Diskuze
Astra GTC a Golf GTI - čertíci se žení
Děkujeme za pochopení.
f*ckstyler
hm :(
Nadupat výkon motoru turbem není v dnešní době žádný umění, to si udělá sám zručnější a movitější tuner. Atmosférický dvoulitry s 200 a více koňma tomu už říkám nóblovka, už to přeci jenom svědčí o určitý technologii a propracovanosti. Další věcí je, že já osobně si pod značkou Opel a VW představím vepřovku v kšiltovce jak to valí kombíkem s tažnym . Ruku na srdce - nemá "sériový" sporťáky (nej)hezčí a (nej)lepší Honda a Alfa ? P.S. pro ďábla, CLIO V6 sport je sice brutal nadupaný, ale Renault už není moc velkým synonymem motoristického sportu.ďábel
Re: hm :( - SPORT ? ?
Myslím že v motoristickém sportu znamená dost hodně. V nejnáročnější motoristické soutěži světa, ve FORMULI - 1 je například RENAULT o dvě třídy výš než - Mercedes, BMW, Toyota, Ford atd. Pouze na Ferrari opravdu ztrácí. Takže nevím na co narážíš ? ? ? Nevíš, a nebo možná nechceš vědět ? ? ? Nevadí, zítra má být snad naposled hezky, tak si jedu užít s mým Cliem. Letos možná naposledy.ďábel
fakt nevím ? ? ?
Asi se nemá cenu hádat. Ale stejně si myslím že Astra i Golf jsou obyčejný auta s posíleným motorem / TURBEM / fakt. Je to konfekce. Posílený motor v konfekčním autě - z toho auta čertíka prostě neudělá. Jedinej OldFaker pochopil co je to SPORT a ADRENALÍN, a co je normální auto. Clio je ďábel ! ! Pro silné jedince za tím si stojím ! ! Tento víkend nevyrazím, bude ošklivo. Snad bude ještě nějakej ten den slibované babí léto. To hned vyrazím ! !OldFaker
Trochu mě naštval " ďábel "
To přece nejde srovnávat auto a VW a Opel... To se nedělá! Tyto továrny chtějí vyjít vstříc bohatým tatínkům, kteří chtějí zabít svého blbého potomka, zatímco Clio si kupujeme pro potěšení z JÍZDY!OldFaker
civic type R
Rozuměl jsem dobře, je to ta napodobenina sportovního auta?kámoš
ty seš máčko .....
Vlk je sjetej snílek. A volvo je je hnusný jako prdel. Prostě propadák.Ice
Re: ty seš máčko .....
Tak to jsi asi nikdy nejel ve Volvu S60R. Nevíš o čem mluvíš-píšeš.ďábel
mnoho odborníků ! !
Mnoho lidí hodnotí sporty aniž by mněli možnost se v nich svézt. Je to od nich hloupé. I já jezdím celoročně v konfekci Renault Espace 2,2 DCi asi 80 tisíc KM za rok. A Clio SPORT V6 mám jen pro potěšení. Pouze za hezkého počasí nebo víkend na německých dálnicích s 500 € v kapse. Za špatného počasí a v zimě s CLIEM NEJEZDÍM. Proto se na mně nezlobte fakt se mi to Clio líbí. Vím že mé Clio je ostrý miniautomobil pro dva lidi se silným nevrstvem. Ale stejně za to těch 254 koní v seriovém provedení, bez čipů, mezichladičů a kitů a dalších dodělávek na autě stojí ! ! ! A nevěřte že na obsahu nezáleží ! ! ! Dohánět výkon motoru TURBEM u motorů s nízkým obsahem např. 2,3 nebo 2,5 je blbost. Šestiválec 3,0 litru by mněl bejt základní pohoná jednotka pro všechny sporty. Dříve byl můj sen mít SPORT. Třeba Renault ALPINE. Bohužel se již nevyrábí. Naštěstí se vyrábí CLIO. Vím že v porovnání se silnejma SPORTAMA typu Ferrari, Porsche, BMW, Lambo, Corvete a podobný auta je Clio slabé. Ale je za dostupnou cenu - není to konfekce a je to ADRENALIN. VW a Opel které se prezentujou v článku jsou skutečně jen konfekce se silnějším motorem. Nic víc. To nikdo neukecá ! ! !Pepa
Re: mnoho odborníků ! !
Já nevim, ale Honda S2000 má bez turba a z dvoulitru 247 koní. A mimochodem, to co čtu v přízpěvcích jsou hlouposti. Srovnávat výkon atmosféricky plňěného motoru a přeplňovaného motoru je holý nesmysl, pokud chcete takto rozdílné motory srovnávat, musíte objem přeplňovaného motoru zdvojnásobit (pokud turbo tlačí 1 bar), takže ten člověk co tu tvrdí, že jeho Volvo má 125 koní/litr, mluví hlouposti, má jich polovivinu, turbo je totiš perfektní pomůcka pro ty, kteří neumí nebo nechtějí vyrobit kvalitní a drahý motor.petr
tuning
kdyz uz tu takhle ctu o tuningu - kdo dela v cr tuning audi? nic radikalniho, ale nejlepe dahlbackVlk
Směju se jak lDlOT
Lib
Re: Směju se jak lDlOT
jednoducha matematika rika: 2.4l a 300 klokanu ... to mame pokud dobre pocitam 125 klokanu/litr. OPC vytuni astru 2.0 na 240 klokanu, coz je 120/klokanu na litr. Nezda se mi 5 klokanu/litr jako neco, co by mohlo byt nazvano propastnym rozdilem a prezentovano jako neco nevidaneho, tucne napsano s velkymi pismeny ;)virusss
hmmm
teda pokud bych mel vybirat z tehle dvou, tak ta astra se mi libi podstatne vic nez golf...Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!