Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Za vysokou rychlost devadesát tisíc

Zdají se vám pokuty příliš vysoké? Můžete být rádi, že si zákonodárci nevzali příklad z belgických předpisů. Kdo jede v Belgii o více než 20 km/h rychleji než je povoleno, musí počítat s pokutou až do výše 2.750 euro, tj. v přepočtu cca 90.000 Kč.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

gymor

pokuty
Vy včichni, co se tady vášníte kvůli pokutám jste ještě nepochopili, že státní kasa je prázdná,  že je tento systém vymyšlen proto, aby se vyrazilo z lidí co nejvíc peněz. Chraň nás pánbůh před tím, aby všichni řidiči začli dodržovat předpisy !!!  Pak by se asi musely podstatně zvednout daně, několikanásobně zvýšit DPH a ještě by to asi nestačilo.
0/0
10.10.2004 0:18

Johny 555

taxikáři v Bruselu
Před dvěma roky jsem byl služebně v Bruselu a přesunovali jsme se taxíkem. Všichni taxikáři absolutně ignorovali omezení a krásnými tunely v cetru města se řítili tak 100-120 ikdyž tam bylo omezení 50-70. Připadal jsem si jako ve hře NFS... Ale jinak byli velice slušní :-) Jo a mají úžasné křižovatky 4-pruhových silnic - kombinovaný nadjezd s kruhákem. Nedá se to popsat, ale jedeš po kruháku a střídavě dáváš přednost zleva a zprava autům kteří jedou ve dvou pruzích a třeba i 80-100. Docela sebevražda.
0/0
8.10.2004 13:57

mbiron

blbost
Zdravim,ty co vymejslej tyhle kraviny by potrebovali dostat na hubu.At si projedou dalnici z Prahy smer Most a nejdriv srovnaj ty priblbliky co delaj ty krasny cedulky:-)To ze platim za rocni znamku a po dalnici jedu asi tak deset km bez nejakeho omezeni uz nepripominam ale jejich znaceni je vazne kouzelne,na mistech kde se da normalne predjizdet je zakaz predjizdeni,kde to mozne neni je prerusovana cara.Nekde se opravuje vozovka ale hle neni tam ani noha a pritom omezeni rychlosti na 50.Na zapomenute cedule uz se asi zapomelo a proto chapu reakce ridicu ze si jezdi tak jak jezdi.Dejte si nejdriv dohromady znaceni,sednete do aut a zvednete prdel z vyhrateho kresilka v parlamentu,jak na vas koukam stejne tam jen chrapete alespon pochopite co chcete odhlasovat a prehodnotite vas bodovy system
0/0
7.10.2004 23:34

Karel

nesmyslana omezeni rychlosti
Ona ta dzungle na silnicich je podle me z velke casti dana tim, ze velka cast omezeni rychlosti je totalne nesmyslna a naprosta vetsina ridicu je nedodrzuje. To pak ztraci obecnou duveru ve veskera omezeni, tedy i tam, kde omezeni rychlosti ma skutecne smysl. Ridici proste jezdi podle citu, protoze na spouste mistech by se z toho zblaznili. Napriklad vetsina omezeni rychlosti neni nikdy ukoncena a ridic se musi domyslet, jestli omezeni dava jeste smysl nebo ne. Konkretne jinak napr. jizni spojka v Praze - kolik osobaku tam jezdi 80? Tak 30%, ostatni jedou 100-120. Nebo 50-ka na Strakonicke u Robin-Oil - vetsina tam pribrzdi ze 100 tak na 80. Kdyz drtiva vetsina ridicu jezdi systematicky rychleji, neni omezeni rychlosti nesmyslne a nemelo by se zmenit?
0/0
6.10.2004 14:27

petr

Kaslu na to
Pemez mam dost, nedela mi problem zaplatit takovou pokutu 2x tydne. Budu si jezdit jak chci a nikdo s tim nic neudela, ale ti co na tom nejsou tak jako ja budou mit problem. Jen vic takovejch zakonu. :-)
0/0
5.10.2004 0:35

myshpulin

Re: Kaslu na to
Nikdo kdo "je bohaty", by takovou kravinu nikdy nenapsal. To je jenom predstava socialnich pripadu, ze to takto funguje. Naprosta vetsina tech, co umi penize vydelat, si jich umi taky vazit.
0/0
5.10.2004 3:17

mojo

Jeste jednou Schweiz
Ta nejbrutalnejsi pokuta:
Prekroceni rychlosti na dalnici o vice nez 51 km/h =  pokuta ve vysi 35% cisteho mesicniho prijmu, minimalne vsak 16 000 CHF (tj. 320 000 Kc) + 10 dni vezeni
pozn. Ve Svycarsku je dalnici povolena rychlost 120 km/h, tzn. tato pokuta je od rychlosti 171 km/h (!!!)
0/0
25.9.2004 1:53

