesice po em. a stk. Nebyl sebemensi problem. Uplne v pohode ma velikou rezervu v limitu. Problem bude spise ve spatnym razenim, ale to u vsech TDI, je to v ridicov.
0/0
15.9.2004 23:32

kriznik

Re: Re:
tak to je pekelna hlaska, ze emise zalezi na stylu razeni ! :)
0/0
26.3.2005 14:02

Jimmi

Člověk by rád...
...napsal něco rozumného o starých autech... a copak může, když tady jakési skupiny přispěvatelů veřejně onanují svůj mozek...?
 
Měl jsem možnost se projet starým Hillmanem z roku 1960. Kousek v perfektním stavu, šlapal jak hodinky. Brzdou provozu určitě nebyl. V registru jich musí být relativně hodně, v šedesátých letech se tu prodával a čas od času nějakého na silnici ještě potkám. Majitelé těchto skvostů většinou mají aut víc a s tímto si jezdí většinou jen tak pro radost.
 
Také jsem před lety řídil Volhu, ten novější hranatější typ (černou, samozřejmě), do které byl nainstalován dieslový motor. Bylo to trochu líné (dvoulitr je na dvě tuny málo) ale ani na těch nejrozbitějších okreskách nebyly cítit žádné díry. A prostor uvnitř úžasný....
 
0/0
15.9.2004 18:03

Surfboard

Re:
Ja mam taky jeden sen: V jednom nejmenovanym obrovskym autobazaru v Praze stoji Mercurry rok  1951, obsah 10l, 650 PS. Dal bych nevim co jenom si poslechnout ten motor. Nejkrasnejsi auto jake znam. Je to laska.
0/0
15.9.2004 23:18

gogo

POZOR!
Krovak je nastrceny provokater od iDNES. A vsichni jsme mu skocili na spek! Tak to vidim ja.
0/0
15.9.2004 16:46

křovák

Re: neuhodl ! !(
0/0
15.9.2004 18:39

křovák

Re: vidíš špatně !
Vidíš špatně protože já se živím u nejlepšího prodejce v republice ! ! Každej jen mele a pomlouvá naší firmu. Já doporučuju VW Passat A Ford Mondeo těch máme dost a jsou to nejlepší koupě v očekávání poměru / cena a užitná hodnota / věřte mi . U nás točíme tisíce vozů oproti malým autobazárkům a dovozcům bouranejch aut ! ! Jsem jen zaměstnanec a věřte že všechny vozy máme v poho ! ! Škodule jsou mizerné je na nich malej vejvar. A dost se nám vracej.  Protože každej škodulista chce za svůj ojetej plech moc peněz. Ale nám to jedno procento z prodeje stačí - za korunu koupíme a za dvě koruny prodáme. Škoda - SIMPLY NESER ! !    
0/0
15.9.2004 18:51

Pepa

Re: Ford Mondeo?
Ty odborníku od nejlepšího prodejce aut chudáci lidi co tebe a ty tvoje kumpány poslechnou.
0/0
15.9.2004 20:54

HUSTOMERKA

Re: Re: vidíš špatně !
pán je asi aod áááá!!!!
0/0
5.10.2004 8:16

von Kleist

Re:
at tak, nebo tak, kazdopadne je to idiot...
0/0
15.9.2004 20:20

vLada

...
Jo, registr vozidel - ja mam treba v technicaku typ kterej nikdy neexistoval. Takze skutecnost muze byt uplne jina...
0/0
15.9.2004 16:39

křovák

starý je špatný
Auto starší jak šest let je nebezpečný. Stáří jde každýmu po krku - počítačům, televizím, pračkám, telefonům a u aut to plátí třikrát víc. Proto Škoda 120 nebo 105 nebo nedej bože škoda 100 jsou životu nebezpečný pro všechny ! Škoda - SIMPLY NESER ! ! Já bych tyto sračky zakázal. V létě to furt vaří stojí jich u pangejtu opravdu dost. V zimě to nestartuje..... A smrdí to a kouří to jako motory ŠKODA TDI ! ! Ty bych minimálně zpoplatnil. Je to vostuda vyrábět nový auto - TDI - který kouří jako blázen ! ! HAMBA motorům TDI ! ! Jsou to nový sračky z boleslavi ! !    
0/0
15.9.2004 16:36

W.

Re:
Pokud vím Škoda patří pod VW a dá se tudíž předpokládat že "její" TDI je z produkce VW... Nebo se pletu? (Nikde jsem to neověřoval...)
0/0
15.9.2004 17:48

gogo

schanim S105/120
Kdyby jste nekdo vedel v originalu o S105/120 (uzovka), original lak, vyborne chromy, garazovane, najeto do 30000km, prvni majitel, proste nove auto, tak napiste. Potrebuji do sbirky.
0/0
15.9.2004 16:18

MF

Re: S 105 L
z roku 1978, cervenou s 32000km ma strejc na Slovensku...Ale neda na ni dopustit, jednou za mesic musi tech 7 km do mesta nejak dojet...
0/0
15.9.2004 18:28

Lektor

Poučení
Je to přesně tak někdo má normální penis tak nepotřebuje velké auto  :o)))))
0/0
15.9.2004 14:34

bruno

nové auto jen pro lepší lidi!!!
Lidi já mám a doporučuju BMW 760Li výkon 327kW,motor 12válcovej šestilitr,spotřeba 15litrů na sto!!!!cena necelý 4 miliony,docela dobrý né i ta cena!!!!!
0/0
15.9.2004 14:23

kafy

já velorex potkal v Podbořanech :)
0/0
15.9.2004 14:19

Kaja

Velorex
Toho kdyby se dnes nekdo chytl!
0/0
15.9.2004 13:54

jjj

Š 105/120
Když jsme u toho, tak jsem ve státní správě a vlastním Octávii, kterou jsem koupil za hotové. Nejsem ministr pouze referent Měú. Je mi přes 30 let a delší dobu jsem neměl děti. V této době jsem si našetřil (půjčky...) na chaloupku, kterou delší dobu pronajímám cestovkám.  Vynáší to docela dobře. Chci tím jen říct, že každý má tu možnost si zlepšit svou životní úroveň. V současné době kritizuju Š 120 a jim podobné z důvodu, že brzdí provoz a když je dojíždím, tak okamžitě zapínám vnitřní cirkulaci, protože už si člověk pomalu odvyká na zápach, který tyto vozidla produkují.
0/0
15.9.2004 12:57

gogo

Re:
, Jezdi podle predpisu a pak je nebudes dojizdet. Ty jeden "jjj". Octavia!? Hm... a za hotove! To musej byt ty obalky pekne nabouchane.
0/0
15.9.2004 13:05

jjj

Re:
Má vůbec cenu reagovat?  Nedalo mi. Do kopce bych musel jezdit tak 40 km/h, abych Š 120 nedojížděl a prostě umím udržet korunu - naučil jsem to i manželku a učím to i děti. PS: V době zadlužení jsem byl Škrt, dneska se snažím nebýt. Obálku si nevezmu, protože jsem byl už 2x nezaměstnaný, ne vlastní vinou.  
0/0
15.9.2004 13:21







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.