Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Astra GTC a Golf GTI - čertíci se žení

Jsou rychlé a mají styl. Na mladé řidiče vyznávající ostrou jízdu mají políčeno dva zástupci německých bestsellerů. Zkratka GTI je v Německu pojmem. Alespoň ve spojení s nejprodávanějším autem na tamním trhu, kterým je po desetiletí Volkswagen Golf.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

f*ckstyler

4. 10. 2004 20:26
hm :(
Nadupat výkon motoru turbem není v dnešní době žádný umění, to si udělá sám zručnější a movitější tuner. Atmosférický dvoulitry s 200 a více koňma tomu už říkám nóblovka, už to přeci jenom svědčí o určitý technologii a propracovanosti. Další věcí je, že já osobně si pod značkou Opel a VW představím vepřovku v kšiltovce jak to valí kombíkem s tažnym . Ruku na srdce - nemá "sériový" sporťáky (nej)hezčí a (nej)lepší Honda a Alfa ? P.S. pro ďábla, CLIO V6 sport je sice brutal nadupaný, ale Renault už není moc velkým synonymem motoristického sportu.
0 0
možnosti

ďábel

4. 10. 2004 20:47
Re: hm :( - SPORT ? ?
Myslím že v motoristickém sportu znamená dost hodně. V nejnáročnější motoristické soutěži světa, ve FORMULI - 1 je například RENAULT o dvě třídy výš než - Mercedes, BMW, Toyota, Ford atd. Pouze na Ferrari opravdu ztrácí.  Takže nevím na co narážíš ? ? ? Nevíš,  a nebo možná nechceš vědět ? ? ? Nevadí, zítra má být  snad naposled hezky, tak si jedu užít s mým Cliem. Letos možná naposledy.  
0 0
možnosti

ďábel

1. 10. 2004 23:12
fakt nevím ? ? ?
Asi se nemá cenu hádat. Ale stejně si myslím že Astra i Golf jsou obyčejný auta s posíleným motorem / TURBEM / fakt. Je to konfekce. Posílený motor v konfekčním autě - z toho auta čertíka prostě neudělá. Jedinej OldFaker pochopil co je to SPORT a ADRENALÍN, a co je normální auto.  Clio je ďábel ! ! Pro silné jedince za tím si stojím ! ! Tento víkend nevyrazím, bude ošklivo. Snad bude ještě nějakej ten den slibované babí léto. To hned vyrazím ! ! 
0 0
možnosti

OldFaker

1. 10. 2004 22:32
Trochu mě naštval " ďábel "
To přece nejde srovnávat auto a VW a Opel... To se nedělá! Tyto továrny chtějí vyjít vstříc bohatým tatínkům, kteří chtějí zabít svého blbého potomka, zatímco Clio si kupujeme pro potěšení z JÍZDY!
0 0
možnosti

hds

1. 10. 2004 10:15
civic type R
Honda Civic Type-R se jenom z povzdali smeje....
0 0
možnosti

OldFaker

1. 10. 2004 22:33
civic type R
Rozuměl jsem dobře, je to ta napodobenina sportovního auta?
0 0
možnosti

kámoš

30. 9. 2004 23:43
ty seš máčko .....
Vlk je sjetej snílek. A volvo je je hnusný jako prdel.  Prostě propadák.
0 0
možnosti

Ice

1. 10. 2004 7:32
Re: ty seš máčko .....
Tak to jsi asi nikdy nejel ve Volvu S60R. Nevíš o čem mluvíš-píšeš.
0 0
možnosti

