Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Picanto - kabelka do města

hodnocení iDNES 3,5/5 Je to malé, je to kulaté, je to ještě menší než "nákupní taška"... je to spíše dámská kabelka a u korejské automobilky Kia jí říkají Picanto. Kabelka, která snese trochu roztomilého nepořádku uvnitř i při ovládání. Moc v picantu neodvezete, ale ve čtyřech v něm najdete nečekané pohodlí. VNĚJŠÍ VZHLED * INTERIÉR A KUFR * JÍZDNÍ VLASTNOSTI MOTOR A SPOTŘEBA * CENA

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Jarek_M

Miluju malá auta

Ahoj všichni, na první pohled jsem se do tohoto autíčka zamiloval, když jsem jej byl shlédnout v autosalónu, byl jsem velice překvapen. Miluju malá auta a tohle se mi opravdu zamlouvá, hodlám si jej pořídit. Velká auta jsou fajn, pohodlná, na delší cesty stavěná, ale malé Picanto má prostě svoje kouzlo. Většinu času stejně jezdím po městě a maximálně do 70km za město, takže je to pro mě jasná volba. Přítelkyni se také líbí, takže není co řeši hurá do KIA Motors.

0/0
29.7.2007 22:06

pons13

kabelka nekabelka

je to super autíčko,,se ženou jsme odjeli Itálií a v poho, je fakt,že jsme jeli sami dva,ale co předvedlo to jsem ani nečekal,

0/0
21.2.2007 18:46

rbej

Picanto - zkušenosti za 1,5 roku

Vážení, máme tohle autíčko již 1,5 roku a nemůžeme si jej vynachválit. Šlape jako hodinky, servis je perfektní, ale zatím jsme ho nepotřebovali, jsme dva důchodci, takže nepotřebujeme "závoďák" a odvézt se v tom dá při dobré vůli skoro všechno. Jen s tou spotřebou to výrobce přehnal, jezdíme v průměru za 5 lt, bydlíme na vesnici, takže město skoro žádné a jakmile se trochu šlápne na plyn, tak tam benzin skutečně "teče". Na dálnici, jedeme-li kolem 120 km, tak je spotřeba až 7,5 l. Ale jinak - skutečně perfektní azto - máme tedy verzi EX, kde je i otáčkomer a kromě ABS ještě EBD. Brzdy jsou skutečně "jedovaté". Můžeme toto vozítko skutečně doporučit. Mimo nižší pojistky je zde ještě 3roční záruka.

0/0
12.8.2006 22:18

atoskol

atoskol

tahle auto je sna nejlepší ze všech těch korejskech sraček tak co vi to mu vz zmije jedny jedovatý nadáte kdybych vás znal dal bych vám přes družku čůrimrdi;-€>-;-€;-O(Y)VVposraný!!!

0/0
9.7.2006 15:08

koblih

++
 co se mne týče já jsem spokojený. Vlastním velké Sorento a Pikanto je pro moji přítelkyni. Rád se s ním ale svezu, je to mrňavé žihadýlko. A to že je korejské neznamená že je špatné (snad jen plasty uvnitř mohli být měkčené).
0/0
6.1.2005 10:35

Škodovka z Angoly

všem, co ho mají malýho
Spokojenost!. Jezdí, a to je hlavní . Do města bych ale namísto "áčka" od MB doporučoval nějakého rollse. Ty se totiž vůbec nekradou . Abys pak nemusel namísto meďourem domů tramvají, a třeba s pinpongáčem v kapse...
0/0
27.1.2005 12:45

Helmut

fůj
Jediná slušná KABELKA do města je - Mercedes Benz A ! ! Ani malé, ani velké, ani drahé. Kia je také  ,,auto,, ale ......... Obdivuji každého, kdo si to ,, pikantní ,, PICANTO koupí. Klobouk dolů ! ! ! ! ! Proti korejcům nic nemám, ale měli by spíš vyrábět PING-PONGOVÉ MÍČKY. V tom jsou spolu s číňany, nepřekonatelní. V autech jim moc nevěřím.
0/0
2.11.2004 21:42

KIA

Re: fůj

DEBILE!!!

0/0
8.3.2007 16:18

Houn

holky v růžovým, kluci v modrým
Mě jen leze na nervy, jak tu furt píšou "kabelka", jako by to auto bylo výhradně určené ženám. To jako proto, že je to malé? Je fakt že chlapi co jezděj furt po městě, mají Grand Cherokee a pod., protože na ně nemaj policajti botičky, když parkujou na chodníku. Těm se nedá říct "kabelka", já tomu říkám "náklaďák".
0/0
2.11.2004 13:38

ryba

hbYtosti
nechci vypadat jako skarohlid, ale hbztost by nemela byt standardem u redaktora celstatniho deniku i kdyz v internetove podobe. Rovnez fotografie neoplyvaji kvalitou, bud jsou prepalene, nebo tmave.
0/0
2.11.2004 8:29

Touch

"ABS diky ostrym brzdam netreba"
CO TO JE ZA BLBOST ???
Autor si snad plete ABS s posilovacem brzd...
 
0/0
2.11.2004 6:48

Iceman

Re:
Presne tak. Mozna spise ABS  diky ostrym brzdam treba, protoze aby se  treba na naledni po pribrzdeni hned mela blokovat kola...
0/0
2.11.2004 7:03

Jan

Re:
:-) taky mě ta věta zaujala...
0/0
2.11.2004 21:31

Andee

Re:
Mě je jasný, jak to autor myslel. U těhle lehkejch malejch aut vyžaduje nadlidské úsilí donutit ABS k akci. Výjimkou jsou mokré dlažky, tam to jde jedna báseň...
0/0
27.5.2005 10:41







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.