Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Mercedes SSK: auto za 200 milionů

Krásný červený Mercedes-Benz SSk z roku 1929 se stal v pátek na dražbě veteránů v sussexském Godwoodu druhým nejdražším autem na světě. Neznámý kupec za něj zaplatil 4,18 milionu liber, to je asi 200 milionů korun.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Vladimír Hučín

Seven
Tak tohle máme u nás ve stodole taky.
0/0
9.9.2004 19:56

...mn

Re:
a kde mate stodolu? ...  :)
0/0
9.9.2004 21:08

krisa

co
Vúbec my nevadí žě, mně urážíš ty Profesore. Mně se Němeký automobyly vždy lýbili. Taky SSK je víborný auto podobný jako Lauryn Violurebeta nebo jak se to auto, menovalo. Ty Němcy auta prostě umí ! ! Taky ta nová oktavia 2. se moc povedla. To je prostě takoví PARNIK ! ! čau. Seš prostě pomatený až chytrí oldFaker vyd ? ?
0/0
9.9.2004 18:45

Cherry

Více informací
V knížce m.Skořepy "Z depa senzací" je Mercedesu SSK věnována dost dlouhá kapitola. Vyšlo to někdy v roce 1978, snad to ještě někde v knihověn bude - poud ji nikdro neukradl, na svoji dobu to byla perfektní knížka.
0/0
9.9.2004 15:08

frenk

ty fole
Tak takovou stodolu bych si taky nechal líbit. :-)
0/0
8.9.2004 22:50

gogo

Re: ano
Pravdu máš. Zlatá slova ! ! Ta stodola, je i v roce 2004 COOL ! !  
0/0
8.9.2004 23:01

Golem

a to hlavní
A to hlavní, proč jsem to četl, jsem se stejně nedozvěděl. Když byl nejrychlejší v té době, tak jak rychle jel?
0/0
8.9.2004 21:58

Glumik1

Re:
Milý Goleme (velké tělo, ale malý mozek) je to tam samozřejmě napsáno. Písmenka (i VELKÁ) umíš, ale s těmi čísly máš asi ještě drobný problém. Jel maximální rychlostí 192km/hod. Měj se :-))
0/0
9.9.2004 13:47

Golem

ach ta gramatika
Z těch novinářů by jeden zaplakal. "Německé auto" se píše uprostřed věty s malým "n"! Proboha! Základní škola!
0/0
8.9.2004 21:57

krisa

Re: nepruď
ser na City z Německa láska Zvítězí ! ! čau Gramatyko ! ! Seš k smýchu ty, profesore. gramatyku neřeš ! !  
0/0
8.9.2004 22:34

OldFaker

Je jedno, že jste nevzdělané hovado!
Ale není jedno, že se svou poloidiocií ještě chlubíte! Nepruďte Vy, serte se mezi stejné vypatlance jaako jste Vy a neotravujte lidi, kteří se kochají!!!! Pořádná auta stavěli vzdělanci a jen ti jim také rozumí, Vy....kdovíco!
0/0
8.9.2004 23:23

Miloš

za jedna !
Krásný auto ! Kdo má jiný názor, není realista. A porovnávat SSK s čímkoli z té doby, mi připadá hloupé.
0/0
8.9.2004 21:05

OldFaker

No...to není přesné....
...Bentley, Bugatti....V době vzniku tohoto vozu byla spousta stejně dobrých...Jenže Porsche pokračoval, a oni už ne...
0/0
8.9.2004 22:03

Petr

!!!
nemáte-li 200mil nevadí, stačí cca 35.000USD a můžete si koupit krásnej model 1:8
 
0/0
8.9.2004 18:14

Roman_2

yswa
Sunt? Je to vyjimecne auto!
0/0
8.9.2004 16:19

OldFaker

Milá Lenko....
.... dojala jste starce k slzám, jsem totiž Tatromil a fanoušek Hanse Ledwinky, "našeho" jediného geniálního konstruktéra.... Hitler samozřejmě nemohl vidět Tatraplán, jen jeho přímého předchůdce T 97, nebo T 87 ( kterou kdejaký blb nazývá Tatraplánem...), či jejich předchůdce T 77... Ono je to složitější, T 77, ani T 75 nejsou v žádném případě konkurenty Mercedesu řady SS, snad dvanáctiválcová T80, která konstrukční čistotou a progresivními prvky podvozku patří do zlatého fondu světového automobilismu, jenže pan Ledwinka odmítal přeplňování a nebyl v situaci, kdy potřeboval representovat supersportovním autem... A, milá Lenko, odkudpak jste, že se Vám Tatry zachtělo...?
0/0
8.9.2004 15:53