Pavel

Re: Jeste jednou Schweiz
Nějak se ti tam vloudila jedna nula navíc  
0/0
6.10.2004 0:02

mojo

Pardon!!!
Sakra!!!
To je na letosek! Na rok 2005 je to podstatne vic!
0/0
24.9.2004 1:18

mojo

Bussentabelle
Takhle se plati ve Svycarsku
 
0/0
24.9.2004 1:16

Pavel

Re: Bussentabelle
Tak proto tam většina lidí na dálnici jezdí max. 150 , to aby na tu pokutu ještě měli .
I když je fakt, že před 10ti lety tam bylo překročení max. rychlosti na dálnici zcela vyjímečně.
0/0
6.10.2004 0:07

:

€ vers. CZK
Nesrovnávejme nesrovnatelné. Takto už srovnávali komunisté.  Cenu v markách vynásobili 4,- Kčs a ejhle, jak na západě bylo draho. Dnes je to stejné. Krát 30,-  za  Euro a taky se z toho po...me. Je otázkou, jak dlouho na zboží, pokutu, službu dělá člověk tam a tady! Přestaňte  nás  vykořisťovat,  nastolte světové či evropské platy a pak se mlžeme bavit.  Když někteří z našich mohou mít světové platy  (podnikatelé,  bankéři,  papaláši),  proč  by  je  nemohli  mít  i  ostatní.  Ti  ostatní  navíc  vytvářejí  hodnoty,  na  rozdíl  od  nějakých  kvákalů-ekonomů-analytiků,  kteří  by  doproručovali  snižovat  platy  jen  obyčejnejm  lidem    a  ještě  jim  přidávat  práci,  u  nich  samotných  to  však  není  z  různých  příčin  možné...
0/0
21.9.2004 12:24

Roumen

Brusel
Žil jsem několik let přímo v Bruselu a konstatuji,že Belgáni jsou absolutně stejně bezohlední jak naši řidiči a někteří jsou ještě horší než naši.
Již za dva měsíce po mém příjezdu mne dvakrát rozmlatily šikovní řidiči auto,když jsem stál na semaforu.Co chcete po Belgičanech,když do roku 1980 dostaly řidický průkaz bez testů a zkoušek v autoškole.Stačilo vyplnit žádost a přiložit lékařské osvědčení a řidičák byl na světě.
 
0/0
20.9.2004 21:01

l.

procenta
Asi by nebylo od veci zavest pokuty v procentech z platu. A cim vyssi plat, tim vice procent. Alespon by pokuta mela priblizne stejny dopad jak na nemajetne, tak na majetne (5tis z 20 je citelnejsi zasah do rozpoctu, nezli 20tis z 80...). A kdo jezdi dle predpisu, tem to muze byt fuk:)
0/0
20.9.2004 14:11

l.

Re:
jen pro zajimavost: jednu z nejvyssich pokut v Evrope zaplatil jeden z top manazeru(?) jedne vyznamne finske firmy. Za prekroceni rychlosti dostal pokutu ve vysi xx% z platu. Po prepoctu to delalo vice nez milion kc
0/0
20.9.2004 14:15

ACE

Re: procenta
Takže podnikatel co vykazuje zisk "0" by jezdil v podstatě v pohodě.
0/0
9.10.2004 20:37

řidič

Vy blbe*čci
na některé z nás je i těch 90 000 málo!!! Jezděme podle předpisů a není třeba se zamýšlet nad výší pokut. Jestli někdo z Vás co jste tady v diskusi někdo jezdí autem, tak to musí potvrdit, protože pobyt na české silnici je plánovaná sebevražda.
0/0
20.9.2004 7:27

myshpulin

Re: Vy blbe*čci
Vy zrejme zijete v jine zemi nez ja. Nebo neridite.
0/0
5.10.2004 3:19

křovák

hm
Policajti všech zemí: POSERTE SE ! ! Je mi z vaši práce na ŠAVLI ! !
0/0
19.9.2004 20:55

