Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Volvo 3CC: jde to i bez benzinu

Pokaždé, když švédská automobilka přijde se studií, je publikum doslova elektrizováno. Koncepty Volva vypadají nejen dostatečně tajemně a uhrančivě, ony také přetékají množstvím technických lahůdek hodných lodí mimozemšťanů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

veronika

pudza

nevíte něco o bezpečnosti v elekrice(Y)plysky

0/0
18.9.2006 14:58

raff

Uf...
...kdy už ti debilové z idnesu pochopí rozdíl mezi losem a sobem. Prvně jmenovaných je ve švédských lesích hafo, ale sobi jen na severu a spíš jen v tundře...   
0/0
7.12.2004 18:59

Jouda

Konec smradu na silnicích!!!
Až nebude za pár let ropa tak na co budete jezdit vy chytrolíni a rozumbradové co tu píšete
0/0
11.11.2004 22:28

anonym

je bezva
myslím že to auto je bezva
0/0
11.11.2004 13:32

Čudla

tak, tak.
Mám chuť volit ODS, protože ta uvažuje reálně. Bodovej systém je nanic. Politici policajti a bohatý lidi se budou dále jen smát. Body vyřadí z provozu nejen hazardéry ale i většinu špatně parkujících a nepřipoutaných lidí kteří občas překročí rychlost o 30 km. A těch je nás většina. Šimonovskej je vedle, bohužel.  
0/0
10.11.2004 22:44

Marcela

Re: tak, tak.
Doufám, že se mýlíte, že většina řidičů rychlost o 30km/h nepřekračuje.
0/0
10.11.2004 23:27

kaskadér

jo
Přeju ministrovi dopravy / teroru / aby skončil v pekle ! ! I s jeho návrhem bodového systému. Vím že se opakuju, ale ten šílenec je schopný tuto ,, NOVELU TERORU,,  prosadit. Ve státě s tak obrovskou korupcí, to bude další nabourání práv občanů. Policejní stát nás zničí. Po prokázaných zneužitích pravomocí - státních zástupců, policistů, politiků a ostatních státních úředníků, mám oprávněné obavy. Již jsem se smířil s odposlechy a dalšími omezeními, ale nemá to konce........  Ale 95 % přispěvatelů na iDnes je v pohodě. Takže jsem asi zbytečně podezíravý.  ************* Volvo mi nic neříká, takže nevím. Volvo je v dnešní době tuctový výrobce automobilů, nic víc. Je to jen o sympatiích ke značce. I v bezpečnosti je pozadu, viz. Renault a testy - Euro NCAP. *****************
0/0
10.11.2004 21:13

Martin

Re: jo
Něco na tom bude. Stát se chová podivně. Těch omezení je strašně moc. Fakt se to zvrhlo. Ale Volva se mi hodně moc líbí. V tom ti za pravdu nedám kaskadére. VOLVO  
0/0
10.11.2004 21:45

kunesp1

Hm, tady zase někdo objevil ameriku...
Tak teda nevim, co je na tom noveho nebo zajimaveho. Spis by me zajimalo, jak dlouho se to nabiji. To je ten podstatnej parametr, proc vsichni ostatni vyrobci hledaji jiny zpusob jak v aute vyrobit elektrickou energii nez ji trapne sat z chemickejch clanku. Navic ty chemicke clanky byvaj stale dost tezke...
0/0
10.11.2004 18:28

Pepa

Re: Hm, tady zase někdo objevil ameriku...
No, presne stejna otazka me napadla taky... Jakpak dlouho se to asi nabiji. Jestli treba taky, kdyz bych s tim jel z Prahy na Moravu, bych nemusel nekde na 10 hodin zastavit a dobijet baterky . Pochybuju, ze by me potom oslnujici zrychleni tohohle auta nejak pomohlo
0/0
28.11.2004 2:07