LOLO

abc 1960
Až bude tobě, pionýre, čtenáři, třicet, pětatřicet let, vzbudíš se do světa, který už v mnohém nebude podoben dnešku. Budovatelé komunismu v Sovětském svazu i u nás budou mít k dispozici moderní automatizované závody, zvládnou zemědělské práce průmyslovým způsobem, budou pracovat šest hodin denně. V té době proniknou hluboko do tajů vesmíru. To všechno se promítne do každodenního života: 250 milionů tun oceli ročně, hojnost všech prostředků, městská doprava zdarma, bezplatné stravování ve školních a závodních jídelnách, bydlení v prostorných bytech bez nájemného, levné nebo bezplatné turistické základny atd. To není začátek fantastické povídky našeho časopisu, to je reálný dvacetiletý program Komunistické strany Svazu sovětských socialistických republik, o kterém píše, mluví a přemýšlí celý svět. Bledne sláva kapitalistické techniky a výroby. Vždyť za deset let předstihne SSSR Spojené státy americké dvaapůlkrát a v roce 1980 bude jeho náskok sedminásobný. Je krásné žít v takovém světě! V prvé větě naší poznámky jsme vlastně napsali chybu. Přečti si tu větu znovu, milý Vláďo, Květo, Přemku, i vy ostatní. Našel jsi nesprávnost? Budeš se do nového světa teprve probouzet? Jistě znáš odpověď: Všichni se musíme přičinit! Učit se a pracovat. I mimo školu ve svých pionýrských oddílech, v kroužcích i ve speciálních kolektivech. Pusťte se všichni do technické a přírodovědecké činnosti, nebojte se usilovné práce nad funkčními modely, zamilujte si pěstitelskou či chovatelskou práci v pionýrských zemědělských hospodářstvích. Velkolepá budova světa - komunistická společnost - potřebuje všestranně připravené lidi, vládnoucí elektřině, jaderné energii, složitým mechanismům, chemickým látkám, přírodě na Zemi i v kosmickém prostoru. Komunismus potřebuje lidi odvážné, čestné, muže a ženy, kteří umějí žít v kolektivu a pro kolektiv.
0/0
8.9.2004 15:46

gogo

Re: ty jeden
Ty jsi : čistokrevný blázen ! ! Ty jsi na druhém břehu. Schíza, tě pohltí ! ! Tobě není pomoci. K lékaři nechoď, je pozdě ! ! Kupředu pravá, kupředu levá ........    
0/0
8.9.2004 22:58

lenka

A co nase Tatrovky?
Nechci rypat do Mercedesu, ale nase auta se maji rozvnez cim chlubit. Vzdyd i Hitler, kdyz videl nase Tatrovky  - Tatraplany a shledal je lepsimi a pohlednejsimi, tak nam zakazal vyrobu...
0/0
8.9.2004 15:03

Josito de las Cienagas

Re:
Nó, když Hitler viděl tatraplán, tak se mohl zbláznit. A Bismarck taky... ...vyráběly se od roku 1948
0/0
8.9.2004 15:12

lenka

Re:
No to jsem se teda ukopla...  Ale Tatry 75 a 77 jsou prece jen dost dobri konkurenti tady tomuhle mercedesu, no ni?!
0/0
8.9.2004 15:23

Josito de las Cienagas

Re:
Jedno malé ukopnutí netřeba řešit, promiň, že jsem si neodpustil jedno malé rejpnutí. Jinak předválečné tatrovky byly hezký autíčka, ale bylo jich vyrobeno trochu víc, než těch medvědů z článku - proto se neprodávají za takové sumy. Ale zato během války zabily snad víc nácků, než celý český odboj - důstojníčci jezdili s plynem u podlahy jako v kaďouru - no a tatrovky byly výrazně rychlejší než kübelwagen...
0/0
8.9.2004 15:39

