Diskuze
Komunistický škvár, nebo rarita?
Děkujeme za pochopení.
chroustík
Ty Tatry na závodech,
to nedělala Tatra, ale Cyril Svoboda a záchranný tým Narex
Derrick.
:)
Mám tiež iba 613nastky.A kto na nich nadáva,tak sa do toho vôbec nerozumie,lebo to nevie pochopiť.!!že to je láska k autám,abo nevie vychutnať si ten prekrásny pocit z jazdy v Tatre!!TATRA JE PROSTE TATRA!!!
Diablo
Srdeční záležitost
Mam tatru 6let,a k tomu sem vystřídal asi dalších 10zahraničních,takže vim co říkám,každe auto ma něco do sebe,a nejsem zaslepeny-sou i lepší auta,a je jich mnoho,ale tatru z ruky nikdy nedam,stačí se projet...konfort limuzíny výkon sporťáku...ani audi A8 podobného obsahu nemá takový rozjezd (podloženo zkušenostmi ze sprintu ) a neni to ani tak historie co mě k tomu autu pouta...je to o tom,že to auto jde samo za plynem,da se vněm nadstandartně cestovat,stejně tak (po srovnani všech sedadel) na letišti kvalitně souložit... (doporučuji tonovane okna...) prostě dokud budu schopny nedam tatru z ruky!!!!
komplikator
T613
Měl jsem tu čest krátkou dobu vlastni T613 z roku 77. Je pravdou že na některé problémy co byly zmíněny ve článku jsem narazil: Nefunkční bufíky (v zimě fakt není o co stát), vybíjení baterií a špatné starty ve 160 docela plavala a o moc rychleji jsem se sní neodvážil jet. Ale ve městě to byla pohoda, člověk ty dvě tuny uvedl do pohybu, zařadil za dva a už nemusel vůbec řadit :) Co se týká komfortu, tak takové sedačky jsem neměl ani v obýváku. Vozil sem dříve známého 190cm 150kg na přední sedačce ve favoritu a byl tam napresovaný, v Tatře se vozil jvzadu jako král :) Zátah motoru byl vynikající, bohužel jsem se s ní musel rozloučit jelikož jsem v té době neodhadl náklady na provoz, které byly pro mě v té době dost nad poměry :(M
Tatra je prostě Tatra
Je to bomba auto se kterým jezdit je prostě slast a větší spotřeba je vykoupená zážitkem z jízdyAutoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...
Průkopnický fiat ukázal všem cestu. Jezdil s ním i Ferrari
Italská továrna Fiat představila koncem 60. let minulého století vůz, který předběhl konkurenci a...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!