Věra

Navrhuji hned vybavit vládu a už se těším
na ty nabíjecí šňůry z okna auta do domů a úřadů v průběhu dne!! To bude paráda! Doopravdy nádherně pak budou vypadat chodníky a silnice okolo obytných domů!
0/0
10.11.2004 16:35

pepa

dobijeni
jeste by mne zajimalo, jak to bude dobijet nekdo, kdo bydli v panelaku a parkuje treba 100m od baraku? to tam bude tahat prodlouzeni?
0/0
10.11.2004 15:25

mikulas

Re: dobijeni
neboj pepo, von CEZ neco vymysli a zacvakame to vsichni :-)
0/0
10.11.2004 19:07

qak

Re: dobijeni
když si koupíš takovýhle auto, tak nebudeš bydlet v paneláku :)
0/0
10.11.2004 23:09

anonym

Re: Re: dobijeni
to je blbost
 
0/0
11.11.2004 13:33

p.velky

neco pro me
ja, coby odpurce ropy, komodity, ktera se tvori nekolik milionu let nase"civilizace" vycerpa veskere zasoby na zemi za pouhych cca 200 let s vedlejsimy ucinky na atmosferu na dalsich par stoleti, toto vozitko vitam. Asi vypadam jako sileny ekolog, ale nikomu svuj nazor necpu, nenosim dready, neucastnim se nesmyslnych a zmanipulovanych ekologickych protestu. A protoze bydlim v Nuslich, nejznecistenejsim miste v Praze, nechci otravovat nasim detem budoucim vzduch :) a vitam vse, co nejezdi na naftu nebo na benzin.
0/0
10.11.2004 14:56

John

Re: neco pro me
Lidi vy me prekvapujete. Cozpak tohle vozitko je perpetum mobile??? Kdyz nejakou energii vydam (jizda) musim ji take nekde nacerpat ne? A je jedno jestli to bude benzin, nebo elektrina. Benzin se dela z ropy, elektrina z uhli (stepeni atomu atd.). Takze az nekdo skutecne vynalezne jak ciste a ucinne zistak elektrinu, teprve pak toto vozidlo bude ekologicke (nehlede na to ze baterie co v tom jsou, nejsou po zkonceni sveho cyklu pro ekologii take nic moc).
0/0
10.11.2004 15:02

p.velky

Re: Re: neco pro me
mate jistou pravdu, ale je to strasne jednoduche rict. To bychom se nikdy nikam nedobrali :) Podle vasi noty: a kde se podle vas bere energie na vyrobu ropy - taky z uhli, nebo elektriny? :)))
0/0
10.11.2004 15:08

p.velky

Re: Re: neco pro me
Nebude to prece jen z hlediska celkoveho znecisteni mensi zlo, nez klasicky pohon?
0/0
10.11.2004 15:10

bk

Re: Re: Re: neco pro me
Ne. Ztraty zpusobene vyrobou elektriny v tepelne elektrarne a premenou teto elektriny na pohyb jsou mnohem vetsi, nez kdyz by se energie z fosilniho paliva premenovala na pohyb primo s motoru. Smyslem aut na elektrinu je to, ze to zasmradi okoli elektrarny a nikoliv okoli auta.
0/0
10.11.2004 19:17

Radek

Re: Re: neco pro me
Zapomínáš na solární články. Ty podle mne jsou ekologické. A pokud by se zvýšila účinost sol. panelů i při menší intenzitě světa, nybyly by potřeba ani baterie (max. pro jízdu v noci).
0/0
10.11.2004 15:50

Ekolog

Re: Re: Re: neco pro me
nehlede na to ze  solární články, nejsou pri vyrobe a po zkonceni sveho cyklu pro ekologii vubec take nic moc !!!
Jejich zivotnost je kratsi nez se vrati investovane penize.
0/0
15.11.2004 12:42

Lipi

Re: Re: neco pro me
Samozřejmě, že elektřinu je potřeba nějak vyrobit. Nejlépe nějakým čistým způsobem - termonukleární elektrárny? No, zatím nejsou - takže investovat do výzkumu. Do té doby - štěpné atomové elektrárny, biomasa, nebo (v nejhorším případě) i to uhlí nebo ropa, protože jedna velká elektrárna se dá na jednotku energie postavit a hlavně udržovat čistší než spousta motorů v x let starých autech.
0/0
10.11.2004 16:28

REapocalypse

Chci jen zdrave dychat
Bez benzinu uz se mohlo jezdit davno, kdyby tim ovsem nekteri vykukove neprichazeli o ty slavne penizky. Ty jsou pro ne dulezitejsi, nez zdravy vzduch.
0/0
10.11.2004 13:58