Pep_S

30. 9. 2004 22:40
Co to všichli melet, Jste vůbec normální?
0 0
možnosti

ďábel

30. 9. 2004 22:37
mnoho odborníků ! !
Mnoho lidí hodnotí sporty aniž by mněli možnost se v nich svézt. Je to od nich hloupé.  I já jezdím celoročně v konfekci Renault Espace 2,2 DCi asi 80 tisíc KM za rok. A Clio SPORT V6 mám jen pro potěšení. Pouze za hezkého počasí nebo víkend na německých dálnicích s 500 € v kapse. Za špatného počasí a v zimě s CLIEM NEJEZDÍM.  Proto se na mně nezlobte fakt se mi to Clio líbí. Vím že mé Clio je ostrý miniautomobil pro dva lidi se silným nevrstvem. Ale stejně za to těch 254 koní v seriovém provedení, bez čipů, mezichladičů a kitů a dalších dodělávek na autě stojí  ! ! !  A nevěřte že na obsahu nezáleží ! ! ! Dohánět výkon motoru TURBEM u motorů s nízkým obsahem např. 2,3 nebo 2,5 je blbost. Šestiválec 3,0 litru by mněl bejt základní pohoná jednotka pro všechny sporty.   Dříve byl můj sen  mít SPORT. Třeba Renault ALPINE. Bohužel se již nevyrábí. Naštěstí se vyrábí CLIO. Vím že v porovnání se silnejma SPORTAMA typu Ferrari, Porsche, BMW, Lambo, Corvete a podobný auta je Clio slabé. Ale je za dostupnou cenu - není to konfekce a je to ADRENALIN. VW a Opel které se prezentujou v článku jsou skutečně jen konfekce se silnějším motorem. Nic víc.  To nikdo neukecá ! ! !
0 0
možnosti

Pepa

1. 10. 2004 10:26
Re: mnoho odborníků ! !
Já nevim, ale Honda S2000 má bez turba a z dvoulitru 247 koní. A mimochodem, to co čtu v přízpěvcích jsou hlouposti. Srovnávat výkon atmosféricky plňěného motoru a přeplňovaného motoru je holý nesmysl, pokud chcete takto rozdílné motory srovnávat, musíte objem přeplňovaného motoru zdvojnásobit (pokud turbo tlačí 1 bar), takže ten člověk co tu tvrdí, že jeho Volvo má 125 koní/litr, mluví hlouposti, má jich polovivinu, turbo je totiš perfektní pomůcka pro ty, kteří neumí nebo nechtějí vyrobit kvalitní a drahý motor.
0 0
možnosti

petr

30. 9. 2004 16:23
tuning
kdyz uz tu takhle ctu o tuningu - kdo dela v cr tuning audi? nic radikalniho, ale nejlepe dahlback
0 0
možnosti

Vlk

30. 9. 2004 15:14
Směju se jak lDlOT
 
Jezdim Volvíčkem , kupátkem, mým zlatíčkem , z obsahu 2319 ccm vyždíme High Pressure Turbo (sériové provedení) tolik Nm a tolik KS, že se vždy po sešlápnutí plynu směju jako lDlOT.
Teď věcněji: Volvo C70, model 2000, vyr8b2t se p5esal 2003, výkon 243 koní ... v sériovém provedení, po tuningu 280-300 koní. Dá se i přes, ale to je lepší po tuningu 2,4l verze , kde je víc prostoru. Chce to ale vyměnit turbo, dát mezichladič vzduchu, vyměnit sání, celý výfukový systém atd atd. Ale přes 300 to de a to je necelý 2 A PŮLLITROVÝ OBSAH !!!
 Detaily obdoby mého zlatíčka najdete na
0 0
možnosti

Lib

30. 9. 2004 15:28
Re: Směju se jak lDlOT
jednoducha matematika rika: 2.4l a 300 klokanu  ... to mame pokud dobre pocitam 125 klokanu/litr. OPC vytuni astru 2.0 na 240 klokanu, coz je 120/klokanu na litr. Nezda se mi 5 klokanu/litr jako neco, co by mohlo byt nazvano propastnym rozdilem a prezentovano jako neco nevidaneho, tucne napsano s velkymi pismeny ;)
0 0
možnosti

virusss

30. 9. 2004 15:03
hmmm
teda pokud bych mel vybirat z tehle dvou, tak ta astra se mi libi podstatne vic nez golf...
0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně

22. dubna 2024

Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě

24. dubna 2024

Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...

Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí

26. dubna 2024

V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...

Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu

26. dubna 2024

Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid

25. dubna 2024

Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!