Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

A3 Sportback 3,2i DSG: osobnost mezi kompakty

Je to dlouhý hatchback, nebo krátké kombi? Je to Sportback. Předchozí generace Audi A3 měla ve tří i pětidveřovém provedení prakticky totožnou stylistiku. Nový pětidvéřový hatchback z Ingolstadtu má oproti tomu svou vlastní a nezaměnitelnou identitu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

auda dve

audi 3
Kdo vlastní Audi A4-A8 ví o čem mluvím-kvalita za dobré prachy. Jenom ta troječka je s cenou trochu nahoře.
0/0
19.9.2004 12:03

Carlos

Co zbylo?
Audi mělo kdysi jakýs takýs styl a slušné motory? Co z toho zbylo? Motory ještě jdou, ale ten styl už někam vyprchal a A3 Sportback není hezký snad z žádného úhlu! Přední světla si svou nepovedeností můžou podat ruku s Golfem. Z Audi už jsou opravdu jen auta pro hérečky, co ječí nadšením "Jé, audinka". Potěšpánbu.
0/0
19.9.2004 8:53

revo

100 % KVALITA ! !
Bezkonkurenční auto ! ! Audi A3 je 100 % kvalita ! ! Škodovky jsou SRAČKY ! ! LEVNÝ humus, bez nápadu s velkým kufrem, nic víc. Kdo pomlouvá AUDI A3 je deviant s IQ KRYSÍHO VÝKALU ! ! Audi je kvalita MADE IN GERMANY ! !
0/0
15.9.2004 2:08

Rockford

Re: 100 % KVALITA ! !
Aby ses z tý kvality Made in Germany neposral.
0/0
2.12.2004 13:04

M.J.

A3 - škoda peněz
Audi A3, BMW 1, Mercedes CLK a spol., naprostá ztráta peněz. Před lety jsem po tom taky toužil, vím co říkám. Jak jsem začal víc vydělávat střídal jsem auta každý rok. Nakonec jsem zakotvil u MB E 320CDI. Když jsem měl jedno, chtěl jsem druhý, pořád víš, rychleji a dráž... Po letech jsem si plně uvědomil, že je to všechno na jedno brdo! Silnice jsou přecpané, pokud ne tak jsou rozmlácené, nechat lepší auto na ulici v ČR nelze, od vyšší střední třídy máte pohodlí až až, tak proč zbytečně sypat peníze automobilkám??? Peníze je lépe investovat, než utrácet za auta. V roce 99 jsem za 1,5mil koupil byt v Praze na Vinohradech a za stejnou cenu jsem si koupil Audi A6 předchozí model. Po  čase jsem Audinu se ztrátou 800tis prodal, letos na jaře jsem prodal byt Vinohradech se ziskem 1 mil po zdanění.... Můj kamarád, velmi bohatý Kanaďan říká, že drahá auta jsou ta poslední věc, do které cpe prachy. Dneska už vím proč! 
0/0
14.9.2004 15:39

VITA11

Re:
Drahý auto si snad kupuješ kvůli lepší bezpečnosti . To je jako by jsi řekl ,že ti stačí PC se 486kou,že je blbost kupovat nový  PC. Nějakým autem snad teď jezdíš. Záleží jen kolik jsi měsíčně ochoten utratit za provoz.A už se proboha zamyslete nad výrokem "prodal jsem auto se ztrátou".  Těch 800 litrů tě stál provoz a jestli na něj nemáš tak nová a6 neni pro tebe.
0/0
14.9.2004 19:42

Ujo

Re:
S tím bytem kecáš. O mega to za pět let nešlo nahoru ani před zdaněním.
0/0
15.9.2004 7:13

Ujo

Re:
Ten byt Ti nežeru, to tak trochu kecáš. Za pět let to nešlo nahoru o mega ani před zdaněním.
0/0
15.9.2004 7:11

Pepa z depa

Re:
Sice to sem nepatří, ale v cenách realit v Praze jsi dost vedle! Atraktivní byty v centru města byli na přelomu roku 03/04 nadhodnocený, hysterie před vstupem do EU, a nárůsty cen oproti r.2000 často přesahovali 50%!!! Vydělat na bytu za 5 let milion se při troše umění dalo jednoduše! NAvíc nedávno jedno bytové družstvo z konce 90 let rozprodávalo byty do os. vlastnictví za velmi, ale velmi výhodné ceny pro členy družstva, pokud to hned někdo střelil vydělal na tom  víc než ubohý 1mil Kč!!!! A divil by jsi se kolik lidí si ten byt nekoupilo, a přenechali to svým "příbuzným" a známým. P.S.  Od roku 92 dělám v realitce, v cenách se pohybuji za ta léta velmi dobře!
0/0
15.9.2004 8:47