John

Re: Chci jen zdrave dychat
Ano, auto nebude vydavat zadne zplodiny, ale nemsis zapomenout na jednu vec. Kdyz nebude brat energii z benzinu, tak tu samou musi vzit 'ze zasuvky' a kde se bere elektrina? Z elektraren (u nas prevazne uhelne). I kdyz jsou dnes elektrarny odsireny, nekde se to uhli tezit musi a nekam se musi popilek ukladat (nebo vyhorele palivove tyce)... Takze ona ta elektrina zase neni tak cista, jak si plno lidi predstavuje.
0/0
10.11.2004 14:50

p.velky

Re: Re: Chci jen zdrave dychat
Ano, to je taky dulezite! Zajimava by byla cisla uvadejici kolik se spotrebuje uhli na vyrobu el. energie pro nabiti jednoho takoveho vozitka. Nebude to prece jen z hlediska celkoveho znecisteni mensi zlo, nez klasicky pohon?
0/0
10.11.2004 15:05

albert

Re: Re: Re: Chci jen zdrave dychat
Z hlediska znecisteni oxidem uhlicitym to mensi zlo nebude, protoze ucinnost toho retezce bude mensi, nez prime spaleni benzinu v automobilu. Navic je tu problem s vyrobou a likvidaci akumulatoru. Na druhou stranu z hlediska znecisteni mest by to urcite prinos byl.
0/0
10.11.2004 15:24

Ekolog

Re: Re: Re: Re: Chci jen zdrave dychat
Kdy si naposledy delal vypocet ?  Pred deseti, patnacti lety, hmmm, dobry ...
 
0/0
15.11.2004 12:44

Kremilek

Re: Re: Chci jen zdrave dychat
cajzlove mate prdele na zebrinaky a tady vyskakujete zdravej vzduch v CZ??? boze jak jsou lide najivni
0/0
16.11.2004 1:31

Vlk (Speedy :)

Mám Volvo
Mám C70ku, kupé, 243 koní :-). Jako rodinné pak S60 AWDčko cca 230 koní ale v automatu :-I, a jako 3. auto do rodiny bych to fakt bral, je vážně hezký, a nemám chuť každý den jezdit velkym volvem. Takže jestli to tu bude nabízený, tak do toho jdu. Problém ale asi bude cena :-( nebo ne?
0/0
10.11.2004 13:26

P

Re: Mám Volvo
Já myslím že pro někoho kdo by měl v rodině už dvě volva a pokoukával by po třetím by cena asi problém nebyl.Možná když si koupíš ještě dvě,dají ti slevu
0/0
10.11.2004 15:06

TATA

Re: Mám Volvo
Taky mam doma V70 XC :o)) ale do tohoto bych nešel. Je to trochu mimo moje vnímání značky Volvo.
0/0
10.11.2004 15:55

Xman

Re: Re: Mám Volvo
-Maximalni rychlost presne nezmerena, prumerne kolem 40 km/h, dano take od vyroby. -Konska sila jedna. -Obsah motoru vyrobce neuvadi, behem pouzivani se meni. -Spotreba benzinu na 100 KM je nulova, olej neni potreba. Jako palivo se pouziva smes travy, vody a odpocinku. -Neobsahuje autobaterii, ostrikovac je umisten netradicne vzadu. -Jeden velky sterac s umelou inteligenci je umisten vzadu za ridicem, dva mensi automaticke jsou vpredu na svetlech. -Svetla neobsahuji zarovky, vyrobce nedoporucuje jizdu ve tme. -Tocivy moment neznamy, obcas ale dovede pekne vytocit. -Katalizator chybi. Emise neobsahuji zadne sirany, ani oxid uhelnaty, ale citit jsou znacne. -Vyfuk nema tlumic, obcas je slyset. -Vynikajici jizdni vlastnosti v terenu i ve meste, stejna spotreba. -Uzky rozchod umoznuje jizdu dvou vozidel v jednom pruhu vedle sebe. -Pneumatiky vyrabi firma "kovar" ze zeleza, jejich cena se pohybuje okolo 500 Kc. Jsou plne recyklovatelne. -Automaticka prevodovka -Autocruise co
0/0
10.11.2004 17:12

Xman

Re: Re: Re: Mám Volvo
-Autocruise control, nekterym verzim dokonce staci rict, kam chcete jet. -Neobsahuje zamek, ale ma vyborny alarm. -Kabriolet -Vse je potazeno pravou kuzi -Uveze dve osoby, pripadne lze pripojit prives, ktery jich uveze i vice. Misto osob se da vezt i naklad. -Klakson ma nekolik ruznych melodii, nektere verze umoznuji i ukladani jinych melodii, nez dannych od vyroby. -Vydrzi prinejmensim 15 let, karoserie nikdy nezkoroduje. -Vyroba nic nestoji. -Neplati se povinne ruceni. -Nizka pravdepodobnost kolize s jinym dopravnim prostredkem tehoz druhu, vozidlo samo zvoli nejbezpecnejsi rychlost i smer jizdy. -Vozidlo je treba garazovat, alespon pres zimu. -Vymena sedadla je jednoducha, existuji i verze pro damy a pro deti. -V pripade potreby poskytne servis kterykoli veterinar. -Oficialni nazev vozidla: Kůň ---No reknete, nebyla to krasna doba, kdyz lidi jezdili na konich? A jak dlouho jim to vydrzelo - prinejmensim 3500 let! Mozna neco delali dobre, lip nez my...
0/0
10.11.2004 17:14