Lumo

Eurozatykac
To je opravdu silene. Ted si predstavte, ze by zacal platit eurozatykac (nebo uz Klause parlamentni tajtrlici prevalcovali?) a chudakovi Cechovi, ktery nahodou jel po Belgii nebo jakekoliv jine tak ci onak vysinute zemi sedesatkou, ale podarilo se mu vratit se do Ceska, poslou poukazku na 90 000 Kc za rychlou jizdu. K tomu bych nemel slov. Normalniho Cecha by takove lehce posimrani plynu stalo vice, nez kolik stoji jeho auto - jen proto, ze v teto zemi maji dabelska pravidla a ten Cech to treba nevedel. Pokud to chapu dobre, tak za nynejsiho pravniho stavu z Cecha takovou pokutu nemohou vymahat.
0/0
19.9.2004 0:01

David

rychlost a penize2
Ja nesrovnavam Brussl a Belgii. Ja pouze rikam, kdyby byly zde takove pokuty, kde by na to cesky clovek vzal? Taky jsem tim chtel rict, kdo jezdi slusne, to je velmi mala mensina obcanu, tak na takovyhle akce doplati.Tem co jezdi jako silenci, to je bohuzel zase ta vetsina, to bude jedno!Podle me neplati akce typu Krystof na ridice!To se uci uz v Autoskole a ze napari tezke testy, ze to nikdo nemuze udelat hned na poprve je podle me pitomost!V Autoskole se ma ucit hlavne spravne jezdit!A ridici by si meli vzit priklad z Nemcu, jak jezdi.Ti jezdi sice rychle, ale jsou to dobri ridici,ale neplati to o vsech... Taky bych zakazal jezdit auta typu Trabant, Skoda 120,Avie apod.,protoze jsou to auta na havarku a vetsina havarek je kvuli nim.Tahnou se na silnici nebo delaji machry a udelaji bourak!Ma vlada dat prispevky lidem aspon na ty Felicie nabo Fabie a hned bude min nehod... Ale to je kazdyho nazor ...
0/0
18.9.2004 21:14

franta

Re: rychlost a peníze
Máš to v té Tvé makovici pěkně vymaštěný s platem 7000 měsíčně bych Tě chtěl vidět v čem bys jezdil Ty. Asi chceš další totalitu zakazovat lidem s čim mají jezdit komouši jeden.
0/0
20.9.2004 8:46

Michal

Vysoké pokuty?
, U nás bych některým idiotům dal i kriminál a ne jen vysokou pokutu.
0/0
18.9.2004 21:03

MrPedro

výše pokut
jsou stejne jako u nas, maximalni pokuta dneska 15 tisic korun (dva mesicni platy) jako dva mesicni platy v Belgii, tak proc se nad tim nekdo pozastavuje. Je pravda, ze pri prepoctu Eura na Kc to muze prijit nekomu moc vysoky, ale v realu je to "prast jak uhod" jak by rekla moje babicka.
0/0
18.9.2004 20:38

jarda_carda

Vždycky mne dojme
když jsou ceny čehokoli v záp. Evropě (třeba MHD,cigarety, nejrůznější poplatky, pokuty atd.) přirovnávány k našim cenám bez ohledu na jejich reálnou hodnotu tam a tady.  A zejména bez ohledu ke skutečným příjmům lidí (ne těm virtuálním 17 tis. dle ČSÚ nebo MPSV). Jak by proboha mohl někdo chtít třeba  za špatné zaparkování nebo překročení rychlosti o 10 km/hod. pokutu nějakých 80 tis. ? Vždyť to je na hlavu, tohle je pro valnou většinu rodin jejich celkový čistý příjem za půl roku!!!
Byl bych naopak hodně tvrdý na ochlasty za volantem, těm bych dokonce sebral papíry doživotně.
 