Klouda

Re:
No jestli dneska stojí jednopokojovej byt na vinohradech 1,7 mil, tak v roce 99 by musel stat 700 litru, aby ten docent vyvaril mega. A za takovou cenovku by vam vsichni urvali ruce.
0/0
15.9.2004 11:21

Jura

Možnost volby
Nevím proč není možnost volby převodovky u motoru 2.0 turbo, osobně bych jakýkoliv automat nechtěl, ať řadí jak chce rychle. Navíc DSG zbytečně zvedá cenu, vzhledem k tomu že jeho přínos je diskutabilní.  Audina je hezká, ale ceny nic moc. P.S.: Neví někdo proč teď všude koncern VW cpe ty drahý FSI motory, tady i v turbu, a nedá radši skvělou 1.8 turbo, co je třeba v Octavii RS ?
0/0
14.9.2004 14:28

dotaz

Re:
Myslíš to upřímně? Jsi sociální demokrat?
0/0
14.9.2004 14:49

lonestarstate

Re:
možná proto, že právě VW Passat musela svolávat do servisů kvůli 1.8T motorům  měl nějaké problémky
0/0
14.9.2004 15:05

Re: 1,8T
Skvělou 1,8T????? CO je to za blábol??? Naprosto průměrnej motor, jehož výkon se snaží zvýšit  turbem!!! Navíc nejporuchovnejší motor od celého koncernu VW!!! Doufám, že 2,0TFSI na tom bude po všech stránkách lépe!!!
0/0
14.9.2004 15:18

Ďábel

No moje zkušenosti s Golfem jsou dobré.
Mám Golf 1,6 (105k) 99 a jezdím s ním denně. Teď už manželka Má poctivých 152 tis. a fakt bez problémů. No a něco se uvolní u každého vozu, je to stroj. To ho ale opravdu nešetřím. Od června mám  opět Golf 1,6 , výroba 04 v plný palbě a už má 8 tis. a je opět bez problémů. Jsem zvyklý na německé vozy. Hodně mých kamarádů šlo také postupně do koncernu a myslím spokojenost. Audi je ale mírně nad Golfem, nemyslím teď motory, ty jsou tak 1:1, spíše je to o větší kvalitě a image. Jsou chladné, ale dokonalé a to se mi líbí.
0/0
14.9.2004 13:20

Yellow

Re:
doporučení .... běž k dealerovi BMW a požádej o zkušební jízdu ... po pár kilometrech pochopíš v čem nemůže koncern VW konkurovat ... ten pocit z řízení je nesrovnatelný
0/0
14.9.2004 13:26

revo

Re: nohama na zemi
.. a až dojedeš, vezmi si do ruky ceník. Golf cca 420 000, Compact cca 600 000. Takže těžko srovnávat, pokud je auto o 1/3 někde jinde, že...
0/0
14.9.2004 13:30

Motor

Re: Výbava
Je třeba dorovnat výbavu, ten rozdíl se pak změnší, ale i tak tam zůstává 100 tis Kč rozdíl....
0/0
14.9.2004 13:39

revo

Re: dorovnat?
A jaké jsou rozdíly? Oba mají klimu, abs, 4 (?) airbagy, centrál, okna..... Takže co chceš dorovnávat? Pravda - Gopl má motor 1,4 a BMW 1,8. Otázkou je, jestli každej stojí o motor 1,8....
0/0
14.9.2004 14:09

Motor

Re:
Jenže příplatek za motor je u Golfa dost značnej, srovnatelná 1,6 FSI 85kW stojí 565tis., BMW 116 je za 615tis
0/0
14.9.2004 14:59

Milan

Re:
Asi měl na mysli řadu 1 a Sportback, ale i když vezmeš Golfa se srovnatelným motorem (115 k) a dorovnáš výbavu, tak zase tak daleko nejsi. Navíc zůstatková hodnota Golfu a BMW po 3 letech asi i tento rozdíl hravě dohoní.
0/0
14.9.2004 13:48

Ďábel

Re: jenže zkušenosti mého bratra hovoří jasně
Koupil nové BMW kombi, řady 3 s motorem 2,0 za cenu 1,35 mil. Kč. Po ujetí poctivých 155 tis se začal sypat zadek a auto nějak divně vibrovalo. Po opravě už ale nebylo to co dříve. Minulý měsíc ho prodal (za 350 tis. ) Ku*va tohle jsou kupecké počty.  Jednu mega vyhodil za tři járy.  Za to mi nestojí ani to skvělé svezení. U Golfa tohle prostě nehrozí. Tak mohutný cenový propad je typický právě pro BMW. Viz. www.autoscout.de
0/0
14.9.2004 15:39

Jarda

Re: Dobrá rada pro Tvého bratra
Pokud je Tvůj bratr překvapen nad tím, jak rychle přišel o milion, doporučuji mu koupit Daewoo Matiz. Koupil jsem ho v roce 99 manželce za 220 tis Kč, letos před létem jsme ho prodali za 110 tis Kč, mělo najeto 95tis km... Takže ztráta 110tis za 5let!!!
0/0
14.9.2004 15:46

X.Y.