Josito de las Cienagas

Co na to pán z autobazaru?
"Cože, za tohle ještě chcete peníze? Měli byste to odvézt spíš do šrotu! Dyť ta paštika neni ani v tédéíčku! Jestli chcete vidět, jak vypadá auto, tak támhle stojí moje oktávka, to je ta s těma nálepkama na kufru. Ten potápěč znamená, že mám vodnatou hlavu a trochu mi to myslí jen ve vodě, snad kvůli vyrovnání tlaku nebo co. Takže až uvidíte auto s potapěčem na kufru, tak odšroubujte víčko z mattonky a nalejte jí do tý káry střešním oknem. Pak tam mám jelena, no možná je to daněk, důležitý jsou ty parohy. Nálepka znamená, že se mi nemáte smát, nevíte co zrovna dělá vaše stará. No a tu rybičku mi tam tuhle nalepila manželka, že prej jsem kun*a z ryby."
0/0
8.9.2004 14:09

yswa

takovej šunt!!!
takový peníze za starýho hajzla když neví co s penězma tak ať je dá mě!!!!
0/0
8.9.2004 12:48

TomášM

Takovou úchylku fakt nemám
Sbírat starý prakticky nepojízdný nepohodlný a vůbec děsný auta za zakový nekřesťanský prachy.Dnešní auta jsou za daleko menší peníze schopna toho poskytnou víc po všech stránkách, včetně vzhledu nad kterým tu všichni onanují.
0/0
8.9.2004 11:21

Zsoltán Szabó

Re:
A jinak to máš v hlavě v pořádku  Jestli ti to nedošlo, tak takovýhle auto se nepořizuje na normální ježdění .
0/0
8.9.2004 11:54

Fill

Re:
Ty jsi vazne *ovado, vid!
0/0
8.9.2004 12:22

Slunatko

Re:
Já si myslim, že je spíš Hovado než *ovado.
0/0
8.9.2004 15:28

Alex

Překrásný krasavec.....je to opravdu skvost...
0/0
8.9.2004 11:13

Goro

Ale stejně je to slabota...
...protože nejlepší auto je Fabia RS!!! Ma úžasně nízkou spotřebu (těch 20+ litrů se může jít zahrabat), maximálku má vyšší, 6 rychlostí a v této kategorii nevídaně velký kufr! A co teprve jízdní vlastnosti, prostě úplně nejlepší auto, co existuje!
0/0
8.9.2004 11:09

saladin

Re:
no to snad nemyslis vazne, dit fabie je jedna z nejvetsich sracek co kdy jaka automobilka vyplodila a este k tomu smradlava nafta. fuj tajxl. absolutne mrdkoidni auto z nulovou hodnotou a podvozkem tak na 30 000km. pockej za 5 let. nebude mit cenu svi vahy ve zberu. ja mam MB W 116 450 SEL 6,9 limuzina z roku 77, s exluzivnim zavodnim V8 7litrem a i pres hmotnost okolo 2,5tuny je to kurefsky rychlejsi nez fobie rs. a vzhled ty prasivy febky snad nema smysl ani resit, ne? ZADNY AUTA SOUCASTNOSTI SE NEMUZOU VZHLEDEM ROVNAT AUTU 50LET STARYM. A TO PROTO ZE JE NENAVRHOVAL ZADNEJ PRASIVEJ POCITAC, NEMUSELY RESIT ZE NAKEJ DEBILNI SPRATEK SKOCI POD AUTO A ABY MU NAHODOU NEUBLIZILO. nejvic vzhledu aut ublizily poviny crashtesty. nasrat prasivymu VW koncernu!!!
0/0
8.9.2004 12:10