 
0/0
18.9.2004 19:08

KURT

ahoj
Jyz sest leta zyju v cesko a muzu povydat ze v cesko se jezdy rychle hlavne v mesto a vesnice. Ale na dalnice zase nekdo rychly a nekdo zbytycny pomaly. V NEMECKO JE DALNICE pouhy doporuceny rychlost KM. Ale belgium to spatny vsechna ! ! ! Ty sou na KOPF- to na krk ! ! Neumy jezdyt sou pomaly a nebezpecny vetsina . V nenecko pokuta vetsina od od 40,- do 300,- €. Vyc ne vetsinou. Neverym ze v belgium tak velka pokuta tak velka plat tam nikdo nemá.   V nemecko nemohny ! ! Omluveny za my cestina stale se ucit.
0/0
18.9.2004 18:27

Roumen

Re:
Roztomile napsany. ;-) Mam vzdycky velkou radost, kdyz se cizinci uci cesky. Gratuluju a nevzdavej to!
0/0
18.9.2004 20:36

Lumo

Re:
Jsem moc rad, ze clovek nemusi byt rodily Cech, a presto muze mit stejne zdravy rozum, Kurte.
0/0
19.9.2004 0:05

smet

u nás
chci aby něco podobného bylo i u nás!!!! český řidiči sou bezohledný děvky, tohle by na ně platilo. Okamžitě bych šel k policii a dával takový pákly úplně za vše!!!!! hehehe
0/0
18.9.2004 15:29

M.

Belgie
Mimochdem byli jste nekdy v Belgii? Tam skrz mesto u Gare du Nord v Bruselu jezdi taxikari po uzkych silnicich plnych prechodu uplne silenou rychlosti. Ac zvyknuty na ceske ridice, tak jsem odjizdel z Belgie sokovan. A to nebyl jeden psychopat, to jsem za hodinu videl minimalne 20x. Staci aby tam nekdo prechazel a musi uskakovat, nebo je po nem. A normalni ridici za taxikari moc nezaostavaji. V Belgii maj asi ve mestech dost mrtvych, tak s tim musej neco delat. Porovnam-li Belgii an Holandsko, tak to je jako porovnat silenou psychopaticnost  s poklidnou ohleduplnosti. 
0/0
18.9.2004 12:27

Jindra

Neporovnavej Brussel
ze zvyskem Belgie a uz vubec ne NORTH Brussel..Prazaci taky jezdi, jako silenci, kdyz do Prahy prijede nekdo mimoprazsky to snad souhlasis? P.S. North cast vsech mest v Belgii je vicemene industrial cast a cast, kde je nejvice spiny, neporadku atd..
0/0
18.9.2004 12:33

Cherry

Re:
I kdyz su Brnak, musim se zastat Prazaku - travim tady pomerne dost casu za volantem a musim rict, ze i kdyz se tady jezdi trochu ostreji, tak se mnohdy citim bezpecneji, nez nekde na malomeste. V Praze vic ridicu chape, ze je potreba nekde odbocit a nekam se dostat a tak uhne nebo se vzda prednosti. Tohle ti piloti  (VY, ZR, BO, BK atd. - doplnte si kazdy sam) absolutne nechapou a "cizaka" si vychutnaji, ani je nenapadne treba uhnout...
 
0/0
20.9.2004 12:15

Sketch

Re:
Belgani jsou paka - na dalnicich maji 120 a vetsina tech 120-130 dodrzuje. Ve meste maji 50 ale spousta si  to hasi 100 a v uzkych ulickach je to o zivot. (Taxikari a zensky v malych autickach jsou na odstrel)
0/0
21.9.2004 13:18

David

rychlost a panize
Zdravim, nevim, proc by si meli brat nasi policiste priklady od Britu?? Ale jen tak mimochodem, britove na ty pokuty maji narozdil od nas!!Byl by to uplny nesmysl davat takove pokuty, protoze pochybuji, ze by jim to nekdo zaplatil!At nejdrive zvysi platy a pak muzou zvysovat pokuty!!
0/0
18.9.2004 12:00

hehe

precti si clanek od zacatku
aby si mel prehled o cem a o jaky krajine a snad i teme se tady diskutuje - jinak preji hezkej den
0/0
18.9.2004 12:36

míra

idnes o víkendech ......
Taky se pohybuju po EU, ale základní problém je jinde. Ty státy nehnili pod sovětským svazem, nějakých čtyřicet let, jako my. Vše je jinak, policie pomáhá a radí, soudce soudí dle zákonů a i celkové klima v těchto KOMUNISMEM nepostižených státech je nesrovnatelné! !  Proto by se mělo porovnávat soudně. Když porovnání, tak s polskem nebo třeba maďarskem. A nevím proč, se tu bavíme o BELGII ? ? S tímto státem nemáme vůbec nic společného, mimo účasti v EU. Například o maďarsku, které je za rohem idnes možná ani neví že existuje..................  To by bylo téma ! ! Myslím, že nám čechům bližšší než nějaká BELGIE.
0/0
18.9.2004 10:28