Re: Octavia
Nejsem žádnej fanda Škodovek, naopak. Ale než Golfa V, tak to radši Octavii II. VW to s cenou za Golfa přehnal, Ocatvia II udělala velký pokrok kupředu zejména v interiéru, jízdní vlastnosti jsou stejné, motory taky. Pokud vím i německý AutoBild upřednostňuje Octavii před Golfem. Zajímalo by mě, v čem je Golf lepší než Octavia.
0/0
14.9.2004 13:37

Gin

Re:
To máš dobře ojetou manželku
0/0
14.9.2004 13:46

Type

každý hodnotí úplně jinak
každý hodnotí úplně jinak, v posledním čísle Autocaru psali přesný opak o jízdních vlastnostech. ...nepřesné řízení ... nečitelný podvozek ... nulová zpětná vazba  ...měkké a nejisté jízdní vlastnosti ... pry jizdni vlastnosti HLAVNĚ NEJSOU SPORTOVNÍ ... tak nevim co si o tom myslet ... ale každopadně audi nejsou co se tyče jizdnich vlastnosti nijak vyhlášené ... věřím spíš hodnocení Autocaru
0/0
14.9.2004 13:19

Ďábel

Myslíte že může být
Audi lepší než Golf? Mám Golfa r.v. 2002 a moc spokojenej s ním nejsem. Né že by měl nějakou zásadní závadu, to né, ale je to takový rozhachlaný, pořád někde dotahuju šroubky a jízdní vlastnosti po 60 000 km nic moc, myslíte že audina je bytelnější, nemá někdo zkušenost? Nejlépe s motorem TDI, je v tom rozdíl oproti VW?
0/0
14.9.2004 12:48

Jack

COŽE?????
Za ty prachy????!!!!   Ani náhodou.
To už radši půjdu do É-čkového Mercedesa.
Ty v.o.l.e tyk to jsem nežral takhle přepálený auto....
0/0
14.9.2004 11:37

lonestarstate

BMW 1
myslim ze u Audi jsou z noveho BMW 1 neuveritelne nakrknuty. ted si A3 uz  nikdo nekoupi. to je muj nazor a upozornuji, ze nejsem fanda BMW.
0/0
14.9.2004 11:10

Karl

Re: Audi A3
Nesouhlasím s Tebou. A3 je v Německu hodně populární u mladých lidí, o čemž svědčí i prodej nového třídveřového modelu. A3 má už svou klientelu, BMW 1 ji teprve bude muset najít. Navíc BMW sklízí v poslední době od Němců silnou kritiku za design. O tom, že Bavor chystá verzi 1 se ví mnoho let, takže se na to v Ingolstadtu připravovali dlouho dopředu. Navíc A3 nabízí čtyřkolku, automat DSG a to BMW zatím nemá.
P.S. Žiju v Německu, sám mám Japonce, nestraním ani BMW, ani Audi!
0/0
14.9.2004 13:32

lonestarstate

Re:
musíš ale uznat, že většinu aut koupi lide, kteri autum vubec ale vubec nerozumi. hodnoti jen vzhled a image (oboje dost subjektivne). vsichni kolem mne ted sili po BMW 1 (treba ani netusi, ze je to konkurent A3). Audi je ve srovnání s jedničkou dost nudnej patron.
0/0
14.9.2004 15:08

Karl

Re:
Nevím co znamená, že šílí kolem tebe po BMW 1. Češi šílí kolem každého auta, ale kupují Fabie, Octavie a pak bouračky z EU. Podstatné jsou prodejní statistiky a Audi je na tom v posledních letech něco málo lépe než BMW, alespoň tady v Německu.
0/0
14.9.2004 15:14