Goro

Re:
Mno jo, ale s takovým těžkým autem jsi sice rychlejší na rovinkách, ale auta s nízkou hmotností jsou mnohem obratnější, mají lepší jízdní vlastnosti a na okresních silnicích jsou i mnohem rychlejší. A mezi ta nej auta patří samozřejmě Fabia RS. Nežere to tolik, jako tvůj MB, je mnohem ovladatelnější a lépe se chová v zatáčkách.
0/0
9.9.2004 11:23

aga

Re:
Tak nevim, ale evidentne si v mercedesu w116 nikdy nejel,kor ne s motorem 6,9. Takovej sunt jako je fobka rs se s tim vubec neda srovnat, v tom jedinym mas pravdu. Pokud se zamyslis a uvedomis si ze ten medved ma 2,5 tuny, 3stupnovej automat !!! a i tak zrychluje z 0-100 za 8s, kdezto tvoje saze sou o 2s pozadu. A to zavodis s limzinou delanou na pohodli. Jediny velky - toho auta je ze proste zere, ale nutno si uvedomit ze nebylo staveny pro nizkou spotrebu, ale pro luxus a pohodli. A jizdni vlastnosti? Tam kde fobka reje pangejt tak ridic w116 se rejpe v nose a premysli jestli nenaladit jinou stanici na radiu. Jinak jednou sem potkal 450SEL v uprave od AMG, stroha data: max rychlost 280/h, zrychleni 0-100: 6s. Proste se smir s tim ze saze nikdy nepojedou tak jako benzin, to proste nejde, ikdyz ekonomika provozu se sazim uprit neda.
0/0
10.9.2004 8:42

Goro

Re:
Ajóóó, člověk by řekl, že po tolika příspěvcích od původního pisatele se už nikdo nechytne, ale ejhle káně, máme sáně.
0/0
21.9.2004 12:26

roolz

Re:
che che che joooo
0/0
8.9.2004 12:25

OldFaker

Pěkné....
...článek je o opravdovém autu, Vy se hádáte o to, je-li placeno v penízcích "pu" nebo červoncích....dost ubohé, nemýlím - li se.... Jeden takový krasavec je ( nebo býval...) v Přerově, myslím, že to byl SSKL, jeho kratší varianta....
0/0
8.9.2004 10:43

Chátra

Krasavec!!!!
7.1l přeplňovaný motor . Škoda že se nikdo neobtěžoval dohledat parametry tohoto auta. Výkon, krouťák a maximálka by mě zajímaly....
0/0
8.9.2004 10:09

Kondor

Re:
Trumpetko, všechno je to v tom šedém sloupečku. Stačí jen pořádně koukat .
0/0
8.9.2004 10:35

Chátra

Re:
aha :-) Takže jsem zase za debila. Dnes mám svůj den, heč!
0/0
8.9.2004 15:21

willi

ani né tak matika, jako spíš čtení
přátelé, neobhajuji tento plátek, zkuste však trošku pozorněji číst, vše je v librách a součty udávaných hodnot docela sedí ....
Ale hlavně, ten článek je o SUPER KOUSKU a né o cenách  Takže pejsku žádný děs a hrůza, ale
 
0/0
8.9.2004 9:38

RC

Re:
Jestli to nebude tím, že už to opravili .
0/0
8.9.2004 10:06

dog

des a hruza
mf[king]idnes
0/0
8.9.2004 7:27

Plavec

matika za 5
0/0
8.9.2004 7:18

erpet

Asi mi unikají souvislosti
ale prodaly-li se auta za 6 mil. euro (tj. cca 180 mil.Kč), tak stál-li onen Mercedes 220 mil. Kč tak za nákup těch ostatních aut ještě vrátili kupcům 40 mil. Kč?
0/0
8.9.2004 6:44

vorichek

Re:
To nic, odhaduji to opět na sqělý překlad článku páně redaktora, který někde vyhrabal. Na iDNES mají zřejmě zakázáno číst po sobě články, protože to není zdaleka poprvé ani naposled.
0/0
8.9.2004 7:15

bbj

Re:
Pánové, čtěte pozorněji. Vyhnete se sebeztrapnění.
0/0
8.9.2004 9:39

BigpetBig

Re:
Trapnější je do něčeho se plést když neznám souvislosti. 
0/0
8.9.2004 12:08

gogo

Re:
tohle nejsou noviny, to je Idnes mfdnes
0/0
8.9.2004 7:18

Radek

Re: Liber
V clanku se vse uvadi v LIBRACH a ne v Eurech. 1 Libra jsou skoro 2 Eura.
0/0
8.9.2004 9:10

lenka

Re:
ale neni : £1 = cca €1.50 ... a to zrovna neni 'skoro 2 eura'...
0/0
8.9.2004 15:07







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.