ZAbza

Pokuty a pokuty
Z ostatních příspěvků se mi zdá, že tady jsou jen samí uvědomělý, ohleduplní, slušní, silniční zákon nikdy nepřekračující řidiči.
Párkrát jsem již ve světě byl (párkrát znamená, že tam jezdím tak 3 - 4 x ročně), v cizím státě jsem žil (Francie 1,5 roku) a NIKDY jsem nezažil, aby si policajti vlezly na přehledný úsek dálnice a tam mě změřily. U nás je to něco jiného. Jako příklad mohu uvést cca 75 km D1 směr do prahy. Tam si ti " ORGÁNI" nechali nasypat val, aby je nebylo vidět.  
V životě !!!! jsem neviděl měřit orgány za deště. Všude se píše, jak jízda za deště je nebezpečná, ale jak spadne první kapka, všichni výběrčí naskákají do aut a rychle se někam skovají. S měřením rychlosti na přechodech je to to samé. Takže tím chci říci, že jsou pokuty a pokuty.
Prostě je jednodušší chytit někoho na dálnici, než na přechodu.
PS: Jinak všem ohleduplným, slušným ... atd. přeji na silnicích potkávat sobě rovné. Třeba toho uvěd.... dědu, co smetl dvě děti na přechodu a vláčel je pod autem 30 m.  To musí být opravdová radost z jízdy. Kde byly v tu chvíli orgáni?
0/0
18.9.2004 9:29

Vector

Re:
Jistě, nejdřív se musí upravit předpisy a značení aby šlo dodržovat a pak to třeba půjde i se stávající výší pokut. Tohle je šikana a terorizování řidičů. Nikde se mi nejezdí tak špatně jako po Čechách, tedy snad kromě Polska a Ukrajiny, ale tam snad být ani nechceme. Stav silnice, značení předpisy bluééé.
0/0
20.9.2004 9:34

Martina

<<<
no, ja ziji v Belgii uz 3 roky a tohle teda slysim uplne poprve....za spatne parkovani se t6ady bezne dava pokuta od 15 do 60 Eur a za prekroceni rychlosti to vetsinou byva kolem 250 Eur...nevim o nikom ze sveho okoli kdo by kdy tak vysokou pokutu platil!!!
0/0
18.9.2004 9:11

divej se na televizni noviny V

Re:
denni tisk v Belgii- pak by si to vedela... Nevim co delas v Belgii, ale kdyz takove veci neznas, tak moc se o to kde zijes asi nezajimas ...Ja ziju v Belgii 6let a souhlasim s clankem...
0/0
18.9.2004 12:07

naex

Re:
hmmm, ale bezne pokuty jsou skutecne nekde jinde, za prekroceni rychlosti o 20km lze cekat pokutu mezi 150 a 250€, pokuta se zvysuje za opakovane prestupky. Je hezke, ze v novinach neco pisou, ale to delaji i u nas. Zeptej se spis nekoho, kdo vic jezdi a pokutu uz platil. A 3000€ je opravdu hodne i pro belgana pri jeho pomerne vysokych prijmech.
0/0
18.9.2004 20:54

Roumen

90000?! Ne. 18000
Slusnejsi prumernej rocni plat v Belgii je 40000 euro (grafik ma 34, programator 54), coz je 3300 euro mesicne. Kdyz vemu jako plat, za kterej se vyplati jit do prace 20000Kc, tak to v prepoctu vyjde na 18000. Takze Belgican to rozhodne nebere jako 90000, ale jako 18000 (nebo min). To jen pro vidlaky ze socdemakova, ktery se do Unie nacpali jen proto, ze na tom mozna neco trhnou, je to tak "strasna" pokuta... Pokud se nemylim, tak v navrhu noveho bodoveho systemu je za nejtezsi prestupky (vozralej ridic) pokuta od 25 do 50 tisic.... Az budou mit v Belgii pokutu 6000 euro, tak bych si to teprve troufnul napsat na idnes, jako uzasnou zpravu...jim tam taky urcite nepisou, ze tady mame pokutu treba strasnych 10000Kc, coz je 320(!) euro...
0/0
18.9.2004 8:57