Tatami

Re: Mám Volvo
Volvo C 70 coupe uz je dost stare a tech 243 PS se mi nejak nezda , co tam mas za motor ?
0/0
19.11.2004 21:15

Tatami

Re: Re: Mám Volvo
Beru vsechno zpet ja se splet s jinym volvem. Mas recht.
0/0
19.11.2004 21:20

Radim

pro satanas
bud delas skrytou reklamu nebo si delas asi prdel jinak fakt nevim jestli chces srovnavat premrstenou cenu benzinu na kterem vsichni rejzujou s cenou provozu tohoto elektromobilu kdyz vezmu v potaz jen pohone naklady o dopadu na ekosystem ani nemluve
0/0
10.11.2004 12:44

mikulas

Re: pro satanas
jestli si tu prdel nedelas ty - nebo si agent Livie, co sedela v dozorci rade CEZu a protlacujete v rodince elektrinu jako zdroj a pod rouskou ekologie si vsichni strejcove a tety namasti kapsy. CEZ na rozdil od benzinek nema konkurenci, tak se podle toho taky chova, vole
0/0
10.11.2004 19:06

radim

Re: Re: pro satanas
no ty si hustej a stim ze benzinek ruznych firem je u nas spostu tak jako co ? kdyz se podivas na ceny tak sou vsude stejny max +-10 haleru tohle neni zadna konkurence to sou kartelovy dohody
0/0
10.11.2004 20:00

Radim

kondicka
kdyz se stane ze bude malo prostoru kolem dveri tak ridic otevre dvere jen trochu a z auto se proste vyplazi,stimhle autem nejen ze budete setrit zivotni prostredi ale zlepsite si i svou kondici :-))
0/0
10.11.2004 12:38

satanas

elektrina je draha
este neco: jak jsme videli u primotopu, tak elektrina je dost drahej spas. Proto sazim na benzin, zvlast kdyz ted sly ty ceny dolu!
0/0
10.11.2004 12:38

satanas

Volevo je kus
dost dobra kara, skoda ze nepisou, kilik zere. I kdyz jak se tak koukam po praze, i velke benzinky prave s cenou sjely dolu! Kaslu na hypace, u OMV i u Shellu jsem videl na Barrandove natural 95 za 26,70 - to je narez. Doufam, ze jim to vydrzi a ze to neni trik s prvnim snehem...
0/0
10.11.2004 12:36

Petr

Re: Volevo je kus
26,10 vcera naproti Tesca. Dobry ne?
0/0
10.11.2004 12:59

dedvseved

Re: Volevo je kus
Tak ti to teda napisu ja. Zere presne 0,00000 litru benzinu/nafty na 10000000km. Je to elektromobil woe. Nebo se ptas kolik zere elekriky?  Tak potom jsem nepochopil proz se zminujes o zlevnovani benzinu..
0/0
10.11.2004 16:45

mikulas

Re: Re: Volevo je kus
ty si asi dementni vsevede - podivej se kolik stoji elektrina a pak ti vyjde ze benzin je porad nejlevnejsi stava. Pokud se tedy potrebujs hejbat vehiklem a ne jen sedet na prdeli pisicka
0/0
10.11.2004 19:02

FreNzy

do města?
a jak s tím jako zaparkujete. kdyz potrebujete metr na kazdou stranu, kvuli dverim?.  vam nekdo ty dvere driv urazi, nez z nich vystoupite i s tim co sedi vzadu :(
0/0
10.11.2004 12:03

Bidak

Re: do města?
dvere se otviraji dopredu a nahoru :)
0/0
10.11.2004 17:09

FreNzy

do města?
0/0
10.11.2004 12:02

dan

Dveře nejsou dvě, ale dvoje
0/0
10.11.2004 11:45

Richard Kába

A cena takoveho zazraku?
0/0
10.11.2004 11:17







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.