Sherman

Re: BMW 1
U Audi rozhodně z BMW1 hlavu nemají.  A3 se prodává tak, že v listopadu objednaný Sportback mi dodají březen/duben. A důvod? V něměcku jde na odbit a tak pro ČR omezují kvóty!
0/0
2.12.2004 8:32

ruprt

Re: Re: BMW 1
hmm, řekl bych že na odbit moc nejdou. Leda tak na odbyt, ty češtine. Ale nějaký hafa jich nevyrobí, bych z toho až zas tak nadšenej nebyl. Je to obyčejnej trochu překopanej Golf.
0/0
2.12.2004 10:40

Ďábel

No a Dacii
si koupím jako další auto pro svoje koníčky a touhy. Je to vůz který má svoje kouzlo a charizma a moje přítelkyně z ní budou určitě nadšené  a jdu do ní taky. .
0/0
14.9.2004 10:50

Ďábel

Bez ohledu
na slinty psané níže je prostě skvělé a koupím si ho. Už o tom uvažuji měsíc a akorát vyměním Golf za Audi, ale pod německou střechou zůstávám nadále.
0/0
14.9.2004 10:46

Antigerman

Re:
"...pod německou střechou zůstávám nadále."
 
A to se chlubis, nebo si stezujes?
0/0
14.9.2004 12:03

Revo

AUDI
Audiny se mi minulý týden přestaly líbit, jsou to šunky, tak jsem přesedlal na Dacii Logan  
0/0
14.9.2004 10:36

revo

Re:
Já jsem pravej revo !!! Ale jinak souhlas, Dacia je Dacia   
0/0
14.9.2004 10:39

Revo

Re:
My jsme všichni REVO!
0/0
14.9.2004 11:26

vinná réva

Re:
já jsem "réva"  
0/0
14.9.2004 12:04

revo

Re: množení
Tak koukám, že během těch pár týdnů, co jsem tady nebyl, se nám náš petrolínek "revo" naklonoval .
Nicméně jsem s tímto rudým vozem jel minulý týden. Už slyším Subaristy (99% samozřejmě v Subaru ani nesedělo) jak píší, jak STi toto Audi smázne. Možná se přidá i nějakej Ferrarista (možná má doma model?) a bude vykládat, jak to nejede. A na konec konečně tragédi typu "to je strašně drahý". Nebo "Honda a spol. by takový auto udělali taky...". TAlkže za 1, když na to nemám, tak si to nekoupím a za 2, čekám na podobnou Hondu.  Rád se svezu a porovnám.
Do té doby tvrdím - neexistuje žádný konkurenční kompakt. V6, 3,2 l, DSG, Quattro.
Pěkný den.
0/0
14.9.2004 13:28

mex

Re:
Ale existuje!!!! Zapomel si na ryze cesky sportak Fabia RS, ktery je jak motorem, tak jizdnima vlastnostma ale zejmena kufrem nejrychlejsim rodinnym sedanem na celym svete!!!!
0/0
14.9.2004 13:43

ATW

Re:
No a co je na tom zvláštního, narvat to malýho škrábu třílitr. Stejně se to bude nejvíc prodávat s 1.6 a TDI, tak jako ty dosavadní. Jo a v Autocaru to hodnotili docela blbě. Tak nevím, asi to fakt bude pouťovka. Jo Subo imprezu jsem měl 97, 240 koní, ale už je to čtyři roky co šla do světa, bylo to bezva auto, ale byl jsem donicenej ho vyměnit za Pajero.
0/0
14.9.2004 14:03

My všichni revo

Re:
V6 3,2l v takovýhle šunce si koupí jen MAG0R... ale nepochybuju, že se jich pár najde
0/0
14.9.2004 14:44

Dobrodruh

Zabezpečení auta
Ahoj všem. Máte někdo zkušenosti jaký zámek řazení je nejvhodnější na Opel Astra? Našel jsem si firmu TOPRA www.topra.cz. Maj zajímavou cenu zámku řazení za 4.190,- i s montáží. Nevíte případně někdo ještě o levnějším zámku? Díky Dobrodruh.
0/0
14.9.2004 9:56

Pepíno

Re: cena je to fakt dobrá
ale bacha, aby to nebylo made in China, nebo Poland. Asi bych volil Construct, nebo Defend, pokud si svoje autí ceníte a nechcete o něj přijít. Na tomhle bych nešetřil.
0/0
14.9.2004 10:42

spartaman

Big
Tak tohle autíčko se mi moc líbí    
0/0
14.9.2004 9:50

Evelín

Kde je revo
se svou faceliftovanou šunkou Audi A3 1.6?
0/0
14.9.2004 9:45

Filip

tak jsem si naivně myslel, že někdo....
...konečně napíše zkušenosti s DSG - a ono ani omylem :(
0/0
14.9.2004 8:30







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.