Marek

Re: coze?
to snad nemyslis Vazne s tema prumer. platama v Belgii  Kdes to vzal? Clovece - jed mezi normlani stredni vrstvu a zeptej se kolik maj prumernej mesicni plat...nepis tady lidem hlouposti... bezna zenska u kassy v obchodu bere 800-900eur/mesic, ucitele 1800eur atd.. Nebo to pak porovnavej s grafikem nebo programatorem v Cz, ktery dela vo velky uspesny firme sidlicí v Praze, kde dostane taky 80.000Kc..
Idnes jak jsem to pochopil ze clanku chteli jenom porovnat situaci v Belgii a v Cz.. 6000eur taky nikdo nezaplatil pokutu v Belgii ale ani  10.000 Kc v Cz.. Jedna se ale o to, ze za prestupek dostanes zaplatit bezne 150-300eur, kdez to v Cz policistu ukecas misto tisicovky na 2-3stovky.. O to slo v tomhle clanku..
0/0
18.9.2004 12:19

Roumen

Re:
Zdroj internet. Snazil sem se najit prumer, ale nepochodil sem. Fajn, srovname pokladni u kasy. ;-) Pokladni u nas dostane 350 eur a kdyz je dobra, tak mozna i 400-450. Jak jiste uznas, tak to je rozdil znacny. Pokladni s 900 eur za mesic asi pokuta 2700 nastve, to chapu, ale co ma rikat pokladni s 350 eurama? O to mi slo, delaj tady bubu a pritom srovnavaj nesrovnatelny. To by se dal napsat clanek "Zda se vam jidlo drahe? Tak budte radi, ze nemame ceny jidla jako v Anglii. Hamburger vas tam prijde na 4 libry, coz je temer 200 korun!". I kdyz srovnam grafika z Belgie s platem 3300 euro za mesic a pokutu 2700, a ceskyho grafika z "velky uspesny firmy v Praze" s platem 80000 Kc za mesic a pokutu 90000 Kc, tak to taky faliruje. ;-) Jinak pokud mas kontakt na velkou uspesnou firmu v Praze, kde dostane programator 80000 za mesic, tak dej vedet. B-)))
0/0
18.9.2004 13:02

Marek

No snad se tady nebudem
vzajemne predhanet v prikladech ...Taky bych se rad zeptal, v ktere firme v Belgii davaj 3.300 eur grafikovi ..Muj tchan delal u celkemuspesne graficke firmy v Belgii 30let a jen poslednich 5 let  pred duchodem dostal takovy peniz, jak pises (bavime se samozrejme v netto v coz predpokladam)..Uz jsem nekde videl v diskusy, ze se psalo tady, ze i lidi z prijmem 400-500eur v Cz si koupi auto rovnako drahe, jako stoji v Belgii..Toyota, nebo skodovka nestoji v Cz o nic mene jako v Belgii a na druhe strane v Cz si chel nekoupis za 60korun, nebo rohlik za 20cku..A tam pak jedou penize belgicanu, narozdil od cechu..Ale myslim, ze v celku sme oba porozumeli ,ze v Belgii jsou i na rozdil od platu pokuty ktere se nakonec zaplati podstatne vyssi i vzhledem k platum, jako v Cz..
0/0
18.9.2004 14:43

Maceo

Jsem pro
snažím se jezdit normálně pomalu, ale pořád mě předjíždí někdo, kdo ohrožuje svou nebezpečnou jízdou všechny. Potom přijedu na semafor a to neohleduplné prase stojí na červené tři auta přede mnou:))) Můj známý ve francii dostal na naše pokutu 30000 Kč. nezajímá je, že nemáte prachy u sebe. V tomto případě musela do francie přijet z česka osoba a obnos dovézt. Púotom teprve byl řidič propuštěn:))
0/0
18.9.2004 8:47

čestný řidič

Hlasuji pro...
...aby si naši zákonodárci z Belgie příklad vzali. To se u nás však bohužel nestane, každopádně alespoň desetinásobné pokuty než dnes by na místě byly .
0/0
18.9.2004 8:32

Michal

Souhlas
Já plně souhlasím s takto vysokými pokutami. Jinak se tu bude pořád jezdit hrozně. Taky je to v Belgii hodně znát, jezdí se tam úplně jinak než v ČR (ohleduplněni). A pokud bude někdo říkat, že pokvete zase jen korupce, no je to možné. Ale pak to je v tom našem národě. A s tím můžeme dělat jen a jen my všichni. Nebo přece mi někdo nechce řící, že Belgičané jsou lepší?
0/0
18.9.2004 8:31

jan

brozelin
jak jednoduchy objevovat ameriku
0/0
18.9.2004 8:15

lol

lol
0/0
18.9.2004 8:04







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.